Pagina 1 din 1
Align mai pregateste ceva! Trex 450 reproiectat!!
#1
Postat 18 January 2009 - 10:05 PM
Va salut!
Pe mai toate forumurile dedicate acestui hobby, lumea se agita la aflarea vestii...
Publicatia RC Heli Magazine a dat vestea: Align pregateste un nou prototip pentru modelul care i-a consacrat.
Un nou Trex-450...
Fotografiile vorbesc de la sine:
http://img504.imageshack.us/img504/1899/5963ca0.jpg
http://img168.imageshack.us/img168/6393/5966qa3.jpg
De remarcat canopy-ul in stilul Trex 700.
Frame-ul este redesenat complet, compus din doua bucati, ca la Trex 500.
Pe mai toate forumurile dedicate acestui hobby, lumea se agita la aflarea vestii...
Publicatia RC Heli Magazine a dat vestea: Align pregateste un nou prototip pentru modelul care i-a consacrat.
Un nou Trex-450...
Fotografiile vorbesc de la sine:
http://img504.imageshack.us/img504/1899/5963ca0.jpg
http://img168.imageshack.us/img168/6393/5966qa3.jpg
De remarcat canopy-ul in stilul Trex 700.
Frame-ul este redesenat complet, compus din doua bucati, ca la Trex 500.
#3
Postat 18 January 2009 - 10:10 PM
Head-ul reproiectat si el:
http://img404.imageshack.us/img404/7513/5965qt6.jpg
Se observa si rearanjarea servourilor de pe platoul ciclic.
O alta noutate este pozitionarea servoului de coada in interiorul frame-ului, in locul unde de obicei este montat receptorul.
http://img404.imageshack.us/img404/7513/5965qt6.jpg
Se observa si rearanjarea servourilor de pe platoul ciclic.
O alta noutate este pozitionarea servoului de coada in interiorul frame-ului, in locul unde de obicei este montat receptorul.
#8
Postat 19 January 2009 - 10:21 PM
Primus, la Jan 19 2009, 04:36 PM, a spus:
Am o banuiala ca nu, ca strategie de marketing.
Ca strategie de marketing este si evolutia continua a modelelor, un fel de a contracara duplicarea lor sub alte branduri. Pana reusesc aia sa faca replica, deja s-a schimbat modelul.
Dar e de bine pentru cumparator, deoarece evolutia se face numai spre pozitiv. Cel mai bun exemplu e torque tub-ul.
Oricum e un model demn de numele Align.
Cu respect,
Catalin C.
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion." Â
#15
Postat 24 January 2009 - 12:34 AM
Acuma sincer a fost VITAL pt T-rex 450 updateu asta.
Cu Rave si Beam pe piata nu mai avea nici o sansa.
Chiar si Mini Titan este mai ok decat 450 V2 (vb din experienta ca am ambele).
Acuma pe de alta parte lumea iara incearca sa ne convinga ca vai ce bine zboara.
Normal ca zboara bine in mana lui Szabo.
Zboara foarte bine sunt convins ca are o turatie de 3500+ si curse cat mai mari deci nu e mare minune.
Cine se apuca sa isi vanda heli ca sa isi cumpere asta ca vai ce bine va zbura va fi putin dezamagit.
Poate ca gresesc dar e improbabil :rolleyes:
Cu Rave si Beam pe piata nu mai avea nici o sansa.
Chiar si Mini Titan este mai ok decat 450 V2 (vb din experienta ca am ambele).
Acuma pe de alta parte lumea iara incearca sa ne convinga ca vai ce bine zboara.
Normal ca zboara bine in mana lui Szabo.
Zboara foarte bine sunt convins ca are o turatie de 3500+ si curse cat mai mari deci nu e mare minune.
Cine se apuca sa isi vanda heli ca sa isi cumpere asta ca vai ce bine va zbura va fi putin dezamagit.
Poate ca gresesc dar e improbabil :rolleyes:
#16
Postat 24 January 2009 - 01:32 PM
Ai dreptate, si eu m-am invatat minte sa nu mai cumpar un model inainte de a fi, cel putin cateva luni, pe piata. Micutul 250, pe cat de bine e facut in rest, un head super, pe atat de multe probleme cu rotorul anticuplu...
Parca vad ca si aici vor aparea niste hibe de proiectare... dar sa-l vedem pe piata.
Sigur ca Align trebuia sa faca o miscare pe piata clasei 450, ca prea erau multi la "prajitura"...
Parca vad ca si aici vor aparea niste hibe de proiectare... dar sa-l vedem pe piata.
Sigur ca Align trebuia sa faca o miscare pe piata clasei 450, ca prea erau multi la "prajitura"...
#18
Postat 26 January 2009 - 03:26 PM
morph, la Jan 24 2009, 07:17 PM, a spus:
Sunt curios cine si-ar vinde v2-ul ca sa ia v3-ul (sau cum o sa-l cheme). Eu as vinde 450, dar doar sa iau 500.
Nu ca s-ar pune problema dar si eu m-as duce mai "sus". Mare pacat ca nu au facut upgrade-urile compatibile cu bunul 450SE V2, fir-ar marketing-ul sa fie. :)
Aer: DJI Spark | DJI Mini 2 | ZMR250 | TBS Discovery Pro
Sol: Axial SCX10 | Axial Exo | HPI Sprint 2
Sol: Axial SCX10 | Axial Exo | HPI Sprint 2
#19
Postat 31 January 2009 - 02:51 AM
Ce rost are torque-tube ul? In afara ca elimina eventualele frecari ale curelei in interiorul cozii, nu vad cu ce ajuta. Plus ca daca ramai pe curea, poti foarte usor sa-i schimbi puley-ul (scripete?) cu unul mai mare. De asemenea, in cazul unui crash in care ti se indoaie coada, daca ti s-a indoit acel ax esti mancat, in schimb cureaua nu prea are ce sa pateasca. Ma rog, nici macar nu am un elicopter cu un singur rotor; ma bag unde nu-mi fierbe oala, banuiesc ca si la torque tube poti sa-i schimbi o roata dintata cu una cu mai multi dinti.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1