Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#5301
Postat 11 October 2013 - 10:25 AM
incepatoru, la 11 October 2013 - 09:16 AM, a spus:
Vremea se anunta calma cu temperaturi bune. Eu cu Adi cred ca venim. La ce ora este intalnirea?
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#5302
Postat 11 October 2013 - 10:38 AM
Eu si Viorel mergem, ora 10 ca de obicei, aceeasi locatie. Asteptam si alti doritori.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#5303
#5307
Postat 12 October 2013 - 05:54 PM
Ceilalti erau deja in aer si nu s-ar fi vazut fara zoom optic.
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 12 October 2013 - 05:56 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#5308
Postat 12 October 2013 - 05:58 PM
GigiGL a spus:
Si "copiii" mei, la sol
Cand am spus ca esti egoist, nu ai crezut. Noua nu ne-ai facut poze. Aveai tot timpul din lume la câte țigări ai fumat. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/pardon.gif
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#5309
Postat 12 October 2013 - 06:02 PM
didip, la 12 October 2013 - 05:58 PM, a spus:
Edy, sunt facute cat zbura Viorel. Una cand il pregatise de zbor pe cel mare si restul cat a zburat. Asteptam sa aterizeze ca sa sa decolez eu. Voi erati cu nenea Jan la lectii. Face progrese rapide cu ajutorul vostru.
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 12 October 2013 - 06:03 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#5310
Postat 12 October 2013 - 07:37 PM
didip, la 12 October 2013 - 05:58 PM, a spus:
..poate era ..o idee. :yahoo:
https://www.youtube....h?v=ZgbJb6ybNe4
#5311
Postat 12 October 2013 - 07:55 PM
#5312
Postat 12 October 2013 - 08:11 PM
incepatoru, la 12 October 2013 - 07:55 PM, a spus:
Cand bagi linkul din contul tau apare cu https:// si nu-ti ia forumul previzualizarea. Intra nelogat pe YT sau taie "s" din adresa ca sa ramana http:// si il va lua cum trebuie. Calculatoarele n-au imaginatie.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#5314
Postat 14 October 2013 - 06:13 PM
http://www.digi24.ro...time+cu+o+drona
Aceasta postare a fost editata de incepatoru: 14 October 2013 - 06:13 PM
#5317
Postat 15 October 2013 - 08:36 PM
#5319
Postat 17 October 2013 - 08:54 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5320
Postat 17 October 2013 - 10:00 PM
dan1972, la 17 October 2013 - 08:54 PM, a spus:
Frumos model,mi-ar place,am insa alte planuri,ceva legat de benzinare.Electricele nu ma atrag in mod deosebit si incerc incet,incet sa renunt la metanol.Spor la vanzare. :drinks:
#5322
Postat 18 October 2013 - 06:40 PM
hype, la 17 October 2013 - 10:00 PM, a spus:
........................
Multumesc! Te-am intrebat pt. ca mi-ai zis mai demult ca daca il vand, sa te anunt... :clapping:
...Si eu ma tot chinui sa trec la termice de ceva timp, dar nu-mi iese... :rofl: ...Totusi electricele sant mai usor de ridicat in aer...la cum avem noi programul...scapam cate o ora la camp...si atunci ba se intuneca...ba incepe sa bata vantul...
...Benzinarele sant misto, pt. ca pornesc usor (de cele mai multe ori nici nu-ti trebuie demaror...) si combustibilul e mult mai ieftin ca metanolul...In plus si motoarele in sine consuma mai putin decat cele pe metanol...Cu cateva sute de grame de benzina zbori de te plictisesti...Ma uitam ca atunci cand am pornit motorul ala de Husqvarna, a consumat 300 ml. de benzina in...45 min... :yahoo:
In plus nici nu pun probleme cu pornirea atunci cand e prea frig...Un benzinar bine reglat, porneste fara probleme si la -20 grC...La metanol nu mai ai nici o speranta la temperatura aia...Si functionarea este mult mai stabila si aproape ca sant excluse opririle in aer...
Partea cea mai nasoala e ca motoarele pe benzina sant grele si nu pot fi folosite decat pe avioane mari...peste 2,0...2,3 m...iar benzinarele sub 15-20cc nu functioneaza regulat...Pe cand cele pe metanol la 7,5...8,5...10...15cc sant numai bune pt. modele de 1,50...2,0 m...care sant cele mai folosite...Practic asta e dimensiunea cea mai potrivita/rentabila...La dimensiunile astea avionul deja zboara bine si nu este prea costisitor...Deja cand discuti de avion peste 2,3 m discuti de alte costuri...si daca dai cu el de pamant iti trebuie un depozit de cherestea si cearsafuri de folie ca sa-l repari...Servo-uri scumpe...elici scumpe...etc.
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5323
Postat 18 October 2013 - 07:26 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#5324
Postat 19 October 2013 - 09:34 PM
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627