Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#2391
Postat 16 September 2012 - 04:01 PM
didip, la 16 September 2012 - 01:21 PM, a spus:
Nice. Mai ales fazele cu incetinitorul.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2392
Postat 16 September 2012 - 11:19 PM
didip, la 16 September 2012 - 01:21 PM, a spus:
..............................
Super-fain! Vad ca v-ati strans 4-5 zburatori! La Braila pe la 8-9 dimineata batea vantul de se indoiau copacii...Se pare ca voi ati avut parte de vreme mai linistita...Vad ca s-a putut zbura...
...Piper-ul era sa fie victima... :nea: ...dupa cum se vede pe filmare...
...Vad ca ati avut si vizitatori in albastru...Ori a venit iar duduia bruneta ?!? :rofl:
...Eu am o masea umflata, de nu-mi arde sa fac nimic...Aproape ca imi afecteaza si campul vizual... <_<
...Merci pt. filmare! Vad ca v-ati distrat! Frumos!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2396
Postat 17 September 2012 - 04:03 PM
Scuzati lumina dar cei de la YT s-au prostit
Aceasta postare a fost editata de tantar: 17 September 2012 - 04:04 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2398
Postat 18 September 2012 - 07:52 AM
tantar, la 17 September 2012 - 04:03 PM, a spus:
Scuzati lumina dar cei de la YT s-au prostit
Frumos.Acum pricepi de ce sunt inebunit dupa surioara ei mai mare?Daca o strici primesti doua palete pe cocoasa,tantare.
De unde ai facut rost de puisor,nu are si surioara mai mare?Sunt interesat pana in maduva oaselor.Aterizarea a fost cam brutala,modelul reactioneaza foarte bine la zborul in limita,se aseaza ca heli,incearca.Sa o stapanesti sanatos si aterizari usoare. :drinks: :good:
#2399
Postat 18 September 2012 - 07:58 AM
MUGUREL., la 17 September 2012 - 09:59 PM, a spus:
am vazut un Pitts ASM, ce s-a intamplat cu el, a zburat ca arata tare bine.
Am si eu unul dar nu l-am zburat. Nu prea am curaj :drinks: . Cel din filmulet a fost zburat?
Muta-i trenul de aterizare putin mai in fata, sau il folosesti numai pe pista asfaltata sau betonata. Are tendinta de capotare cand intalneste putina rezistenta la roti in timpul decolarii. Un mic viciu de proiectare. Restul depinde de tine! Zboruri placute si aterizari line!
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2400
Postat 18 September 2012 - 01:52 PM
hype, la 18 September 2012 - 07:52 AM, a spus:
De unde ai facut rost de puisor,nu are si surioara mai mare?Sunt interesat pana in maduva oaselor.Aterizarea a fost cam brutala,modelul reactioneaza foarte bine la zborul in limita,se aseaza ca heli,incearca.Sa o stapanesti sanatos si aterizari usoare. :drinks: :good:
Si cine da cu palele ?
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2401
Postat 18 September 2012 - 03:37 PM
tantar, la 18 September 2012 - 01:52 PM, a spus:
Cu palele la eice,dai tu,cu paleta de cocosat tantari,dau eu daca strici bossa si nu te comporti cu ea asa cum se cade.
Glumesc Mihai,nu mi-o lua in nume de rau.Am avut bossanova,stiu cum zboara si ce stie sa faca.Daca nu ma crezi, intreaba pe cei care au zburat pana s-au plictisit (vezi Victor)vei afla ca e un model de exceptie,stie sa fie agresiva si blanda in acelasi timp.Permanent e toleranta cu prostioarele pilotului,are o manevrabilitate si o percutare instantanee la comenzi de invidiat,mai adauga portanta mare pe care o are si concluzioneaza ca esti de invidiat.Ai un model 3d care stie sa faca si ciorba de burta.Sa-l stapanesti sanatos,fericitule.Incearca modelul termic daca ai posibilitatea,ala face si cartofi pai,face si clatite,suceste gaturile spectatorilor,etc.etc.Bossa e febletea mea,scuze ptr.divagatie,ramane la sufletul meu. :drinks:
#2408
Postat 19 September 2012 - 07:31 PM
incepatoru, la 19 September 2012 - 07:10 PM, a spus:
Pai si cand este gata ?
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2410
Postat 20 September 2012 - 01:21 AM
didip, la 17 September 2012 - 07:17 AM, a spus:
....................
Ahaaa!!! Este de cand cu duduia bruneta in uniforma...Cea cu centura de sigurantza... :D
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2411
Postat 20 September 2012 - 01:26 AM
tantar, la 17 September 2012 - 04:03 PM, a spus:
Scuzati lumina dar cei de la YT s-au prostit
.............................
KeyCam-ul merita fiecate leutz!!!
...Felicitari pt. noua zburatoare!!! Zboruri multe si faine cu ea!!!
Sa inteleg ca ai abandonat warbirdurile...si ai trecut la acrobate ?!? :D
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2412
Postat 20 September 2012 - 07:02 AM
dan1972, la 20 September 2012 - 01:26 AM, a spus:
KeyCam-ul merita fiecate leutz!!!
...Felicitari pt. noua zburatoare!!! Zboruri multe si faine cu ea!!!
Sa inteleg ca ai abandonat warbirdurile...si ai trecut la acrobate ?!? :hi:
Este combinatia perfecta
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2413
Postat 20 September 2012 - 11:49 AM
tantar, la 20 September 2012 - 07:02 AM, a spus:
Depinde ce vrei sau ce iti place...si cum gusturile nu se discuta...
Si greutatea/inertia in manevre si necesitatea IMINENTA de viteza a warbird-urilor, le face sa aiba farmecul lor...Poate tocmai pt. faptul ca sant dificil de pilotat si nu lasa pilotului nici o sec. de respiro...sant incitante...Practic sant foarte apropiate de zborul real...
...Cand vad un Mustang cu botul galben, in "low-pass" cu acceleratia la max. ma p_s pe mine... :yahoo:
...Eu unul m-am impacat excelent cu ME-ul 109...cu toate hibele acestui tip de avion (tendintza de angajare la decolari/aterizari...cuplul mare al motorului care se simte la fiecare accelerare...etc)...Cand il vad venind din cer in picaj cu acceleratia la max....cu zgomotul ala de elice cu 3 pale ... s-a terminat smecheria! :)
...Pregateste T-34 pt. re-maiden !!! E pacat de el sa stea sa se prafuiasca !!!...Trebuie doar sa ai liniste si o anumita stare de spirit cand iesi cu el la zbor...Avionul acela nu trebuie scos la zbor "in graba"..."in gluma" 9treaba asta o faci cu o spuma...)...Trebuie sa te concentrezi pe acel zbor si sa nu te grabesti!!! Sant sigur ca va fi OK! Cred ca iti va rasplati din plin efortul !!! Practic asta inseamna performantza in zborul RC...Sa fii in stare sa pilotezi cat mai real, un avion de vanatoare, termic. Atunci raman toti cu gurile cascate si se lasa cu aplauze dupa aterizare !!! :good: :)
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2415
Postat 20 September 2012 - 02:01 PM
victorio, la 20 September 2012 - 01:16 PM, a spus:
Eu votez pentru. Astept provincia! :pardon:
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2416
Postat 20 September 2012 - 02:12 PM
http://youtu.be/a70eaOuMvA8
Aceasta postare a fost editata de tantar: 20 September 2012 - 02:12 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2417
Postat 21 September 2012 - 07:57 AM
tantar, la 20 September 2012 - 02:12 PM, a spus:
Prinzi repede care e calimera cu zborul 3d.
Baga si tine-o tot asa.Ai smotocit nitel pregatirea de aterizare.De ce nu-i pui tren de aterizare? Arata nefiresc,da naspa cand vine pe burta,in plus ti-ar permite sa aterizezi cu motorul pornit,ai mult mai mare control,efectiv franeaza daca tragi de bot in sus.Aterizari si mai usoare de atat. :drinks: :pardon: