Modelism - RHC Forum: Cel mai inportan lucru la un heli... - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Cel mai inportan lucru la un heli... Telecomanda, elicopterul sau electronica elicopterului?

#1 Useril este offline   CamilBM 

• ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 06 February 2009 - 12:20 AM

Saluth
Vreau sa va pun cateva intrebati din cauza caci sunt cam incepator ... da nu pt mult timp
Ce este cel mai important lucru la un elicopter trecand peste faza cu experienta pilotul...
Telecomanda ? Este necesar daca vrei sa faci nebunii cu el sa ai o telecomanda precum dx7 sau futaba 7c ?
Servourile trebuie sa fie neaparat de firma ?(desi la servouri nu vreau sa le fac economie)(stiu ca trebuie neaparat digitale :rolleyes:)
Gyroscopul este absolut necesar futaba 401 sau merge si 240 ?
Echiparea elicopterului (align 450 V2) este destul cea stock sau ar mai trebui cateva componente in plus mai rezistente?
Am citit nu mai stiu pe care post caci bateriile sunt afecate daca le folosesti pe un elicopter.. este adevarat?daca nu le scazi puterea la sub 3.0V/celula ?
Cam la cate incarcari tin daca ai grija de ele ?
Care obiecte sunt absolut necesare pentru ce face de exemplu alan szabo...
Ce am intrebat mai sus sunt pt t rex 450 v2 si t rex 500
Vreau sa fac o usoara economie ca sa pot cumpara si niste piese de rezerva .

Sper ca ati inteles la ce ma refer : echiparea maxima cu un piculet mai putini bani ...
Multumesc anticipat
Stima
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#2 Useril este offline   Red Sky 

• Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Postari: 935
  • Inregistrat: 15-March 06