Modelism - RHC Forum: Jurnal de zbor Braila-Galati - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 283 Pagini +
  • « Prima
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • Ultima »

Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...

#1459 Useril este offline   adi elicopter gl 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 06 May 2012 - 06:36 PM

Vezi postareatantar, la 06 May 2012 - 06:33 PM, a spus:

Buna decizie .... Acum ploua de rupe ... aman zborul

tantare poate ne gasim sa vad si eu cum zboara ez2 si poate ma ajuti cu setarile de la staie la giro ala pt quad
www.fotofilmaerian.ro
0

#1460 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 06 May 2012 - 06:39 PM

Vezi postareaadi elicopter gl, la 06 May 2012 - 06:36 PM, a spus:

tantare poate ne gasim sa vad si eu cum zboara ez2 si poate ma ajuti cu setarile de la staie la giro ala pt quad


Cu placere , incercam weekendul urm. maine plec la DROBETA
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#1461 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2867
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 07 May 2012 - 05:36 AM

Vezi postareatantar, la 06 May 2012 - 02:52 PM, a spus:

Doua, unul la dus si unul la intors ... este Futaba!

..trebuie sa inteleg ca ai doua FUTABE acuma??
0

#1462 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 07 May 2012 - 05:35 PM

Vezi postareaincepatoru, la 07 May 2012 - 05:36 AM, a spus:

..trebuie sa inteleg ca ai doua FUTABE acuma??


Daaa.... schimba E cu B si lasa spatiu
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#1463 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 07 May 2012 - 09:20 PM

Vezi postareaadi elicopter gl, la 06 May 2012 - 06:36 PM, a spus:

tantare poate ne gasim sa vad si eu cum zboara ez2 si poate ma ajuti cu setarile de la staie la giro ala pt quad

...............................
EZ 2 zboara f. bine...Am zburat noi unul de cateva ori zilele astea...I-au modificat profilul aripilor fatza de EZ 1...Planeaza excelent...Aluneca prin aer de te unge la suflet...Zboara f. lin...Ia virajele f.f. frumos fara sa aiba baghete de carbon in aripi...Pe eleroane e nevoie de Dual Rate sau Expo...Altfel sant destul de violente eleroanele...
...Aripile de EZ2 nu se potrivesc perfect pe EZ1...tocmai datorita profilului diferit...dar se poate zbura...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1464 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 07 May 2012 - 09:35 PM

@ Tantar - Trebuie sa bage simulator pana ajunge sa aiba la nivel de reflex miscarile...Si dupa aia...in continuare simulator in paralel cu zborul...pana toceste mansele de la simulator... :rofl:
.................
Acumulatorul pe care mi l-am facut pt. statie (cel de la tine)...vreau sa-ti spun ca am bagat deja vre-o 10 zboruri de-o ora...doua si tot este peste 4 V...Pana acum a stat numai pe 4,1...4,2V...Abia azi a coborat la 4,0v la sfarsitul zborului...dar mai are pana la 3,3...3,6v...FUNCTIONEAZA EXCELENT !!! Multumesc mult inca o data !!! Sant super-incantat de el !!!...Daca zburam cu NiMH pana acum le incarcam de 3-4 ori...
..................
Am o intrebare...Crezi ca e vre-o problema daca incarc cele 2 celule de la acest acumulator, in paralel, ca o singura celula???...Pt. ca nu am cum sa le separ...Le-am cositorit si asa raman...Sant legate in paralel (2 celule de 2200 mAh) si functioneaza ca 1s-4400 mAh...Nu am cum sa le egalizez sau sa le incarc separat...Fiind legate in paralel, nu am avut cum sa le pun mufa de egalizare, pt. ca le puneam in scurt...
Crezi ca se vor dezechilibra ???
...Am vazut asa ceva la o statie pe net si ar trebui sa functioneze, dar am dubii...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1465 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 09 May 2012 - 09:03 PM

Aripioara este functionala :yahoo: :yahoo: mi-a dat mare bataie de cap mixajul.Original,legatura servo era prin cablu y,se mixa canalul 1-2 din statie si executam un revers pe canal 2.Am inrosit manualul si am descarcat accu de doua ori cu probele.Azi am facut un compromis care ocupa 3 canale,servo st./1. servo dr./2. pe ch.3.motorul,apoi setari babesti.Rezultatul dupa cca 4min.de zbor(atat a mai dus accu.eram cu rabdarea mult peste limita)este: :yahoo: :good: Sa nu uit,am zburat cu elicea aia dusmanoasa care mi-a luat smaltul de pe degete.Punct pe centrul conului,compas,trasare si tundere.Vantul a fost in rafale,relativ ca intensitate,probabil motiv al unor instabilitati rebele.Concluzia e ca merit berea oferita de sefa cabinetului, dupa ce am marait precum ciobanescul German numit Boss,la mataiala sefei pe teme daunelor provocate de aripioara. :D Tuturor
0

#1466 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2867
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 11 May 2012 - 08:58 PM

HAW IS MADE....(nu de alta da cred ca ma apuc de ia)

0

#1467 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 11 May 2012 - 09:33 PM

Vezi postareahype, la 09 May 2012 - 09:03 PM, a spus:

Aripioara este functionala :yahoo: :yahoo: mi-a dat mare bataie de cap mixajul.Original,legatura servo era prin cablu y,se mixa canalul 1-2 din statie si executam un revers pe canal 2.Am inrosit manualul si am descarcat accu de doua ori cu probele.Azi am facut un compromis care ocupa 3 canale,servo st./1. servo dr./2. pe ch.3.motorul,apoi setari babesti.Rezultatul dupa cca 4min.de zbor(atat a mai dus accu.eram cu rabdarea mult peste limita)este: :yahoo: :good: Sa nu uit,am zburat cu elicea aia dusmanoasa care mi-a luat smaltul de pe degete.Punct pe centrul conului,compas,trasare si tundere.Vantul a fost in rafale,relativ ca intensitate,probabil motiv al unor instabilitati rebele.Concluzia e ca merit berea oferita de sefa cabinetului, dupa ce am marait precum ciobanescul German numit Boss,la mataiala sefei pe teme daunelor provocate de aripioara. :drinks: Tuturor

........................
Referitor la instabilitate...Nu te chinui cu reglajele fine, pana nu prinzi o zi calma, cu vant 0...Eu m-am chinuit o multime cu avionul construit pt. deproniada...cu echilibrarea...trimarea...etc...ca sa constat ca avionul zboara defapt bine, atunci cand vremea a fost calma...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1468 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 11 May 2012 - 10:57 PM

@incepatoru - Mi se pare destul de dificil de facut un motor cu reactie...
1- Prelucraile mecanice trebuie sa fie de inalta precizie...Ori in timpurile astea abia daca gasesti un strungar capabil sa faca o amarata de piesa cu 3-4 cote, fara sa aiba abateri de coaxialitate...abateri de la cotele din desen...etc...
2- Cred ca e nevoie de materiale deosebite, pe care nu stiu de unde le-ai putea gasi...
3- Iti trebuie rulmenti care sa reziste la 60.000 rpm...si la temperaturi extreme...
..............
Ar putea fi o varianta...sa folosesti materiale de la turbinele de motoare auto (turbo)...dar sant muuult prea grele ca sa mai aiba vre-o legatura cu aeromodelismul...
..............
Totusi iti recomand altceva...mult mai simplu...Motorul pulsatoriu ("Pulsejet")...Mi-a zis si mie un amic de el...
Uita-te aici:



Uite si prezentarea aici:



..........Este doar un tub cu diverse diametre, cu o valva unisens (cu membrana)...o bujie si alimentarea cu combustibil...
Pornirea se face cu jet de aer comprimat, iar motorul poate functiona cu orice combustibil (benzina, motorina, propan...etc...)...
...Mi se pare mult mai simplu de construit...

Uite si unul micro...de pus ca breloc la chei... :drinks:

http://www.youtube.com/watch?v=zn4YVYdp8lE&feature=related
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1469 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 12 May 2012 - 07:09 AM

Vezi postareadan1972, la 07 May 2012 - 09:35 PM, a spus:

@ Tantar - Trebuie sa bage simulator pana ajunge sa aiba la nivel de reflex miscarile...Si dupa aia...in continuare simulator in paralel cu zborul...pana toceste mansele de la simulator... :drinks:
.................
Acumulatorul pe care mi l-am facut pt. statie (cel de la tine)...vreau sa-ti spun ca am bagat deja vre-o 10 zboruri de-o ora...doua si tot este peste 4 V...Pana acum a stat numai pe 4,1...4,2V...Abia azi a coborat la 4,0v la sfarsitul zborului...dar mai are pana la 3,3...3,6v...FUNCTIONEAZA EXCELENT !!! Multumesc mult inca o data !!! Sant super-incantat de el !!!...Daca zburam cu NiMH pana acum le incarcam de 3-4 ori...
..................
Am o intrebare...Crezi ca e vre-o problema daca incarc cele 2 celule de la acest acumulator, in paralel, ca o singura celula???...Pt. ca nu am cum sa le separ...Le-am cositorit si asa raman...Sant legate in paralel (2 celule de 2200 mAh) si functioneaza ca 1s-4400 mAh...Nu am cum sa le egalizez sau sa le incarc separat...Fiind legate in paralel, nu am avut cum sa le pun mufa de egalizare, pt. ca le puneam in scurt...
Crezi ca se vor dezechilibra ???
...Am vazut asa ceva la o statie pe net si ar trebui sa functioneze, dar am dubii...


Ma bucur ca ti-au fost de ajutor , atat timp cat nu il duci il limita minima nu ar trebui sa ai probleme .
Ar trebui sa lasi testele de anduranta cu el totusi nu este nou .... sa nu iti faca vreo surpriza .
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#1470 Useril este offline   adi elicopter gl 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 12 May 2012 - 08:03 AM

Vezi postareatantar, la 12 May 2012 - 07:09 AM, a spus:

Ma bucur ca ti-au fost de ajutor , atat timp cat nu il duci il limita minima nu ar trebui sa ai probleme .
Ar trebui sa lasi testele de anduranta cu el totusi nu este nou .... sa nu iti faca vreo surpriza .

Tintare nu cred ca ești dili sa pui vreo turbina pe ez ca îl faci praf la decolare
Am postat eu la ripa cum o coborire de la 280 m , cu motor la 50% si o panta de 40 grade mi-a dezmembrat avionul
Profundor rupt si o aripa făcută bucati înainte sa atingă solul
Iesiti azi mai pe seara?
www.fotofilmaerian.ro
0

#1471 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 12 May 2012 - 08:05 AM

Vezi postareaadi elicopter gl, la 12 May 2012 - 08:03 AM, a spus:

Tintare nu cred ca ești dili sa pui vreo turbina pe ez ca îl faci praf la decolare
Am postat eu la ripa cum o coborire de la 280 m , cu motor la 50% si o panta de 40 grade mi-a dezmembrat avionul
Profundor rupt si o aripa făcută bucati înainte sa atingă solul
Iesiti azi mai pe seara?


Sa stii ca ma gandeam , am pe drum turbina asta :

http://www.youtube.c...d&v=GiPryc-AKIg
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#1472 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 12 May 2012 - 01:13 PM

Vezi postareadan1972, la 11 May 2012 - 09:33 PM, a spus:

........................
Referitor la instabilitate...Nu te chinui cu reglajele fine, pana nu prinzi o zi calma, cu vant 0...Eu m-am chinuit o multime cu avionul construit pt. deproniada...cu echilibrarea...trimarea...etc...ca sa constat ca avionul zboara defapt bine, atunci cand vremea a fost calma...

Multumesc de sfat @ Dan,nu a fost necesar trimaj,stiam pozitiile planurilor si mai stiam ca vantul da tema de gandire aripioarei,mai stiam ca elicea scurtata nu mai da aceeasi putere insa comparativ cu o elice asemanatoare a tras la vant multumitor.La cate ore de zbor are aripioara asta si la cata tavaleala a rezistat,ma mir ca inca mai rezista.Vinovatul este @incepatoru,e patentul lui,eu am efectuat doar reparatii de intretinere,o modificare cu eleroane fiber glas asupre careea am revenit in urma tamponarii cu lustra. :nea: In rest pasarica continua sa uimeasca spectatorii si prin docilitate si prin agresivitate.
PS.Sa nu spui la nimeni,o consider ideala ptr.antrenarea reflexelor. :good:
0

#1473 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 12 May 2012 - 01:20 PM

Vezi postareatantar, la 12 May 2012 - 08:05 AM, a spus:

Sa stii ca ma gandeam , am pe drum turbina asta :

http://www.youtube.c...d&v=GiPryc-AKIg

Atentie la neatentie,saracia rosie si-a uitat aripa in urma tocmai datorita suprasolicitarii,eu nu am fost norocos ca @Ady,confirma Viorel, dupa felul cum arata motorul se poate concluziona ce a ramas din restul modelului.
0

#1474 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 12 May 2012 - 03:44 PM

Vezi postareatantar, la 12 May 2012 - 08:05 AM, a spus:

Sa stii ca ma gandeam , am pe drum turbina asta :

http://www.youtube.c...d&v=GiPryc-AKIg

..........................
Eram convins ca pui ceva "rau" la cale... :o ...Ceva EZ cu EDF...motor "PulseJet"...Speed frate!!!...Speed!!! :o :wub: ...
..S-ar putea sa-mi pun si eu pe ME 109 un motor cu 1400 kv de vre-o 550w... :o ...Abia astept sa dam o fugareala cu ZERO si FW190... :o ...dar uite ca e greu sa ne intersectam...
...Mai stiu un EZ in constructie...cu 2 motoare twin pe aripi...pe aici la Braila... :nea:
...EZ-ul...lasa-l asa! Este totusi un planor de antrenament...Macar sa aiba timp juniorul sa se bucure de el... :good:
.............................
Cu LiPo de pe statie nu fac teste de andurantza...Dar daca am vazut ca tensiunea e inca peste 4v...l-am lasat asa...Limita statiei este la 3 sau 3,3v si are avertizare la limita de tensiune...Iti sparge urechile...Nu mai p[oti sa zbori din cauza alarmei...:)...
...Oricum sant cu ochii pe tensiune (afishata pe ecran) la fiecare zbor...Stiu ca LiPo, atunci cand pica, pica dintr-o data, dar totusi consumul e mic...O sa-l incarc cat de curand pt. ca n-am chef sa ratez vreun zbor pt. ca nu am acumulator la statie...
Problema e ca inca nu am lamurit-o inca daca e OK sa incarc cele 2 celule legate in paralel...Crezi ca se vor dezechilibra???
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1475 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 12 May 2012 - 03:49 PM

@ HYPE - Daaa! Stiu ca aripa V poate zbura calm ca un planor, dar si agresiv ca un "fighter"...Mie mi se pare ciudat comportamentul dat de lipsa cozii...Dar imi place la nebunie cum planeaza...cum aluneca in aer...!!!
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1476 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 12 May 2012 - 08:18 PM

Vezi postareadan1972, la 12 May 2012 - 03:44 PM, a spus:

..........................
Eram convins ca pui ceva "rau" la cale... :rofl: ...Ceva EZ cu EDF...motor "PulseJet"...Speed frate!!!...Speed!!! :yahoo: :rofl: ...
..S-ar putea sa-mi pun si eu pe ME 109 un motor cu 1400 kv de vre-o 550w... :yahoo: ...Abia astept sa dam o fugareala cu ZERO si FW190... :yahoo: ...dar uite ca e greu sa ne intersectam...
...Mai stiu un EZ in constructie...cu 2 motoare twin pe aripi...pe aici la Braila... :)
...EZ-ul...lasa-l asa! Este totusi un planor de antrenament...Macar sa aiba timp juniorul sa se bucure de el... :)
.............................
Cu LiPo de pe statie nu fac teste de andurantza...Dar daca am vazut ca tensiunea e inca peste 4v...l-am lasat asa...Limita statiei este la 3 sau 3,3v si are avertizare la limita de tensiune...Iti sparge urechile...Nu mai p[oti sa zbori din cauza alarmei...:)...
...Oricum sant cu ochii pe tensiune (afishata pe ecran) la fiecare zbor...Stiu ca LiPo, atunci cand pica, pica dintr-o data, dar totusi consumul e mic...O sa-l incarc cat de curand pt. ca n-am chef sa ratez vreun zbor pt. ca nu am acumulator la statie...
Problema e ca inca nu am lamurit-o inca daca e OK sa incarc cele 2 celule legate in paralel...Crezi ca se vor dezechilibra???


Dane ..Bravo , lasa ca ne gasim si ne fugarim ....
Fratilor sa stiti ca EZ 2 face si loop si tonou .... mai moale dar le face
Juniorul are sangele meu , primul lucru care la facut cand a pus mana pe statie a fost sa bage gazul in maxim
Cu turbina aia de 64 am glumit ... este pentru F 15 ..... pt EZ am una de 90 mm cu mot ROXI :good:

Aceasta postare a fost editata de tantar: 12 May 2012 - 08:20 PM

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#1477 Useril este offline   didip 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1502
  • Inregistrat: 28-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero & Auto
    Acvaristica

Postat 12 May 2012 - 09:18 PM

iese careva maine?
Traxxas TMaxx 3.3
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
0

#1478 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 12 May 2012 - 10:13 PM

@ tantar - Ops !!! ;) Se ingroasa gluma cu turbina de 90 !!! ;) ..Nu ma mai joc!
...Stiu! EZ 2 zboara f. bine si are eleroanele destul de nervoase!...Nu stiu ce au facut la aripile alea, dar zboara super!
...Pt. junior...Ai bagat tije de carbon si scotckh cu fibra in burta EZ-ului ?!? Fac toti banii !!! :p ...Rezista si daca il infigi cu botul in pamant...
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1479 Useril este offline   dan1972 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1453
  • Inregistrat: 03-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 12 May 2012 - 10:18 PM

@ tantar - Ai vazut asta???



@ incepatoru - Ce zici de ideea mea ???
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
0

#1480 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 13 May 2012 - 08:37 AM

Vezi postareadan1972, la 12 May 2012 - 10:18 PM, a spus:

@ tantar - Ai vazut asta???



@ incepatoru - Ce zici de ideea mea ???

L-am vazut , dar cum alimenteaza pulsejet'ul ... se aude si un termic pe fundal ?
Poti alimenta pulsejet'ul cu nitrometan ... presupun ca da atat timp cat vorbeau si de motorina .

Aceasta postare a fost editata de tantar: 13 May 2012 - 08:38 AM

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#1481 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 13 May 2012 - 09:56 AM

Vezi postareadan1972, la 12 May 2012 - 10:13 PM, a spus:

@ tantar - Ops !!! :D Se ingroasa gluma cu turbina de 90 !!! :nea: ..Nu ma mai joc!
...Stiu! EZ 2 zboara f. bine si are eleroanele destul de nervoase!...Nu stiu ce au facut la aripile alea, dar zboara super!
...Pt. junior...Ai bagat tije de carbon si scotckh cu fibra in burta EZ-ului ?!? Fac toti banii !!! :good: ...Rezista si daca il infigi cu botul in pamant...

Problema e ca inca nu am lamurit-o inca daca e OK sa incarc cele 2 celule legate in paralel...Crezi ca se vor dezechilibra???
Nu se dezechilibreaza nimic Dane.La legaturile serie valorile se aduna iar la legaturile paralel valorile se insumeaza,de unde rezulta ptr.serie:V+V,iar ptr paralel:A+A,ceea ce inseamna ca in eventualitate decesului unei celule la accu. paralel,vei ramane cu voltaj constant in schimb amp.se va injumatati,deci ramane curent suficient unei aterizari normale daca nu esti emotiv si ignori semnalele acustice emise de statie.Nu se dezechilibreaza nimic nici la incarcare nici la descarcare.La incarcare, fiecare celula va lua din circuit necesarul ei,iar la descarcare,consumatorul, va primi ceea ce cere portionat in parti egale.Cazul uzurii morale diferentiata/celula,circuitul se va echilibra dupa 1-2 cicluri de incarcare-descarcare,oricum diferentele pana la echilibrare vor fi neglijabile.Probleme vei avea daca folosesti descarcarea din serie si moare o celula.Cu speranta ca nu ai tu noroc de asta,sa ai aterizari usoare :D :good:
0

#1482 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 13 May 2012 - 10:00 AM

Vezi postareadidip, la 12 May 2012 - 09:18 PM, a spus:

iese careva maine?

Ai curaj sa dai cainele afara pe vremea asta? :good: :nea: :D
Mi-am facut damblaua aseara :D :good:
0

#1483 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 13 May 2012 - 11:07 AM

Vezi postareatantar, la 13 May 2012 - 08:37 AM, a spus:

Poti alimenta pulsejet'ul cu nitrometan ... presupun ca da atat timp cat vorbeau si de motorina .


Oh, ce rost are sa-l alimentezi cu nitrometan, ca suge mai mult ca masina... Motorina sau GPL ca-i mai ieftin :D
It's difficult to make things simple!
0

#1484 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 13 May 2012 - 11:59 AM

Vezi postareaZen, la 13 May 2012 - 11:07 AM, a spus:

Oh, ce rost are sa-l alimentezi cu nitrometan, ca suge mai mult ca masina... Motorina sau GPL ca-i mai ieftin :D

Interesant cu GPL'ul ... dar cum ? recipient sub presiune ?... si cum alimentezi ? pompa ..
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#1485 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 13 May 2012 - 12:09 PM

Nu stiu, intradevar alimentarea si stocarea ar fi o problema care practic nu ar merita, motorina ramanand ca solutie.

Pe mine m-ar interesa cat de mult se pot micsora pulsejeturile astea, ar fi bestial unul la vreo 30cm lungime.
It's difficult to make things simple!
0

#1486 Useril este offline   Robert_Damian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 255
  • Inregistrat: 03-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Elicoptere

Postat 13 May 2012 - 12:17 PM

Mihai, uite Rafale-ul tau cum zboara:





:rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de Robert_Damian: 13 May 2012 - 12:17 PM

HK 450MT...
0

#1487 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 13 May 2012 - 12:59 PM

Vezi postareaRobert_Damian, la 13 May 2012 - 12:17 PM, a spus:

Mihai, uite Rafale-ul tau cum zboara:





:rolleyes:

Bravo frate ... ma bucur ca iti place , posteaza si la sectiunea de jet'uri . Stai sa vezi ce turbina o sa-mi vina pt. F15 sa vezi atunci dogfight ... Dar nu uita ca avioane zboara oricine , cu heli este mai greu ... a ramas sa iti dau bilele de swash pt fbl si te apuci de treaba .
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#1488 Useril este offline   hype 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1280
  • Inregistrat: 05-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci

Postat 13 May 2012 - 05:26 PM

Vezi postareatantar, la 13 May 2012 - 11:59 AM, a spus:

Interesant cu GPL'ul ... dar cum ? recipient sub presiune ?... si cum alimentezi ? pompa ..

Prea greu recipientul GPL.Mai trebuie escilizat,presiunea in recipient creste la temperatura ptr.ca gpl-ul are mare capacitate de dilatatie.Se alimenteaza lichid,devine volatil la temperaturile cu + sa fie capac la mustarie este si foarte inflamabil,dar mai ales exploziv.Cine mai doreste o bomba zburatoare?La urma urmei,e posibil,teoretic se poate,practic cine are un blat pe la poligoanele unde distrug pirotehnistii munitia, :ph34r: sa probam zburatoarea cu bomba?? :wacko: :wacko: :blink: :acute:
0

Arata acest topic


  • 283 Pagini +
  • « Prima
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu