Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#2854
Postat 22 October 2012 - 12:41 PM
Ionutz_c, la 21 October 2012 - 07:50 PM, a spus:
.......................
Sant super pozele!!! E meserias cameramanul!!! B)
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2855
Postat 22 October 2012 - 12:46 PM

@Incepatoru - Hi...Hi...Hi...Hoa...He...He!!! B) :rofl: ...A naibii calareala!!! :rofl: ..."Ala mic"...mai iute...Repede s-a suit pe "al' batran"... :rofl:
......................
Breeee! Astia mari e rai!!! Se bucura de vant...Uita ca noi astia mai mici avem aripile scurte si ne cam intimidam cand ne falfaie vantu'... :) :rofl:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2856
Postat 22 October 2012 - 12:58 PM
victorio, la 22 October 2012 - 12:27 PM, a spus:
....................
Scriu nene Victor...Scriu!!!...Ieri am fost in hibernare dupa zbor...Nu aveam decat 3 ore de somn cand am plecat la zbor...Eram zomby...Pe drum pana la VA, mi-am montat perfuzia cu...cafea...Nu prea pricepeam ce spune @Lipitorul... :rofl: ...Glumesc...
...Dupa zbor am bagat somn de voie pana la 00:30... B) ...De aceea nu am fost activ aici...
Fotografia zilei... :rofl: :rofl:

Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2857
Postat 22 October 2012 - 01:25 PM
Au fost f. multi zburatori si f. multe avioane...Mai multe ca de obicei...Pacat (mare pacat) ca a fost vantul ala infernal!!!...A fost o zi numai buna de rupt avioane...Si cred ca mai multi zburatori pot sa confirme acest lucru...
...Lumea spune ca santem noi prea pretentiosi...Nu impartasesc aceasta opinie...Pana si pasaroiul meu, care acum cateva zile a zburat exceptional, ieri a fost la limita de sigurantza...iar zborul nu a fost deloc o placere...Nu vreau sa ma gandesc cum ar fi zburat ME 109... :) ...Chiar aveam in plan sa fac cateva teste cu el ieri...dar cred ca am fost inspirat ca nu l-am zburat...
Ieri am avut la mine 7 LiPo + incarcatorul rapid...Vroiam sa zbor cat se poate de mult, dar...n-a fost sa fie...N-am tras decat 2 zboruri de cate 10 min... B)
...In principiu, de cele mai multe ori in perioada aceea din zi nu e de zburat...Daca iese soarele, e clar ca incepe si vantul...Saptamana trecuta ati avut noroc ca a fost nor...De aceea a fost atmosfera calma...
Cel mai bine se zboara la apus (orele 17...19) sau la rasarit (cine se trezeste...)...la 8 dimineata...Ora la care ne intalnim noi, e total neinspirata din punctul asta de vedere!!! Dar...asta e!!! Nu avem cum altfel...ca sa mai si reusim sa ne intalnim cu totii...
..........................
Sper ca v-a placut "barza" mea... :rofl: :rofl: ...Zboara oricum, din orice pozitie si pe orice vreme... :rofl: Eu sant foarte incantat de zburatoarea asta! Se vede de la o posta conceptia MULTIPLEX...chiar daca nu sant foarte bine finisate...

...Mai am de lucru la el (flapsuri...LED-uri...infoliat...) dar deocamdata iau o pauza pt. ca m-am saturat...Zboara...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2858
Postat 22 October 2012 - 01:26 PM
@dan,mie imi place la nebunie cum zboara magisterul,supramotorizat si cu niste roti gigantice.Cam la fel era si ez-ul meu,pacat ca n-am avut pilite m3 la mine sa-i corectez unghiul motor B) ,eh,oricum modelul ala a fost de scoala si isi cere pensionarea acut.O sa o primeasca(il vrea careva? :) )
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 22 October 2012 - 01:28 PM
#2859
Postat 22 October 2012 - 01:37 PM
tantar, la 20 October 2012 - 09:04 PM, a spus:
........................
@Tantar - Mi-au placut zburatoarele tale si stilul de pilotaj!...E prima oara cand vad un heli asa de mare in plina evolutie...Mi se pare inspaimantator cum se aud palele rotorului prin aer si cat de repede/imprevizibil se deplaseaza...
FunJet-ul a zburat bestial...Ai facut cateva ascensiuni cu roll-uri...excelente!!! Iar zgomotul e bestial!
...Totusi lipseste cevaaaa...cu aripi mai mari...si cu termic pe el (obligatoriu)... B) :) ...Cred ca pt. T-34 trebuie sa-ti calmezi stilul... :rofl: ...Esti super-zbuciumat la comenzi...In sensul asta am zis eu "ANTRENAMENT" mai demult...Stau si ma intreb...Oare esti in stare sa pilotezi calm?!? :rofl: :rofl:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2860
Postat 22 October 2012 - 01:58 PM
Ciprian97, la 22 October 2012 - 01:26 PM, a spus:
@dan,mie imi place la nebunie cum zboara magisterul,supramotorizat si cu niste roti gigantice.Cam la fel era si ez-ul meu,pacat ca n-am avut pilite m3 la mine sa-i corectez unghiul motor B) ,eh,oricum modelul ala a fost de scoala si isi cere pensionarea acut.O sa o primeasca(il vrea careva? :) )
..................
Ciprian...Nu ai dece sa pensionezi EZ-ul!!! Modelul ala e nemuritor...Cumpara-i niste ampenaje originale (nu costa prea mult...) si cu putina migala, il poti face sa arate/zboare excelent...EZ-ul zboara in orice conditii!!! Trebuie doar sa-l pui putin la punct...
Ideea cu motorul in fatza si elice plianta, mi se pare excelenta...Eleroanele nu au fost lucrate prea ingrijit, dar le poti reface...Le faci din polistiren alb (dur) de la ambalajele electrocasnicelor...prin slefuire pe smirghel cu granulatie mare (60...80)...Le faci balamale din film foto si ai grija sa nu ramana spatiu intre ele si aripa (pe acolo se pierde portantza la greu!!!)...
...Daca mai ai rabdare sa-i lipesti si ceva folii colorate pe el (cu bun-gust) chiar sant sanse sa scoti un model cu care sa-ti fie drag sa zbori...NU ARE ROST SA-L ABANDONEZI!!!
ASV-ul mi-a placut mult cum zboara! Pacat ca nu am avut timp sa ma uit mai mult la el, pt. ca au fost multe avioane de admirat...
Magister-ul nu e neaparat supramotorizat.Are 2 kg...El se ridica frumos si nu se angajeaza, pt. ca are calitati de zbor excelente ...Manualul da un motor de 350...450w-1000kv...Eu i-am pus unul de 500w, mai mic dar mai turat (1250kv)...E pe aproape...M-as fi bucurat daca era mai vioi...Abia ieri cu elice mai mare a inceput sa prinda un pic de viteza...Data trecuta a fost bleg tare...Abia se ridica de pe pamant...
...Rotile am impresia ca sant cele originale...Oricum fiind mari, il ajuta sa poata decola de pe orice camp...si asta-mi place!...
In plus, se pliaza f. frumos si se demonteaza extrem de repede...Asta usureaza mult deplasarea la camp...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2861
Postat 22 October 2012 - 02:04 PM
Nu merita nici 1 leu investit in el.
Asw-ul abia daca se taraie.II trebuie un motor seria 28 sa incapa pe interior si care sa traga cel putin 1,2 kg.Roxxyul de pe ez nu ar fi rau daca nu ar fi asa de mare B)
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 22 October 2012 - 02:05 PM
#2864
Postat 22 October 2012 - 02:33 PM
Ionutz_c, la 18 October 2012 - 10:23 AM, a spus:
.............................
Ionut...Imi pare rau pt. incidentul de ieri!...Imi aduc aminte ca am vazut cu coada ochiului Katana venind tzintit pe mine, dupa care l-am vazut angajandu-se si...crash... :) ...Apoi te-am vazut pe tine cu mainile la cap.........
Totusi e bine ca nu s-a rupt prea rau...Nu are decat botul afectat si profundorul...
.......................
Daca accepti un sfat...
Chiar daca se spune ca e un model prost conceput...cred ca poate fi facut sa zboare bine...
...Cel mai important!!! INCEARCA SA_L USUREZI!!!...Dupa cum se comporta, pare sa aiba sarcina alara de warbird...sau chiar mai mare...Se angajeaza prea usor...Zboara ca o caramida...Un acrobat trebuie sa fie usor...manevrabil...Al tau zboara prea infipt...si nu-l vad facand acrobatii...E PREA GREU !!! GREUTATEA IN PLUS NU ADUCE NIMIC BUN PE UN AVION !!!
1 - Da jos plumbul ala de pe bot...Am vazut ca e f. mult plumb...Ca sa-l echilibrezi, mai bine deplasezi motorul mai in fatza, decat sa adaugi plumb !!! Pune niste distantiere intre batiu si panoul de foc...Eventual din lemn/placaj...ca sa fie usoare...In mod sigur, va fi nevoie sa muti si trenul de aterizare mai in fatza...
2 - Pune un acumulator pt. receptie cat mai usor...Ceva de genul LiPo 11,1v-1000...1300 mAh
3 - S-ar putea sa ai pe el un motor prea mare (greu)...Poate e nevoie de un motor mai mic si mai usor...
4 - Incearca sa dai jos orice greutate suplimentara...Roti mai usoare...tije servo mai usoare...servo-uri mai mici...etc...
.........Vei vedea ca va zbura mult mai bine, daca il usurezi!
Apoi incearca cu o elice mai mare...De obicei o elice mai mare, micsoreaza viteza dar ofera tractiune mai mare, care te poate scoate din situatii urate...Teoretic o elice se alege facand probe cu un turometru optic (la sol)...Majorezi elicea pana cand turatia maxima a motorului incepe sa scada...Daca motorul atinge turatia maxima (ca si cand nu ar avea elice) e clar ca e prea mica...Noi ne batem cu pietre...le facem din ochi pe toate...
Oricum poti sa alegi o elice cat mai mare, pt. ca termicele nu au de suferit daca elicea e prea mare...
5 - Esapamentul "Pitt's"...Vezi sa nu fie prea greu...Cantareste-l...Este "scale", dar daca e mai greu decat cel original, nu e bine in cazul tau...
6 - Echilibreaza cat mai bine cu putintza avionul la final (fara plumb...doar din deplasarea rezervorului sau acumulatorului...)...Nu ignora echilibrarea laterala!!!
Spor la treaba!!!
PS: - Nu crezi ca ar fi mai bine sa alegi un avion cu aripa sus ?!?...Ca sa te bucuri si tu de zbor... :rofl:...Ceva galben sau eventual roz... B)
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2865
Postat 22 October 2012 - 02:46 PM
Ionutz_c, la 22 October 2012 - 02:30 PM, a spus:
................
Asa e! Tura asta nu s-au prea facut poze...Nici eu nu am facut...Am fost ocupat cu conversatiile si cu admiratul pasaroilor...Nu am facut decat 2 poze... B) ...Trebuie sa recunosc ca m-a cam speriat evolutia pasaroilor mari...Cand am vazut Rascal-ul luand-o la galop de nebun...si oprindu-se intr-o masina...au inghetzat paduchii pe mine!!!...Asta ca sa nu mai vorbesc de manevrele atipice ale Pinkper-ului... :) :rofl:
...Mai multi fotografi sant bineveniti!!! :rofl:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2866
Postat 22 October 2012 - 02:49 PM
#2867
Postat 22 October 2012 - 02:56 PM
Ciprian97, la 22 October 2012 - 02:04 PM, a spus:
Nu merita nici 1 leu investit in el.
Asw-ul abia daca se taraie.II trebuie un motor seria 28 sa incapa pe interior si care sa traga cel putin 1,2 kg.Roxxyul de pe ez nu ar fi rau daca nu ar fi asa de mare B)
.....................
Treaba ta, dar iti spun ca EZ-ul nu are voie sa moara...Totul se repara la el!!!...E o zburratoare cu care poti zbura oriunde, fara sa-ti para rau daca dai cu el de pamant...Oricum nu patzeste mai nimic...
ASW - Nu pune pe el un motor prea mare, pt. ca dupa aia o sa mananci pe paine acumulatorii...Filozofia la un planor este sa fie capabil sa urce sus si sa fie cat mai usor ca sa planeze cat mai mult!!! Daca vrei zbor agresiv iti iei/faci un warbird, nu un planor!!! La planoare maiestria e sa-l planezi cat mai mult si cat mai lin...
Motoarele 2834-1000kv trag cam 1,1 Kg...Daca vrei mai mult alegi un 3530...3536-1000...1250kv...Ultimul trage pana la 2kg cu elice APC 10x5 si e destul de usor (90 gr) dar nu are sens...
Ce motor ai pe EZ acum?!?
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz