automodel un alt HOME MADE
#34
Postat 18 March 2009 - 04:58 PM
ca sa nu mai deschid un alt topic, o sa postez aici . lucrez la un proiect , si anume un dragstar , si ma gandeam sa pun experimental un EDF sau chiar 2 ( EDF =electric ducted fan , ceva de genu : http://www.ductedfans.com/Storm_EDF_fan_Un...ductedfanc.HTML ) . as dori sa stiu daca are vreo soarta motorizarea asta . atat .
daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
#35
Postat 18 March 2009 - 07:02 PM
on_off road, la Mar 18 2009, 04:58 PM, a spus:
ca sa nu mai deschid un alt topic, o sa postez aici . lucrez la un proiect , si anume un dragstar , si ma gandeam sa pun experimental un EDF sau chiar 2 ( EDF =electric ducted fan , ceva de genu : http://www.ductedfans.com/Storm_EDF_fan_Un...ductedfanc.HTML ) . as dori sa stiu daca are vreo soarta motorizarea asta . atat .
Ma gandesc de unde ti-a venit ideea :) Cred ca de la Aeromodelism ar trebui sa intrebam de treaba asta, daca are suficienta putere motorul ala.
Eu unu sincer nu cred, nici macar cu lipo. Poate doar sa pui vreo 2 VXL-uri cu elice si umblat la pinioane ca sa ai rotatii.
Si eu sunt curios daca s-ar putea face ceva de genu.
Carson Vulcano
Rustler VXL
HPI RS4
RK Buggy
Rustler VXL
HPI RS4
RK Buggy
#37
Postat 18 March 2009 - 11:25 PM
Offtopic: Si daca faci asta, o sa devina modelul asa de greu ca diferenta de putere versus plus de greutate (pack alimentare 3s Lipo, motor, ducted fan unit, regulator) va da pe negativ :blink: .
Ontopic: Ar merge cu ducted fan, dar ar trebui o linie dreapta si lunga unde sa aiba timp sa prinda viteza. Plus ca daca ai cotit sa schimbi sensul de mers, o iei de la capat cu linia dreapta. Nu recomand un upgrade la motor fata de ce zice producatorul pentru acel ducted fan (ma refer la limita rotatii pe minut), ca asta inseamna dezintegrare a elicii (si o elice la 40.000 rotatii cand cedeaza nu e de joaca).
Succes,
Catalin C.
Ontopic: Ar merge cu ducted fan, dar ar trebui o linie dreapta si lunga unde sa aiba timp sa prinda viteza. Plus ca daca ai cotit sa schimbi sensul de mers, o iei de la capat cu linia dreapta. Nu recomand un upgrade la motor fata de ce zice producatorul pentru acel ducted fan (ma refer la limita rotatii pe minut), ca asta inseamna dezintegrare a elicii (si o elice la 40.000 rotatii cand cedeaza nu e de joaca).
Succes,
Catalin C.
"Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."
#38
Postat 19 March 2009 - 07:17 AM
Ontopic: Ar merge cu ducted fan, dar ar trebui o linie dreapta si lunga unde sa aiba timp sa prinda viteza. Plus ca daca ai cotit sa schimbi sensul de mers, o iei de la capat cu linia dreapta. Nu recomand un upgrade la motor fata de ce zice producatorul pentru acel ducted fan (ma refer la limita rotatii pe minut), ca asta inseamna dezintegrare a elicii (si o elice la 40.000 rotatii cand cedeaza nu e de joaca).
[/quote]
motorul respectiv a fost doar de exemplicare . am gasit la un moment dat o turbina dubla de 9600kv / turbina . socotind la 11.1v lipo ar veni 106.560 turatii X 2 . pot sa pun chiar 4 EDF -uri daca e , ca nu m-ar deranja . deci , inca astept pareri .
[/quote]
motorul respectiv a fost doar de exemplicare . am gasit la un moment dat o turbina dubla de 9600kv / turbina . socotind la 11.1v lipo ar veni 106.560 turatii X 2 . pot sa pun chiar 4 EDF -uri daca e , ca nu m-ar deranja . deci , inca astept pareri .
Aceasta postare a fost editata de on_off road: 19 March 2009 - 07:20 AM
daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu