Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#5421
Postat 27 October 2013 - 08:24 PM
Pilot, domnul Profesor Dan. Setati HD ca sa vedeti cat de cat. Filmat cu telefonul, distanta mare.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#5422
Postat 27 October 2013 - 08:24 PM
victorio, la 27 October 2013 - 03:29 PM, a spus:
Victore , frumossss , bine ai venit in randul "ventilatoristilor ".
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#5423
Postat 27 October 2013 - 08:33 PM
GigiGL, la 27 October 2013 - 08:03 PM, a spus:
Nea Gigi, Ciprian are dreptate. Iarba trebuie aranjata putin. Nu te pune nimeni sa razi tot campul, dar o bucata, merge. Eu am rupt trenul de trei ori la Extra.
Daca nu vrei sa tunzi iarba, eu ma gandeam sa turnam o pista de beton, asa cum au altii in tarile civilizate. Pista betonata, pe margine gazon, un chiosc, umbrele, cola......http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
Aceasta postare a fost editata de didip: 27 October 2013 - 08:37 PM
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#5427
Postat 27 October 2013 - 08:50 PM
Cum ti-ar place sa apara unul sa-ti toarne beton in cur(te)? :shok:
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#5431
Postat 28 October 2013 - 07:50 AM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#5433
Postat 28 October 2013 - 08:20 AM
Ciprian97, la 28 October 2013 - 08:06 AM, a spus:
Noi tundem de 4 ani cu d-astea pe benzina si nu are nimeni probleme la decolare si aterizare(s-au decolat si jet-uri de 12kg cu roti de 70mm). Lungimea firului de iarba e cam de 5cm dupa tundere, daca o tunzi de 12mm nenorocesti iarba. Cred ca nu ai masurat bine.
Ideea e ca o pista de 60/20 are 1200mp, cu aia manuala dureaza o zi.

Aceasta postare a fost editata de MLGore: 28 October 2013 - 08:24 AM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#5434
Postat 28 October 2013 - 08:25 AM
#5435
Postat 28 October 2013 - 08:43 AM
in link aveti si pdf-ul cu caracteristici
..coasa baaa
#5436
Postat 28 October 2013 - 09:22 AM
incepatoru, la 28 October 2013 - 08:43 AM, a spus:
in link aveti si pdf-ul cu caracteristici
..coasa baaa
Eu am un 600 electric , poate va ajut .... uite demo de la un chinez .
http://www.youtube.c...e&v=STHS4Je4BVc
Aceasta postare a fost editata de tantar: 28 October 2013 - 09:22 AM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#5437
Postat 28 October 2013 - 09:52 AM
1) Am vazut ce teren putem folosi la zbor. Din pacate altul mai bun nu-i disponibil momentan.
2) Piperul de 1520mm a fost primul model care mi-a aratat ce am de facut. La fiecare aterizare eram nevoit sa-i indrept trenul deformat din cauza denivelarilor terenului. M-am adaptat la teren. Roti de la 50mm in sus, sisteme amortizoare pe toate modelele mele la tren. Dupa posibilitati, arcuri sau amortizoare dedicate. De exemplu, Fournierul meu n-a vazut aerul pana nu i-am montat amortizoare. Roti 50mm, avea initial brate rigide fixate in aripi, garda mica la sol. Cu amortizoare pe tren nu capoteaza si nu se rupe decat daca n-as reusi aterizarea. Nu mai pun poze, le stiti. La celelalte modele am adaptat arcuri, cu punct de aplicatie central decalat in jos pentru a avea cuplu pe bratele trenului, spre interior. Si pe acelea le stiti si desi par caraghioase isi fac perfect treaba. Nu in ultimul rand, am avut grija ca trenul sa fie destul de avansat in raport cu CG-ul modelului. Modelismul mai inseamna si ceva creativitate, constructie, nu numai pilotaj. Solutiile mele sunt mult mai ieftine si mai comode decat o cositoare care n-as avea cu ce sa o car pana acolo. Eu vin la zbor, nu la cosit si n-am cum sa le imbarc pe toate in Matiz.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#5438
Postat 28 October 2013 - 10:00 AM
GigiGL, la 27 October 2013 - 07:02 AM, a spus:
...................
:rofl: ...Stai linistit!!! N-a reusit nimeni performantza asta!!!...Animalul e de vina!!! :yahoo:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5439
Postat 28 October 2013 - 10:01 AM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#5440
Postat 28 October 2013 - 10:01 AM
tantar, la 27 October 2013 - 07:11 AM, a spus:
....................
:rofl: :rofl: :rofl:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5441
Postat 28 October 2013 - 10:28 AM
victorio, la 27 October 2013 - 02:18 PM, a spus:
..............
Frumooos!!! Totusi n-am sa inteleg de ce voi toti cei din perioada aceea, v-ati apucat de zbor cu acrobate...direct!!! :rolleyes:...Nu tu trainere...nu planoare...
...Probabil lipsa de informatie de la acel moment...Altfel nu-mi explic!!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5442
Postat 28 October 2013 - 10:45 AM
GigiGL, la 27 October 2013 - 08:24 PM, a spus:
Pilot, domnul Profesor Dan. Setati HD ca sa vedeti cat de cat. Filmat cu telefonul, distanta mare.
......................
Frumos!!! Zbor curat...cu manevre clare...Se vede mana experimentata la manse!!! :drinks:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5443
Postat 28 October 2013 - 10:56 AM
dan1972, la 28 October 2013 - 10:00 AM, a spus:
:rofl: ...Stai linistit!!! N-a reusit nimeni performantza asta!!!...Animalul e de vina!!! :yahoo:
Dane ce'i cu tine treaz la ora asta ? Nu esti bolnav , nu ? Vezi ca ai retractul ala la GIGI .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#5444
Postat 28 October 2013 - 11:03 AM
Ciprian97, la 28 October 2013 - 08:06 AM, a spus:
..................
Nu stiu de unde ai auzit tu ca motocoasele pe benzina nu tund mai jos de 30 cm...Uita-te cum arata o motocoasa si o sa-ti dai seama din forma shasiululi ca tunde la rasul pamantului...probabil la 5 cm...In plus innaltimea este reglabila... :good:...
Sant si solutii mai ieftine...Exista uneori oferte la supermarket-uri si poti gasi motocoase chinezesti la preturi incredibile...
2 - Se poate tunde iarba si cu o motocoasa cu fir (acelea care se agatza pe umar cu hamuri...Atat doar ca nu aduna si iarba...Dar sant muuuult mai ieftine...Se pot gasi si la 280 RON...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5445
Postat 28 October 2013 - 11:18 AM
didip, la 27 October 2013 - 08:33 PM, a spus:
Daca nu vrei sa tunzi iarba, eu ma gandeam sa turnam o pista de beton, asa cum au altii in tarile civilizate. Pista betonata, pe margine gazon, un chiosc, umbrele, cola......http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
......................
Daca vreti sa aveti o pista OK, se poate rezolva si fara beton...E suficient un compresor care sa niveleze pamantul, apoi puneti gazon....ca la Luica. Gazonul asfixiaza celelalte balarii!!! :good:
...Eu totusi zic ca ar trebui gasit un teren mai aproape...E prea departe VA...chiar si pt. voi...Pt. braila...nu mai spun!!!
...Cred ca trebuie cautat un camp undeva intre Braila si Galati...Mergand pe drumul vechi Braila-Galati am vazut o groaza de locuri drepte in tot campul ala...Si sant si drumuri de acces din sosea...
.....................
O alta varianta e Aerodromul de la Vadeni...unde Dl.Albert (daca retin bine...) si-a aratat disponibilitatea 100%... :good:...Pista are cateva zone netede...suficient de mari...Nu sant obstacole in aer...locul este intre cele 2 orase...exista curent...apa...sant si ceva utilaje pe acolo...mese si umbrelutze... B) ...Aveti pana si maneca de vant acolo!!!
...Se poate amenaja si o alta pista alaturi de cea pt. avioane 1:1 chiar si cu beton...daca vreti neaparat...!!!...Proprietarul cred ca nu se supara...Am vorbit asta asta vara cu dansul si dansul mi-a sugerat acest lucru...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5447
Postat 28 October 2013 - 12:41 PM
Ciprian97, la 28 October 2013 - 12:24 PM, a spus:
ba baieti nu uitati, la Vasile unde zburam noi terenul nu este al nostru!!!!!
in momentul in care o sa taiem iarba o sa punem tot satul in cap.
2 nu stiu daca mai tineti minte dat acum 2 ani eu cu victor pe un teren de 2ha 200x100 la care sa zic asa eu sint si proprietar am adus un utilaj de la indreptat apoi cu o masina de tuns iarba(o termica benzinara care are randament) am costit de mi a venti acru in pula si s a venit de 2 ori apoi .....
am ramas cu banii dati si cu terenul in momentul de fata sub urmatoarea forma
https://www.youtube....h?v=KDmow5WP3xI
#5448
Postat 28 October 2013 - 07:55 PM
dan1972, la 28 October 2013 - 10:00 AM, a spus:
:rofl: ...Stai linistit!!! N-a reusit nimeni performantza asta!!!...Animalul e de vina!!! :yahoo:
Dane, ai ajuns vedeta pe net.... Sa faci cinste!!! :drinks:
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#5449
Postat 28 October 2013 - 08:38 PM
GigiGL, la 27 October 2013 - 02:50 PM, a spus:
Prin marea bina vointa a lui Victor,bossanova aia a ajuns la mine.A zburat si a incantat multi ochi.Un element la baterie s-a strapat,tot ce am mai putut face au fost mataniile pentru adunarea ramasitelor.Oricum,ramane dragostea mea,e un model care te relaxeaza exact cand asta vrei.Top starul,e o bossa mai mare,nu e la fel de docil si previzibil.Incearca,te vei convinge.
#5450
Postat 28 October 2013 - 09:34 PM
dan1972, la 28 October 2013 - 10:28 AM, a spus:
Frumooos!!! Totusi n-am sa inteleg de ce voi toti cei din perioada aceea, v-ati apucat de zbor cu acrobate...direct!!! :rolleyes:...Nu tu trainere...nu planoare...
...Probabil lipsa de informatie de la acel moment...Altfel nu-mi explic!!!
Iote ca gresesti,caravelul e tot un trainer cu veleitati de acrobat,T60,etc.La vremea aia,baietii trecusera la o clasa superioara tocmai din motiv de prea multa informare.Spre linistea ta,T60-ul care va cara motorul de motocositoare,e din vremea aia.
Daca nu va place cum e la VA.probati la Tecuci.VA.e un lux fata de ce avem noi aici.
Ady are dreptate,acolo e pasunea omului care are animale ce se hranesc, iar,el plateste.
La Tecuci,participare slaba ieri:Un plin cu Top starul,doua pak-uri la aripioara numita Balboutet care cu mici modificari fata de proiectul original si cu o elice mult sub dimensionata a zburat de m-a uns pe suflet.Dl.Petrica cu un mig3,Angel spectator.

