Modelism - RHC Forum: Tren Aterizare Carbon - REZISTA ? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Tren Aterizare Carbon - REZISTA ?

#1 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 24 February 2009 - 12:18 PM

Am luat acest tren de aterizare :

"" Tren aterizare usor si foarte rezistent, fabricat din tesatura de carbon.

Dimensiuni:
Deschidere: 300 mm
Latime fuselaj: minim 90 mm
Latime: 30 mm (sus) si 17 mm (jos)
Inaltime: 155 mm
Grosime: 2 mm
Masa: 45 grame (perechea) ""

Il pun la un model de 2,6 - 2,8 Kg . Avand in vedere ca are grosime doar de 2 mm oare v-a rezista ??
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#2 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 February 2009 - 12:37 PM

Ti-ar trebui unul de 3mm grosime. Eu am incercat pe Edge un tren de carbon care avea tot 2mm grosime dar avea in partea superioara doar 18mm latime. La prima aterizare a facut spagatul
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#3 Useril este offline   Red Sky 

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 935
  • Inregistrat: 15-March 06

Postat 24 February 2009 - 12:45 PM

Un producator serios iti da pe langa dimensiuni si greutatea avionului pt care a fost proiectat.

Daca bruschezi avionul la aterizare, nu va tine.
Pe de alta parte alegerea corecta a unui tren va avea ca consecinta ruperea acestuia si nu a modelului in cazul unei aterizari dure.
www.redsky.ro
0

#4 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 25 February 2009 - 07:25 PM

Trenul de aterizare este luat de la pasarea Phoe... si la nici un tren nu specifica
cam pt. ce plaja de greutate a aeromodelului se poate folosi.
Dar are cineva idee ( am vazut tren de carbon rupt si reparat ca si nou ) un tren
de 2 mm se poate ingrosa la 3 mm ( ca si cum as vrea sa il repar ) asta ca sa nu il
arunc ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#5 Useril este offline   Red Sky 

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 935
  • Inregistrat: 15-March 06

Postat 25 February 2009 - 07:38 PM

Eu zic sa-lmontezi pe avion si sa apesi cu mana pe el sa vezi cum se comporta. Sa nu fie nici prea rigid dar nici sa se cracaneze ca barza pe gheata.
Decat sa-l "repari" mai bine da-l la schimb pe unu bun sau alte combinatii...
www.redsky.ro
0

#6 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 26 February 2009 - 11:13 AM

Vezi ..are unul de 4 mm . Am pus unul la POLE-CAT, desi cu mici modificari la fuselaj , este beton acel tren .( katana)

Fisiere atasate


ADOR VITEZA!!!
0

#7 Useril este offline   andreirosca 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 271
  • Inregistrat: 08-December 06

Postat 26 February 2009 - 11:53 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Feb 24 2009, 12:18 PM, a spus:

Am luat acest tren de aterizare :

"" Tren aterizare usor si foarte rezistent, fabricat din tesatura de carbon.

Dimensiuni:
Deschidere: 300 mm
Latime fuselaj: minim 90 mm
Latime: 30 mm (sus) si 17 mm (jos)
Inaltime: 155 mm
Grosime: 2 mm
Masa: 45 grame (perechea) ""

Il pun la un model de 2,6 - 2,8 Kg . Avand in vedere ca are grosime doar de 2 mm oare v-a rezista ??


parerea mea e ca nu rezista si nu ma refer la aterizari normale ci la cele un pic mai brutale. ca exemplu trenul asta l-am pus pe pitts-ul mic electric de 1 kg si la un contact mai dur s-a rupt.

Fisiere atasate


0

#8 Useril este offline   andreirosca 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 271
  • Inregistrat: 08-December 06

Postat 26 February 2009 - 12:10 PM

mai exact la aterizare (loulis) a intalnit un obstacol si ...
0

#9 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 26 February 2009 - 12:32 PM

Pare ca s-a rupt de la suruburi. Eu am pus 3 suruburi pe fiecare tren si am pus niste
saibe mult mai mari in diametru pentru a "calca" pe o suprafata mai mare a trenului
de aterizare. El pare la prima vedere cand exerciti o presiune pe model suficient de elastic
dar nu exagerat asa incat sa se cracaneze.
Modelul lui TUROK il am la o Katana CmPro dar este foarte rigid - elasticitate zero, si mai
multe persoane au pus ca este prea dur pentru model.

Oricum multumesc tare mult pentru sugestii , cred ca am sa cumpar altul de 3 mm . Asta care il am
are o foma care odata montat vine mult inclinat care spatele modelului , exact ca cele de la modelele de F3A.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#10 Useril este offline   andreirosca 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 271
  • Inregistrat: 08-December 06

Postat 26 February 2009 - 01:14 PM

si al meu a avut saibe ca sa maresc suprafata dar problema trenului din carbon este socul ((e foarte rezistent dar nu la socuri) cred ca daca as monta din nou trenul ala as pune un soi de saiba de cauciuc intre el si fuselaj - oricum ceva elastic care sa protejeze la soc
0

#11 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 26 February 2009 - 11:27 PM

orice ai pune se va rupe la aterizari brutale :lol:
Daca ai tren din titan va musca din model... asa ca nu va mai bateti capul cu rezistenta materialelor ci aterizati mai cu simt :D

Am avut si eu problemele astea si la yak si la raven unde am schimbat 3 seturi de trenuri a 100 eur bucata. Alea se delaminau de la greutatea modelului (8+kg) si denivelarile pistei.

Am scapat de problemele astea cu suruburi de nailon... daca e sa se rupa ceva, se rup alea. Acum tre sa rezolv problema ruperii elicilor in caz ca cedeaza trenul cu motorul pornit :D


0

#12 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 27 February 2009 - 01:07 AM

Vezi postareaKriminel, la Feb 26 2009, 11:27 PM, a spus:

orice ai pune se va rupe la aterizari brutale :lol:
Daca ai tren din titan va musca din model... asa ca nu va mai bateti capul cu rezistenta materialelor ci aterizati mai cu simt :D

Am avut si eu problemele astea si la yak si la raven unde am schimbat 3 seturi de trenuri a 100 eur bucata. Alea se delaminau de la greutatea modelului (8+kg) si denivelarile pistei.

Am scapat de problemele astea cu suruburi de nailon... daca e sa se rupa ceva, se rup alea. Acum tre sa rezolv problema ruperii elicilor in caz ca cedeaza trenul cu motorul pornit :D


Cum o dai n-o nimeresti :D !! Scapi de una se rupe alta.... :D)
Trenul de la Yakul de la Jamara il mai ai?
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#13 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 27 February 2009 - 09:16 AM

din pacate nu... dar ma refeream la yak-ul de la QQ :lol:


0

#14 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 27 February 2009 - 09:28 AM

La modelul meu nu prea merg suruburi din plastic
pentru caci trenul intra in fuselaj prin niste fante laterale
iar pe burta, peste zona de pridere a trenului se adauga o piesa de inchidere tot din placaj si balsa.
In situatia in care s-ar rupe suruburile bratul trenului oricum ar sfasia
zona laterala de fuselaj. Ar fi de preferat sa se rupa mai repede trenul dintr-o
zona exterioara fuselajului, sau sa nu se rupa.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#15 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 February 2009 - 10:33 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Feb 27 2009, 09:28 AM, a spus:

La modelul meu nu prea merg suruburi din plastic
pentru caci trenul intra in fuselaj prin niste fante laterale
iar pe burta, peste zona de pridere a trenului se adauga o piesa de inchidere tot din placaj si balsa.
In situatia in care s-ar rupe suruburile bratul trenului oricum ar sfasia
zona laterala de fuselaj. Ar fi de preferat sa se rupa mai repede trenul dintr-o
zona exterioara fuselajului, sau sa nu se rupa.


Din ce scrii aici, deduc ca nu mai ai acces la suruburile trenului dupa montaj. In acest caz, mai bine lasi trenul de dural.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#16 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 27 February 2009 - 10:41 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Feb 27 2009, 09:28 AM, a spus:

La modelul meu nu prea merg suruburi din plastic
pentru caci trenul intra in fuselaj prin niste fante laterale
iar pe burta, peste zona de pridere a trenului se adauga o piesa de inchidere tot din placaj si balsa.
In situatia in care s-ar rupe suruburile bratul trenului oricum ar sfasia
zona laterala de fuselaj. Ar fi de preferat sa se rupa mai repede trenul dintr-o
zona exterioara fuselajului, sau sa nu se rupa.




asa am eu la Pole ...dar merge sa modifici fantele alea .Montezi trenul sub el , si astupi fantele care iti raman cu o bucata de placaj in prealabil le lipesti .

cam asa :

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de TUROK: 27 February 2009 - 10:45 AM

ADOR VITEZA!!!
0

#17 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 27 February 2009 - 11:44 AM

Acces la suruburi ai dupa ce scoti partea de jos atasata la fuselaj
( este prinsa doar in 4 suruburi mici . Ea initial venea intr-o bucata mai mare impreuna
cu aripa dar de fiecare data cand montai aripa trebuia data capota jos, deci con , elice etc.
Am taiat-o si o parte a ramas fixa pe aripa iar restul este cea prinsa in cele patru surubele)
Trenul lui original este din fibra de sticla si foarte greu. Cu mtorul 4T modelul iese foarte greu
de bot ( ar trebui cam 250 - 300 grame plumb pe coada )
Din cauza asta am luat tren de carbon, am pus pack-ul lipo cat mai in spate,
si am mutat servourile de profundor ( doua buc ) pe exterior
fuselaj renuntand la batul ala cu furculita de sarme la capat.
( acum l-am echilibat cu doar 55 grame plumb pus sub fuselaj inaintea bechiei ) dar a ramas
dubiul cu fragilitatea trenului.

Fisiere atasate


Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#18 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 27 February 2009 - 11:57 AM

asa este in interior.

Fisiere atasate


Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#19 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 27 February 2009 - 02:03 PM

In balarii. Acel Tie Wraps nici nu fixeaza bine...ti-e frica sa-l strangi pentru ca deformeaza bateria...ori iti lasa urme pe ea. In plus ca sa scoti bateria trebuie sa-l tai. Iti sugerez alte solutii. Ori o cutiuta din balsa ori doua pamblici cu velcro pe capete. Zic si eu....
0

#20 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 27 February 2009 - 02:25 PM

Are Velcro pack-ul pe TOATA lungimea si corespondent FIXAT in fuselaj - practic - abia il mai scoti , iar colierul de plastic
este un element de siguranta doar in plus , nefiind necesar sa il strangi la maxim ci atat cat sa nu se departeze pack-ul mult
de velcro de pe fuselaj desi pare imposibil , si cu putina atentie colierul se poate desface fara sa i-l tai caci permite acest lucru.
Incarcarea Pack-ul il fac pe model, si il scot doar daca se umfla. ( stiu ca teoria spune sa nu incarci packul pe model dar asta este - comoditate . )
La alte modele am cureluse de la Align ( cum este la T-REX - elicopterul ) cu velcro pe ele din fabrica.
La modelul asta nu am mai gasit.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 27 February 2009 - 02:30 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#21 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 01 March 2009 - 08:33 PM

incindental acelasi sistem l-am avut si la raven si am ajuns sa tai surplusul pentru a avea acces facil la suruburi. Am acoperit apoi zona respectiva cu oracal dar tu poti cu folie linistit. Daca se rupe trenul in cel mai rau caz trebuie sa relipesti folia, structural nu se distruge nimic.


0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu