Modelism - RHC Forum: Cessna 182 Art-Tech - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Cessna 182 Art-Tech Primul pasaroi

#31 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 22 January 2009 - 02:09 PM

Salut !!
in primul rand iti urez sa ai parte de aterizari cat mai placute.

Un motiv in plus sa ii asculti pe ceilalti si sa iei acumulatori (cu incarcator) pt. statie este si acela ca la camp nu vei avea priza...deci vei folosi acumulatorii, si e evident ca sunt mai rentabili decat sa schimbi jdemii de seturi de baterii.
Din proprie experienta iti spun ca un set de acumulatori de 2000mA tin statia in viata muuult. Eu am pana acum cam 1 ora de zbor facuta in vreo 4 weekenduri si am reincarcat acumulatorul avionului de vreo 5ori iar acumulatorii statiei doar prima data.
Din ceea ce scrie pe forum eu am tras concluzia ca principala "buba" la Cessna este ca zboara cam repede pt. un incepator. Si eu m-am uitat la Cessna apoi in urma unor sfaturi la altceva si pana la urma am primit cadou ce-am vrut.

ps. si eu am primit avionul (un Decathlon RTF) tot cadou de la sotie dar mai cumulat....adica si pt. Craciun si pt. cei 30 ani impliniti pe 30.12. Asculta de mine (ca sunt insurat vreo 5 ani)... fi gentelman cu fata si ai grija de ea in timpul saptamanii...ca in curand in weekend o sa fi ocupat.


edit. vad ca a mai scris cineva despre acumulatori si ti-a dat si preturi...eu am luat din ploiesti de la Winmark de la subsol doua seturi de incarcator+4 acc 2000mA cu 49.9 ron/set. Deci cu ~100 ron am cei 8 accu (Energizer) de 2000 mA si doua incarcatoare de perete astfel ca incarc toti acumulatorii in acelasi timp.

Bafta

Aceasta postare a fost editata de yr-zbg: 22 January 2009 - 02:13 PM

Pacat ca Slz nu zboara.
0

#32 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:BucureÈ™ti... în weekend

Postat 22 January 2009 - 02:13 PM

Vezi postareamihaimcg, la Jan 22 2009, 01:07 PM, a spus:

Cei 500 mAh reprezinta minim mAh pentru alimentare. Daca ai peste 500 mAh, cu atat mai bine, radiocomanda va consuma atat cat are nevoie.

Domnilor, va rog folositi unitatile de masura cum trebuie. O sursa de alimentare de la retea nu debiteaza miliamperi-ora (mAh) ci MILIAMPERI (mA). Miliamperi-ora reprezinta sarcina (de fapt energia, daca inmultiti cu tensiunea) pe care o poate inmagazina un acumulator. Deci:

- capacitate acumulator: mAh (sau Ah, cum vedeti pe acumulatorii auto);
- curent debitat de o sursa: mA (sau A).

Vreau si eu sa vad o sursa pe care scrie 500 mAh. Pe cele pe care le am eu pe-acasa (si sunt destule...) scrie numai x mA.

@yr-zbg: din pacate postul meu a venit dupa al tau, si vad ca tu ai pus unitatile fix pe dos :blink: Acumulatorii R6 in tehnologie NiMH (cei in tehnologie NiCd sunt interzisi spre comercializare in Europa de la 01.01.2009) au intre 1300 si 2700 mAh. In rest ai perfecta dreptate, DAR, ca o nota de subsol, se recomanda sa incarci si acumulatorii de la statie in seara precedenta iesirii la zbor. Altfel risti sa ai surprize.

Aceasta postare a fost editata de ave: 22 January 2009 - 02:17 PM

Ave
0

#33 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 22 January 2009 - 05:54 PM

Vezi postareayr-zbg, la Jan 22 2009, 02:09 PM, a spus:

Din ceea ce scrie pe forum eu am tras concluzia ca principala "buba" la Cessna este ca zboara cam repede pt. un incepator. Si eu m-am uitat la Cessna apoi in urma unor sfaturi la altceva si pana la urma am primit cadou ce-am vrut.


da si nu. depinde f mult de greutatea finala, ca sa stii ce motor ii pui. eu de ex am supramotorizat modelul un pic si sincer nu-mi pare rau. in general zbor cu mansa la 2/3 si merge super. plus ca in curand va mai cara si cate un parasutist si atunci o sa fie nevoie de ceva putere in plus.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#34 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 22 January 2009 - 06:47 PM

Eu ma refeream la Cessna stock...adica cu motorul cu care vine. Deja daca ii faci upgrade ...nu mai vorbim de acelasi lucru.

Ave ai perfecta dreptate...acumulatorii care ii am sunt NiMH 1.2v 2000mAh...si am retinut si o sa reincarc acumulatorii de la statie fara sa astept sa se inroseasca ledul de la statie.

Bafta.
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#35 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 22 January 2009 - 08:25 PM

Vezi postareaflycat, la Jan 22 2009, 11:46 AM, a spus:

Alta intrebare.
Trebuie sa fiu atent ca transformatorul sa nu scoata mai mult de 500 mAh sau tot ce tonteaza sunt cei 12 V?

A mai spus si ave, ma apuc si eu sa repet. Un transformator (o sursa in general) nu 'scoate' un numar de amperi. Amperii sunt o masura a consumului. Ce scrie pe sursa inseamna ca daca consumi mai mult de 500 mA, se arde sursa sau ii scade tensiunea, in functie de sursa.
Bine e ca sursa sa aiba mai mult. A mea, pe care o folosesc pentru incarcator, da 14 volti (incarcatorul merge pana la 15) si maxim 2.5 Amperi.
0

#36 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 22 January 2009 - 10:36 PM

Vezi postareaave, la Jan 22 2009, 02:13 PM, a spus:

Domnilor, va rog folositi unitatile de masura cum trebuie.

Nu mai sariti la jugulara ca am recomandat folosirea de acumulatori si am vorbit corect despre mAh. :D
0

#37 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 March 2009 - 12:02 AM

Vezi postareamihaimcg, la Jan 22 2009, 10:36 PM, a spus:

Nu mai sariti la jugulara ca am recomandat folosirea de acumulatori si am vorbit corect despre mAh. :)


Ba ii luam gitul ca nu stie legea lui OHM aia cu regalcuupei :)

E o intrebare care ma macina lent - o aud macar o data pe luna cand vine cate un coleg si ma intreaba daca nu cumva arde nu-s ce echipament daca pune un PS cu multi amperi in loc de gioarsa originala de 0.x MA

Si atunci ii explic cinic ca la tacsu mare la masina fumu care iesea nu era de la bateria de tractor cu multi amperi care facea posibila pornirea iarna ci de la diluantul 506 turnat in rezervor .....

Dupa privirile timpe ce urmeaza deduc de fiecare data ca au inteles legea lui OHM...

Si ca fiecare echipament isi ia exact necesarul de curent functie de tensiunea aplicata la borne si rezistenta interna

Pi scurt.. :rolleyes:
0

#38 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 20 March 2009 - 04:59 AM

Un alt exemplu. Sistemul energetic national poate da...comparativ cu consumul nostru...o putere practic infinita. Dar tu introducand in priza o veioza de 7W nu vei consuma decat 7W/220V=0.031A.
0

#39 Useril este offline   andrei_me 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 25
  • Inregistrat: 25-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:aero

Postat 26 May 2009 - 07:15 AM

yr-zgb...
Mai bine te inveti sa-l zbori stock,apoi incepi sa-l modifici,dupa preferintele fiecaruia.
P.s: eu mai mereu aterizez in grau
0

#40 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 26 May 2009 - 08:15 AM

Da de unde pana unde ai ajuns tu la concluzia asta?
Daca citeai cu atentie vedeai ca eu nu am cessna ci decathlon. Mai vedeai ca tocmai asta spuneam..ca cessna stock e cam rapid pt. un incepator.
E adevarat ca inlocuirea motorului cu un BL are 2 avantaje: putere mai mare, greutate mai mica. Greutatea mai mica se traduce printr-o viteza mai mica de zbor. De aceea spuneam ca remotorizat ...practic vorbim despre altceva.

Eu am zburat cu decathlonul in configuratia originala (motor seria 400) pana cand motorul a dat semne clare de "oboseala". Pur si simplu nu mai era capabil sa imi inalte avionul...ci doar sa imi mentina altitudinea. Il lansam din mana si il zburam deasupra vaii...daca prindeam termica il aterizam langa mine...daca nu ...in vale si ma duceam dupa el. Abia apoi am remotorizat...si acum dupa preferinte...acrobat (in 10min am terminat accu de 3s) sau cumintel...il duc suuus planez...mai prind o termica...etc si dupa 30 min cand vin jos accu are cam 11,2v (complet incarcat are 13,1v). A...si cand am chef de zborul d'astea "la poezie" merge excelent si cu accu 2s.

Deci sunt de acord ca mai bine il zboara in varianta initiala pana isi face mana....nu sunt de acord cu sfatul ca eu sa fac asta....pt ca am trecut deja de stadiul configuratiei originale.

Bafta!

ps. oricum nu vad sensul postarii tale (la sfarsitul lui Mai intr-un topic in care nu s-a mai spus nimic din Martie)

Aceasta postare a fost editata de yr-zbg: 26 May 2009 - 08:17 AM

Pacat ca Slz nu zboara.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu