probleme cu roto starter-ul se rupe sfoara foarte des...la pornire
#1
Postat 31 January 2009 - 11:27 AM
#2
Postat 31 January 2009 - 11:38 AM
in primul rand, ca sa lamurim putin termenul folosit: un rotostarter, nu foloseste acea sfoara care-ti scoate tie peri albi. De aia e roto; tu ai probleme cu un pullstarter. :lol:
Exista mai multe cauze posibile: ori folosesti mereu o sfoara de proasta calitate; ori tragi mult prea tare de sfoara, si ajungand la capat, ka un moment dat se rupe; ori se freaca la iesirea din starter, si se taie.ori motorul este plin de combustibil, si implicit se trage mai greu de sfoara - automat ai tendinta de a trage mai tare, si asa ajunge sa se rupa. Din punctul meu de vedere, singura solutie ca sa ti rezolvi problema nervilor, este sa ti schimbi acest pullstarter, cu un rotostarter. Eu personal, mi am schimbat la toate automodelele, si pe masura ce mi tot achizitionez altele, le iau ori fara nimic si le pun eu roto, ori le schimb primul lucru starterul. Ar mai fi si varianta cu starerbox-ul, nu nu este atat de portabila, si necesita si putin mai multa atentie..si calm... :lol: Poate o sa te intrebi acum, cam cat costa un rotostarter....undeva in jurul a 200 de lei. Si si merita TOTI banii.
AUTO
Reely Carson 1:5 Buggy 29 cmc
Baja 5B 1:5 26cmc
Savage X 4.6 Rev 1:8
Jamara Ultra LX1 1:8 Buggy .28
Ofna Ultra LX1 1:8 Buggy .32
HB Lightning 2Pro EVO 1:8 Buggy .21
HB Lightning Stadium 1:8 Truggy
Team AE TC3 1:10 Onroad
Xray T3 1:10 Onroad
Xray 1:18 PRO Shaks Engineering Electric Onroad
Hpi RS4 Nitro 1:10 Onroad .12x2
Mustang Electric Sprint 2 Flux 1:10 Onroad
Kyosho Inferno GT2 Rally 1:8 .28
Losi 1:18 Mini Desert Truck
MOTO
Venom GPV-1 1:8 Electric Onroad
Thunder Tiger Ducati 999 Nitro Onroad
Anderson M5 1:5 Electric Offroad
AERO
Kyosho Calmato Trainer 40 Nitro
Kyosho Calmato Sport EP 1400
Sonic Low Wing Nitro
E-Flite Mini Pulse XT
Breeze ES Depron 3D
Arcus
ASW 15
Cularis
F18 Blue Angel
Yak-54 10cmc
PA Addiction 3D
Extra 260
Slinger Wing
HELI
Lama V4
Carson Apache
SJM 180
Trex 500 CF
Trex 700 Nitro Pro
NAVO
Ansmann Aligator 23cmc
Super Vee 27 Brushless
TX
DX3R, DX8
#3
Postat 31 January 2009 - 11:46 AM
Bobdog, la Jan 31 2009, 11:38 AM, a spus:
in primul rand, ca sa lamurim putin termenul folosit: un rotostarter, nu foloseste acea sfoara care-ti scoate tie peri albi. De aia e roto; tu ai probleme cu un pullstarter. :lol:
Exista mai multe cauze posibile: ori folosesti mereu o sfoara de proasta calitate; ori tragi mult prea tare de sfoara, si ajungand la capat, ka un moment dat se rupe; ori se freaca la iesirea din starter, si se taie.ori motorul este plin de combustibil, si implicit se trage mai greu de sfoara - automat ai tendinta de a trage mai tare, si asa ajunge sa se rupa. Din punctul meu de vedere, singura solutie ca sa ti rezolvi problema nervilor, este sa ti schimbi acest pullstarter, cu un rotostarter. Eu personal, mi am schimbat la toate automodelele, si pe masura ce mi tot achizitionez altele, le iau ori fara nimic si le pun eu roto, ori le schimb primul lucru starterul. Ar mai fi si varianta cu starerbox-ul, nu nu este atat de portabila, si necesita si putin mai multa atentie..si calm... :lol: Poate o sa te intrebi acum, cam cat costa un rotostarter....undeva in jurul a 200 de lei. Si si merita TOTI banii.
#4
Postat 31 January 2009 - 11:56 AM
eu folosesc reteta pe un savage 25 cu motor f4.6 si de vreo 2 luni tot il pornesc aproape in fiecare zi si nu a dat semne de slabiciune.
#5
Postat 31 January 2009 - 01:16 PM
angel, la Jan 31 2009, 11:46 AM, a spus:
Exista 2 variante de backplate(piesa care se pune pe motor in locul pullstarterului). la una, accesul se face prin spate, la a doua, prin lateral-sus. Este imposibil ca la nici una din cele 2 variante sa nu ai acces.referitor la amorsarea carburatorului:poti alege varianta in care tii degetul pe iesirea tobei de esapament, tragand de 3-4 ori de pullstart, pana cand ajunge combustibilul in carburator - se vede pe furtun; si o a doua varianta, putin mai "peste mana", sa scoti filtrul de aer de pe carburator, si tii acolo degetul, principiul fiind la fel. Daca ai rotostarter, trebuie sa "dai la automat" aproximativ 2 secunde pana sa ajunga combustibilul in carburator. mare atentie insa la varianta cu astuparea tobei: daca este incinsa, o sa-ti faca o arsura de toata frumusetea - deci poarta manusi.. :)
p.s.
daca ai vrut sa spui cu "nu am acces in locul unde este poolstarterul fixat" ca nu ai loc sa l scoti si sa montezi rotostarerul, atunci raspunsul este mai simplu: asta nu se face cu motorul montat pe pozitie. Se scoate motorul, se inlocuieste backplate-ul, si se monteaza la loc motorul. Desigur, cu reglajele necesare!!!
Aceasta postare a fost editata de Bobdog: 31 January 2009 - 01:20 PM
AUTO
Reely Carson 1:5 Buggy 29 cmc
Baja 5B 1:5 26cmc
Savage X 4.6 Rev 1:8
Jamara Ultra LX1 1:8 Buggy .28
Ofna Ultra LX1 1:8 Buggy .32
HB Lightning 2Pro EVO 1:8 Buggy .21
HB Lightning Stadium 1:8 Truggy
Team AE TC3 1:10 Onroad
Xray T3 1:10 Onroad
Xray 1:18 PRO Shaks Engineering Electric Onroad
Hpi RS4 Nitro 1:10 Onroad .12x2
Mustang Electric Sprint 2 Flux 1:10 Onroad
Kyosho Inferno GT2 Rally 1:8 .28
Losi 1:18 Mini Desert Truck
MOTO
Venom GPV-1 1:8 Electric Onroad
Thunder Tiger Ducati 999 Nitro Onroad
Anderson M5 1:5 Electric Offroad
AERO
Kyosho Calmato Trainer 40 Nitro
Kyosho Calmato Sport EP 1400
Sonic Low Wing Nitro
E-Flite Mini Pulse XT
Breeze ES Depron 3D
Arcus
ASW 15
Cularis
F18 Blue Angel
Yak-54 10cmc
PA Addiction 3D
Extra 260
Slinger Wing
HELI
Lama V4
Carson Apache
SJM 180
Trex 500 CF
Trex 700 Nitro Pro
NAVO
Ansmann Aligator 23cmc
Super Vee 27 Brushless
TX
DX3R, DX8
#6
Postat 31 January 2009 - 08:54 PM
Bobdog, la Jan 31 2009, 01:16 PM, a spus:
p.s.
daca ai vrut sa spui cu "nu am acces in locul unde este poolstarterul fixat" ca nu ai loc sa l scoti si sa montezi rotostarerul, atunci raspunsul este mai simplu: asta nu se face cu motorul montat pe pozitie. Se scoate motorul, se inlocuieste backplate-ul, si se monteaza la loc motorul. Desigur, cu reglajele necesare!!!
mercy frumos inca odata dar cred ca varianta de backplate prin lateral sus se potriveste nu stiam ca sunt si asa .in ceea ca priveste accesul era vb de spatiu ptr a introduce ceva prin spate sa il invart multumesc frumos de idee si de sfat voi cauta si sper sa reusesc
#7
Postat 31 January 2009 - 11:26 PM
Kit 2 viteze,
Boulder Holder body,
Proline Road Rage tires,
Brushless HV 5.5 Novak