Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#3472
Postat 11 December 2012 - 11:09 AM
daniel v, la 11 December 2012 - 09:53 AM, a spus:
...si inca unu:
sper sa va placa !
FRUMOS , Junker'u este unul din preferatele mele , ce anvergura are ,,, este de vanzare ?
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#3474
Postat 11 December 2012 - 03:40 PM
daniel v, la 11 December 2012 - 12:05 PM, a spus:
Cel la 2100 merita vazut , se poate cateva poze ?
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#3476
Postat 11 December 2012 - 05:16 PM
Ciprian97, la 11 December 2012 - 03:49 PM, a spus:
Modelul este tinut, dar si pilotat de cele doua sau mai multe cabluri din otel de 0,4 sau 0,5mm diametru. Eu am 4 cabluri multifilare de 0,4 pe model, pentru motor, profundor si flapsuri.
In zbor orizontal, cu motorul turat ( Magnum 4T de 20ccm), modelul ma cam trage dupa el...
#3477
Postat 11 December 2012 - 05:22 PM
tantar, la 11 December 2012 - 03:40 PM, a spus:
Sunt 3 fotografii aici http://www.rhcforum....12/page__st__30
Modelul este in lucru de catva ani...
#3478
Postat 11 December 2012 - 07:33 PM
daniel v, la 11 December 2012 - 05:16 PM, a spus:
In zbor orizontal, cu motorul turat ( Magnum 4T de 20ccm), modelul ma cam trage dupa el...
..20cc la four stroke :good: ...mama mama ..sooper la captiv.
#3479
Postat 12 December 2012 - 03:19 AM
daniel v, la 10 December 2012 - 05:18 PM, a spus:
.......................................
Superbe modelele!!! Pacat de Mustang ca a avut probleme...! Mare pacat!!! <_<
...Cu captivele cred ca nu m-as impaca nicio data...Mi se pare aiurea sa pilotezi asa ceva, atat timp cat exista statii RC pe toate drumurile...Si cred ca si posibilitatea de dezorientare a pilotului e mare...Sigur...E proba de cocurs...Inteleg!...In rest, modelele sant superbe (mai ales JU87!)...Am stat cu ochii lipiti de monitor... :pardon: ...Am vazut si un IAR 822 pe acolo... :rolleyes: ...Am construit si eu acel model, dar n-a vrut sa zboare cu nici un chip...A fost primul model construit de mine... :pardon:
...Mi se pare mie, sau ICAR-ul a trecut razant pe langa avioanele 1:1 ?!?...E aiurea zborul pe vreme cu vant!!!...Mai bine te intorci acasa fara sa zbori, decat sa-ti plangi munca de cateva luni...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3480
Postat 12 December 2012 - 03:23 AM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3481
Postat 12 December 2012 - 06:28 AM
GigiGL, la 03 December 2012 - 08:50 PM, a spus:
https://lh3.googleusercontent.com/-XgbIMCJC60c/ULzx2-SPMYI/AAAAAAAAAK4/8pAtWf8iKtM/s1280/2012-11-25.jpg
Suberb, nu poate fi ceva mai frumos.
Multa, multa bafta, mesteri mari.
#3482
Postat 12 December 2012 - 07:05 AM
dan1972, la 12 December 2012 - 03:23 AM, a spus:
Mare pacat pentru mine...tocmai am dat comanda de roti :pardon: petru decatlon dar se pare ca imi iau iarasi niste placi de izolator si fac schiuri... :drinks: sau belly landing daca pun putina banda in compartimente...
#3483
Postat 15 December 2012 - 05:10 PM
http://www.youtube.c...d&v=ftIQ5t_1TMM
http://www.youtube.com/watch?v=ftIQ5t_1TMM
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 15 December 2012 - 05:13 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#3484
Postat 15 December 2012 - 05:41 PM
http://img708.imageshack.us/img708/3345/dsc06035l.jpg
PS,imi poate explica cineva cum se face o matrita pentru capote?Acea metoda cu petul si matrita de ipsos?Am dat de un bolovan si am spart minunatie de capota la decatlon.
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 15 December 2012 - 05:43 PM
#3486
Postat 15 December 2012 - 06:01 PM
GigiGL, la 15 December 2012 - 05:10 PM, a spus:
http://www.youtube.c...d&v=ftIQ5t_1TMM
http://www.youtube.com/watch?v=ftIQ5t_1TMM
Frumos tare nea' GIGI , dar unde ai aterizat ? Ca vin si eu .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#3487
Postat 15 December 2012 - 06:31 PM
Iei frumusel capota si mergi cu ea la Cromovip, vis-a-vis de Moldova pe Cosbuc. Cine te-a pus sa zbori fara tren sau schiuri?
Tantar: Acolo aterizarea acolo e cu schepsis: Vii cu el in urcare de la baza pantei si-i tai motorul. Restul sunt comenzi clasice sa se asezepe burta. Mai trist ca mi-am uitat manusile acasa, motiv pentru care mainile mi-au inghetat urgent si evolutia a fost scurta. M-am infipt putin in zapada, dar asta e!:rolleyes:
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#3489
Postat 15 December 2012 - 06:50 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#3490
Postat 15 December 2012 - 10:44 PM
Ciprian97, la 15 December 2012 - 06:38 PM, a spus:
Frumoasa aterizare , nu pare sa se fi rupt ceva , dar intradevar ateriza mai frumos pe schiuri .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#3492
Postat 16 December 2012 - 06:35 AM
Ciprian97, la 15 December 2012 - 06:00 PM, a spus:
Frumos model. Sa-l stapanesti sanatos si aterizari usoare.
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#3494
Postat 16 December 2012 - 08:00 PM
Ciprian97, la 12 December 2012 - 07:05 AM, a spus:
.........................
Nu inteleg de ce ai dat comanda de roti...Modelul nu a avut tren de aterizare ?!?...Sau poate nu pricep eu !?!
...Ce mare lucru e sa mesteresti niste schiuri ?!?....Nu din polistiren...ci din placaj de 1,5mm sau plastic subtire...Asta e modelism!!!...Nu sa cumperi totul de-a gata!!!
...Frumos Decathlon-ul! Sa-l zbori cu placere!!!...Incearca totusi sa zbori cat mai real (nu la misto)!!!...Si incearca sa deprinzi aterizarile line...Nu mai tranti modelul pe sol...de parca nici nu ti-ar pasa de el!!!...Il las sa coboare pe o panta moderata, cat sa-si mentina viteza, iar cand se apropie de sol, incepi sa tragi progresiv de profundor...Cu cat pierde viteza, cu atat tragi mai mult...dar fara sa-l ridici iar in aer!!!
La unele avioane e nevoie sa dai drumul la profundor cand atinge solul, ca sa nu tzopaie...Altele aterizeaza mai bine, daca completezi cu un pic de motor...Nu toate aterizeaza bine fara motor!!!
...Incearca sa-ti perfectionezi stilul de aterizare, facand cat mai multe aterizari...Dar nu te grabi!!! Graba strica treaba!!!...Totul e de finetze a mainii!!!
...Treaba cu scotch pe burta si trenul de aterizare scos e o "mare ciobanie"!!! Nu te supara!!!...In felul asta n-ai sa inveti nici o data sa decolezi/aterizezi corect!!!
Sper sa-ti fie de folos sfaturile mele si sa fi interpretat corect ce am vrut sa spun eu! :drinks:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3495
Postat 16 December 2012 - 08:08 PM
#3496
Postat 16 December 2012 - 08:22 PM
Ciprian97, la 15 December 2012 - 05:41 PM, a spus:
http://img708.imageshack.us/img708/3345/dsc06035l.jpg
PS,imi poate explica cineva cum se face o matrita pentru capote?Acea metoda cu petul si matrita de ipsos?Am dat de un bolovan si am spart minunatie de capota la decatlon.
.............................................
...Carpesti capota veche...cat sa aiba forma originala...O umpli cu ipsos...Eventual o ungi cu vaselina pe interior ca sa se poata dezlipi de pe forma de ipsos intarit.Ii astupi gaurile pt. axul motorului si racire cu scotch, apoi o umpli cu ipsos...O lasi sa se intareasca, apoi extragi capota de pe forma de ipsos...Tai un PET de 2L (preferabil unul subtire de apa minerala...si cat mai apropiat ca dimensiuni...daca PET-ul e prea mare, nu va reusi sa se stranga atat de mult...) si incerci sa folosesti zona superioara (cea cu dopul...aceea nu se strange la cald...)...
...Dupa ce ai forma de ipsos si partea superioara a PET-ului, le bagi impreuna in cuptor...(suprapuse...astfel incat gaura pt. axul motorului sa coincida cu gaura de dop a PET-ului)...dar le supraveghezi...sa nu se faca scrum...Daca temperatura e prea mare, mai poti deschide usa cuptorului...
...In momentul in care s-a strans PET-ul pe matritza, le extragi din cuptor, apoi tai surplusul de plastic, apoi incerci sa extragi plasticul de pe matritza cu un bisturiu sau cutit subtire...Apoi finisezi capota obtinuta si o vopsesti sau o acoperi cu autocolant...
...............................
Eu am incercat cu apa clocotita si nu a mers...Am inteles ca merge si daca treci pe deasupra flacarii de aragaz PET-ul impreuna cu matritza...Ai control mai bun al contractiei plasticului, dar risti sa-l topesti!!!...Nu trebuie sa-l tii prea mult in flacara...Trebuie doar trecut pe deasupra flacarii...Nu trebuie tinut nici o sec. in loc...Trebuie sa o plimbi...
...............................
E recomandabil sa folosesti niste manusi groase din piele, ca sa nu-ti arzi mainile...Cred ca atunci cand torni matritza din ipsos, poti sa bagi in ea o tija metalica groasa, de care sa poti tine matritza, cand o plimbi prin flacara... :good:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3498
Postat 16 December 2012 - 08:32 PM
Ciprian97, la 16 December 2012 - 08:08 PM, a spus:
...........................
Nu ai nevoie sa cumperi sarma !!! Folosesti trenul de aterizare original...Ii scoti doar rotile si papucii rotilor...
Schiurile se fac din 2 piese din placaj subtire asezate in T...La jumatate le intaresti cu cate 2 piese din placaj mai gros, prin care dai o gaura pt. sarma trenului original...
...Ca sa-si mentina pozitia in timul zborului, le faci niste arcuri din sarma de otel de 0,8...1mm prinse la un capat pe trenul de aterizare, iar la celalalt pe schiuri...
Trebuie sa iasa ceva de genul asta...dar...la o dimensiune potrivita pt. avionul tau...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3499
Postat 16 December 2012 - 08:56 PM
Scuze pt. calitatea filmarii!!...Am filmat cu mobilul...Abia se vede ceva...dar se poate vedea cum gliseaza pe zapada la decolare...cu acceleratia la 50%...E super!!!
...Pt. Magister inca n-am apucat sa fac schiuri si ma oftic!!!...Am mesterit la aripa de la Messerschmitt...sa-i pun retract-uri...Mi-a mancat tot timpul... 8)
...Dar vor fi si schiuri...Din cate am inteles vom avea zapada iarna asta...de o sa ne saturam... <_<
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#3500
Postat 16 December 2012 - 09:00 PM
incepatoru, la 16 December 2012 - 08:32 PM, a spus:
....................................
:rofl: :drinks: ...Daaaa! Imi aduc aminte de turbaciunea aia de Decathlon Galben...care a capatat si motor termic pana la urma... :rofl:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz