Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#2212
Postat 01 September 2012 - 12:30 AM
Galati - VA 17km
Braila - VA 30km
Galati - Vadeni 15km
Braila - Vadeni 10km
Vadeni-ul ar fi mai rezonabil pt. toata lumea...5 Km +- nu cred ca sant o problema pt. nimeni...Sa nu fie diferentze mari...
ANL-Galati (ca distantza) este si el acceptabil...
...La Vadeni, dl. Albert nu cred ca va fi impotriva...Chiar am inteles ca i-a zis unui aeromodelist din ai nostri sa venim acolo ?!? Deci.......
...Poate fi o varianta si pista de care povesteam anterior...de la noi...aproape de Trecere_Bac_Braila...E un dum betonat (foarte neted) la intrarea intr-o intreprindere...E la 300 m de DN22B (dig) chiar in dreptul viaductului de la intrarea in Braila...Pista e lata cat soseaua voastra de centura...Pe acolo NU CIRCULA MASINI !!! Asteptati sa ajung acolo si va spun cum este...Probabil maine sau duminica o sa trag un zbor acolo...Daca e OK, chiar merita deplasarea, pt. pista excelenta...
@HYPE - Am auzit ca VA are pamantul perfect...Stiu! Este si spatiu cat China...Dar e prea departe (cel putin pt. noi)...Pe mine un zbor acolo, ma costa aprox. 80...100 RON...E prea mult pt. 2-3 ore de zbor !!!
Pt. cineva care are masina de la firma e OK, dar daca scoti din buzunar banii astia e mult!
Hai sa incercam sa gasim un camp unde sa se poata zbura, mai aproape...si de preferat intre cele 2 orase, ca sa fie rezonabil pt. toata lumea...Refuz sa cred ca nu exista un asemenea loc intre Braila si Galati la cat camp este!!!
......................
Referitor la decolarea de pe sosea....e ruleta ruseasca !!! Am zburat si eu in iarna la Trecere-Bac-Braila...De decolat decolezi fara probleme, pt. ca prinzi momentul cand e soseaua libera si-l ridici in aer...E superb cum decoleaza un model de pe asfalt neted...Problema e la aterizare...fiindca exact atunci se aglomereaza soseaua (1)...si (2) rulajul la aterizarea pe asfalt se lungeste exagerat de mult (nu-l mai franeaza iarba...)...timp in care modelul o poate lua in orice directie si e greu de controlat...E nebunie sa faci asa ceva pe un drum unde circula masini !!! Eu am facut o aterizare in fatza unui Logan...Era sa i-l pun pe capota tipului...Noroc ca a oprit la timp tipul...Nu mai fac !!!
...Nu merge sa faci treaba asta, decat daca alaturi ai un camp relativ neted, inde sa aterizezi in cazul in care soseaua se aglomereaza....
@Tantar - Felicitari!!! Abia astept sa vad warbird-ul in aer!!! Happy Maiden!
...In seara asta am fost la zbor la Martacesti cu RYAN-ul...Pista e OK! Nu a mai crescut iarba (a fost seceta...) si ce a mai fost au tuns-o oile...Problema acolo sant curentii de aer (cel putin in perioada asta...)...E o linie de copaci in spatele locului de zbor care face numai tampenii, cand bate vantul de acolo...In seara asta cand am ajuns acolo era vant 0, dar dupa 30 min. a inceput sa bata vantul exact de acolo...Iar am avut emotii...Avion care ridica pieptul inexplicabil...in anumite locuri refuza sa ia virajele si suceste coada dupa vant...in altele incepe sa tremure in aer si sa aiba momente cand ramane fara portantza...etc...
...In seara asta am avut o faza de m-au taiat toate transpiratiile...Avionul a inceput sa nu mai asculte, apoi a reactionat violent la comenzile mele, apoi a intrat in picaj...Noroc ca era suficient de sus (15...20 m) si am reusit sa-l redresez...L-am aterizat si am strans jucariile...Nu mi-a mai trebuit!!!
...La Martacesti acum, sant locuri unde modelele raman fara portantza, apoi primesc o pala de vant "perfecta" pt. prabusire
Nu stiu ce genereaza acesti curenti de aer, dar cert e ca se intampla!!! Si e doar in perioada asta (cu caldura)...pt. ca am mai zburat acolo...toamna...iarna...primavara si era perfect pt. zbor...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2213
Postat 01 September 2012 - 09:19 AM
Pt. cineva care are masina de la firma e OK, dar daca scoti din buzunar banii astia e mult!
Hai sa incercam sa gasim un camp unde sa se poata zbura, mai aproape...si de preferat intre cele 2 orase, ca sa fie rezonabil pt. toata lumea...Refuz sa cred ca nu exista un asemenea loc intre Braila si Galati la cat camp este!!!
......................
Referitor la decolarea de pe sosea....e ruleta ruseasca !!! Am zburat si eu in iarna la Trecere-Bac-Braila...De decolat decolezi fara probleme, pt. ca prinzi momentul cand e soseaua libera si-l ridici in aer...E superb cum decoleaza un model de pe asfalt neted...Problema e la aterizare...fiindca exact atunci se aglomereaza soseaua (1)...si (2) rulajul la aterizarea pe asfalt se lungeste exagerat de mult (nu-l mai franeaza iarba...)...timp in care modelul o poate lua in orice directie si e greu de controlat...E nebunie sa faci asa ceva pe un drum unde circula masini !!! Eu am facut o aterizare in fatza unui Logan...Era sa i-l pun pe capota tipului...Noroc ca a oprit la timp tipul...Nu mai fac !!!
...Nu merge sa faci treaba asta, decat daca alaturi ai un camp relativ neted, inde sa aterizezi in cazul in care soseaua se aglomereaza....
Cam aceleasi costuri le suport si eu,am masina de la firma doar in interes de serviciu.Nu costurile sau masina ma macina,gasesc resurse chiar cu riscul de a nu mai fuma,daca e cazul.Ma aduce in pragul disperarii timpul.Tanjesc dupa VA.si adunarile alea generale cand obligam copii sa stea intre masini.Acum cand vad ca se strange lumea iar eu trebuie sa umblu dupa potcoave de cai morti sau sa stau teapan cand lumea se da cu minunile alea zburatoare,mor foarte incet.Ieri am dat cu aripioara la Comarnic din curtea fostei fabrici de caramida.Vine el soarele si pe ulita mea,poate de fumat ma las dar de aeromodelism nu cred ca pot si,nici nu vreau.
Viorele, frumoasa turbaciunea aia care face concurenta tantarului.Nu spune ca tu esti proprietarul ca ma tai cu drujba.
#2217
Postat 01 September 2012 - 03:48 PM
2 poze:
http://img211.imageshack.us/img211/4099/amba0034.jpg
http://img15.imageshack.us/img15/7454/amba0035.jpg
#2218
Postat 01 September 2012 - 04:41 PM
didip, la 01 September 2012 - 03:46 PM, a spus:
N-ai dat nici un semn, asa ca am fost cu Tantar si Zen la ANL, azi la ora 14.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2219
Postat 01 September 2012 - 05:56 PM
Linkul meu
Ps,cine mai da comanda la sierra/kele sa zica!
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 01 September 2012 - 05:57 PM
#2221
Postat 01 September 2012 - 06:50 PM
#2223
Postat 01 September 2012 - 07:16 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2224
#2227
Postat 01 September 2012 - 10:18 PM
GigiGL, la 01 September 2012 - 07:16 PM, a spus:
http://www.youtube.c...h?v=soH69q_wyQk
Parca a fost regizat, s-a incadrat perfect cu camera :db:
#2229
Postat 02 September 2012 - 09:57 AM
incepatoru, la 01 September 2012 - 10:49 AM, a spus:
Cu bergenbier,e bine?Cinstit,as bea o bere cu riscul de a o plati :blush:
Sa-ti ajute DOMNUL,sa te vad cu el la fugareala.
Aceasta postare a fost editata de hype: 02 September 2012 - 10:00 AM
#2230
Postat 02 September 2012 - 08:13 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2231
Postat 02 September 2012 - 08:20 PM
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#2232
Postat 02 September 2012 - 08:36 PM
#2234
Postat 03 September 2012 - 07:36 PM
incepatoru, la 02 September 2012 - 08:36 PM, a spus:
Carcotasi ...
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2235
Postat 04 September 2012 - 09:05 PM
tantar, la 02 September 2012 - 08:13 PM, a spus:
..................
Nenea Tantar...Te crezi cu F-ul ?!??...Vrei sa faci zbor de vanatoare cu EZ-ul ?!? :rofl:
...Mi-au placut virajele :blink: si coborarile cu motorul in maxim!!!
PLS. Fa si tu filmari si de la sol (pune camera pe sapca...)...Sa vedem si noi cum zboara pasaroiul...Ca zona am tot vazut-o...Stim tot ce se construieste prin zona... :rofl:...Daca filmezi de la sol, se poate vedea cum zboara pasaroiul...La filmarile aeriene poti doar sa intuiesti ce se intampla...
...Merita toti banii EZ-ul!!!...Poate fi zburat oriunde...oricand...nu-ti trebuie pista...e extrem de rezistent...zboara extraordinar (caracteristici aerodinamice excelente)...se demonteaza in bucati mici si poate fi transportat oriunde...Chiar merita!!! :good:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2236
Postat 04 September 2012 - 09:37 PM
Duminica am iesit si eu la zbor la Martacesti, seara...N-am fost foarte hotarat (din cauza vantului...) si in final am plecat destul de tarziu...Am mai prins doar 40 de min. de lumina...
...Surpriza placuta pe campul de zbor!!!...Vantul acolo era aproape 0 (la sol)...Dar dupa 2-3 zboruri superbe, au inceput curentii ciudati prin aer...Noroc ca Cessna de ArtTech de 1300 mm zboara superb si extrem de stabil, chiar si cand sant turbulentze...Tremura un pic din aripi, dar ramane pe directie...
...Am avut cateva surprize cu ridicare de bot (din senin) la viteza constanta medie...urmate de pierderea vitezei si angajare, dar l-am zburat in limitele sigurantei...
...N-am avut de lucru si dupa o aterizare, am facut "taxi" cu el, sa vad daca ruleaza drept...A nimerit un obstacol si s-a rasucit complet roata fatza (s-a rasucit tija de comanda in interiorul avionului...150 grd)...
Am pierdut o groaza de timp cu remedierea problemei (demontat elice...capota...capac servo...tija...etc...)...abia daca am mai prins cateva raze de lumina...
...Am ridicat avionul in aer...am tras cateva ture...totul a fost OK...ocazie cu care mi-am reamintit cat de utile sant LED-urile pe avion... :rofl: ...Numai ca la un momentdat, avionul s-a ridicat violent de bot (fara sa-i dau eu comanda) s-a rasucit pe o parte si in urmatoarea sec. l-am vazut cu botul in jos indreptandu-se spre pamant de la 50...70 m de sol...In urmatoarele secunde am reusit sa-l redresez (partial) dar nu a ascultat comenzile...iar a ajuns in pozitii imposibile...dupa care, din cateva salturi am reusit sa-l redresez...
Marea problema a fost ca era destul de departe...era relativ putina lumina...si nu l-am vazut suficient de bine...Era exact deasupara campului/canalului de irigatii unde l-am prabusit si luna trecuta... :good: :rofl: ...Sigur se formeaza curenti tampiti de aer acolo, cu toate ca s-a comportat ca si cand ar fi avut probleme de RC...Exclus totusi, pt. ca aceleasi probleme le-am avut cu 3 avioane diferite, cu electronica diferita, acumulatori diferiti...iar statia este OK...Nu o pot banui de nimic...pt. ca atunci cand nu au fost turbulentze, avioanele au zburat perfect cu aceeasi statie...
...In timpul operatiunii, am auzit tzacanind carabina de la snurul de gat, pe statie...Imi batzaiau mainile de emotii...Atat de tare m-a speriat faza si atat de mult a durat !!!
...Dupa ce am reusit sa redresez avionul si l-am vazut ca vine spre mine, am zis ca-l aterizez oricum ar fi, ATUNCI !!!...N-a mai contat ca este prea sus...ca vine cu viteza si ca nu ajunge spatiul...etc...L-am pus pe coborare fortzata si la inaltime de 1,20m de sol, l-am lasat sa piarda viteza...A ras cativa boscheti uscati din spatele pistei...s-a mai ridicat o data in aer la 1 m de sol, apoi a nimerit un boschet mai tzapan in care s-a agatzat si a capotat in final... :rofl: :blink: ...Dar n-a patzit nimic...E OK!
...Totul e bine, cand se termina cu bine !!! :rofl:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2237
Postat 04 September 2012 - 09:44 PM

...Cam asa ar trebui sa fie:

Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#2238
Postat 05 September 2012 - 07:38 AM
dan1972, la 04 September 2012 - 09:44 PM, a spus:

...Cam asa ar trebui sa fie:

Ai o gramada de treaba! Spor! :good:
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS