Modelism - RHC Forum: FEBRUARIE 2009 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

FEBRUARIE 2009 Sa vedem soarele si coltul ierbii!

#31 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 07 February 2009 - 10:44 PM

Vezi postareaAbburo, la Feb 7 2009, 08:33 PM, a spus:

Azi, o zi nebuna la Chitila. Vremea superba a fost ca o chemare pentru toata lumea. Multe masini, multe avioane si bineinteles ceva incidente :lol:.

Eu unul am reusit sa "parchez" Yakul meu intr-o masina care traversa pista chiar in momentul aterizarii. Din fericire, masina nu pare sa fi suferit avarii, lovitura fiind undeva in roata. Yakul meu insa ... cred ca se va pensiona. Aripile au ramas intregi.. doar lonjeronul strambat. Fuselajul pare sa fi suferit cumva un fel de compresie, desi firewalul pare intact. Zgomotul impactului a fost impresionant !!!
Rutina mea de aterizare, zic eu ca fost corecta, in sensul ca mi-am anuntat intentia in repetate randuri. Cred ca soferul a fost pacalit de faptul ca modelul meu vine tare la aterizare, iar impresia lasata e cea a unui flyby...

In fine, ma bucur macar ca nu a patit nimeni nimic iar avariile au ramas doar la nivelul unui aeromodel.

Rog pe aceasta cale inca o data pe toti participantii la Chitila sa aiba mare grija la traversarea pistei cu masina... si sa-i intrebe pe cei care piloteaza asupra intentiilor lor... indiferent daca veniti sau plecati.

Rog nu degenerati in cearta acest subiect. Se vrea doar o notificare a unei stari de fapt!

eu cred ca trebuia sa postezi la disciplina chitila starea de fapt.desi se diseca de ani de zile disciplina de zbor,incidente tot apar,si nu sunt de la bruiaj!
la cum arata pozele de azi,starea de fapt la chitila o sa se agraveze.cerutul de scuze nu o sa rezolve nimic cand o sa se ajunga la incidente mai grave.
flying is my life...
0

#32 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:BucureÈ™ti... în weekend

Postat 07 February 2009 - 10:46 PM

Da, o zi SPLENDIDA, am papat cam 7 rezervoare, cu numai 2 aterizari "grabite": prima de telefonul primit de la nevasta-mea iar a doua dupa ce era sa scap avionul, in timp ce incercam sa-l tin in aer si sa ma feresc de un... individ (sa nu pun o LUNGA lista de epitete!) care si-a gasit sa faca autorotatie or something cu un heli TERMIC de clasa 60 DREPT SPRE MINE!!! Asta in conditiile in care TREI oameni i-au spus sa nu mai zboare acolo elicopterul ala. Macar am fost intrucatva imbunat de faptul c-a reusit sa faca aparatul ala zob la putin timp dupa aceea. Nu stiu cat de rau, oricum nereparabil pe loc.

Urasc faptul ca trebuie sa arunc niste umbra asupra unei zile altfel superbe (in care am reusit sa si ajut pe cineva, pe Cosmin mai exact - sa zbori avionul ala mult si fara incidente!) dar chiar nu inteleg unii ca elicopterele NU sunt jucarii? Da, mie IMI PLAC la nebunie masinariile alea, dar sa le zboare cineva in propria familie, daca vrea sa hacuiasca oameni - eu unul NU le zbor langa sau INSPRE altii!
Ave
0

#33 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 07 February 2009 - 10:57 PM

Oricum pana data viitoare io imi voi lua un fluier.

Uneori sunt atatea motoare pornite si turate la stand-uri ca degeaba urli ca nebunu' p'acolo. Dar un fluier d'ala de "cluber" cred ca rezolva problema.

Si daca stie cineva care sunt semnalele de trompeta in armata nu ar fi rau sa invatam sa fluieram diverse coduri :lol:)

Propun si un cod de genul: "ia-l de pe mine.."

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 07 February 2009 - 10:58 PM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#34 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 07 February 2009 - 11:36 PM

am io un clacson de tir :lol:
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#35 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 07 February 2009 - 11:46 PM

si un film din centrul Bucurestiului , unde daca ai noroc reusesti sa aterizezi direct pe acoperisul unui autobuz :D
http://vimeo.com/3116721

Aceasta postare a fost editata de Laur73: 07 February 2009 - 11:54 PM

Fotografie Aeriana
0

#36 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2186
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 February 2009 - 12:14 AM

recomand ca de aici incolo sa nu mai zburam singuri. sa fie cineva langa noi. eu eram langa adi dar la randul meu pilotand. daca era cineva liber oprea masina. parca era o regula pe clinceni. nu zburati singuri! si uite si de ce....
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#37 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 08 February 2009 - 12:14 AM

Vezi postareaave, la Feb 7 2009, 10:46 PM, a spus:

(in care am reusit sa si ajut pe cineva, pe Cosmin mai exact - sa zbori avionul ala mult si fara incidente!)


Saru' mana sefu'. Imi merge si mie motorul bine acu', ca io m-am dovedit neputincios si netalentat la asemenea reglaje fine.
0

#38 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 08 February 2009 - 12:20 AM

ceva foto mai vedem? :D
ADOR VITEZA!!!
0

#39 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 08 February 2009 - 12:24 AM

la timisoara, desi suntem o mana de oameni am aplicat regula vazuta peste ocean cu helper in cazul intalnirilor high profile. Cel putin nicu si cristi sunt helperi non stop, iar zod poate sa confirme cand a fost la TM ca i-am fost helper si chiar am semnalizat unuia care vroia sa intersecteze cu masina spatiul de zbor, iar respectivul s-a oprit pana la aterizarea ultimate-ului. Deci se poate.

Cu ocazia asta m-am prins de unde vine nickname-ul
nimsoC
<-----

:D

Numai bine si sa ne vedem cu bine weekendul viitor :D Abia astept deja.
Calin


0

#40 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 08 February 2009 - 01:31 AM

ultimul film de vineri din Herastrau
http://vimeo.com/3122775
Fotografie Aeriana
0

#41 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2186
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 February 2009 - 10:42 AM

actiunea de ieri de pe chitila. sa nu uitati sa dai click pe "watch in hd".
http://www.youtube.c...h?v=MgYoJP3rAy0

stie cineva de ce editorul video imi dubleaza uneori imaginile?
sau asa le vad eu pe monitor? am pus filmu pe tv si se vede cristal....trebuie sa studiez problema
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#42 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 08 February 2009 - 10:54 AM

Din cate am observat si la mine pare a fi vorba si de la codecul folosit. Fenomenul apare deoarece imginea video in format "raw" nu este stabilizata de camera.

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 08 February 2009 - 10:57 AM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#43 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 February 2009 - 11:33 AM

Vezi postareaave, la Feb 7 2009, 10:46 PM, a spus:

Da, o zi SPLENDIDA, am papat cam 7 rezervoare, cu numai 2 aterizari "grabite": prima de telefonul primit de la nevasta-mea iar a doua dupa ce era sa scap avionul, in timp ce incercam sa-l tin in aer si sa ma feresc de un... individ (sa nu pun o LUNGA lista de epitete!) care si-a gasit sa faca autorotatie or something cu un heli TERMIC de clasa 60 DREPT SPRE MINE!!! Asta in conditiile in care TREI oameni i-au spus sa nu mai zboare acolo elicopterul ala. Macar am fost intrucatva imbunat de faptul c-a reusit sa faca aparatul ala zob la putin timp dupa aceea. Nu stiu cat de rau, oricum nereparabil pe loc.

Urasc faptul ca trebuie sa arunc niste umbra asupra unei zile altfel superbe (in care am reusit sa si ajut pe cineva, pe Cosmin mai exact - sa zbori avionul ala mult si fara incidente!) dar chiar nu inteleg unii ca elicopterele NU sunt jucarii? Da, mie IMI PLAC la nebunie masinariile alea, dar sa le zboare cineva in propria familie, daca vrea sa hacuiasca oameni - eu unul NU le zbor langa sau INSPRE altii!



Se pare ca eu sunt "imbecilul, cretinul, idiotul" si celelalte epitete pe care le ai pe limba. 1.Cei 3 oameni care "mi-au spus sa nu mai zbor" acolo... unde anume? Pe Chitila, in general? Tu erai in mijlocul pistei de avioane cand incercam si eu autorotatia pentru a doua zi. Mi s-a atras atentia o singura data ca zbor prea aproape de masini, m-am conformat, am dat dreptate domnului respectiv, si gata. 2.Puteai sta pe loc linistit, cand a luat-o spre tine am dat gaz si am evitat la mare distanta. 3.Imi pare rau sa-ti stric singura satisfactie de ieri dar mi s-a rupt doar un link de plastic de 10 lei pe care nu il aveam la mine ca rezerva (era acasa). Elicopterul s-a culcat pe o parte cand mai avea foarte putina energie/turatie si nu au fost alte pagube. Se cheama Ornith, stiu ca nu vorbeste nimeni de el, dar eu sunt foarte multumit de acest aparat. 4.Recunosc ca sunt incepator, in luna decembrie abia faceam hover cu trenul de incepatori. Autorotatia pe care am incercat-o pentru a doua zi consider ca e bine sa fie stiuta, asa cum e parerea generala. Dar, inca de la inceput, m-am uitat la acest forum si am incercat sa invat lucruri noi. Printre cele spuse pe forum este si faptul ca e bine sa venim in w-e la Chitila, ca vin multi specialisti, ca avem ce invata, ca ne pot ajuta cu reglaje, sfaturi, etc. Eu personal nu am fost ajutat, sfatuit, sau altceva de cate ori am fost la Chitila, mai ales ca acolo e patria avioanelor, elicopterele fiind foarte rare. Speram ca macar cu autorotatia, care nu e chiar usoara, sa ma sfatuiasca cineva de acolo, ce e bine si ce nu. 5.Concluzia: va urez succes la zbor si promit sa nu mai dau pe acolo in w-e sa nu va mai stric ziua. Daca nu va supar prea tare as mai merge totusi in zilele de lucru, cum am facut si pana acum, cand sunt singur si nu am pe cine sa "hacuiesc". Promit sa nu stric iarba si sa nu fac gunoi acolo, ba chiar o sa mai strang din deseurile care sunt cu sutele.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#44 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 08 February 2009 - 11:55 AM

misumat nu o lua in nume de rau. tinand cont de faptul ca nu esti printre cei "consacrati" in ale zburatului heli-ului pe acolo toti vor sta cu ochii ca pe butelie pe heli-ul tau. E de-ajuns o singura greseala si se pot intampla nenorociri. Am avut aceste discutii si aici si am convenit sa taiem o zona speciala pt heli, de obicei spate in spate cu pista aeromodelelor. S-a respectat destul de bine aceasta regula pana ad-hoc am hotarat ca separatia asta e aiurea si ne-am facut un "queue" la zbor. Un heli + avion in aer nu se vor intelege niciodata doar pentru faptul ca heli-ul (in special la un incepator) va face manevrele deasupra sau foarte aproape de pista, poate schimba directia extrem de rapid (nu ca un 3d veritabil n-ar fi capabil de asta) si daca e termic face foarte mult zgomot, zgomot ce personal ma derajeaza cand sunt in aer si imi acopera motorul meu (am tot timpul stresul ca poate o murit motorul sau eu stiu).

Nimeni nu ti-a interzis sa mai mergi pe chitila, ai fost doar rugat sa fii mai constient de cei din jur si sa le respecti temerile chiar daca tu esti 100% sigur pe acel heli. Cat despre ajutor, ai incercat sa te apropii de vre-un helist si sa pui intrebari? Sunt convins ca daca ai face-o ai primi asistenta pertinenta extrem de rapid si onorabil...

Numai bine,
calin


0

#45 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2186
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 February 2009 - 11:56 AM

Vezi postareamisumat, la Feb 8 2009, 11:33 AM, a spus:

Se pare ca eu sunt "imbecilul, cretinul, idiotul"

nu te supara dar interpretezi gresit unele chestii.

1. la toti ne e frica de heli. numai auzul lui deranjeaza neuronii in cap. si sincer nu e placut sa auzi morisca in stanga sau in dreapta ta cand zbori. de a aceea cei care zboara heli mai maricele zboara in capatul pistei, departe de restul. un heli daca o ia razna nu are traiectorie previzibila. nu sti incotro sa fugi... si daca nu te poti uita la el si-l auzi din ce in ce mai tare, te ia tremuratu....nu e tocmai placut. exemplu faza cu autorotatia aia. daca nu puteai redresa din motive obiective ? ce se intampla? se ducea direct in ave...

2. si inca o chestie care s-a ma discutat. ajutorul il primesti NUMAI DACA IL CERI ! ai fost tu la dragos, vlad sau la francez si ai cerut ajutorul si nu l-ai primit? sau la oricine avea heli acolo. te orientezi si tu la aia cu heli mai mari ca in principiu ar trebui sa stie cum sta treaba. doar n-o sa vina ei la tine sa te intrebe de sanatate. mi se pare perfect normal. a mai fost cineva cu pretentii din astea (nu dau nume - realdesign) ca cica de ce nu am venit noi la el sa ii verificam avionu daca e bine facut... no comment here

3. nu zbura singur ca doamne fereste te accidentezi si acolo mori pe camp... esti binevenit, doar ca tre sa respecti in principiu o singura regula. te duci la distanta de oricine cand zbori :rolleyes:

numai bine!
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#46 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 08 February 2009 - 12:03 PM

Un lucru se evidentiaza: cand este aglomeratie zburati obligatoriu doar cu insotitor, indiferent de tipul zburatoarei (aveon, "crocodil", etc)
Nimic nou aici, insa natiune: trezirea http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif) ... si eu sunt inclus in acest program. :rolleyes:
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#47 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 08 February 2009 - 12:06 PM

Acum Bucurestiul vazut de sus si in varianta HD
http://vimeo.com/3127419
Fotografie Aeriana
0

#48 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:BucureÈ™ti... în weekend

Postat 08 February 2009 - 12:30 PM

Vezi postareamisumat, la Feb 8 2009, 11:33 AM, a spus:

Se pare ca eu sunt "imbecilul, cretinul, idiotul" si celelalte epitete pe care le ai pe limba.

Apreciez - sincer - recunoasterea faptului ca tu erai pilotul.

Citeaza

1.Cei 3 oameni care "mi-au spus sa nu mai zbor" acolo... unde anume? Pe Chitila, in general? Tu erai in mijlocul pistei de avioane cand incercam si eu autorotatia pentru a doua zi. Mi s-a atras atentia o singura data ca zbor prea aproape de masini, m-am conformat, am dat dreptate domnului respectiv, si gata.

Nu era vorba de a nu mai zbura pe Chitila. Era vorba de a nu mai zbura langa oameni si langa masini. Si te voi contrazice: NU eram in MIJLOCUL PISTEI de avioane ci exact LANGA pista, adica ACOLO UNDE STAU TOTI PILOTII care AU UN AVION IN AER in acel moment - da, stiu, locul NU este marcat decat preintr-un petec de iarba inalta uscata. Tu in schimb erai in capatul dinspre sud, aproape in axul pistei, si cu siguranta nu in iarba inalta dintre pista si unitate...

Ca idee generala, din ce am observat si eu acolo (la Chitila) sunt in principiu cam 3 "zone" de zbor, nedeclarate dar folosite intr-un acord tacit de toti pilotii prezenti: pista si zona dinspre est (spre sosea) este folosita de avioane, in general termice; in zona de nord se dau de regula elicopteristii; zona de la vest de masini, unde nu este pista, e folosita de pilotii de "spume" si avioane care pot ateriza linistite in iarba (inclusiv planoare, si in general aparate cu propulsie electrica). Si, cu unele exceptii, acest fenomen s-a putut observa cam de fiecare data cand am fost eu acolo (cel putin...)

Citeaza

2.Puteai sta pe loc linistit, cand a luat-o spre tine am dat gaz si am evitat la mare distanta.

Imi pare rau ca trebuie sa te contrazic, dar de la distanta la care erai lucrurile se pot vedea intr-adevar in modul in care le-ai descris. Eu m-am chinuit sa ma duc in stanga, fara sa ma impiedic in denivelarile terenului, sa ma uit dupa avionul meu - pe care era sa-l scap de sub control pentru ca eram mai atent sa nu iau in cap un rotor de Ornith care venea spre mine si care a aterizat putin mai aproape de mine decat punctul din care plecasem (si m-am deplasat cam 6-8 m, cel putin). Nu stiu cum te simti tu, dar pentru mine "mare distanta" fata de un elicopter inseamna cel putin 20 m, si NU 2 m, mai ales cand respectivul aparat de zbor e in deplasare spre mine!

Citeaza

3.Imi pare rau sa-ti stric singura satisfactie de ieri dar mi s-a rupt doar un link de plastic de 10 lei pe care nu il aveam la mine ca rezerva (era acasa). Elicopterul s-a culcat pe o parte cand mai avea foarte putina energie/turatie si nu au fost alte pagube. Se cheama Ornith, stiu ca nu vorbeste nimeni de el, dar eu sunt foarte multumit de acest aparat.

Ma bucur pentru tine, si iti doresc sa ai cat mai putine accidente cu el, dar in conditiile in care toata lumea in jurul tau se simte in siguranta. EU nu m-am simtit in siguranta ieri, in momentele respective. Si ma bucur ca e un aparat de care esti multumit, toti aeromodelistii ne dorim sa avem asa ceva.

Citeaza

4.Recunosc ca sunt incepator, in luna decembrie abia faceam hover cu trenul de incepatori. Autorotatia pe care am incercat-o pentru a doua zi consider ca e bine sa fie stiuta, asa cum e parerea generala. Dar, inca de la inceput, m-am uitat la acest forum si am incercat sa invat lucruri noi. Printre cele spuse pe forum este si faptul ca e bine sa venim in w-e la Chitila, ca vin multi specialisti, ca avem ce invata, ca ne pot ajuta cu reglaje, sfaturi, etc. Eu personal nu am fost ajutat, sfatuit, sau altceva de cate ori am fost la Chitila, mai ales ca acolo e patria avioanelor, elicopterele fiind foarte rare. Speram ca macar cu autorotatia, care nu e chiar usoara, sa ma sfatuiasca cineva de acolo, ce e bine si ce nu.

Pai cu atat mai mult, nu ai vazut ce s-a tot spus pe aici (si pe aiurea) despre pericolele pe care le prezinta elicopterele, mai ales pentru cei din jur? Ma bucur ca-ti iese autorotatia, am vazut cateva executii frumoase, dar asta nu inseamna ca aparatul ala nu prezina pericole. Iar Chitila NU este patria avioanelor, sunt si foarte multi elicopteristi acolo (morph, Primus, Serban si Vlad de la Aeropower, "francezul" s.a.) Uite, chiar ieri a fost cineva (care apare in filmuletul lui hash8484) cu un elicopter de clasa 450 care zbura cu el IN AFARA PISTEI, dar departe de piloti si alte grupuri de persoane.

Citeaza

5.Concluzia: va urez succes la zbor si promit sa nu mai dau pe acolo in w-e sa nu va mai stric ziua. Daca nu va supar prea tare as mai merge totusi in zilele de lucru, cum am facut si pana acum, cand sunt singur si nu am pe cine sa "hacuiesc". Promit sa nu stric iarba si sa nu fac gunoi acolo, ba chiar o sa mai strang din deseurile care sunt cu sutele.

Aici cred ca spusele celor de dinaintea mea sunt suficiente. Nu te alunga nimeni de pe Chitila, poti veni cand vrei tu dar hai sa ne organizam ca sa nu aiba nimeni de suferit. Daca iti poti permite sa vii in timpul saptamanii esti un fericit, unii sunt angajati in niste posturi/functii care nu le permit sa-si petreaca zilele saptamanii unde si cum vor ei (eu ma numar printre acestia) de aceea in general in week-end e mai aglomerat.

Eu nu mai insist pe tema asta, insa voi face tot ce e omeneste posibil ca altii sa nu se simta amenintati in vreun fel de prezenta mea acolo.
Ave
0

#49 Userul este online   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3630
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 08 February 2009 - 03:33 PM

Azi am scos si eu FW 190 de la FSK pentru a doua oara la zbor, defapt primul zbor adevarat deoarece am mai iesit odata vineri dar au fost vreo 15 zboruri de maxim 1 min. dupa care aterizam pentru reglaje.
Am ajuns la locul de zber (5 min de mers pe jos de acasa) pe un deal, vant destul de puternic, pregatesc modelul si lansez iar acesta urca frumos cu "botul" in vant. Am inceput sa cunosc modelul si sa ii stiu limitele si am facut un zbor in toate plajele de viteza de vreo 20 min.
Am obzervat ca in zbor linistit cu un motor BM 2410-12D acc 3S 1300mAh si elice GWS 8x4 zboara cam 25 min. iar cu motorul la blana cam 18 min. dar am vertical nelimitat cu el, am uitat sa mentionez ca modelul are 420 rg gata de zbor.
Scuzati daca am deviat de la subiect putin dar am simtit nevoia sa spun si motorizarea.

Si acuma niste poze (scuzati calitatea dar sunt facute cu telul):

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 1.JPG
  • Imagine atasata: 2.JPG
  • Imagine atasata: 3.JPG

Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#50 Userul este online   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3630
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 08 February 2009 - 03:34 PM

Si acuma niste poze in zbor la care m-am cam chinuit.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Imagine_0100.jpg
  • Imagine atasata: Imagine_0101.jpg
  • Imagine atasata: Imagine_0102.jpg

Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#51 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 08 February 2009 - 04:48 PM

Citeaza

5 min de mers pe jos de acasa

Tu realizezi cat esti de norocos??? :wub:

Aceasta postare a fost editata de Primus: 08 February 2009 - 04:48 PM

0

#52 Userul este online   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3630
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 08 February 2009 - 05:09 PM

Stiu ca sunt foarte norocos, la maxim 10 min de mers pe jos am spatiu pentru modele electrice si panta cu vedere in 3 pozitii, deci pot zbura la panta cu vant din orice directie.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#53 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2186
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 February 2009 - 06:00 PM

cateva masini azi pe chitila. cel putin cand am ajuns.
acum cateva imagini.
Imagine atasata: IMG_1190.JPG Imagine atasata: IMG_1194.JPG
din motive necunoscute a luat-o drept in jos cu motoru la maxim! Imagine atasata: IMG_1263.JPG
a vrut sa intre in portbagaj dar nu l-a lasat vantul Imagine atasata: IMG_1238.JPG
a scapat Imagine atasata: IMG_1239.JPG
picatura bate-o vina (cred ca murphy are legatura cu treaba asta. o singura picatura pe lentila exact unde trebuie)Imagine atasata: IMG_1290.JPG
il prind il prind Imagine atasata: IMG_1294.JPG
ups :rolleyes: Imagine atasata: IMG_1295.JPG
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#54 Useril este offline   Mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 10-June 08

  Postat 08 February 2009 - 09:07 PM

Imi pare rau de incidentul cu Ornith-ul si de alte incidente. Au mai fost, spre ex, catre mine a venit un avion (maricel) si s-a dezintegrat la circa 7 m de mine. Pozele sunt chiar aici. Foarte frumos evenimentul in sine, la cat mai multe. Dar sa fie CLAR, incidente vor mai fi. Nu sunt astea nici primele, nici ultimele. Decat sa ne "hackuim" pe aici, care mai de care, mai bine venim cu idei constructive. Am putea spre ex. sa delimitam pistele cu niste steaguri (nu sunt prea scumpe, bani avem toti, ca altfel ne jucam cu barcutze de hartie pe garla sau munceam la gradina ca sa avem ce manca). Marcate cu A, H, P, M, etc...dupa cum convenim. Era sa uit, P de la parcare pt masini. Macar sa facem astea in zilele aglomerate. Si, macar e o idee constructiva...Poate n-ar fi rau sa lansam un topic foarte clar de idei, regulamente si conventii. Daca "keep talking" ne vin si ideiile. La cat mai multe :rolleyes:

POZE

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_1991__Large_.JPG
  • Imagine atasata: IMG_1992__Large_.JPG
  • Imagine atasata: IMG_1994__Large_.JPG
  • Imagine atasata: IMG_2025__Large_.jpg

T-rex 600E Scale
Comeback 5000B GAS
Futaba 9C
dj nunta
0

#55 Useril este offline   Mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 10-June 08

  Postat 08 February 2009 - 09:08 PM

POZE

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_2004__Large_.JPG
  • Imagine atasata: IMG_2008__Large_.JPG
  • Imagine atasata: IMG_2043__Large_.jpg

T-rex 600E Scale
Comeback 5000B GAS
Futaba 9C
dj nunta
0

#56 Useril este offline   Mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 10-June 08

  Postat 08 February 2009 - 09:10 PM

POZE

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_2012__Large_.JPG
  • Imagine atasata: IMG_2013__Large_.JPG
  • Imagine atasata: IMG_2016__Large_.JPG

T-rex 600E Scale
Comeback 5000B GAS
Futaba 9C
dj nunta
0

#57 Useril este offline   Mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 10-June 08

  Postat 08 February 2009 - 09:13 PM

POZE

POZE

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_2030__Large_.JPG
  • Imagine atasata: IMG_2048__Large_.JPG
  • Imagine atasata: IMG_2049__Large_.JPG
  • Imagine atasata: IMG_2050__Large_.JPG
  • Imagine atasata: IMG_2051__Large_.JPG

T-rex 600E Scale
Comeback 5000B GAS
Futaba 9C
dj nunta
0

#58 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 08 February 2009 - 10:52 PM

"" a mai fost cineva cu pretentii din astea (nu dau nume - realdesign) ca cica de ce nu am venit noi la el sa ii verificam avionu daca e bine facut... no comment here ""

fara rea intentie, dar s-a interpretat gresit si anume :

- eu am spus ca daca tot te oferi sa ajuti pe cineva este bine sa o faci profi si anume sa treci scurt in revista
intreband persoana ( daca este incepator ) minimul necesar de informatii de care ai tu nevoie pentru a-l putea ajuta
bine. ( la mine atunci chiar s-a oferit cineva, si desi am spus ca am la mine turometru, termometru raspunsul la reglajul
motorului a fost scurt : nu-i nevoie !
Si daca este cineva cu masina in pana tot intrebi : ai benzina , ai curent , ai scanteie etc.

Deci nu m-am suparat eu ca nu au venit toti de pe camp la mine ca la un VIP ( caci asa s-a spus ) !

Numa bine !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#59 Useril este offline   andreirosca 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 271
  • Inregistrat: 08-December 06

Postat 09 February 2009 - 11:52 AM

nu prea inteleg problema asta cu ajutorul celor din jur !
exista cineva dintre cei de aici care a apelat la ajutorul cuiva dintre modelisti si a fost refuzat ?
sunt tare curios daca exista cineva in situatia asta ?

p.s. personal atunci cand am fost in dificultate am beneficiat de ajutor chiar si cand orgoliul nu m-a lasat sa-l cer !
0

#60 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 09 February 2009 - 12:01 PM

hmmm... nu vreau sa ma bag aiurea... dar treaba asta s-a tot discutat. cine a cerut ajutor l-a primit, uneori, asa cum zice si andrei, chiar si atunci cand nu-l ceri.

deci (ca sa-ncepem cu concluzia) facem (asta ca sa nu dau direct nume - R.D.) iar valuri pe aceeasi tema cu mici variatiuni??

Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 09 February 2009 - 12:03 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu