
Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#1490
Postat 13 May 2012 - 05:52 PM
hype, la 12 May 2012 - 01:13 PM, a spus:
PS.Sa nu spui la nimeni,o consider ideala ptr.antrenarea reflexelor. :blink:
Taci bueeey ca-ti mai tai una ca aia sa cam jerpelit (ti-o fac din extrudat tura asta.)..si apropoo de reflexe cu HARIPA ti le formezi ..
#1492
#1493
Postat 13 May 2012 - 07:17 PM
tantar, la 13 May 2012 - 12:59 PM, a spus:
De heli nu ma las deloc, abia astept sa-mi termin hk 450 FBL. Poate treci pe la mine saptamana asta ca sa-mi lasi bratele de la swash plate.
#1495
Postat 13 May 2012 - 07:25 PM
incepatoru, la 13 May 2012 - 05:52 PM, a spus:
Una mai mare,daca promiti sa nu o mai intarci cu sange,si ai multumirile mele.In ce priveste jerpeleala,ma jignesti.Am zis,REPARATII DE INTRETINERE BRE,ceea ce tradus pe olteneste inseamna,revizii periodice,ITP la zi,cosmetizare si mare grija la siguranta circulatiei.Am si asigurare la ea :acute: :blink: Iote,acu crezi?

#1497
Postat 13 May 2012 - 07:35 PM
#1498
Postat 13 May 2012 - 07:43 PM
incepatoru, la 13 May 2012 - 06:28 PM, a spus:
Ce te mai mira frate?Subiectul propozitiei este @tantar, in care deja s-a intins cancerul numit speed(noroc ca nu baga astia mcv-ul pe spatiul aerian,la cat de recidivist este in materie,trebuia sa lansam chiftelute in curtea....)incat e interesat sa puna gpl pe torpila.
#1499
Postat 13 May 2012 - 07:54 PM
incepatoru, la 13 May 2012 - 07:35 PM, a spus:
:wacko: :ph34r: :rofl: O stiam pe aia, luping cu iesire in pamant,tonou cu tomberon,cam schioapa rima.Sun sigur ca premiul a rezolvat si rima si setea :rofl: :rofl: :acute:
#1500
Postat 13 May 2012 - 08:20 PM
hype, la 13 May 2012 - 07:43 PM, a spus:
O stii pe aia ' ?
'Speed , give me what i need ''
Aceasta postare a fost editata de tantar: 13 May 2012 - 08:25 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1501
Postat 14 May 2012 - 08:27 PM
hype, la 13 May 2012 - 09:56 AM, a spus:
Nu se dezechilibreaza nimic Dane.La legaturile serie valorile se aduna iar la legaturile paralel valorile se insumeaza,de unde rezulta ptr.serie:V+V,iar ptr paralel:A+A,ceea ce inseamna ca in eventualitate decesului unei celule la accu. paralel,vei ramane cu voltaj constant in schimb amp.se va injumatati,deci ramane curent suficient unei aterizari normale daca nu esti emotiv si ignori semnalele acustice emise de statie.Nu se dezechilibreaza nimic nici la incarcare nici la descarcare.La incarcare, fiecare celula va lua din circuit necesarul ei,iar la descarcare,consumatorul, va primi ceea ce cere portionat in parti egale.Cazul uzurii morale diferentiata/celula,circuitul se va echilibra dupa 1-2 cicluri de incarcare-descarcare,oricum diferentele pana la echilibrare vor fi neglijabile.Probleme vei avea daca folosesti descarcarea din serie si moare o celula.Cu speranta ca nu ai tu noroc de asta,sa ai aterizari usoare :D :drinks:
.................................
Multumesc de sfat!!! Aici aveam dubii...O s-o incarc cum e acum (in paralel) si sper sa nu fie probleme...
Problema stii unde e ?!?...La legarea in paralel, daca cade una din celule, o descarca si pe cealalta, pt. ca se comporta ca o rezistentza (consumator) legata pe bornele celeilalte...
O sa vad...Sper sa nu-mi faca probleme...Dupa incarcare o sa masor ambele celule (pt. sigurantza...)...sa vad daca difera tensiunea mult intre ele...Daca da, o sa gandesc un mod de a le incarca separat...dar e mai complicat (multe fire care nu-mi incap in statie...in locasul pt. baterii...)
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1502
Postat 14 May 2012 - 08:51 PM
Zen, la 13 May 2012 - 12:09 PM, a spus:
Pe mine m-ar interesa cat de mult se pot micsora pulsejeturile astea, ar fi bestial unul la vreo 30cm lungime.
.....................
Se poate face la orice dimensiune si cu orice combustibil...Uita-te aici...unul ultra-micro:
Uite si unul putin mai mare:
Deci se poate face la orice dimensiune...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1503
Postat 14 May 2012 - 09:09 PM
Hai sa facem frate un zbor cu ce avem lăsați prostiile astea deoparte
Se baga careva la un zbor?
Cind si unde.? Sa veniți sa va prezentam ultimele echipamente fpv pe care le-am achiziționat?
#1505
Postat 14 May 2012 - 09:22 PM
#1506
Postat 14 May 2012 - 09:33 PM
tantar, la 13 May 2012 - 11:59 AM, a spus:
.............................
...Pulse-Jet-ul poate functiona cu orice combustibil lichid sau gazos...Dar dupa parerea mea nu merita sa risti cu GPL, pt. ca sant necesare niste masuri de securitate a muncii draconice...Nu e de joaca cu GPL-ul!!!...Aia chiar e bomba in aer...Trebuie sa te duci pe poligonul de munitii pt. teste si zbor...
.............................
Dar poate functiona cu orice altceva...Motorina...benzina...metanol...etc...Nu trebuie decat sa schimbi modalitatea de aprindere a combustibilului...Motorina si metanolul...se aprind cu bujie cu incandescentza...Benzina o aprinzi cu bujie cu scanteie si CDI (modul de aprindere) ca la motoarele pe benzina (iar impulsurile i le dai manual dintr-un comutator...)
Consider ca e muult mai comod cu motorina sau benzina...Nu prezinta riscuri majore...Nu se stocheaza sub presiune...Sant f. facil de cumparat si stocat...Trebuie doar o pompa electrica de alimentare, spre deosebire de GPL, care fiind sub presiune iese singur din rezervor...S-ar putea chiar sa aiba si capacitate calorica mai buna decat GPL-ul...Deci putere mai mare...
Uite un film cu pornirea unui astfel de motor:
...Ce ai vazut tu cu motorul acela termic era folosit pe post de suflanta de aer...Pulse-Jet-ul are nevoie de presiune de aer, pt. a fi pornit...De obicei vad ca se foloseste aerul comprimat....
...Se ventileaza arzatorul pt. a inlatura resturile de combustibil si a preveni exploziile...
...Se alimenteaza bujia
...Se alimenteaza cu combustibil camera de ardere
...Se pompeaza aer comprimat in arzator, pt. a initzia ciclul de functionare si miscarea gazelor prin arzator...pana porneste motorul ...
Asta e tot!
Banuiesc ca puterea Pulse-Jetului se poate controla din cantitatea de combustibil ce intra in arzator (o valva sertar ce se poate deschide progresiv)...
...Supapa unisens (sufletul acestui tip de motor...) se poate confectiona f. lejer astfel:
Aceasta valva este din otel-arc (pt. a fi elastica) si optureaza ritmic (la fiecare explozie) niste orificii prin care intra aerul in arzator...EA ASIGURA CIRCULATIA GAZELOR PRIN ARZATOR INTR-UN SINGUR SENS...SPRE EVACUARE !!!...Altfel motorul nu ar da jet spre spate...Ar fi total ineficient...Nu ar dezvolta putere sau nu ar functiona...
Frecventza pe care se produc exploziile este extrem de mare...Aproape ca e un flux continuu...
Cu ajutorul acestui principiu de functionare, se elimina turbinele...echilibrarea...lagarele de inalta turatie...materialele pretentzioase...si alte probleme majore care apar la reactoarele cu turbina...
................
Totusi am impresia ca exista un neajuns al acestui tip de motor...Am impresia ca haleste combustibil "cu cisterna"...Dar e interesant prin simplitatea lui constructiva si se pare si prin putere....
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1507
Postat 14 May 2012 - 09:37 PM
Zen, la 14 May 2012 - 09:20 PM, a spus:
......................
:hi: ...E fain tare !!!...E de pus breloc la chei... :db:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1508
Postat 14 May 2012 - 09:44 PM
adi elicopter gl, la 14 May 2012 - 09:09 PM, a spus:
Hai sa facem frate un zbor cu ce avem lăsați prostiile astea deoparte
Se baga careva la un zbor?
Cind si unde.? Sa veniți sa va prezentam ultimele echipamente fpv pe care le-am achiziționat?
.........................
Zburam...Astea sant doar idei...proiecte de viitor...etc...
E destul de greu sa ne sincronizam la zbor...mai ales ca e si vremea asta care nu ne da pace...Eu cand am prins vreme buna...ies...Daca stau dupa mai multa lume, e f. greu sa mai zbori...pt. ca fiecare are un program...serviciu...etc...Cine poate iesi la zbor...campul de zbor e unul...se pot da telefoane...(eu chiar ii sun pe cei din Braila...cu altii ma intalnesc direct pe campul de zbor din intamplare...)...Zbor oricum, cand permite vremea...
...Imi pare rau ca nu am resurse financiare sa vin la Galati sa zbor si cu voi...Toate resursele mele financiare, se duc pe acumulatori...componente aero...avioane noi...etc...Nu au mai ramas resurse si pt. deplasari...Deocamdata... :drinks:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1510
Postat 14 May 2012 - 09:51 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1512
Postat 14 May 2012 - 09:53 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1514
Postat 14 May 2012 - 09:56 PM
dan1972, la 14 May 2012 - 09:44 PM, a spus:
Zburam...Astea sant doar idei...proiecte de viitor...etc...
E destul de greu sa ne sincronizam la zbor...mai ales ca e si vremea asta care nu ne da pace...Eu cand am prins vreme buna...ies...Daca stau dupa mai multa lume, e f. greu sa mai zbori...pt. ca fiecare are un program...serviciu...etc...Cine poate iesi la zbor...campul de zbor e unul...se pot da telefoane...(eu chiar ii sun pe cei din Braila...cu altii ma intalnesc direct pe campul de zbor din intamplare...)...Zbor oricum, cand permite vremea...
...Imi pare rau ca nu am resurse financiare sa vin la Galati sa zbor si cu voi...Toate resursele mele financiare, se duc pe acumulatori...componente aero...avioane noi...etc...Nu au mai ramas resurse si pt. deplasari...Deocamdata... :drinks:
...nu vrei .nu incerci ..nu te zbati asta ee"(ps VARA-I LUNGA ia si asta in calcul)
#1515
Postat 14 May 2012 - 09:56 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1516
Postat 14 May 2012 - 09:58 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1517
Postat 14 May 2012 - 10:01 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1518
Postat 14 May 2012 - 10:04 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz