Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#1968
Postat 20 July 2012 - 08:50 AM
incepatoru, la 19 July 2012 - 08:26 PM, a spus:
:p :( uite cum ma obligi sa sterg praful de pe statii.Daca ai vre-o elice cu titlu de imprumut......raman recunoscator pe viata.Aia cu "io vara nu dorm" ma seaca deja.sunt in urma cu somnul vre-o cativa ani.Vreau la munte frate,sa dorm ca boul in coada pana ma trezeste foamea.Multumesc de zburatoare si promit sa nu mai vorbesc la telefon cand lupta cu inertia. :yahoo: :)
#1969
Postat 20 July 2012 - 06:45 PM
hype, la 20 July 2012 - 08:50 AM, a spus:
Ia zi Coane , te bagi maine dupa amiaza la voi pe imas , eu am un 6000 si un A6 M ZERO
Aceasta postare a fost editata de tantar: 20 July 2012 - 06:45 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1970
Postat 21 July 2012 - 08:36 AM
tantar, la 20 July 2012 - 06:45 PM, a spus:
:drinks: Program prestabilit,pe la 13.00 fug de la munca direct la baraj la siret,tot familionul e instalat de ieri in corturi la Ciuslea in padure.Aterizari usoare. :) :good:
#1972
Postat 22 July 2012 - 02:31 PM
hype, la 19 July 2012 - 09:30 AM, a spus:
Nu e adevarata barfa cu tipla de bujii,ti-o spun din experienta,crede-ma,nu am nici o gara cu electricile.Spor la treaba si aterizare usoare
Multumesc frumos pt. aprecieri !!!
Fuselajul e facut numai din depron de 3 mm, iar in bot si pe burta are polistiren (EPO) masiv, combinat cu cateva placute de placaj de 1,5 mm pt. intarire (batiul motorului + suportul trenului de aterizare + suportul aripii).
- Fuselajul a fost construit pe o structura din 2 placi de depron, asezate in cruce, pe care am plantat coastele.Apoi am acoperit totul cu fetzele din depron. A rezultat o structura extrem de rigida, care a rezistat cu brio la cateva trante violente de la 3-4 m.
- Aripa e construita tot pe structura cu profile lipite pe un lonjeron din 2 baghete din brad (10x5) cu perete vertical din depron intre ele, apoi acoperite cu depron de 3 mm. In centru are 2 profile din placaj de 1,5 mm (+ inca 2 din balsa la prinderea hobanelor).
...............
Totul a iesit la 1000 gr cu electronica (motor mic BL-2825 si LiPo 3s-1300 mAh) dar ulterior a ajuns la 1300 gr (cu motorul mare si LiPo 2200 mAh).
..............
Problema a fost cu aripa...Am facut greseala sa o fac dintr-o bucata iar lemnul s-a contorsionat dupa uscarea adezivului...A rezultat o aripa cu unghi de incidentza diferit stg-dr...A trebuit sa compensez asta prin pozitia diferita a eleroanelor...
... Vreau sa incerc o noua aripa...Fie tot din depron, dar din 2 bucati, fie taiata cu firul cald din EPS (polistiren de izolatii exterioare....)
Cam asa a fost construit:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1982
Postat 22 July 2012 - 03:00 PM
Wing Tiger-ul de ArtTech al lui @cony071...care zboara excelent
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1983
Postat 22 July 2012 - 03:06 PM
...Am facut "balet" cu el prin aer... :yahoo: ...Are o suprafatza portanta "nesimtita"...Poate zbura in pozitii complet nefiresti... :yahoo:
Poza
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1984
Postat 22 July 2012 - 03:07 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1985
Postat 25 July 2012 - 11:25 AM
dan1972, la 22 July 2012 - 02:36 PM, a spus:
Ma gandeam la cu totul alta combinatie,polistiren,carbon,balsa,totul infoliat si motorizat termic.Oricum ideea mai sta la clocit pana in iarna probabil cand, sper sa-mi mai ramana timp si pentru sufletelul meu. In ritmul asta risc sa pierd si notiunea de aeromodelism rc.Am reusit totus sa termin reparatiile la aripa top-starului 60,am infoliat-o precum fuselajul in proportie de 75%,mi-a stavilit elanul ramanerea fara solar alb.
#1992
Postat 27 July 2012 - 09:23 PM
hype, la 25 July 2012 - 11:25 AM, a spus:
.........................
Ce spui tu, e solutia cea mai precisa si aspectuasa, dar e mai scumpa...Nici nu stiu daca mai are nevoie de lonjeroane daca o imbraci in balsa si o infoliezi...Gandeste-te ca la o aripa zagi e suficient sa-i tragi doua scotch-uri cu fibra pe lungime si nu mai arcuieste...
...La fuselaj nu scapi fara coaste si lonjeroane... :drinks:
.........................
Faza asta e misto s-o folosesti daca te apuci sa faci un warbird mare...Am vazut pe RC Groups un Messerschmitt de 1400 mm lucrat asa...Iese excelent aripa acoperita cu balsa!!!
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1993
Postat 27 July 2012 - 09:50 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1994
Postat 27 July 2012 - 10:12 PM
#1995
Postat 28 July 2012 - 08:42 AM
adi elicopter gl, la 27 July 2012 - 10:12 PM, a spus:
:good: :good: Merita fiecare banut.Bai,nu sunt mucalit,nu iubesc viteza decat pe sosea,in limita bunului simt,e ceva prea static,e prea mult st.dr.sus,jus,fata,spate.Mi-ar place inca ceva diversitate,nu cred ca m-as apuca prea curand de fpv.mai am inca de copilarit vre-o 15ani,in procesul de crestere adrenalina e o constanta bine definita.Bai,pe bune,scula e bestiala. :good: :drinks:
#1996
Postat 28 July 2012 - 09:04 AM
dan1972, la 27 July 2012 - 09:23 PM, a spus:
Ce spui tu, e solutia cea mai precisa si aspectuasa, dar e mai scumpa...Nici nu stiu daca mai are nevoie de lonjeroane daca o imbraci in balsa si o infoliezi...Gandeste-te ca la o aripa zagi e suficient sa-i tragi doua scotch-uri cu fibra pe lungime si nu mai arcuieste...
...La fuselaj nu scapi fara coaste si lonjeroane... :drinks:
.........................
Faza asta e misto s-o folosesti daca te apuci sa faci un warbird mare...Am vazut pe RC Groups un Messerschmitt de 1400 mm lucrat asa...Iese excelent aripa acoperita cu balsa!!!
Te rog urmareste cum se comporta.Aripa este din polistiren imbracata cu balsa si infoliata,@incepatorul are vina,fuselaful a fost refacut tot de vinovatul sus mantionat.Din tranta aia aripa a ramas intacta,fuselajul a suferit binisor dar e reparabil.Iubesc enorm modelul asta,de aici am plecat cu ideea ca daunele erau mai minore daca...... :good: