Nu vad cum poti decola cu o cessna de acolo inafara drumului.La VA n-am vazut groapi si nici tufe/boscheti uscati care cam ciopartesc elicile de electric.Termicele nu au treaba dar electricele cam da.Gigi de altfel nici n-a reusit sa decoleze din tufarisul ala...
Daca asta e bau-ba-ul tau,cu ce trag concluzie din poze,esti tare Dle. :drinks: Ma omoara curiozitatea aterizarii.Vazi ca ala nu vine cand fluieri.Are comentarii,barfeste pilotul.Chiar iti doresc aterizari blende.Cauta spatiu fratioare,Victor poate sa-ti dea multe sfaturi. B) Daca tot se agita lumea pe zburatori nervoase,hai la Tecuci,are Dl.Emil un vitezoman de va scoate impresiile.Problema e cine,cum si unde,il zboara. :good:
incepatoru, la 04 November 2012 - 10:11 PM, a spus:
..PILO..roaga pi cineva sa stearga poaza ai cu WW ..aici e sectiunea aero"nu auto...mmmda (oare de ce intodeauna nu esti multumit)...dar ..din cate stiu la planoare le place vantu" azi ce te-a retinut ..sa faci ambianta... :good:
Poate nu stiai..modelul Avensis de la Toyota,in special variata Facelift din 2006,are o bara fata si o garda la sol foarte mica.La gropi mari risti sa ramai cu bara pe jos si eventual sa-ti spargi o planetara sau sa atingi rezervorul etc.E asa de joasa pentru ca e de autostrada si de calatorie cu consum redus la viteze mari.Nu-i ca Loganul,ala are ceva garda la sol si n-are probleme.
Planorul a zburat binisor dar ii trebuiau niste saibe la unghiul motor... :( ..mama lui de roxxy 3530/14.
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 05 November 2012 - 07:27 AM
buna ma baieti, nu va mai fu_ _ ti intre voi , asta e, am fost si noi odata la Br, ce sa comentez referitor la pista ?! ambele au + si -
fiecare s a obisnuit cu terenul pe care s a jucat si de aici normal sa apara discutii. Daca vreti ceva la mijloc si ca distanta si ca pista hai sa mergem la Albert. E undeva la mijloc geometric.
pina una alta va pun si eu o filmare de sus si mai povestim....
adi elicopter gl, la 05 November 2012 - 09:43 AM, a spus:
buna ma baieti, nu va mai fu_ _ ti intre voi , asta e, am fost si noi odata la Br, ce sa comentez referitor la pista ?! ambele au + si -
fiecare s a obisnuit cu terenul pe care s a jucat si de aici normal sa apara discutii. Daca vreti ceva la mijloc si ca distanta si ca pista hai sa mergem la Albert. E undeva la mijloc geometric.
pina una alta va pun si eu o filmare de sus si mai povestim....
Adi adevar graiesti
BAIETI Luati'va elicopter si zburati unde vrea muschiul vostru
Aceasta postare a fost editata de tantar: 05 November 2012 - 09:48 AM
Trex 700 V BAR FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33 JU- 87 STUKA 1920 mm A-10 Freewing 1700 mm EDF FMS F 4U CORSAIR 1700 mm FW 190 HYPE Futaba T-8FGx 2
Sa votam atunci,intre Martacesti si VA.Fiecare voteaza doar o data.Daca doriti ca viitoarele intalniri la zbor sa fie la VA,adunati 1 la scorul deja prezent.Daca doriti ca viitoarele intalniri de zbor sa fie la Martacesti,scadeti 1 din punctaj.Se incheie votul dupa ce au votat minim 10 persoane.
AAALO copilu ce dreaku facem Acu votam ce??? Fiecare e liber sa vina la ce teren de zbor vrea, nu trebe sa votam nimic ! Vrei vii ,nu la revedere, zbori unde vrei ! NU ESTE NIMENI OBLIGAT SA VINA SA ZBOARE CU NOI!
Aceasta postare a fost editata de gun man: 05 November 2012 - 03:00 PM
AAALO copilu ce dreaku facem Acu votam ce??? Fiecare e liber sa vina la ce teren de zbor vrea, nu trebe sa votam nimic ! Vrei vii ,nu la revedere, zbori unde vrei ! NU ESTE NIMENI OBLIGAT SA VINA SA ZBOARE CU NOI!
Ai inteles tu gresit babo! Se voteaza care este mai tare dintre Batman si Superman. Eu sunt pentru. Este clar cel mai bun, cel mai puternic si cel mai frumos!
Votati maaaaaaiiiii!
AAALO copilu ce dreaku facem Acu votam ce??? Fiecare e liber sa vina la ce teren de zbor vrea, nu trebe sa votam nimic ! Vrei vii ,nu la revedere, zbori unde vrei ! NU ESTE NIMENI OBLIGAT SA VINA SA ZBOARE CU NOI!
Daca asta e bau-ba-ul tau,cu ce trag concluzie din poze,esti tare Dle. :hi: Ma omoara curiozitatea aterizarii.Vazi ca ala nu vine cand fluieri.Are comentarii,barfeste pilotul.Chiar iti doresc aterizari blende.Cauta spatiu fratioare,Victor poate sa-ti dea multe sfaturi. :good: Daca tot se agita lumea pe zburatori nervoase,hai la Tecuci,are Dl.Emil un vitezoman de va scoate impresiile.Problema e cine,cum si unde,il zboara. :p
....................
Merci pt. aprecieri si urari nenea! Pt. mine un model daca nu are detalii "scale" nu e model! :drinks: Asta e! E fixul meu!
Stiu cum se comporta ME 109...L-am zburat de mai multe ori...E un avion destul de parsiv...In principiu e un avion destul de linistit...zboara "scale"...te induce in eroare...dar daca nu esti atent o sec., risti sa ti-o iei peste ochi de nu te vezi...Instant se lasa pe o aripa...probabil datorita repartizarii greutatii...(are botul greu tare...)...In permanentza ai de muncit cu el...Are personalitatea lui... :good:...In rest vine frumos la aterizare...zboara destul de calm...etc.
...................
De aterizat cu flapsuri,ar trebui sa aterizeze cam asa:
...Sant si eu curios sa vad cum se comporta cu flapsuri...In mod cert va ateriza cu viteza mai mica!
...Uite si zborul asta...cu un motor mai puternic:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
Ciprian97, la 05 November 2012 - 07:26 AM, a spus:
Poate nu stiai..modelul Avensis de la Toyota,in special variata Facelift din 2006,are o bara fata si o garda la sol foarte mica.La gropi mari risti sa ramai cu bara pe jos si eventual sa-ti spargi o planetara sau sa atingi rezervorul etc.E asa de joasa pentru ca e de autostrada si de calatorie cu consum redus la viteze mari.Nu-i ca Loganul,ala are ceva garda la sol si n-are probleme.
Planorul a zburat binisor dar ii trebuiau niste saibe la unghiul motor... :drinks: ..mama lui de roxxy 3530/14.
.....................
Iti faci probleme de pomana cu masina!!! Acolo la Martacesti intra si Catalin cu Audi A6...A-8 (ce-o fi ca nu mai stiu...)+ un alt Audi A6 Break...si nu le-a lovit nici o data pe sub...E doar aparenta treaba cu masina joasa...Fiecare producator s-a gandit si la astfel de situatii...
...Acum...sigur!!! Tine si de priceperea soferului in cea mai mare masura...Daca chiar vrei s-o lovesti, o lovesti...Doamne-fereste!...Si cu un 4x4 daca vrei, reusesti sa-l pui cu diferentialele pe pietre...
...Dar te asigur...Nu e nici una mai joasa ca Tico!!! Eu am atins la un Tico compresorul de A/C intr-o piatra de doar 8-10cm...Nu exista masina mai joasa (din cele uzuale...)!!!
....................
...Cu motorul planorului...Ia saibe la tine si o surubelnita si faci probe pe campul de zbor...pana il nimeresti...Pana are un comportament neutru...O zi faci numa asta...pana iti iese cum trebuie...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
@adi elicopter gl - Misto filmarea si e util ca se poate vedea configuratia zonei de sus...In felul asta putem identifica noi locuri de zbor... :drinks:
...Ce s-a intamplat spre sfarsit?!? Ca am vazut ca a devenit f.f. instabil...Tremura urat de tot! Am zis ca il dai de pamant...
...Corect! Asta e cel mai misto...ca am reusit sa facem cumva sa ne intalnim...fie la VA...fie la Martacesti...Consider treaba asta de f. mare fair-play!
...Acum am vazut pe filmare...Breee!...Voi v-ati asezat unde nu trebuie!!! Intr-adevar! Langa copaci...in imediata vecinatate e o zona cu boscheti...Zona aia nu a fost cosita!!!...Trebuie decolat ceva mai din mijlocul locului ala...unde ne-am asezat data trecuta...mai spre drumul ala oblic...Este un val de pamant...Acolo e zona cea mai neteda!!!
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
...Acum am vazut pe filmare...Breee!...Voi v-ati asezat unde nu trebuie!!! Intr-adevar! Langa copaci...in imediata vecinatate e o zona cu boscheti...Zona aia nu a fost cosita!!!...Trebuie decolat ceva mai din mijlocul locului ala...unde ne-am asezat data trecuta...mai spre drumul ala oblic...Este un val de pamant...Acolo e zona cea mai neteda!!!
Ce n-ai zis mai devreme...nu mai tranteam aterizarile..de obicei vin in lung cu rulaj mare pe sol.Acuma am venit mai mult cazut..ceva mai necrestinesc ca tin la elicea aia APC...ca e din an in pasti in stoc... :drinks:
@adi elicopter gl - Buna si ideea cu Dl.Albert...la Vadeni!!! Cand o incercam ?!? Ce ziceti ?!?
..............................
Pana una alta, azi dimineatza am facut o tura cu bicicleta pana la locul de care va povesteam...Este pe DN22B Braila-Galati, chiar la intrarea in Braila (se intra spre bac-Smardan...300 m)
Am facut cateva poze:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
Am facut mai multe poze de jur-imprejur, ca sa vedeti ca nu sant obstacole in aer...
Sant 2 piste din placi de beton, late cat sa intre 4 camioane in paralel si lungi de aprox.300m...Una din piste e necirculata (are intr-unul din capete un container metalic...dar destul de departe...)...Problema e ca acolo e permanent o balta cu apa...
...Nu sant decat 2 stalpi de iluminat pe o latura a pistei necirculate...In rest nu sant obstacole...Se vede padurea de pe malul Dunarii...In capatul pistei sant niste picioare de pod, dar nu sant inalte si sant suficient de departe...In rest nu sant borduri...mai e o margine foarte lata de pamant (inca o data cat pista...) si in capat...si pe laterala...apoi boscheti...Deci daca un avion o ia razna, nu risti sa-l lovesti in ceva tare...
...Pistele sant despartite de o sina de tren, dar e ingropata in praf...Nu prea e in relief...
...Locul nu e prea curat...E cam mult praf pe acolo, dar ofera bista betonata destul de neteda...
...In cursul zilei mai circula din cand in cand masini pe acolo (e o intreprindere de fier vechi acolo) dar banuiesc ca dupa ora 16, sau sambata + duminica nu cred ca munceste nimeni acolo...Deci cred ca e liniste...si oricum exista ce-a de-a 2-a pista care sigur nu e circulata...
...Cand prind o zi fara vant, o sa bag un zbor acolo cu Magister si va spun ce si cum...
Marele avantaj e faptul ca pe pista neteda, avioanele pot prinde viteza si decola in sigurantza...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
da este perfect daca toate aterizarile sunt mereu perfect si nu esti obligat sa faci vreo aterizare fortata...a si nu ai vand transversal cu pista
....................
Ionut...Asaaa in fiecare loc exista canale de irigatii...copaci...sosea...etc...in care poti sa pui avionul daca ceva nu e OK...Asa este! Campul iti da totusi posibilitatea de a ateriza si in alta parte...
...Totusi, daca zbori mai sus si sant ceva probleme, ai suficienta inaltime sa-l planezi si sa-l aduci la pista...In astfel de locuri, regula e sa zbori mai sus...Cu cat avionul e mai departe, il zbori mai sus...
...Referitor la vant...Pe pista asta se poate ateriza cam din toate directiile...Nu prea esti conditionat de vant!...Tu nu auzi ca numai o singura pista e lata cat sa incapa 4 camioane in paralel...Deci cam 10...12 m latime...Si sant 2 piste...Locul e urias!!! Asta mi-a si atras atentia...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz