Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#1158
Postat 11 March 2012 - 10:50 PM
Ca intotdeauna, depinde la ce vrei sa-l folosesti ca sa vezi daca merita sau nu. Poate pentru unii 150lei in plus merita pentru inca 5min de zbor din 10, datorita eficientei. Pentru altii nu(sunt si eu printre aia ), dar nu comentam preferintele oamenilor si bugetul lor :yahoo:
#1159
Postat 12 March 2012 - 07:06 AM
GigiGL, la 11 March 2012 - 09:46 PM, a spus:
Dar sa nu m-apuce plansul cand o aud! Si la mine pot da sunetul la zero! La tine nu? Coloana originala avea niste "aere" de la vant si ceva comentarii specific masculine, de n-am putut-o lasa! :yahoo:
..de exemplu asta
#1160
Postat 12 March 2012 - 03:46 PM
Zen, la 11 March 2012 - 10:50 PM, a spus:
Ca intotdeauna, depinde la ce vrei sa-l folosesti ca sa vezi daca merita sau nu. Poate pentru unii 150lei in plus merita pentru inca 5min de zbor din 10, datorita eficientei. Pentru altii nu(sunt si eu printre aia ), dar nu comentam preferintele oamenilor si bugetul lor :blink:
Problema mea este ca le vreau rapid ... asa ca ... deja este in mana mea ROXI 3536/06 , randament bun , kv decent , greutate mica ...
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1161
Postat 12 March 2012 - 07:46 PM
Dar acest lucru se poate vedea in specificatiile motorului.
........Exact cum ai spus si tu, nu stiu daca merita cheltuiti 150 RON in plus pt. treaba asta...In plus, nu cred ca motoarele Turnigy nu sant OK...Eu sant f. multumit de cum functioneaza si de cat de rezistente sant!!!
...Personal, cu ROXXY am avut o experientza urata si nu vreau sa mai aud de ele ... Am avut un motor cu o spira intrerupta pe unul din bobinaje (nu am stiut acest lucru...)...motor care mi-a ars un ESC si era sa-mi mai arda inca un ESC HiModel Profesional de 40A...
Asta in conditiile in care bobinajele nu aveau culoarea schimbata iar motorul functina...
Daca tot costa mai mult, macar sa fie mai serios lucrate, astfel incat sa nu apara acest gen de defectiuni...Dar se pare ca doar platim marca, nu si calitate...
In fine...E doar o parere personala...Eu unul merg pe Turnigy!
@Tantar - E clar ca daca ai deja motorul, nu mai merita sa te mai agitzi...Eu am crezut ca nu il ai si ca vrei sa-l cumperi acum...
Daca e cu indicativ 06, ar trebui sa fie cu 1000 kv...Nu e rau, dar pe viitor poti avea in vedere un motor mai turat (1250...1400 kv)....
Iti spun....m-am tot uitat la zeci de filmuletze pe YouTube, cu avioane de vanatoare, atat cu echiparea standard (motoare cu 700...900 kv) dar si cu up-grade...Si am observat ca cele low-kv zboara lent..."scale" iar cele cu up-grade cu motoare mai turate sant "rachete"...Asta pt. ca multi afisheaza ce componente au folosit pe avion...Majoritatea folosesc pe warbird-uri motoare cu 1100...1400 kv....Daca gasesc un astfel de film, o sa pun link-ul...sa vezi cum zboara si cum se aude un avion cu un astfel de motor...
...Cred ca si eu voi face up-grade pe ME-ul 109, mai tarziu, dupa ce ma acomodez cu el si dupa ce vad ca pot sa il stapanesc...
...Abia astept sa vad cum zboara ZERO !!! :D Poate reusim sa ne intalnim la un zbor...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1162
Postat 12 March 2012 - 08:12 PM
Asa zboara cu up-grade la motor:
Asa zboara cu motorul standard DAT 3015 -700 kv:
http://www.youtube.c...q8ceAA1RFY&NR=1
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1163
Postat 12 March 2012 - 08:14 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1164
Postat 12 March 2012 - 08:17 PM
dan1972, la 12 March 2012 - 08:12 PM, a spus:
Asa zboara cu up-grade la motor:
Asa zboara cu motorul standard DAT 3015 -700 kv:
http://www.youtube.c...q8ceAA1RFY&NR=1
Am facut o proba cu noul ROXI (DANE nu il aveam l-am luat de pe forum ) si se incinge cu elicea tripala , trec inapoi la bipala si caut unul cu kv mic
pana la urma este warbird nu funjet , poate ne vedem miercuri pe la pranz ... se poate intra pe martacesti ?
Aceasta postare a fost editata de tantar: 12 March 2012 - 08:21 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1165
Postat 12 March 2012 - 08:52 PM
GigiGL, la 11 March 2012 - 09:46 PM, a spus:
Dar sa nu m-apuce plansul cand o aud! Si la mine pot da sunetul la zero! La tine nu? Coloana originala avea niste "aere" de la vant si ceva comentarii specific masculine, de n-am putut-o lasa! :(
@GigiGL - E inevitabil limbajul asta la intalnirile de zbor din romania!!! Nu am vazut film pe YouTube din RO, sa nu aiba beep-beep-beep..........
La urma urmei,bine ca nu avem fete in club ca, auzeai limbaj colorat ce nu auzi la mine si la Geana cu inca trei birjari in formatie,de ziua injuraturilor.Felmarea sooper,Iar eu am necaz pe voi ca am ratat intalnirea.De,chemarea datoriei.Era beton vantul ala pentru autobusul meu care mai poarta inca culorile bergenbier. :drinks:
#1166
Postat 12 March 2012 - 08:56 PM
Scuze ca am insistat prea mult pe tema asta! :D
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1167
Postat 12 March 2012 - 10:17 PM
Vezi ca la APC E pasul e putin mai mare...APC 9x4,5 e echivalent cu GWS 9x5,5
...Daca ai avea la dispozitie un wattmetru, ti-ar fi mult mai simplu...Vezi ce consum de curent are cu fiecare elice si o alegi pe cea cu care nu depasesti curentul max. admis de fabricant...
.......................
Nu stiu daca se poate intra pe camp la Martacesti si cred ca ar trebui sa mai asteptam o sapt....mai ales ca a si plouat ieri noaptea...@Farm-Fly ne-ar putea lamuri...Daca iesi la zbor miercuri, as vrea sa vin si eu...Nu stiu daca reusesc sa-mi pregatesc un avion pana atunci, dar vin macar sa vad cum zboara ZERO...Sper totusi sa fie gata macar Cessna.. :)
...Imi lipsesc mai multe...Nu am acumulatori pt. statie...Avioanele nu sant gata...Cu statia inca nu m-am acomodat si nu m-am luminat cum trebuie setata...(nu gasesc cateva chestii in meniu...)...etc...
Dar vorbim!
........................
@hype - Daaaa...stiu cum se injura in mediu cu multe femei... :)
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1168
Postat 12 March 2012 - 10:30 PM
Nr. celule: 2-3 Li; 6-10 NiMH
Curent nominal: 33 A
Curent maxim: 38 A (60 sec)
Turatie (in gol): 1250 rpm/ V
Elice: 10 x 6, 11 x 7 inch
Putere maxima la ax: 280 W
Tractiune maxima: 1700 g
Masa: 109 g
Dimensiuni: D35 x L36 mm
Diametru ax: 4 mm
Pentru acest motor este disponibil ax de schimb: cod 47993536
Masuratori pe stand cu elice HD1060 cu 3 pale (10 x 6 inch)
Tensiune: 11.1 V
Curent absorbit: 33 A
Tractiune: aprox. 1440 g
....Vad ca are 1250kv...E OK!!! Elici recomandate GWS 10x6 tripala...sau 11x7 cu 2 pale...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1169
Postat 13 March 2012 - 12:59 PM
dan1972, la 12 March 2012 - 10:30 PM, a spus:
Nr. celule: 2-3 Li; 6-10 NiMH
Curent nominal: 33 A
Curent maxim: 38 A (60 sec)
Turatie (in gol): 1250 rpm/ V
Elice: 10 x 6, 11 x 7 inch
Putere maxima la ax: 280 W
Tractiune maxima: 1700 g
Masa: 109 g
Dimensiuni: D35 x L36 mm
Diametru ax: 4 mm
Pentru acest motor este disponibil ax de schimb: cod 47993536
Masuratori pe stand cu elice HD1060 cu 3 pale (10 x 6 inch)
Tensiune: 11.1 V
Curent absorbit: 33 A
Tractiune: aprox. 1440 g
....Vad ca are 1250kv...E OK!!! Elici recomandate GWS 10x6 tripala...sau 11x7 cu 2 pale...
Merci Dane , dar as vrea sa pastrez elicea lui , pana sa trec la o bipala sau la una cu 3 pale de la gws , o sa incerc cu acela-si motor elicea stock tripala dar cu un acc mai mic , un 7,4 v in loc de 11,1 v
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1170
Postat 14 March 2012 - 02:04 PM
tantar, la 13 March 2012 - 12:59 PM, a spus:
Asta este solutia pentru zero'ul meu ROXI 3536 /06 si acumulator 2 s 2200 mah cu C mare , .... zboara super
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1172
Postat 14 March 2012 - 02:56 PM
E Revo brushless T8
Hpi Sprint 2
Hpi E10
Extra 300
Beaver
Blade Red Bull 130x
Blade Mcpx
Carbon Cub SS
0744 562746
0740183627
#1173
Postat 14 March 2012 - 03:16 PM
didip, la 14 March 2012 - 02:56 PM, a spus:
Ia uite la pasare ..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1177
Postat 14 March 2012 - 08:23 PM
incepatoru, la 14 March 2012 - 07:34 PM, a spus:
Viorele pt.tine prinselea inseamna funjet , daca vrei dogfight tre' sa-ti cumperi un war-bird
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1178
Postat 14 March 2012 - 08:43 PM
#1179
Postat 14 March 2012 - 09:17 PM
incepatoru, la 14 March 2012 - 08:43 PM, a spus:
Stiu frate , si la mine Mustang'ul e' in sange , sincer ma uit dupa unul mare .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1180
Postat 16 March 2012 - 07:33 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1181
Postat 16 March 2012 - 08:31 PM
@Tantar - Scuze ca nu am mai scris...Nu am mai avut timp sa intru pe aici...
Arata super avionul!!! Ma faci sa ma oftic ca am luat ME-ul... :angry2:
E ingenioasa ideea cu LiPo de 7,4v! Nu m-am gandit la varianta asta!!! In felul asta ai dat jos greutate de pe el si e OK!
Cum zboara pasarea??? Cum e in aer??? Ceva probleme la aterizari ??? Spune...macar sa ma oftic pana la capat... :pardon: E suficient de rapid cu 7,4v ??? Daca este, nici nu mai merita sa-i faci up-grade...
...................
Eu inca nu l-am pregatit pe al meu, pt. ca vreau intai sa zbor Cessna...Nu am mai zburat de mai bine de o luna si parca nu as vrea sa dau cu el de pamant din prima... :good:
In plus, inca nu am acumulator pt. el...Dar abia astept sa-l vad in aer !!!
...................
M-as baga la un zbor duminica ! Am reusit sa pun la punct Cessna si sa setez statia...
Iesiti la zbor dumunica, daca e vremea buna ??? S-au anuntat 18 grd... :yahoo:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1183
Postat 16 March 2012 - 08:36 PM
dan1972, la 16 March 2012 - 08:31 PM, a spus:
@Tantar - Scuze ca nu am mai scris...Nu am mai avut timp sa intru pe aici...
Arata super avionul!!! Ma faci sa ma oftic ca am luat ME-ul... :angry2:
E ingenioasa ideea cu LiPo de 7,4v! Nu m-am gandit la varianta asta!!! In felul asta ai dat jos greutate de pe el si e OK!
Cum zboara pasarea??? Cum e in aer??? Ceva probleme la aterizari ??? Spune...macar sa ma oftic pana la capat... :pardon: E suficient de rapid cu 7,4v ??? Daca este, nici nu mai merita sa-i faci up-grade...
...................
Eu inca nu l-am pregatit pe al meu, pt. ca vreau intai sa zbor Cessna...Nu am mai zburat de mai bine de o luna si parca nu as vrea sa dau cu el de pamant din prima... :good:
In plus, inca nu am acumulator pt. el...Dar abia astept sa-l vad in aer !!!
...................
M-as baga la un zbor duminica ! Am reusit sa pun la punct Cessna si sa setez statia...
Iesiti la zbor dumunica, daca e vremea buna ??? S-au anuntat 18 grd... :yahoo:
Dane zboara perfect am castigat la greutate am un motor care are rezerva de putere si zbor in viteza cu thr. la jumate .
In rest este o bestie daca bag thr pur si simplu explodeaza se comporta ca funjet'ul ... ma bat cu oricine oricand .
Iti recomand safaci teste statice sa vezi cat trage si cat se incinge motorul , daca ai nevoie de un 2 s de probe .. te pot rezolva
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1184
Postat 16 March 2012 - 08:37 PM
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1185
Postat 16 March 2012 - 08:44 PM
dan1972, la 16 March 2012 - 08:37 PM, a spus:
Frate .. ce sa spun , Mustangul este unul din visurile mele . Am edf'uri frumoase F-15... dar warbird'urile din WW2 au ceva special .
Sincer si eu ma uit dupa un 4T mare ..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1186
Postat 16 March 2012 - 08:48 PM
Abia astept sa-l vad zburand !!! Poate ne vedem duminica...
.........................
Merci pt. intentie!!! Al meu totusi nu cred ca merge cu 2s, pt. ca are motorul f. lent (750 kv)...Ii trebuie 3s...Teoretic nu prea ar trebui sa modific nimic la el, pt. ca are tot ce trebuie pe el din fabrica (motor...ESC...elicea originala)...L-ai vazut......Trebuie doar sa-i lipesc profundorul si sa-i pun skai-uri prin el pt. electronica...Daca am timp maine, poate ma ocup de el si-l scot la zbor si pe el...
....Am un LiPo 3s-2200, dar e botzit si nu prea mai duce...Nici nu stiu daca rezista la un zbor de 2-3 min...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1187
Postat 16 March 2012 - 08:51 PM
dan1972, la 16 March 2012 - 08:48 PM, a spus:
Abia astept sa-l vad zburand !!! Poate ne vedem duminica...
.........................
Merci pt. intentie!!! Al meu totusi nu cred ca merge cu 2s, pt. ca are motorul f. lent (750 kv)...Ii trebuie 3s...Teoretic nu prea ar trebui sa modific nimic la el, pt. ca are tot ce trebuie pe el din fabrica (motor...ESC...elicea originala)...L-ai vazut......Trebuie doar sa-i lipesc profundorul si sa-i pun skai-uri prin el pt. electronica...Daca am timp maine, poate ma ocup de el si-l scot la zbor si pe el...
....Am un LiPo 3s-2200, dar e botzit si nu prea mai duce...Nici nu stiu daca rezista la un zbor de 2-3 min...
Cu 3 S ... sucks , mananca mult, se incinge .... sucks, sucks ...
Facem rost si de un 3 s
Aceasta postare a fost editata de tantar: 16 March 2012 - 08:52 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2