Modelism - RHC Forum: Ce clase va doriti la cursele auto in 2009 ??? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Ce clase va doriti la cursele auto in 2009 ??? ce categorii de concurs avem nevoie la noi in tara.

#31 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 January 2009 - 10:44 AM

Vezi postareaFaur Senior, la Jan 22 2009, 10:21 PM, a spus:

-Introducerea motoarelor brushles pentru toate clasele, la fel acu LiPo (acestia mai putin la 1/12 unde producatorii nu au inca o varianta pentru aceasta clasa ), atentie DOAR 2 (DOUA) CELULE 7,4 V !!!!!!!!!!!!! la 5300. Exista deja, ati vazut, acumulatori specializati pentru auto, in carcasa tare de plastic si cu proeminente in partea de jos, pentru fixare exacta in decuparile sasielor si cu borne speciale de auto.

-Stim care sunt reglementarile la motoarele cu perii/clase, la brushles este asa :

1. 1/12 si Touring Modified = de la 3,5 in sus

2. Toring Stock, PRO 10 si 1/10 Off = de la 10,5 in sus

3. La 1/18 Mamba

-Sasiul de plastic la Stock duce deja la altceva, putem prinde o clasa separata pentru asta, cu specificarea expresa ca daca un pilot a realizat un anumit barem de clasificare, sa nu mai aiba dreptul sa alerge aici.

- Clasele de Stock sunt clasele cu cel mai mare numar de piloti tocmai datorita fiabilitatii materialelor si intretinerii usoare. Clasele de Stock se pot alerga cu motoare de 19 de 23 sau 27. Cu corespondentele lor de la brushles. Cea mai populara este cea de 23.

-Daca exista juniori care piloteaza mai bine decat seniorii, brava lor. Nu putem cere o clasa intermediara ca valoare, poate doar la 1/8 track unde stiti foarte bine ca exista acea +40. Este dreptul si la latitudinea fiecarui pilot sa alerge la clasa la care se stie cel mai bine pregatit. Un singur amendament : fiecare sportiv senior sau junior sa posede modelul personal. Au trecut vremurile cand un model costa o avere sau nu aveai de unde sa cumperi ! In toate competitiile serioase, nu mai vorbim de CN se face inmatricularea sasiului strict pe pilot.

-Ma bucur ca am ajuns sa discutam aceste probleme deschis, sunt convins ca ele nu vor duce decat la solutii constructive, aveti in mine cel mai bun coleg, pana se fluiera startul.......si dupa aceea.

Stima si consideratie,
faur senior



eu zic sa ramanem la 17 ture bineinteles cu un motor asemanator brushless...sunt mai multe considrenete usurinta in exploatare costuri reduse
la modfified nu vad de ce ar fi limita de 3,5 ca doar e modified...
neaparat lipo cu carcase dure aici nu se face rabat,dar trebuie gasita totusi o greutate minima a modelului ...in rest sunt de acord

idea modificarii regulamentului frmd este de a ajunge cu el la un nivel la care sa nu trebuiasaca sa schimbam masinile pentru campionatul national si aici ma refer la trecerea de la lipo la nimh de la private brusc ne terzim la nationala ca trebui e sa alergam la nimh alte centre de greutate alta stabiliatate alt raport samd

sper sa iasa ceva din asta ...din cate stiu eu intalnirea federatiei cu cluburile se face vinerea inainte de concurs ...o sa discut in bucuresti sa vad ce parere au cluburile despre aceasta si ce se poate face

Aceasta postare a fost editata de Flo234: 23 January 2009 - 10:47 AM

0

#32 Useril este offline   Faur Senior 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 05-January 09
  • Gender:Male

Postat 23 January 2009 - 11:08 AM

-Dupa stiinta mea 3,5 corespunde cu 8. Nu stiu sa se foloseasca la Modified motoare cu un numar mai mic de spire.

-La 1/10 Touring regulamentul prevede aceeasi greutate a modelului si pentru NiMh si pentru LiPo.

-Modificarile la regulamentul campionatului national nu se pot face la sedinta tehnica care precede competitia, se pot face propuneri pentru anul urmator. Urmatoarea sedinta a comisiei va avea loc la inceputul lunii febr. si daca pana atunci propunerile pentru 2009 vor ajunge acolo au toate sansele sa fie luate in considerare. Dupa editarea Reg. Activitatii competitionale pentru 2009 ( care se va face probabil dupa aceasta sedita), nu se vor mai putea face modificari.

Stima,
faur senior
0

#33 Useril este offline   Fxpower 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1603
  • Inregistrat: 29-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures

Postat 23 January 2009 - 02:57 PM

Regulamentul exista, exista si EFRA pentru cei interesati si Romania este membra acolo, noi trebuie doar sa ne aliniem la standarde si sa incercam mici modificari unde se poate pentru a ajuta sportul sa creasca. (cel mai mic motor cu peri acceptat la touring este 7 spire in EFRA). Cea mai importanta problema cum se spunea si mai sus organizarea de cat mai multe competiti private care sa creasca nivelul de concurs astfel incat cei care ajung la un campionat national sa poata sa desfasoare o competitie corecta si la un nivel ridicat. Solutia cu motoare mai mari de 17 pentru clasa stock este tocmai pentru a scadea costurile. Motarele stock peste 17 sunt mai ieftine. Tot aici cum se spunea nu se poate alerga cu un singur motor sau un set de roti de la un producator in schimb se poate accepta un numar de care sa aiba caracteristici asemanatoare de la mai multi producatori si foarte important este ca toate competitiile de acest gen sa aibe acelasi regulament pentru ca o eventula intrunire a mai multor concurenti sa nu creeeze confuzie. O sa incercam sa dezbatem si problema arbitrajului cum spunea Dl.Faur avem nevoie de arbitri corecti si pregatiti si de directori de concurs care sa supervizeze aceasta activitate. Vine omu plateste o taxa se da intr-un cadru organizat unde toti au aceleasi drepturi si foarte important fiecare cu masina lui !!!! Daca o sa avem o competitie de 50 de oameni unde am fi daca si juniorul si seniorul merg cu aceiasi masina terminam oncursul dupa o saptamana sii spunem campionat mondial :rolleyes: in loc de 3-4 clase intr-o zi cum fac alti. Start la fiecare 5-10 min a urmatoarei clase .
Imagine postata

Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :

Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless

WWW.FXRACINGMS.RO official club
0

#34 Useril este offline   Faur Senior 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 05-January 09
  • Gender:Male

Postat 23 January 2009 - 03:36 PM

-Asa este, nu degeaba s-a mers pe motoare de 19 = 10,5 la Stock. Cat despre faptul ca juniorul poate alerga cu modelul seniorului, se perpetueaza deja de foarte multi ani si a plecat de la penuria de materiale de atunci. Am putea face si asa : juniorul sa alerge cu modelul seniorului, dar sa fie gata de start atunci cand este chemat. Cu toate ca un compromis mic duce la unul mai mare si tot asa.

faur senior

Aceasta postare a fost editata de Faur Senior: 23 January 2009 - 03:48 PM

0

#35 Useril este offline   andreitza bv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 507
  • Inregistrat: 04-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

  Postat 18 February 2009 - 09:06 PM

:rolleyes: 1/8 OFF-ROAD BUGGY :rolleyes: :rolleyes:
0

#36 Useril este offline   Faur Senior 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 05-January 09
  • Gender:Male

Postat 23 February 2009 - 07:35 PM

-La inceputul lunii martie va avea loc la Bucuresti o sedinta a Biroului Federal, al F.R.Modelism, in cadrul careia se mai pot face propuneri noi sau de modificare ( in bine ) a Regulamentul-ui activitatii competitionale la automodele, pentru anul 2009. Spun asta intrucat o pasarica mica mi-a soptit printre altele :

1. NU se vor putea utiliza in 2009 acumulatorii Lipo si nici motoarele brushless
2. NU se va alerga clasa 1/10 OFF ROAD 4WD

-Nu comentez de ce, deduceti singuri

-Ar fi bine ca cei in drept si interesati sa se adreseze Comisiei centrale de automodelism pana la 01.03.2009, cu sustinerea dolentelor si parerilor lor. Nu uitati ca fara cluburile din teritoriu Federatia nu poate exista si ca ea trebuie sa tina seama de doleantele acestora.

-Personal voi lua parte la acea sedinta si voi sustine cele doua puncte de mai sus, dar am nevoie si de ajutorul vostru.

Multumesc, stima si consideratie,

faur senior
0

#37 Useril este offline   alex-revo97 

  • ex alex-ansmannterrier
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 372
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism , Karting , calculator , fete , telefoane , etc .

Postat 23 February 2009 - 07:46 PM

Te sustin si eu .... pt ca revo este 1/10 .... si chiar vreau sa alerg si eu anul asta ... deci am nevoie .... sau aici e vorba de electrice ?
In cautare de posesori crawlere 1/10 , 1/8 electrice ! :)
0

#38 Useril este offline   Fxpower 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1603
  • Inregistrat: 29-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures

Postat 24 February 2009 - 11:37 PM

In totalitate de acord cu cele spuse mai sus.
Imagine postata

Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :

Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless

WWW.FXRACINGMS.RO official club
0

#39 Useril este offline   roland_fzj 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 903
  • Inregistrat: 07-November 06

Postat 25 February 2009 - 12:58 AM

Vezi postareaFaur Senior, la Feb 23 2009, 07:35 PM, a spus:

-La inceputul lunii martie va avea loc la Bucuresti o sedinta a Biroului Federal, al F.R.Modelism, in cadrul careia se mai pot face propuneri noi sau de modificare ( in bine ) a Regulamentul-ui activitatii competitionale la automodele, pentru anul 2009. Spun asta intrucat o pasarica mica mi-a soptit printre altele :

1. NU se vor putea utiliza in 2009 acumulatorii Lipo si nici motoarele brushless
2. NU se va alerga clasa 1/10 OFF ROAD 4WD

-Nu comentez de ce, deduceti singuri

-Ar fi bine ca cei in drept si interesati sa se adreseze Comisiei centrale de automodelism pana la 01.03.2009, cu sustinerea dolentelor si parerilor lor. Nu uitati ca fara cluburile din teritoriu Federatia nu poate exista si ca ea trebuie sa tina seama de doleantele acestora.

-Personal voi lua parte la acea sedinta si voi sustine cele doua puncte de mai sus, dar am nevoie si de ajutorul vostru.

Multumesc, stima si consideratie,

faur senior

si unde este schimbarea in bine? :rolleyes: va place asa mult sa piliti la colectoare?si cu lipo ce aveti? a stiu, nu trebuie sa stai sa alegi la celule si se intretin mult mai usor, dau curenti mai mari...

Aceasta postare a fost editata de roland_fzj: 25 February 2009 - 12:59 AM

0

#40 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 February 2009 - 01:36 AM

Vezi postarearoland_fzj, la Feb 25 2009, 12:58 AM, a spus:

si unde este schimbarea in bine? :rolleyes: va place asa mult sa piliti la colectoare?si cu lipo ce aveti? a stiu, nu trebuie sa stai sa alegi la celule si se intretin mult mai usor, dau curenti mai mari...


in 2009 nu se pot utiliza dar se poate lua o decizie pentru 2010

eu personal vreau ca clasa stock sa fie definita calumea fie alt numar de ture cu echivalent neaparat brushless sau un motor cu perii pentru toata lumea acelasi tip poate hpi chlange de 23T este o idee buna si la un pret mai mult de cat rezonabil fata de cel de 17 ture care este 45 de euro

CRONOMETRARE AMB OBLIGAT

Aceasta postare a fost editata de Flo234: 25 February 2009 - 01:46 AM

0

#41 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 February 2009 - 03:15 AM

@Faur Senior

Ati afirmat mai sus cum ca:

-Stim care sunt reglementarile la motoarele cu perii/clase, la brushles este asa :
1. 1/12 si Touring Modified = de la 3,5 in sus
2. Toring Stock, PRO 10 si 1/10 Off = de la 10,5 in sus
3. La 1/18 Mamba

La punctul 3, prin denumirea Mamba v-ati referit la orice motor brushless? Din cate stiu, nu se specifica o limita de ture pentru 1/18. Gresesc?


@andreitza bv

Daca te referi la introducerea clasei de 1/8 termic off-road (buggy), te informez ca exista de ani buni.


@alex-revo97

Da, este vorba despre electrice. Cu revo te incadrezi fara probleme la 1/8 termic Monster Truck.

Aceasta postare a fost editata de cataWRC: 26 February 2009 - 03:15 AM

0

#42 Useril este offline   alex-revo97 

  • ex alex-ansmannterrier
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 372
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism , Karting , calculator , fete , telefoane , etc .

Postat 26 February 2009 - 10:44 AM

Multumesc cata pt raspuns ... m-am linistit :) :unsure:
In cautare de posesori crawlere 1/10 , 1/8 electrice ! :)
0

#43 Useril este offline   Faur Senior 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 05-January 09
  • Gender:Male

Postat 26 February 2009 - 02:33 PM

-Clasa 1/18 Track nu are reglementare oficiala la EFRA, este o clasa nationala si atunci cand am alergat-o pentru prima data in RO, am lasat-o cat mai libera. In prima faza modelele erau echipa cu motoare cu perii, dar datorita slabei lor fiabilitati ( la exploatarea inumana la care erau supuse ), s-a trecut la varianta Mamba, care la ora aceea producea un singur motor care incapea in 1/18, si care se vindea impreuna cu DSC-ul lui. Asa a ramas, la 1/8 nu este limitat motorul ci doar tensiunea, la 7,2 v., implicit interdictia utilizarii LiPo.

-Ca fapt divers, am echipat un 1/18 de la Xrai cu Mamba si 3 celule LiPo si tin sa va spun ca nu exista model electric la 1/12 sau 1/10 care sa-i poata face fata. Asta dupa ce s-a recurs la toate upgread-urile posibile.

-Oricum, chiar si pentru echiparea cu Mamba, va sfatuiesc sa inlocuiti, in primul rand diferentialele si planetarele.

-In mod sigur exprimarea mea nu a fost cea mai fericita in legatura cu interzicerea LiPo si brushless pentru 2009. Revin : personal sunt un adept al introducerii mereu a materialelor de ultima ora. Hobbyland alearga cu aceste materiale ( acolo unde ele sunt permise ) de mai multi ani, deja. Postarea se dorea un semnal de alarma ! De 3 ani, cluburile din teritoriu cer liber pentru aceste materiale, dar din ratiuni pe care le ghiciti, ramane asa cum am discutat ;)

Stima,
faur senior

Aceasta postare a fost editata de Faur Senior: 26 February 2009 - 02:44 PM

0

#44 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 February 2009 - 02:45 PM

in afara de mamba mai toti producatorii(lrp novak tekin losi) au cate un sistem brushles pentru 1/18 deci practic nu se poate spune ca este o limita pur si simplu este clasa de modified..limitarea este doar la packurii: 6 celule 2/3A 7,2
0

#45 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 February 2009 - 05:04 PM

Tocmai am achizitionat un kit Novak si ma temeam ca va trebui sa-l vopsesc verde :rolleyes:

Sunt convins ca la 11.1V devine extrem de rapida, dar 7.4 ar fi suficient pentru concurs. Am mers cu un asemenea model echipat cu lipo 7.4 si mamba 8000kv si am fost foarte incantat.
0

#46 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 26 February 2009 - 07:04 PM

Eu mi-as dori o clasa "open" (sa zicem la 1:10 electric) in care singurele restrictii sa se refere la dimensiuni/greutate maxime si tipul motorizarii. Adica daca te prezinti cu un model atomo-electric si te incadrezi in dimensiuni/greutate sa fii acceptat. Ce-s prostiile astea: fara lipo, fara brushless, motor cu nu's cate infasurari sau de nu's ce tip (acceptat)? Ideea este sa se stimuleze competitia, creativitatea si inventivitatea nu comunismul si egalitarismul prostesc.
0

#47 Useril este offline   razvyrap 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 91
  • Inregistrat: 08-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Deva
  • Interests:automodelismul

Postat 26 February 2009 - 07:09 PM

Eu as vrea off road 1:10 4WD, dar am vazut deja ca nu-i clasa asta.
0

#48 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 February 2009 - 11:07 PM

Citeaza

Ideea este sa se stimuleze competitia, creativitatea si inventivitatea nu comunismul si egalitarismul prostesc.


In aceste concursuri, ca si in celelalte ramuri ale sportului cu motor se are in vedere valoarea pilotului. In concluzie, cazul ideal este atunci cand toate masinile sunt identice. Limitarile nu fac decat sa aduca toti concurentii la acelasi nivel din punct de vedere al materialului de concurs. Faptul ca la noi nu se alearga cu LiPo a tinut doar de decizia celor ce intocmesc regulamentul si poate nici nu au fost cereri in masa pentru asta. La drept vorbind, fiecare sportiv ar trebui sa scoata 400 - 500 USD pentru a-si lua baterii de acumulatori LiPo in carcasa rigida. Cu brushless se alearga la on-road si de la anul va fi si la off-road.

Fac o paranteza pentru a preciza urmatorul lucru:

In raliuri, in 2004, FIA a decis sa suspende omologarea masinilor de grupa A8 (WRC) din campionatele nationale, ele ramanand omologate doar pentru Campionatul Mondial de Raliuri. In acelasi timp, s-a considerat ca si clasa dominanta cea a automobilelor de productie (grupa N) in cadrul nationalelor. Aceasta masura a fost luata datorita diferentelor de costuri. Un WRC de grupa A8 in nationale cere cca. 600.000 euro/campionat (pretul masinii, asistenta tehnica, consumabile...etc) in timp ce un automobil de productie de grupa N4 (Subaru impreza, Mitsubishi Lancer Evo) cere cca. 250.000 euro/campionat (pretul masinii, asistenta tehnica, consumabile...etc). Din moment ce un WRC este mult superior unei masini de grupa N4 este clar ca cine are mai multi bani are si performanta pe masura. La fel si la automodelism exista restrictii menite sa aduca masinile pe aceasi linie pentru a putea compara pilotii. E drept ca in cazul automodelelor nu sunt asa de mari diferente intre clase ca in raliuri, moto, s.a.m.d.


Pentru stimularea creativitatii si a inventivitatii exista expozitii special destinate.

@razvyrap

1:10 off road este inclusa in campionatul national pentru 2009. Mai sus, dl. Faur afirma ca este posibil sa nu se tina. Vom vedea, dar in principiu, cel putin teoretic, se va organiza. Sper sa nu ne omoare practica si de aceasta data... :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de cataWRC: 26 February 2009 - 11:08 PM

0

#49 Useril este offline   razvyrap 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 91
  • Inregistrat: 08-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Deva
  • Interests:automodelismul

Postat 27 February 2009 - 07:25 PM

Vezi postareacataWRC, la Feb 27 2009, 12:07 AM, a spus:

@razvyrap

1:10 off road este inclusa in campionatul national pentru 2009. Mai sus, dl. Faur afirma ca este posibil sa nu se tina. Vom vedea, dar in principiu, cel putin teoretic, se va organiza. Sper sa nu ne omoare practica si de aceasta data... :unsure:


Se va organiza si la 4WD?....mai sus dl Faur spune ca 1:10 off road 4WD nu va fi. :-/
0

#50 Useril este offline   Faur Senior 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 05-January 09
  • Gender:Male

Postat 27 February 2009 - 07:53 PM

-Comisia centrala nu doreste Off Road 4WD, depinde de noi daca vom reusi sa o alergam sau nu , depinde de cat de convingatori vom fi. La fel este scoasa din competitie clasa 1/10 IC 235mm, cu toate ca RO a obtinut aici cel mai bun loc la un CE, de cand exista sportul auto RC la noi. Deh' interese si interese.

-Am sustinut tot timpul urmatorul lucru : sunt destui competitori pentru a da startul la o clasa ? bine. daca nu, nu, si lasati piata sa decida ! De ce sa anulezi din start una sau alta dintre clase, cand sunt potentiali piloti doritori, si cand si asa numarul total din Campionatul RO RC, nu trece de 25-30, cumulat la toate clasele. In anul 2008 numarul total al seniorilor cu rezultate tehnice pozitive, la toate clasele alergate, RC + Captive a atins fantastica cifra de 38. Fara comentarii !

-Hobbyland Racing Team si pilotii de la TG.Mures de sub conducerea lui FXPOWER( la ora 15 erau deja la Oradea in drum spre Dabas ), alearga in fiecare luna in Campionatul National al HU ( pentru ca este mai aproape ), chiar si de 2 ori. Competitie in 7 etape, si care inscrie un numar de maxim 150 piloti, cu toate ca numarul doritorilor este mult mai mare, acestia ramanad pe lista de asteptare, doar, doar se retrage cineva, pentru a putea accede la curse. Maine chiar se va desfasura etapa a VI-a, promit sa va tin la curent. LiPo si brushless,la greu :unsure:

Stima,
faur senior
0

#51 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 27 February 2009 - 10:40 PM

@cataWRC:

Nu poti standardiza motoarele; vezi diesel si benzina la Le Mans sau turbo si atmosferice in F1 (cand erau). Aici e altfel: sunt eliminate brushless-urile si lipo - pentru ce motiv: "sunt scumpe" sau "asa a decis comisia federala". De aceea sunt asa multi participanti (scuze - sportivi); pentru ca deciziile sunt luate de unii blocati in anul 1970. Uita-te la aero, maestre, si intreaba-te de ce sunt atatea intalniri si competitii private ?

Stima
0

#52 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 February 2009 - 12:21 AM

Iti inteleg perfect punctul de vedere si stiu ce vrei sa spui. Brushless sunt admise insa doar la touring. Sa nu crezi ca imi face placere sa tot refac colectoare cand ma pot bucura de avantajele brushless-ului. Am afirmat mai sus despre "egalitatea" materialului de concurs pentru a evidentia faptul ca pana la urma e mai important pilotul. Evident, asta nu inseamna sa ramanem la sisteme primitive. Am vrut sa justific limitarile.
0

#53 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 February 2009 - 12:31 AM

Vezi postarearad_gaby, la Feb 27 2009, 10:40 PM, a spus:

@cataWRC:

Uita-te la aero, maestre, si intreaba-te de ce sunt atatea intalniri si competitii private ?

Stima


si ai impresi ca la auto nu sunt concursuri?...poate nu stii tu de ele dar sunt concursuri private cu lipo cu brushless cu eforturi foarte mari din partea organizatorilor, anul acesta s-au anuntat si mai multe etape de 1/10 touring electric etape de 1/18 daca sunt doritori si posesori poate se organizeaza si o etapa de 1/12 pan car
la offroad nu mai zic se vrobea de 4 etape in locatii diferite ideea este ca sunt concursuri.
intradevar nu se pot organiza concursuri pentru fiecare clasa dar pentru clasele principale sunt concursuri..ca federatia are regulile ei e problema lor daca nu isi modifica mentaliatatea nu o sa mai reprezinte nimic un titlu de campion national
0

#54 Useril este offline   Fxpower 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1603
  • Inregistrat: 29-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures

Postat 01 March 2009 - 07:36 PM

Ideea este ca trebuie dat la toate clasele drumul la brushless si mai ales la offroad unde este mare problema cu praful sau alte surprize de la mama natura. Totusi sunt de acord ca motoarele brushed sunt inca necesare mai ales la categorii stock unde chair se pot face reglementari. am vazut oameni castigand concursuri cu HPI Sprint cu Tamiya TT-01 cu motoare stock contra la alte modele mult mai complexe si aici se vede mana pilotului. Ar fi ideal ca toate modelele sa fie la fel chiar o sa incercam sa facem o clasa daca reusim. Dar sunt de parere ca la stock trebuie limitat la 19 ture modelul daca este brush si asa sa ramana sau trecem toti pe 10.5 brushless si propun ca un singur producator sa furnizeze motoarele care sa fie ales in fiecare an de concurenti impreuna cu reprezentanti magazinelor si propus federatiei romane.
Imagine postata

Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :

Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless

WWW.FXRACINGMS.RO official club
0

#55 Useril este offline   -caTo- 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 02 March 2009 - 12:40 PM

1/18 truggy :)

Aceasta postare a fost editata de -caTo-: 02 March 2009 - 12:41 PM

0

#56 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 March 2009 - 12:58 PM

Vezi postarea-caTo-, la Mar 2 2009, 12:40 PM, a spus:

1/18 truggy :)

definitia generala ar fi 1/18 offroad si nu e o idee rea se pote configura traseul de 1/10 touring cu cateva sarituri
0

#57 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 02 March 2009 - 03:32 PM

La 1:18 (off-road) este limita de numar de motoare? Adica daca modelul meu suporta 2 (seria 370), pot concura in configuratia asta, sau trebuie sa las numai un motor?

Succese,

Catalin C.
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#58 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 March 2009 - 04:23 PM

Vezi postareaprotheus, la Mar 2 2009, 03:32 PM, a spus:

La 1:18 (off-road) este limita de numar de motoare? Adica daca modelul meu suporta 2 (seria 370), pot concura in configuratia asta, sau trebuie sa las numai un motor?

Succese,

Catalin C.


teoretic la toate clasele legale este limita de un motor...la 1/18 offroad din cate stiu e au fost pana acum doar 1 sau 2 etape la demon's...s-au facut ceva pregatiri pentru o astlfel de etapa sa vedem ce se mai aude din partea organizatorilor inca nu se stie nimic

Aceasta postare a fost editata de Flo234: 02 March 2009 - 04:25 PM

0

#59 Useril este offline   Faur Senior 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 05-January 09
  • Gender:Male

Postat 16 March 2009 - 06:58 PM

-Chiar sunt curios, unde ai amplasa un al doilea motor, intr-un model de pista de 1/18 ? Si cu ce performante ?

faur senior
0

#60 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 16 March 2009 - 07:42 PM

Losi Raminator 1:18, acesta este modelul, facut din fabrica pentru 2 motoare (montat stock doar unul, pe locul celuilalt, lipit sticker sa protejeze de praf transmisia).

Fiind MT si concurand contra buggy si/sau stadium truck, nefiind departajare de clasa la 1:18, ar fi un avantaj in favoarea mea, mai ales pe liniile drepte. La viraje fiind mai instabil din cauza inaltimii se pierde teren mult in favoarea buggy/truggy. (toata situatia ipotetic gandita)

Succese,

Catalin C.

Aceasta postare a fost editata de protheus: 16 March 2009 - 07:44 PM

 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu