a inceput cu o intamplare inedita la Iasi asigurari aeromodelisti reloaded....
#92
Postat 10 January 2009 - 08:49 PM
SILVIU66, la Jan 10 2009, 07:12 PM, a spus:
noi inca nu avem acele cluburi marunte.de fapt avem dar le numeri pe degetele de la o mana.
...
Atunci o dam clubului/asociatei membrilor forumul RHC de exemplu un "grup de interes pe plan national", dupa care membri respectivi pot sa voteze un caiet de sarcini care trebuiesc prelucrate si inaintate in directia guvernului.
Aceasta postare a fost editata de wabo1: 10 January 2009 - 08:57 PM
rhc@born.ro
#93
Postat 10 January 2009 - 08:54 PM
ZOD, la Jan 9 2009, 07:30 PM, a spus:
Locsorul ala de la chitila e tare aproape de axul pistei de la baneasa... groapa de gunoi e si mai aproape... cind mai trec pe-acolo (1:1) si vad masini pe cimp sunt cu ochii-n 16... peste groapa de gunoi oricum suntem cu ochii in 16 gratie pescarusilor... din pacate locul de la chitila este plasat mai mult decit prost, acolo unde este... singura posibilitate mai nasoala este la groapa de gunoi...
Nu stiu cum se poate rezolva problema; pina una alta, cu modele si eu tot la chitila am fost si-am sa mai merg. Altceva in afara de zburat modelele jos si de multa atentie la tot ce-i 1:1 nu putem face pe cimp acolo...
#94
Postat 10 January 2009 - 09:15 PM
Dicocodino, la Jan 10 2009, 08:38 PM, a spus:
Articolul 11³
Art. 113 - (1) Orice activitate care nu intră în categoria activităţilor aeronautice civile, având drept efect ajungerea în spaţiul aerian a diverselor corpuri materiale care pot constitui un pericol pentru siguranţa zborurilor aeronavelor, poate fi efectuată numai în condiţiile autorizării.
(2) Activităţile prevăzute la alin. (1) şi modul de autorizare a acestora se stabilesc prin reglementari specifice comune ale Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului şi Ministerului Apărării Naţionale.
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 10 January 2009 - 09:17 PM
#95
Postat 11 January 2009 - 02:39 PM

Number of downloads: 850
PS:
Popricaniu e in raza de 25km si mai e si pe culoarul care vine din Suceava :rolleyes:
Vaz ca pe drumul spre Albita intre Cozia si Raducaneni e LINISTE!, si sunt o gasca de dealuri super in zona!
Drumul pina acolo e superOK ...
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 11 January 2009 - 02:45 PM
#96
Postat 11 January 2009 - 03:29 PM

Number of downloads: 787
#97
Postat 11 January 2009 - 03:57 PM
vlad1, la Jan 10 2009, 07:49 PM, a spus:
Vlad 1, ai cumva idee ce dezastru poate sa faca un aeromodel de 1.5m aspirat de turbina unui jet care poate sa vina la aterizare prin zona respectiva?
#98
Postat 11 January 2009 - 04:22 PM
Dragut, la Jan 10 2009, 09:15 PM, a spus:
Un regulament la fel de incomplet ca majoritatea din Romania, interpretabil de fiecare dupa cum doreste.
E reglementat spatiul aerian in sus nu si in jos. Orice piulita M4 poate constitui un pericol pentru siguranta aeronavelor, impingand probabilitatea spre limita. Ma indoiesc ca o aeronava are dreptul sa treaca printre casa si grajdiul meu, chiar daca are loc. Ma indoiesc ca activitatea de aruncare a discurilor frisby sau a bumerangului pe plaja la Mamaia poate fi facuta numai in conditiile autorizarii pe la ministere...
Tare as fi curios cum si cine face o expertiza tehnica, sa demonstreze ca un aeromodel de polistiren poate constitui un pericol pentru siguranta aeronavelor. Presupun ca daca vrei sa respecti legile si regulamentele, practic esti in imposibilitatea s-o faci. La fel ca si cu asigurarea...
Sper sa ajungem sa vedem si noi legi clare. Scuze de offtopic.
Telefon: 0721 385365
#99
Postat 11 January 2009 - 05:25 PM
MADA, la Jan 11 2009, 03:57 PM, a spus:
Nici nu vreau sa-mi inchipui.
Niste persoane au fost amenintate/speriate, ceea ce nu mi se pare corect indiferent daca aia erau legal sau nu acolo, cu modelul in mina sau in porbagaj, cu masina cu zmeul sau cu copilul (fapta mi se pare gresita nu situaltia celor de pe sol).
Trebuia protestat cel putin din doua motive :
- existenta unui pericol fata de acele persoane (chiar daca nu erau legale)
- indreptarea atitudinii pilotului (sa nu repete)
Daca invocati legislatia speciala (a aviatiei), recunoasteti si subiectii de drept (cui i se aplica).
Aceasta postare a fost editata de vlad1: 11 January 2009 - 05:26 PM
#100
Postat 11 January 2009 - 06:23 PM
"Legislatia se refera la AERONAVE. Aeromodelele (sub 5 kG), pasarile, licuricii si alelalte zburatoare (naturale sau artificiale) nu sunt supuse codului aerian...... "
#101
Postat 11 January 2009 - 07:17 PM
Vedeti insa ca sapind prin legislatie, descoperim niste lacune la unele proceduri de zbor sau, legislative, care ne pot limita practicarea acestui sport minunat....?
Nu se poate ca printre noi sa nu fie oameni de exceptie asiguratori, juristi, membrii in guvern....daca vrem sa rezolvam ceva pentru binele acestui sport, sigur se poate face ceva, trebuie numai sa vrem sa facem........
#102
Postat 14 January 2009 - 10:22 PM
Miine seara sper sa pot atasa poze intre punctele 1 si 2 precum si coordonatele GPS pentru fiecare din aceste locatii.
Stima
Si kilometrajul pe sosea de la iesirea din Iasi!
Fisiere atasate
-
posibile_locatii.jpg (72.41K)
Number of downloads: 498
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 14 January 2009 - 10:26 PM
#103
Postat 14 January 2009 - 11:12 PM
Cand da caldura si "asfaltul" nu-i moale prnesc si eu cu Emil la cautat.......
#104
Postat 15 January 2009 - 08:23 PM
Distantele pe sosea masurate de la bariera de iesire din Iasi spre Tomesti ... le-am notat in agenda pe care am uitato in masina... :)
1. Inainte de Cozia cam cu 4km
Deal superb, orientare EST.
Coordonate: N47.0109970, E27.8932465

Number of downloads: 447
2. Dupa Cozia cam 2 km, linga Antene
Spatiu care se deschide spre cimpuri si padure
Coordonate: N47,0033332; E27.8965833
Trebe vazut cam ce se cultiva in zona
Din cite se pare terenul nu e pirloaga ...

Number of downloads: 427
3. Dupa Bohotin
Dealurile din planul indepartat mi-au facut cu ochiul

Number of downloads: 93
4. Terenul IDEAL:
Drumul Iasi- Vaslui
Orientare V
In fata pirloaga, stina, dealul NECULTIVAT loc ca-n palma excelent daca ne intelegem cu ciobanu si mituim ciinii
N-am coordonatele GPS dar e la borna cu 41km pe sosea de Iasi, treceti de Coropceni, urcati dealul, treceti podetul si la intrarea in linia dreapta e ceea ce se vede.

Number of downloads: 98
Ideea e ca pe partea lui DN29 marea majoritate a pantelor sunt cultivate, basca ca nu stim cum stam cu distanta fata de granita, ceea ce poate constitui iar o problema.
Mai exploram!
PS: cum se calculeaza distanta intre 2 puncte pe baza de coordonate?, respectiv turnu si pct date....?
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 15 January 2009 - 08:32 PM
#106
Postat 15 January 2009 - 09:43 PM
PS: Pana la urma poate organizam o intalnire si pe aici, ca zona are potential, mai ales zona aerodrom pe unde survoleaza Radu T.
Cu respect,
Catalin C.
#107
Postat 15 January 2009 - 11:24 PM
Emilare, la Jan 15 2009, 09:02 PM, a spus:
n-am apucat sa intru imediat dupa "25vesel" pe drumuri laturalnice ca eram in timpul programului :) . E posibil sa gasim zone linistite si oameni intelegatori, timp sa fie
totul e sa vrem!
PS: o saratura ca aia ne-ar trebui ... si daca nu-i nici la vedere ... poate o putem chiar cumpara destul de comvenabil!
#108
Postat 15 January 2009 - 11:40 PM
Eu zic sa punem accentul pe Popricani care este destul de indepartata de TWR Iasi si e la aprox. 21 km de casa mea {zona Bucium}. Nu cred ca e nevoie sa cumparam un teren, mai bine cautam intelegere la primarie pentru concesionarea unei fisii acolo, oricum nu e zona agricola si nici teren construibil.
#109
Postat 17 January 2009 - 10:08 PM
dr.ace, la Jan 15 2009, 11:40 PM, a spus:
Eu zic sa punem accentul pe Popricani care este destul de indepartata de TWR Iasi si e la aprox. 21 km de casa mea {zona Bucium}. Nu cred ca e nevoie sa cumparam un teren, mai bine cautam intelegere la primarie pentru concesionarea unei fisii acolo, oricum nu e zona agricola si nici teren construibil.
problema nu e cit e de departe .... ci faptul ca
1. se afla sub limita de 25 km fata de TWR
2. se asfla in plin culoar de zbor ... dintre Iasi si suceava. Ce te faci daca apare un ULM la joasa inaltime?
PS: inainte de Satul nou si Coropceni, adica imediat dupa zona de 25 se fac citeva drumuri laterale.
Sper sa am timp sapt viitoare sa le explorez.
Stima
#110
Postat 18 January 2009 - 07:58 PM
Inlocuiti extensia txt cu KML dupa copiere si dati OPEN la fisierul de mai jos in google earth

Number of downloads: 93
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 18 January 2009 - 07:59 PM