Modelism - RHC Forum: PROIECTE 2004-2005 PARTEA A DOUA - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

PROIECTE 2004-2005 PARTEA A DOUA

#1 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 12 April 2004 - 07:13 AM

Pornind de la un proiect mai vechi-FW-190 D9 (2003) si achizitionand documentatie noua am ajuns la concluzia ca macheta are multe puncte sensibile ,construite gresit din lipsa unor detalii din documentatia veche plus unele pe care tehnic nu le-am putut depasi atunci, fata de avionul real. Constructia din 2003 are ca sursa de inspiratie kitul produs de firma americana Top Flite. Acesta are citeva modificari majore ca geometrie dar influienteaza pozitiv aerodinamica modelului.( aripa dusa spre inapoi-botul mai lung, ampenajul orizontal dus spre inainte, anvergura mai mare , ampenajul orizontal mai mare, directia mai mare- modificari care sunt acceptate de asociatia lor de modelism AMA dar modifica estetica modelului si acuratetea machetei).Ca puncte sensibile la macheta mea : trenul de aterizare fix, lipsa niturilor, imbinarea tablelor trasata cu vopsea, unele forme gresite sau marite fata de realitate plus greutatea mare 4,5 kg pentru un motor de 7,5 cc. Totusi greutatea este un punct mai putin sensibil pentru ca suprafata portanta este mare iar motorul Magnum XL 46 are un mare potential (l-am testat cu un model de aceeasi greutate dar cu profil simetric si pot face cu el aproape toata gama de acrobatie, la macheta profilul este Seling 8036 cu o portanta foarte buna la 2,5 grade ‘ + ‘ incidenta) iar eu nu am pretentii la acrobatie cu macheta. Oricum voi folosi la nevoie flapsul.
In concluzie am inceput constructia unei noi machete FW 190 D-13 folosind ca documentatie Yellow10 The Rare Fw190 D-13_Eagle Files de Jerry Crandall precum si planurile din aceeasi carte iar pentru detalii cartea Fw 190D walk around_Squadron Signal-10 si documentatia mai veche.
Scara de executie 1/6,25 rezultand o anvergura de 1680 mm si o lungime de 1625 mm, suprafata portanta 47dm patrati , motor Magnum XL 61 10 cc, tren de aterizare escamotabil 100% greutatea estimata 4,5 kg -5 kg ,incercand sa realizez toate detaliile.
Varianta de vopsire va fi a avionului cu nr 836017 ‘ Yellow 10’ pilot maior Franz Gotz comandantul JG-26 spre sfarsitul razboiului si aflat acum intr-o noua perioada de restaurare in SUA.
In perioada decembrie 2003 ianuarie 2004 am realizat planurile ( modul de realizare a constructiei este tot kitul TOP FLITE, care este excellent , dar fara sa modific nimic din original) . Acum voi folosi la aripa profilul GOE-617 care are unghiul de incidenta optim +1 grad.
Sistemul de escamotare va fi cu servomecanisme standard pe fiecare roata inclusiv pe bechia. Bechia este actionata de un servo si este confectionata din dural de 1mm plastic prelucrat si invelit in tabla subtire de aluminiu in sistem paralelogram deformabil. In prezent este realizata ,este functionala. Blocarea rotii se face automat in pozitia deschis prin montarea echiei de comanda paralel cu axul longitudinal al modelului in prelungirea pirghiei de comanda lucru care este sigur simplu si eficient. Pentru trenul principal nu am decat schite dar pe parcurs voi veni cu date noi.
In luna mai voi proba macheta veche pentru a afla ceva concret despre tot ceea ce am lucrat pana acum in domeniul machetelor si anume zboara sau nu , oricum kitul Top Flite zboara foarte bine cum a gasit pe net.
In continuare voi veni cu poze pentru ceea ce am lucrat si unde vreau sa ajung.
CU STIMA !
MUGUREL.
0

#2 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 12 April 2004 - 07:32 AM

Macheta realizata in 2003.

Fisiere atasate


0

#3 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 12 April 2004 - 07:34 AM

Aici "YELLOW 10" , ceea ce doresc sa realizez.

Fisiere atasate


0

#4 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 12 April 2004 - 07:38 AM

O prima etapa realizata: cele doua jumatati ale fuselajului cu bechia si toba de esapament montate. Piesa verde da la bechie e plastic .

Fisiere atasate


0

#5 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 12 April 2004 - 07:41 AM

Aceeasi etapa ,alta poza. Fuselajul e imbinat doar provizoriu.

Fisiere atasate


0

#6 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 12 April 2004 - 07:43 AM

Se observa mai bine bechia.

Fisiere atasate


0

#7 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 12 April 2004 - 07:45 AM

Aici ampenajul orizontal inainte de finalizare.

Fisiere atasate


0

#8 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 12 April 2004 - 07:48 AM

Aici fuselajul e imbinat definitiv, ampenajul orizontal este gata, montat si cu comanda montata. Ampenajul vertical este aproapa gata.

Fisiere atasate


0

#9 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 12 April 2004 - 07:50 AM

Batiul motorului este montat.

Fisiere atasate


0

#10 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 12 April 2004 - 07:51 AM

Vedere de sus.

Fisiere atasate


0

#11 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 12 April 2004 - 07:54 AM

Vedere de jos. Se observa servomecanismele care sunt montate definitiv.

Fisiere atasate


0

#12 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 12 April 2004 - 07:57 AM

Printe picatiri mi-am construit si un acrobat pentru motor de 10 cc. E o conceptie proprie dar ca forma e inspirat dupa CAP 10 fuselj, EXTRA 300 ampenaje, aripa SU-26 inclusiv profilul. Zboara perferct, l-am testat acum o saptamana la DEVA
In speranta ca nu v-am plictisit va urez:
HRISTOS A INVIAT!!
Cu stima
MUGUREL.
0

#13 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 12 April 2004 - 07:59 AM

Poza acrobatului.

Fisiere atasate


0

#14 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 12 April 2004 - 08:03 AM

Tot am uitat ceva , poza cu bechia, nu ma obsedeaza dar e destul de importanta pentru mine ,caci daca nu imi reusea abandonam lucrul.

Fisiere atasate


0

#15 Useril este offline   ReD 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 481
  • Inregistrat: 12-August 03
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Heli, Aero, Auto

Postat 12 April 2004 - 10:45 AM

@mugurel: tu construiesti din aluminiu?????? ca asa pare din poza machetei
si la motoarele magnum ce le-ai facut de iti place cum merg? eu am un magnum si mia dat destula bataie de cap. nu sunt tare multumit de el.

red
come to the dark side. we have cookies!
0

#16 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 12 April 2004 - 08:45 PM

salut!
Lucrez in aluminiu numai piesle metalice restul e lemn ,placaj ,balsa. Motoarele Magnum sunt excelente numai trebuiesc rodate cu grija si reglate in special amestecul de relanti (asigura o repriza mai buna) .Daca nu ai instructiunile se gasesc pe net. Eu l-am urmat cu atentie.
BAFTA!
MUGUREL.
0

#17 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 12 April 2004 - 09:17 PM

Bravo Mugurel! FW-ul l-am vazut la Deva si a fost de neuitat. Sper sa vedem in curand si acest model. Tu intradevar faci aeromodelism pe cand noi ( rectific, eu ) suntem mai mult piloti decat modelisti...

Spor la treaba pe mai departe si asteptam noutati!

zozo

Aceasta postare a fost editata de zozo: 12 April 2004 - 09:33 PM

0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu