Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#2513
Postat 01 October 2012 - 07:57 AM
2 - Toba de esapament originala arata f. bine si se incadreaza perfect sub capota motorului (fiind f. plata)...Dar este f. grea (220 gr) si cred ca si sugruma motorul (reduce puterea) pt. a putea reduce zgomotul...Cred ca voi renunta la ea si voi face o evacuare cat mai simpla...Am vazut ca motorul de pe Pinkper functioneaza fara probleme cu o teava indoita la 90 grd...care sigur e mai usoara...
...................
Azi voi incerca sa pornesc motocoasa...Sper sa reusesc...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2515
Postat 01 October 2012 - 10:07 AM
#2518
Postat 01 October 2012 - 11:23 AM
Domnule profesor, regret ca nu am putut filma toata evolutia, foarte frumoasa de altfel, dar nu am reusit sa urmaresc modelul in zbor cu camera si nici spatiu nu mai aveam pentru film! Am recuperat doar ce se vede in clip.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2519
Postat 01 October 2012 - 11:45 AM
GigiGL, la 01 October 2012 - 11:23 AM, a spus:
Domnule profesor, regret ca nu am putut filma toata evolutia, foarte frumoasa de altfel, dar nu am reusit sa urmaresc modelul in zbor cu camera si nici spatiu nu mai aveam pentru film! Am recuperat doar ce se vede in clip.
..GIJI cu asta nu se lauda ..trebuie tras un semnal de alarma..ca masura de siguranta..daca era un APC si vreun copilas in fata elicei?Ajungi jos deconectezi bateria .si=l parchezi frumusel.calm nu te fugareste nimemea..pac :rofl:
#2520
Postat 01 October 2012 - 11:48 AM
incepatoru, la 01 October 2012 - 11:45 AM, a spus:
Nu ma laud, ma autoironizez! Am inteles foarte bine situatia!
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2521
Postat 01 October 2012 - 12:51 PM
GigiGL, la 01 October 2012 - 11:23 AM, a spus:
Domnule profesor, regret ca nu am putut filma toata evolutia, foarte frumoasa de altfel, dar nu am reusit sa urmaresc modelul in zbor cu camera si nici spatiu nu mai aveam pentru film! Am recuperat doar ce se vede in clip.
.........................
Heeei! Nenea Gigi!!! Eu n-am spus-o cu rautate si nici in bataie de joc!!! L-am mentionat ca pe unul din momentele amuzante... :rofl: Si eu am patit acum 2 luni o faza identica...Nu am deconectat RYAN-ul si am alimentat si Cessna...Noroc ca am facut proba comenzilor si am vazut ca percuteaza amandoua...Nu am stiut ca daca treci de pe un model pe altul raman totusi active ambele...Nu mi-a spus nimeni faza asta...care e oricum ilogica...pt. ca nu vad care mai e rostul sa treci de pe un model pe altul din statie, daca oricum reactioneaza amandoua...probabil ca doar trimarile difera...
...Oricum...faza a fost haioasa...E drept...cam periculoasa, dar asta e!!! Se intampla...Bine ca s-a terminat cu bine!!!
...Si eu pilotez RC de putina vreme...Nu ma dau si nu ma cred nici pe departe specialist...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2522
Postat 01 October 2012 - 01:04 PM
victorio, la 01 October 2012 - 10:04 AM, a spus:
..........................
NUUUU!!!! Partea aceea de prindere (flansa) "zboara" oricum din schema...O sectionez...Ramane doar capacul care inchide carterul si care se prinde in 4 suruburi....De acele 4 suruburi urmeaza sa prind 2 urechi laterale din AL de 3mm, iar motorul se va prinde ca unul pe metanol...pe un batiu clasic din plastic...cu 2 picioare...
De aceea am pus poze din toate unghiurile...ca sa se vada forma carterului...
...Deocamdata nu am taiat flansa, pt. ca vreau sa-l pornesc cu aprinderea originala (pe flansa se prinde bobina)...ca sa-l pot vedea daca functioneaza...Dupa aceea il modific pt. aero...
...Clar nu are cum sa ramana asa!!!...Flansa aia e prea mare pt. aero!!!...E prea greu motorul...
Marele avantaj al acestui motor (spre deosebire de altele pe care le-am vazut) e faptul ca acea flansa nu se prinde decat in cateva picioare turnate...La alte motoare zona aceea e ca o oala si e mult mai greu de sectionat...
...Oricum...atat tim cat nu m-a costat aproape nimic, zic ca merita incercat...

La final se va prinde exact ca al lui Vali...de pe Pinkper...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2524
Postat 01 October 2012 - 01:21 PM
victorio, la 01 October 2012 - 10:04 AM, a spus:
..................
...Si apoi...pe animalul ala de avion de 2.300 mm, cred ca n-ar avea nici o problema daca as monta motorul exact cum e acum...Nu cred ca ar simti greutatea, dihania asta de Piper... :) :rofl: :)
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2525
Postat 01 October 2012 - 01:24 PM
incepatoru, la 01 October 2012 - 01:19 PM, a spus:
................
Frumos...Frumos nenea !!! Pe cand e gata ?!? Ce motor pui pe el???
...Piper-ul meu cred ca abia la iarna ajunge pe masa de lucru...E mai mult de lucru la el si nu vreau sa dau buleala...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2527
Postat 01 October 2012 - 06:46 PM
Ciprian97, la 01 October 2012 - 03:12 PM, a spus:
eeei cand va spuneam sa va faceti copii dupa sim..ce ziceati astai bau -bau..iote 0725257691..VODAFONE .
#2528
Postat 01 October 2012 - 08:16 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2529
Postat 01 October 2012 - 08:27 PM
incepatoru, la 01 October 2012 - 06:46 PM, a spus:
Daca-mi zici si cum fac in clipa asta
ps,nu vinde letconu ala cu gaz,mai tii minte cand avusi probleme cu alimentarea rx?Ah ce bine imi prindea sa lipesc firele alea calumea la camp si sa nu tai din izolatia packului... :) )
Vineri eu am liber,sanse mari sa pot veni la zbor.Daca se zboara la Martacesti,as vrea sa stiu daca e ok terenul pentru modele cu tren(mai ales daca au si S.F.G.-uri in aripi,google it)Cat despre ASW,zboara si dracia aia chiar daca planeaza pana la Ploiesti si inapoi cu tot cu cele 150gr de plumb in coada.
Sambata e ideal, 1 m/s vantul si soare cam zgarcit,da` e numa bun pentru modele. http://vremea.kappa....ati/galati.html
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 01 October 2012 - 08:28 PM
#2532
Postat 02 October 2012 - 12:39 PM
#2533
Postat 02 October 2012 - 09:03 PM
dan1972, la 01 October 2012 - 07:57 AM, a spus:
Citeaza
#2534
Postat 03 October 2012 - 10:10 AM
dan1972, la 01 October 2012 - 12:51 PM, a spus:
Heeei! Nenea Gigi!!! Eu n-am spus-o cu rautate si nici in bataie de joc!!! L-am mentionat ca pe unul din momentele amuzante... :good: Si eu am patit acum 2 luni o faza identica...Nu am deconectat RYAN-ul si am alimentat si Cessna...Noroc ca am facut proba comenzilor si am vazut ca percuteaza amandoua...Nu am stiut ca daca treci de pe un model pe altul raman totusi active ambele...Nu mi-a spus nimeni faza asta...care e oricum ilogica...pt. ca nu vad care mai e rostul sa treci de pe un model pe altul din statie, daca oricum reactioneaza amandoua...probabil ca doar trimarile difera...
...Oricum...faza a fost haioasa...E drept...cam periculoasa, dar asta e!!! Se intampla...Bine ca s-a terminat cu bine!!!
...Si eu pilotez RC de putina vreme...Nu ma dau si nu ma cred nici pe departe specialist...
Lucrurile sunt absolut logice.Quartz-ul,dicteaza banda de frecventa intre emitor si receptor.Folosind mai multe modele pe acelasi emitor,cu,sau fara receptori diferiti,trimajul,se face pe fiecare model in parte.De aia pe statie avem optiune de numerotare model.Conectat,indiferent ce model,va primi comenzile pe trimajul modelului afisat.Zburam in 35 si eu si Geana(care baiat destept fiind)a sesizat ca modelele noastre fac interferenta.Pe chestia asta si-a schimbet frecventa cu statie cu tot,dar,pana la schimbare,aveam grija sa nu pornim statia unuia cand celalalt zbura.Am patit la V.A.o faza cu un t60 cand facea ce vroia el,ba,se si ambala cand era in pozitii in care ambalarea e marea greseala.Luasem mainile de pe statie,zicand ceva.....nu eu fac asta.M-a salvat Victor prin intuitie,prezenta de spirit.Am ascultat sfaturile,am taiat motorul,l-am prins cu fata spre mine si l-am planat.Am scapat basma curata,m-am aplecat o singura data dupa model.Am banuit noi la vremea aceea ca cineva prin sat se joaca cu vre-o masinuta,nu s-a dovedit nimic dar,nici nu am mai dus modelul in acea zona.Aterizari usoare tuturor.
#2535
Postat 03 October 2012 - 12:29 PM
hype, la 03 October 2012 - 10:10 AM, a spus:
Asta nu'i nimic eu am decolat , zburat , aterizat perfect si chiar filmat(ARIES era cu mine ) ACROMASTERUL cu programul de la EZ Star 2 ,,, l-am aterizat pentru ca o facea pe nebunul ... de altfel imi placea cum topaia pe sus
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2540
Postat 03 October 2012 - 10:15 PM
pe fundal :ph34r: :D s-ar putea sa ramaneti fara teren de zbor hi hi...mai ales daca ala e disc greu si il lasa adanc :D :D
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 03 October 2012 - 10:16 PM