Ciprian97, la 22 October 2012 - 05:16 PM, a spus:
Motorul ala nu e bun pentru ca diam.batiului este de 30 mm si nu incape nici inauntru.Pe afara,singura dificultate e ca nu-mi prinde nici o gaura la fixare.Pe deasupra,planorul este deja mult prea greu(are 140-150 de gr in coada) iar un motor si mai greu inseamna inca vreo 100 de gr ceea ce face din planor caramida de anv. mare.Ii trebuie un motor 28xx si un pack de 1000 3s.Pacat ca nu prea imi place mie planorismul,deci nu va primi nimic.Doar sa facem tractari in aer :pardon: (matale cu magister si eu cu asw)
..............................
Pai si motoarele 28xx (2834...2836) tot in jur de 65...70 gr au...ca si motorul tau...deci nu e diferentza...Iar daca pui un motor mai mic, nici tractiune nu vei avea...Un 2826-1000kv abia da 750...900 gr tract. la max....Cred ca e putin, daca spui ca planorul are 1500 gr...
...Manualul ASW-ului ce motor spune sa pui pe el ?!?
..............................
Gresesti! Planorismul e arta daca iti exersezi putin mana! E mult mai misto decat sa zbori o zburatoare cu aripile berci, la care cum ai oprit motorul, vine ca MIG-ul la pamant...Planorul ala chiar e frumos si am impresia ca si zboara bine...
..............................
La tractari nu stiu daca ma bag, pt. ca nu am experientza, nici pista neteda pe care sa prinda viteza nu avem si nici motorizarea de pe Magister nu e prea vioaie...Cred ca mai curand cu un termic trebuie incercata treaba asta...
Al meu fiind electric, daca accelerez la max mai mult de 10 sec. incepe sa tzipe buzzerul de baterie...Umfla acumulatorul...Iar daca pun 2 LiPo in paralel inseamna multa greutate adaugata si nu vreau...El asa zboara frumos...
...Asta ca sa nu mai vorbim de faptul ca un carlig de remorcare inseamna inca un servo...fire...receptor cu mai multe canale...Deci multe complicatii care nu se justifica...