Bravo Viorele,frumos.Faceau baietii gura pe margine iar tu foloseai ambele urechi,pe una intra,pe ailalta iesea mai mult de cat intra pe prima.Frumos pasaroi,frumoasa decolare.Aterizari multe si line,urare facuta modelului,asa,sa nu tina cont de piloti.
Didi,baiatul cu statia.....................se mai gandeste..........
Eu incarc jucaria si dau o fuga la Rotunda,zbor de seara. :drinks:
OK. Daca are nevoie de statie o sa spuna. La mine. in cutie, nu cere de mancare.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
Traxxas TMaxx 3.3
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
Taci ma,il durea gura pe bietul om (nu de la pufuleti) repetandu-ti sa nu mai zbori deasupra masinilor.Glumesc,nu mi-o lua in nume de rau,fericitule. :drinks:
nene masina mea si acuma mai are urme de"zburat deasupra masinilor"...stie si BRAILA ..nu-i bai./ din cate stiu si-am bagat la cap de mult treaba asta ..telecomanda o tin in mana cam la distanta asta (vezi foto)..HAIDEEEAAAAAA
Eu unul n-am mai avut timp nici sa intru pe aici sa citesc ce s-a mai scris...De zbor nici nu s-a mai pus problema...N-am mai iesit la zbor de vre-o 2-3 saptamani...Am fost ocupat cu ceva amenajari prin casa (termopane...dezastru...smotru...etc.)...
...Multumesc pe aceasta cale nene Gigi pt. invitatie!!! Promit ca data viitoare sant prezent! ...Asta daca nu se gaseste cineva sa-mi f__a programul...
Sper ca pe urmatoarele zile, daca se calmeaza vremea, sa reusesc sa ajung si eu la camp, sa ridic ceva in aer...Ma cam mananca degetele!!!
...Ce s-a intamplat?!? Ori s-a mai prapadit vre-o zburatoare??? :blush:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
Nenea Adi s-a dat cu Acromasterul la Bixlerul meu, in zbor. In urma incidentului, la mine s-a rezolvat cu putina apa clocotita, cianoacrilat si o bucatica de spuma. Nenea Adi nu stiu ce are de reparat, dar batiul motorului a avut de suferit.
Filmarea nu a iesit pentru ca s-a blocat camera si fisierul era cu marime zero, nerecuperabil. Oricum camera era sus pe Bixler, iar incidentul s-a produs cu Acromasterul venind de jos. Amandoi am putut aduce modelele la aterizare fara probleme.
Gigi Sterian Rascal 1940mm fs.61 nitro Rascal120 DLE 30 U Can Do .46 nitro .52, 2T Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
Nenea Adi s-a dat cu Acromasterul la Bixlerul meu, in zbor. In urma incidentului, la mine s-a rezolvat cu putina apa clocotita, cianoacrilat si o bucatica de spuma. Nenea Adi nu stiu ce are de reparat, dar batiul motorului a avut de suferit.
Filmarea nu a iesit pentru ca s-a blocat camera si fisierul era cu marime zero, nerecuperabil. Oricum camera era sus pe Bixler, iar incidentul s-a produs cu Acromasterul venind de jos. Amandoi am putut aduce modelele la aterizare fara probleme.
Nenea Adi s-a dat cu Acromasterul la Bixlerul meu, in zbor. In urma incidentului, la mine s-a rezolvat cu putina apa clocotita, cianoacrilat si o bucatica de spuma. Nenea Adi nu stiu ce are de reparat, dar batiul motorului a avut de suferit.
Filmarea nu a iesit pentru ca s-a blocat camera si fisierul era cu marime zero, nerecuperabil. Oricum camera era sus pe Bixler, iar incidentul s-a produs cu Acromasterul venind de jos. Amandoi am putut aduce modelele la aterizare fara probleme.
........................
Nu-i cinstit !!! Combat Acromaster (cu elice APC 13x4) vs. Bixler ?!? :nea: ...Dati-o incolo de treaba!!!! :rofl:
........................
Eu tot stau cu ochii pe geam...sa vad daca se potoleste vantul...dar nu cred ca am noroc... :blush: ...N-am mai iesit la zbor de vre-o 3 sapt...
Pt. maine ce se anuntza ?!? Cum e vremea ?!? Se iese la zbor???
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
........................
Nu-i cinstit !!! Combat Acromaster (cu elice APC 13x4) vs. Bixler ?!? :nea: ...Dati-o incolo de treaba!!!! :rofl:
........................
Eu tot stau cu ochii pe geam...sa vad daca se potoleste vantul...dar nu cred ca am noroc... :blush: ...N-am mai iesit la zbor de vre-o 3 sapt...
Pt. maine ce se anuntza ?!? Cum e vremea ?!? Se iese la zbor???
Bixlerul avea vesta antiglont ! :rofl: A scapat doar cu o mica deformare a botului rezolvata cu apa calda si o bucata mai mica decat o cutie de chibrit ca suprafata lipsa din bordul de fuga al aripii stangi, langa fuselaj. Bordul aripii a fost refacut cu o bucatica de spuma si cianoacrilat, iar fuselajul indreptat. Botul ar fi fost probabil taiat, dar banda cu fibra de sticla de pe burta, pusa ca protectie la aterizari s-a comportat ca o veritabila vesta antiglont!
Gigi Sterian Rascal 1940mm fs.61 nitro Rascal120 DLE 30 U Can Do .46 nitro .52, 2T Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
Maine, cam racoare, dar soare si vant nesemnificativ. Eu, Adi, Edy am hotarat deja, mergem la VA. Asteptam amatori de zbor! Ora 10, adunarea la MOL, service.
Gigi Sterian Rascal 1940mm fs.61 nitro Rascal120 DLE 30 U Can Do .46 nitro .52, 2T Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
Daca are cineva un motor cu axul de 5mm,terminat si ireparabil,dar cu statorul ok(poate sa fie un motor ars/cu bobine in scurt,doar miezul de metal al statorului sa fie ok) si se poate lepada de dansul,i-ar face mare trebuinta unui amic.Defapt il va folosi ca suport pentru un ax de 5mm ceva mai lung,deci conteaza doar sa fie drept statorul.
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 06 October 2013 - 12:54 PM
Azi, zi minunata de zbor... cu toata gama, de la Bixler la multirotoare, elicoptere, FPV, benzina 50cc, nitro 4T, aripi Zagi.... N-au pierdut decat absentii nemotivati! :drinks:
Doar pentru cei absenti motivati voi vedea ce pot scoate sa postez ceva video.
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 06 October 2013 - 02:58 PM
Gigi Sterian Rascal 1940mm fs.61 nitro Rascal120 DLE 30 U Can Do .46 nitro .52, 2T Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
Oooooo! A fost si nenea Victor !!! :unsure: ...Cum ati reusit sa dati de el?!? :rofl: :nea:
......................
Nene Gigi si Edi...Scuze!!! N-am reusit sa ma trezesc...Imi pare rau dar asta e!...M-am trezit cand a sunat nenea Gigi, dar n-am reusit sa tin ochii deschisi...Am dormit pana la 13:30... :pardon: ....Deh...cutremurul...
.....................
Imi pare rau ca n-am reusit sa vin!!! Vad ca s-a adunat multa lume...avioane multe...a fost si vreme super...Chiar vroiam sa ies si eu la zbor...Asta e!...Data viitoare...Poate o mai fi vreme buna...
O filmare...ceva...de la zborul de azi???
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
Ca sa testati viteza de zbor si traseul parcurs de aeromodel va pot oferi acest dispozitiv de tracking http://www.mydigital...eceiver-review/ pret 150 lei
Chiar daca l-am zburat la Ct postez aici (Victor stie ) .
Primul zbor pentru teste cu STUKA , sa comportat excelent mai putin la aterizare cand l-a capotat .
Motorul de este o bestie l-am zburat doar la relanti .
Aceasta postare a fost editata de tantar: 07 October 2013 - 07:35 PM
Trex 700 V BAR FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33 JU- 87 STUKA 1920 mm A-10 Freewing 1700 mm EDF FMS F 4U CORSAIR 1700 mm FW 190 HYPE Futaba T-8FGx 2
Oooooo! A fost si nenea Victor !!! :unsure: ...Cum ati reusit sa dati de el?!? :rofl: :nea:
......................
Nene Gigi si Edi...Scuze!!! N-am reusit sa ma trezesc...Imi pare rau dar asta e!...M-am trezit cand a sunat nenea Gigi, dar n-am reusit sa tin ochii deschisi...Am dormit pana la 13:30... :pardon: ....Deh...cutremurul...
.....................
Imi pare rau ca n-am reusit sa vin!!! Vad ca s-a adunat multa lume...avioane multe...a fost si vreme super...Chiar vroiam sa ies si eu la zbor...Asta e!...Data viitoare...Poate o mai fi vreme buna...
O filmare...ceva...de la zborul de azi???
Dane,la tine somnul e o mare problema,cum si ce faci de ai ramas asa rau in urma?
Glumesc,nu mi-o lua in nume de rau.
La noi s-a zburat,s-a probat un girocopter care cu putin efort va zbura pentru fpv. Am ceva dovezi cu care voi veni. :yahoo:
Chiar daca l-am zburat la Ct postez aici (Victor stie ) .
Primul zbor pentru teste cu STUKA , sa comportat excelent mai putin la aterizare cand l-a capotat .
Motorul de este o bestie l-am zburat doar la relanti .
Frumos! Asteapta putina acceleratie si ceva elemente de acrobatie ca-n razboi! :drinks:
Gigi Sterian Rascal 1940mm fs.61 nitro Rascal120 DLE 30 U Can Do .46 nitro .52, 2T Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
Frumos! Asteapta putina acceleratie si ceva elemente de acrobatie ca-n razboi! :drinks:
Cu motorul asta daca bag acceleratia in maxim ... dispare la la orizont .
Trex 700 V BAR FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33 JU- 87 STUKA 1920 mm A-10 Freewing 1700 mm EDF FMS F 4U CORSAIR 1700 mm FW 190 HYPE Futaba T-8FGx 2
Chiar daca l-am zburat la Ct postez aici (Victor stie ) .
Primul zbor pentru teste cu STUKA , sa comportat excelent mai putin la aterizare cand l-a capotat .
Motorul de este o bestie l-am zburat doar la relanti .
Chiar daca l-am zburat la Ct postez aici (Victor stie ) .
Primul zbor pentru teste cu STUKA , sa comportat excelent mai putin la aterizare cand l-a capotat .
Motorul de este o bestie l-am zburat doar la relanti .
............................
Bravo Mihai!!! Felicitari!!! Zboara intr-un mare fel pasaroiul!!! :rofl:
Totusi:
1 - Pt. numele lui Dumnezeu...Invata-te sa le dai mai multa viteza!!! Sant warrbird-uri nu trainere!!!...Si cu T34...si cu Corsair-ul...si cu Mustang-ul...Cu toate te-am vazut mai mereu zburant prea incet!!!...Nu e bine deloc sa balbaie stg-dr.!!!
Da-le un pic mai multa viteza si ai sa vezi ce frumos zboara!!!...
Asta zboara bine pt. ca e mare...Are aripi cat China si prinde ceva aer sub ele...Dar sa te fereasca sfantul sa se angajeze...ca tot la fel de greu va fi de scos din situatia aia...Da-i un pic mai multa viteza si ai sa vezi cat de mult se stabilizeaza pe traiectorie!!! Iti spun ca am remarcat asta la ME 109...Cand i-am pus un motor mai omenos pe el si a inceput sa prinda viteza...abia atunci a inceput sa zboare bine, iar fazele aiurea au disparut 100%...Iar reflexe pt. viteza nu ma indoiesc ca nu ai avea!!! :drinks:
2 - Invatza-te si nu mai zbura asa de aproape de masina!!!...Mai ales cu un asemenea pasaroi...care nu mai e din "scartz"...Asta face gaura unde intra!!! :good:
...Nici trecerile pe deasupra ta nu sant OK...Motorul ala daca te prinde la elice, te face tocanitza... :ph34r:
3 - Aterizarea...A fost OK...dar trebuie sa te inveti cu el...Fiind mai greu are inertie mai mare si nu se opreste imediat ca o spuma...De aceea va fi predispus la a tzopai pe sol la aterizari...Uita-te la toate benzinarele mari de la galati...Nici unul nu se opreste in 2 m !!!
...Daca vrei ca un warrbird sa nu mai tzopaie la aterizare, il tii din profundor pana aproape atinge solul, iar in faza aia eliberezi profundorul...Va avea tendintza sa se tranteasca pe pista, dar daca faci asta la 10 cm de sol, nu va fi nici o problema si va ramane pe pista!!! :good:Este doar o chestiune de finetze, pe care trebuie sa o deprinzi...Sa te inveti cu avionul...
...Acesta e motivul pt. care si eu am mai rupt inca o data retractul la ME 109...Am uitat de trucul asta, am tinut profundorul tras, a tzopait pe pista si a aterizat pe bot+laterala...Asta pt. ca am zburat doar paramotoare toata vara si mi-am pierdut antrenamentul... :pardon: ...Inainte puneam ME-ul pe pista fara nici cea mai mica problema...
...........................
Nu mi-o lua in nume de rau!!! Nu fac misto!!! Ce am scris aici sant doar sugestii constructive...bine intentionate!!! Stii...
............................
Oricum e o mare realizare ca ai avionul asta...ca l-ai facut sa zboare bine...si ca i-ai dat maidenu' fara nici un incident!!! :good: Toata stima!!! :drinks:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
Dane,la tine somnul e o mare problema,cum si ce faci de ai ramas asa rau in urma?
Glumesc,nu mi-o lua in nume de rau.
La noi s-a zburat,s-a probat un girocopter care cu putin efort va zbura pentru fpv. Am ceva dovezi cu care voi veni. :yahoo:
............................
Nu e cu suparare! E OK!...
La mine problema e ca mi-am inversat programul...Nu dorm mai mult de 6-7 ore...dar le dorm aiurea...de la 6 dimineata...din...diverse motive...
:pardon:
Probabil va veni un moment cand voi reveni la normal...
..........................
M-a tentat si pe mine ideea de a construi un girocopter...Dar deja sant prea multe...Nu reusesc sa gasesc timp sa montez avioanele pe care le-am cumparat deja...
...Un Piper mare de 2.310 mm asteapta nemontat, in cutie...cum a venit de la Phoenix... :pardon:
...Dar...toate la timpul lor...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
Chiar daca l-am zburat la Ct postez aici (Victor stie ) .
Primul zbor pentru teste cu STUKA , sa comportat excelent mai putin la aterizare cand l-a capotat .
Motorul de este o bestie l-am zburat doar la relanti .
Cam aceeasi problema o aveam eu cu mustangul pitic,am indoit trenul de aterizare spre in fata si am pus roti mai mari.Putea sa topaie la aterizare,nu mai capota nici rugat.Avionul e bestial,incet,incet,te vei obijnui cu felul lui de zbor,vei face si acrobatii de razboi.Felicitari,sa-l stapanesti sanatos si toate aterizarile usoare. :good: :drinks: