Jurnal de zbor Braila-Galati sau Galati-Braila...
#1128
Postat 10 March 2012 - 07:00 PM
...Am auzit ca ti-ai luat ZERO-ul...Sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el !!! Este f. frumos ! Si mie mi-a facut cu ochiul multa vreme, mai ales ca are si retract-uri...dar am vrut sa-mi iau un avion cu anvergura cat mai mare...In final nu e mare diferentza...pana la 1100 mm cat are ME-ul...
.....Dar cum de te-ai bagat la haveoane ?!? :rofl:
Oricum e misto! Sper sa avem ocazia cat de curand sa le zburam impreuna !!!
Eu nu stiu daca sant tocmai de nivelul "combat"...mai ales ca vreau sa ma acomodez intai cu noile "jucarii"...Acum pana si statia mi-e necunoscuta (trebuie sa ma acomodez cu setarile...) Dar am prins manusha !!! :drinks: Lasa ca te prind eu in aer !!! :ph34r:
@didip - Multumesc pt. aprecieri si urari! Eu nu pot iesi deocamdata la zbor pt. ca nu am inca acumulatori pt. statie si mai am de mesterit la Cessna (va fi prima care iese la zbor)...E misto la voi la ANL-uri ca aveti pista de asfalt si tare ma racaie sa incerc !
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1130
Postat 10 March 2012 - 07:09 PM
...Eu l-am luat pe al meu gata motorizat...Are un 3548-750kv (cam lent pt. 11,1v) dar compenseaza din elicea cu pas mare...Nu stiu cat de rapid este...Ramane sa vad asta la zbor...
@Farm-Fly - :drinks:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1131
Postat 10 March 2012 - 07:14 PM
Zen, la 10 March 2012 - 07:09 PM, a spus:
Stiu! Am vazut pe filmarile voastre ca lipsesc capacele canalizarilor...Dar macar exista pista asfaltata...In Braila inca nu am reusit sa depistez inca un astfel de loc...Am incercat asta toamna sa zbor FunCub-ul pe platoul asfaltat de la trecere-bac Smardan...si cand sa aterizez s-a umplut locul de camioane...si se descarcase si acumulatorul....Am zis ca nu mai zbor nici o data acolo!!! :ph34r:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1133
Postat 10 March 2012 - 09:07 PM
...Eu l-am luat pe al meu gata motorizat...Are un 3548-750kv (cam lent pt. 11,1v) dar compenseaza din elicea cu pas mare...Nu stiu cat de rapid este...Ramane sa vad asta la zbor..
Am un chinez la 830 Kv, dar ma uit la un roxi :
Nr. celule: 2-3 LiPo (7 - 12 Volti)
Curent nominal: 25 A
Curent maxim: 33 A (60 sec)
Turatie in gol: 950 rpm/ V
Elice: 12 x 6 - 16 x 8 inch
Putere maxima la ax: 390 W
Tractiune maxima: 1700 g
Masa: 105 g
Dimensiuni: D35.2 x L37.5 mm
Diametru ax: 4 mm
Dimensiuni rulmenti: D11 x 4 x 4 mm, D10 x 4 x 4 mm
Aceasta postare a fost editata de tantar: 10 March 2012 - 09:08 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1135
Postat 10 March 2012 - 11:44 PM
http://www.hobbyking...400Kv_550W.html
Nu cred ca e nevoie de un Roxxy...mai ales daca nu il ai... :D ...E prea scump...Cred ca mai e pe acolo si un Turnigy clasic (portocaliu) TR 3536-1300 kv XP Aerodrive (si mai ieftin) care iar...e un motor excelent si mai usor.
NTM-ul de mai sus dezvolta aprox. 550W chiar si la 11,1 v...Eu unul as pune un motor mai turat pe el...Se aude mult mai fain prin aer un motor cu 1400kv, decat unul cu 750kv...Mai ales ca e un avion de vanatoare !!! :yahoo:
Avionul tau e proiectat pt motor 3536 de aprox. 105 gr. (l-am studiat si eu multa vreme... :D )...
....Eu nu prea mai am incredere in motoarele alea chinezesti maronii...Am impresia ca sant mai slabe decat scrie in descrierea tehnica....
....Pana acum aveam impresia ca motoarele BL cu cat sant mai turate, cu atat au cuplul mai mic...Gresit! Consuma ce-i drept mai mult curent, dar dau cuplu...putere...turatie cat cuprinde !!!
....In plus, la un motor lent vei fi fortzat sa pui o elice mare, cu pas mare (relativ greu de gasit...) si incomoda la aterizari...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1136
Postat 11 March 2012 - 08:38 AM
dan1972, la 10 March 2012 - 11:44 PM, a spus:
http://www.hobbyking...400Kv_550W.html
Nu cred ca e nevoie de un Roxxy...mai ales daca nu il ai... :D ...E prea scump...Cred ca mai e pe acolo si un Turnigy clasic (portocaliu) TR 3536-1300 kv XP Aerodrive (si mai ieftin) care iar...e un motor excelent si mai usor.
NTM-ul de mai sus dezvolta aprox. 550W chiar si la 11,1 v...Eu unul as pune un motor mai turat pe el...Se aude mult mai fain prin aer un motor cu 1400kv, decat unul cu 750kv...Mai ales ca e un avion de vanatoare !!! :yahoo:
Avionul tau e proiectat pt motor 3536 de aprox. 105 gr. (l-am studiat si eu multa vreme... :D )...
....Eu nu prea mai am incredere in motoarele alea chinezesti maronii...Am impresia ca sant mai slabe decat scrie in descrierea tehnica....
....Pana acum aveam impresia ca motoarele BL cu cat sant mai turate, cu atat au cuplul mai mic...Gresit! Consuma ce-i drept mai mult curent, dar dau cuplu...putere...turatie cat cuprinde !!!
....In plus, la un motor lent vei fi fortzat sa pui o elice mare, cu pas mare (relativ greu de gasit...) si incomoda la aterizari...
Merci Dane , dar are cam multi kv pentru o tripala , ... eu inca studiez , multumesc f. mult pt. info daca mai vezi ceva interesant te rog nu ma uita
Merci
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1138
Postat 11 March 2012 - 08:56 AM
victorio, la 11 March 2012 - 08:50 AM, a spus:
Eu as baga ceva la ANL , dar inca negociez cu sefa :wub:
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1143
Postat 11 March 2012 - 03:44 PM
Victorio, am gasit si pack-ul de la Bixler, acasa! :)
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 11 March 2012 - 03:45 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#1145
Postat 11 March 2012 - 06:34 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#1148
Postat 11 March 2012 - 06:39 PM
Filmul este. Da-i click pe link-il subliniat.
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 11 March 2012 - 06:42 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#1152
Postat 11 March 2012 - 09:22 PM
...............
Mama-mama ce vant a fost !!!...Ma uit la pasaroii aia mari (Rascalul si Piperul...)...Cu greu au decolat si au aterizat !!!
@lipitorul - Ce era nenea cu picajele alea ?!? Aveai ceva cu cameramanul?!? :D ....
Frumos mai zboara Ursu' !!! Super-avion!!! :drinks:
@Farm-Fly - Banuiesc ca tu ai fost cu Acromaster... :) ...Se potriveste de minune muzica cu felul in care evolueaza aavionul !!! :rofl:
OF!!! Sa vina o data caldura si vremea buna, ca tare mi-e dor de-un zbor !!! Azi chiar nu era vreme de zburat avioane mici !!
..............
@Tantar - Cu placere!!! Nu ai pt. ce!
Asculta-ma si pune pe ZERO un motor mai turat (cu mai multi kv)...Altfel o sa-ti para rau!!! Chinezii pun din fabrica motoare neturate ca sa coste mai putin (un motor cu 750kv consuma mai putin curent si necesita ESC de 20-30A)...In plus, motorul in sine cred ca e mai nepretentios sau mai ieftin (nu stiu)...daca e low-kv.
...Probabil ca le motorizeaza asa si pt. ca zboara mai lent...mai "scale" si unii clienti asta vor...De ce sa nu mai cumpere clientii dupa aceea motoare si ESC-uri de la ei pt. up-grade ?!? :)...Marea majoritate a clientilor schimba motoarele astea lente ulterior, pt. ca nu dau performantze bune!!!...E plin YouTube-ul de filme cu fiecare model de avion cu diverse up-gradeuri...
...Elicea tripala...Nu te agatza prea tare de acest tip de elici !!! Ofera mai multa fortza de tractiune pe ascensiuni la verticala, dar nu dau suficienta viteza avionului...Daca vrei viteza, alegi elici cu 2 pale...si cu pas mare.
...Citeste specificatiile motorului ales si vei gasi elicea indicata. In plus, cred ca ar fi bine sa faci un test cu un wattmetru sa vezi ce curent consuma motorul cu mai multe modele de elici (asta ca sa nu-l arzi)...Depinde ce vrei...Daca vrei aspect "scale" alegi elici cu 3 pale. Daca vrei performantze (viteza) alegi elici cu 2 pale...
...Nu te speria de motoarele turate (cu kv-ul mare) !!! Sant mult mai misto, mai ales pe acest tip de avion !!!
1 - Suna mai misto in aer (mai ales ca e vorba de un avion de vanatoare WWII...)
2 - Dau performantze mult mai bune (viteza)
3 - Ai rezerva de putere in situatii dificile (iar la warbirduri se intampla des aceste situatii !!!)
4 - Pe un astfel de avion e mult mai indicat un motor mai mic/usor, dar cu nerv, pt. ca si asa aceste avioane au sarcina alara destul de mare...Punand un motor mai usor dar nervos +LiPo mai in fatza, usurezi avionul si va fi mult mai usor sa-l aterizezi sau sa-l zbori cu viteza redusa...Lucru care nu e posibil la un avion cu sarcina alara 63 gr/dmp (cum are ME-ul meu...)...Eu vreau sa-i fac flapsuri la al meu, ca sa compensez acest neajuns...(mai ales ca e si pregatit pt. flapsuri...)
...........Eu daca as alege un motor pt. avionul acela, as alege ori un Turnigy 3536-1300 kv - XP Aerodrive de 105 gr, ori un NTM 3536-1400 kv de 117 gr....Daca ai pe avion un motor mai turat, poti sa zbori cu el la turatie mai joasa (mai incet)...dar daca ai un motor lent, nu-ti ramane decat sa zbori lent ("scale")...Nu ai de ales...Singura varianta e sa te mai joci din elici, dar prea mult nu poti sa faci, pt. ca esti limitat de inaltimea trenului de aterizare (de garda la sol)...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1153
Postat 11 March 2012 - 09:33 PM
Avionul este de la JAMARA , chinezii nu au avut treaba cu el , in final cred ca voi pune un roxi 3536 cu ceva mai multi kv , o sa testez si tripala , dar cum zici si tu o sa il zbor si cu o elice bipala
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#1154
Postat 11 March 2012 - 09:38 PM
http://www.hobbyking...400kv_560w.html
...Seria 3530 e ultima gaselnitza in materie de motoare BL !!! Nu au decat aprox. 70 gr. dar sant f. puternice !!! Acesta are 420W la 11,1v !!! :drinks:
Problema e sa nu dezechilibrezi avionul punand un motor prea usor!!! El a fost gandit pt. 3536...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1155
Postat 11 March 2012 - 09:46 PM
Dar sa nu m-apuce plansul cand o aud! Si la mine pot da sunetul la zero! La tine nu? Coloana originala avea niste "aere" de la vant si ceva comentarii specific masculine, de n-am putut-o lasa! :)
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 11 March 2012 - 09:48 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#1156
Postat 11 March 2012 - 09:48 PM
http://www.hobbyking...nner_Motor.html
Eu un 3536-1450kv care scoate 655w la 11,1v !!! Si are doar 102gr cu tot cu conectori...!!! E meserie!!! Eu chiar vreau sa-mi cumpar un astfel de motor, pt. ca se poate folosi pe o multime de aplicatii !!!
...Mai e unul cu 1250 kw si s-ar putea sa fie cel mai potrivit...
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz
#1157
Postat 11 March 2012 - 10:01 PM
..............
Roxxy nu merita daca nu il ai deja !!! Este prea scump (200 RON)!!! Turnigy le da clasa!!! Functioneaza excelent, sant usoare, dau putere mai mult decat altele la aceeasi marime si nu am vazut nici unul cu probleme !!! Iar pretul e imbatabil (16,90 usd)!!!
..............
Si eu vreau sa incerc elici cu 2 pale, dar sa vad cum o rezolv cu conul ala de elice urias...
@GigiGL - :drinks: E inevitabil limbajul asta la intalnirile de zbor din romania!!! Nu am vazut film pe YouTube din RO, sa nu aiba beep-beep-beep.......... :yahoo:
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz