Modelism - RHC Forum: problema rc - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

problema rc interferente sau ceva de genu

#1 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

  Postat 28 November 2008 - 01:33 PM

am si eu o problema la o electrica . si anume , interfereaza sau ceva de genu . nu mai am semnal la masinuta de la cativa metri . motorul moare , de parca ar fi pe benzina si se inneaca . tin sa mentionez ca am facut tot felul de teste , la care am schimbat aproape tot . am 2 statii si 3 receptoare , 2 perechi de cristale , am facut proba si cu 2 servouri , regulatorul l-am trimis la garantie degeaba , nu avea nimic , a mai ramas motorul , care este un corally 14 x 2 , are pentru filtraj un condensator care scrie pe el 423k , si e pus intre borne . din cate am inteles nu se mai pune nici un alt condensator in plus . bateriile sunt noi , nu au decat 3 sau 4 incarcari . mai mult de atat nu stiu ce sa mai zic , in afara de faptul ca mai am putin si fac criza de nervi .
daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

#2 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 November 2008 - 01:52 PM

Vezi postareaon_off road, la Nov 28 2008, 01:33 PM, a spus:

am si eu o problema la o electrica . si anume , interfereaza sau ceva de genu . nu mai am semnal la masinuta de la cativa metri . motorul moare , de parca ar fi pe benzina si se inneaca . tin sa mentionez ca am facut tot felul de teste , la care am schimbat aproape tot . am 2 statii si 3 receptoare , 2 perechi de cristale , am facut proba si cu 2 servouri , regulatorul l-am trimis la garantie degeaba , nu avea nimic , a mai ramas motorul , care este un corally 14 x 2 , are pentru filtraj un condensator care scrie pe el 423k , si e pus intre borne . din cate am inteles nu se mai pune nici un alt condensator in plus . bateriile sunt noi , nu au decat 3 sau 4 incarcari . mai mult de atat nu stiu ce sa mai zic , in afara de faptul ca mai am putin si fac criza de nervi .


Poate ai failsafe la receptor si nu functioneaza cum ar trebui.
Sau poate bateriile sunt noi, dar proaste :)
Nu ai dat detalii : a mers bine si acum nu mai merge, sau a avut problema asta din start ?
0

#3 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 November 2008 - 01:56 PM

trebuie sa detaliezi un pic problema...cum adica nu are semnal??? in timp ce rulezi masina nu mai ai semnal la o anumita distanta...nu mai ai semnal pe accelelerati pe directie care din ele...daca ti masina suspendata si te indepartezi de ea si actionezi doar directia face la fel???....vezi in ce stadiu sunt perile da-le afara si vezi care e gradul de uzura
0

#4 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

Postat 28 November 2008 - 02:21 PM

Vezi postareaFlo234, la Nov 28 2008, 01:56 PM, a spus:

trebuie sa detaliezi un pic problema...cum adica nu are semnal??? in timp ce rulezi masina nu mai ai semnal la o anumita distanta...nu mai ai semnal pe accelelerati pe directie care din ele...daca ti masina suspendata si te indepartezi de ea si actionezi doar directia face la fel???....vezi in ce stadiu sunt perile da-le afara si vezi care e gradul de uzura



problema e in felul urmator : motorul se inneaca de la o distanta de 3-4 metri si merge sacadat. directia o ia razna si ea din cand in cand . periile sunt noi . bateriile nu au probleme . initial am avut alt motor si regulator care au luat apa . motoru era cu perii capsulate , asa ca mi-am luat unul nou si regulator la fel , ca celalalt se parlise de la apa . asa ca problema e din start . am statie nou nouta , un kyosho perfex si 2 receptoare , tot noi . regulatorul l-am trimis la garantie si se pare ca nu are nimc . ...
daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

#5 Useril este offline   Barabula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 25-November 07

Postat 28 November 2008 - 03:37 PM

Electronicele au mers vreodata corect (fie si pe alt model)? Am inteles ca sunt noi, dar fii atent la ce raspunzi aicea. Le-ai vazut mergind in aceeasi configuratie corect (asa cum am spus fie si pe alt model)?

verifica cristalele sa fie corect puse (sa nu cumva sa le pui invers, cu cristalul de receptie in emitator si viceversa cumva).

Daca nu suntem convinsi ca nu e nici o problema cu electronicele, urmeaza o discutie aiurea.

Daca esti convins, incearca sa muti esc-ul cit mai departe de motor si de receptor. De preferat motorul sa fie intre esc si radio, iar intre motor si esc sa fie o distanta cit de mare (atita cit permite sasiul masinii), si la fel intre motor si radio. Incearca sa ai antena drept in sus chiar la iesirea din receptor, mai ales daca ai o masina cu sasiu de carbon.

Cu un singur condensaator pe motor nu e bine. Trebuie sa ai trei. Unul intre perii, unul intre peria plus si carcasa motorului, unul intre peria minus si carcasa motorului. Toti aceeasi valoare, cam 10nF (ala al tau e de 42nF, ceea ce nu e de loc rau, in principiu orice valoare intre 10 si 100nF e OK). Sper ca condensatorul tau e bun.

Fa urmatorul test. Leaga doua servouri in receptor in loc de un servo si un esc. Vezi daca se repeta figura.

Incearca dupa aia un alt motor (chiar unul slab, ba chiar mai bine unul slab) pe masina cu esc-ul tau. daca totul merge bine, vezi mai jos.

Daca poti cumva, alimenteaza motorul (cel care face problema) de la o sursa externa (un dinamometru sau o statie gen supernova) care poate sa-ti dea si curentul absorbit. Daca motorul merge fara probleme incearca-l iar pe masina, in sarcina.

Inainte de toate, verifica ce scrie pe esc, ce curent maxim tine (continuu, nu momentan, atentie la specificatii, multi producatori dau cifrele tranzitorii ca suna mai bine).

Dupa care mai tine-ne la curent.
0

#6 Useril este offline   Barabula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 25-November 07

Postat 28 November 2008 - 03:41 PM

Electronicele au mers vreodata corect (fie si pe alt model)? Am inteles ca sunt noi, dar fii atent la ce raspunzi aicea. Le-ai vazut mergind in aceeasi configuratie corect (asa cum am spus fie si pe alt model)?

verifica cristalele sa fie corect puse (sa nu cumva sa le pui invers, cu cristalul de receptie in emitator si viceversa cumva).

Daca nu suntem convinsi ca nu e nici o problema cu electronicele, urmeaza o discutie aiurea.

Daca esti convins, incearca sa muti esc-ul cit mai departe de motor si de receptor. De preferat motorul sa fie intre esc si radio, iar intre motor si esc sa fie o distanta cit de mare (atita cit permite sasiul masinii), si la fel intre motor si radio. Incearca sa ai antena drept in sus chiar la iesirea din receptor, mai ales daca ai o masina cu sasiu de carbon.

Cu un singur condensaator pe motor nu e bine. Trebuie sa ai trei. Unul intre perii, unul intre peria plus si carcasa motorului, unul intre peria minus si carcasa motorului. Toti aceeasi valoare, cam 10nF (ala al tau e de 42nF, ceea ce nu e de loc rau, in principiu orice valoare intre 10 si 100nF e OK). Sper ca condensatorul tau e bun (adica nu e strapuns sau intrerupt).

Fa urmatorul test. Leaga doua servouri in receptor in loc de un servo si un esc. Vezi daca se repeta figura.

Incearca dupa aia un alt motor (chiar unul slab, ba chiar mai bine unul slab) pe masina cu esc-ul tau. daca totul merge bine, vezi mai jos.

Daca poti cumva, alimenteaza motorul (cel care face problema) de la o sursa externa (un dinamometru sau o statie gen supernova) care poate sa-ti dea si curentul absorbit. Daca motorul merge fara probleme incearca-l iar pe masina, in sarcina.

Inainte de toate, verifica ce scrie pe esc, ce curent maxim tine (continuu, nu momentan, atentie la specificatii, multi producatori dau cifrele tranzitorii ca suna mai bine).

Dupa care mai tine-ne la curent.
0

#7 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

Postat 28 November 2008 - 04:03 PM

inainte sa trimit esc-ul la garantie , am facut urmatoarea proba : am luat in brate electronica , mai putin servoul , am iesit in curtea scolii , am legat tragaciul de la telecomanda . dupa care am plecat de nebun prin curtea scolii cu antena intr-o mana si receptorul atarnand , iar in mana cealata aveam motorul cu esc-ul si bateria . acelasi rezultat . motorul se inneca . regulatorul este de tip no limit de la jamara , iar motorul consuma in jur de 22 de amperi .
daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

#8 Useril este offline   icepatoru' 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 304
  • Inregistrat: 15-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 November 2008 - 04:27 PM

aceiasi problema o am si eu la o tamiya. si m-am resemnat mi-am luat al esc de la ei. la 3-4 m incepea sa o ia razna masina. nu mai raspundea la nici o comanda timp de 2-3 secunde.
0

#9 Useril este offline   NAF 

  • 0722580206
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1373
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti,cringasi-regie

Postat 28 November 2008 - 05:09 PM

Si eu am avut aceeasi problema!!!! in principiu daca electronica e buna ai probleme cu cimpul magnetic care se genereaza de motor atunci cind periile nu fac contact corect cu colectorul!!
sfatul meu este sa tai colectorul sa pui alte perii noi si sa rodezi motorul si dupa mai vorbim!!!
0

#10 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

Postat 28 November 2008 - 05:47 PM

Vezi postareaNAF, la Nov 28 2008, 05:09 PM, a spus:

Si eu am avut aceeasi problema!!!! in principiu daca electronica e buna ai probleme cu cimpul magnetic care se genereaza de motor atunci cind periile nu fac contact corect cu colectorul!!
sfatul meu este sa tai colectorul sa pui alte perii noi si sa rodezi motorul si dupa mai vorbim!!!



poate ma lumineaza si pe mine cineva cum e cu rodajul asta ...cu toate ca mi se pare o aberatie .........
daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

#11 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 28 November 2008 - 06:25 PM

daca este motor periat, cei 2 carbuni trebuie "rodati" uniform pe rotor. Pana nu se "rodeaza" aka "uzeaza" apar scantei care creeaza interferentele radio.

Mai demult am citit pe undeva ca se baga la voltaj mic sub apa si se lasa sa functioneze asa o vreme... poate altii pot da detalii.

Aceasta postare a fost editata de Kriminel: 28 November 2008 - 06:26 PM



0

#12 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

Postat 28 November 2008 - 06:31 PM

Vezi postareaKriminel, la Nov 28 2008, 06:25 PM, a spus:

daca este motor periat, cei 2 carbuni trebuie "rodati" uniform pe rotor. Pana nu se "rodeaza" aka "uzeaza" apar scantei care creeaza interferentele radio.

Mai demult am citit pe undeva ca se baga la voltaj mic sub apa si se lasa sa functioneze asa o vreme... poate altii pot da detalii.



am citit vreo 2 topice despre rodaj , dar se pare ca nu s-a ajuns la nici un consens . toata lumea stia stia ceva , dar nimani nimic concret . iar chestia ca din cauza arcului electric dintre perii si colector se creeaza un nustiu ce camp magnetic care duce la interferente iar mi se pare dubios .
daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

#13 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 28 November 2008 - 06:41 PM

poate ar mai trebui sa te documentezi despre ce inseamna o scanteie intre 2 metale/nemetale conductive intr-un camp magnetic apoi sa cataloghezi ce nu stii drept dubios.

Aceasta postare a fost editata de Kriminel: 28 November 2008 - 06:42 PM



0

#14 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

Postat 28 November 2008 - 07:26 PM

Vezi postareaKriminel, la Nov 28 2008, 06:41 PM, a spus:

poate ar mai trebui sa te documentezi despre ce inseamna o scanteie intre 2 metale/nemetale conductive intr-un camp magnetic apoi sa cataloghezi ce nu stii drept dubios.



atunci cum iti explici faptul ca si cu un motor cu specificatiile urmatoare :

Tensiune nominala: 7.2 - 8.4 Volti
Curent nominal: 3.1 A
Curent maxim admis: 5.5 A
Turatie: 29000 rpm

face tot la fel ? mentionez ca motorul merge impecabil pe o chinezarie modificata , fara a avea nici o interferenta .
daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

#15 Useril este offline   costinbv 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 345
  • Inregistrat: 27-September 06

Postat 28 November 2008 - 08:30 PM

scoate fail safe u din retea si verifica fara el cum merge pt ca eu am avut o porblema cu failsafeu si la fel facea numai ca la servouri...
0

#16 Useril este offline   Barabula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 25-November 07

Postat 29 November 2008 - 04:50 AM

Eu imi rodez motoarele dupa fiecare taiere la 2V pe charger in doua reprize de vreo patru minute. Nu le bagati in apa sau alte minuni (se poate, dar trebuie scoasa apa dupa aia foarte bine, altminteri l-ai terminat, mai bine nu va complicati), nu folositi nici un fel de prostii pe colector (speed juice sau mai stiu eu ce), o sa ardeti periile in no time flat.

Nu cred ca asta e problema cu motorul nou, dar e posibil ca firele de alimentare (de putere) sa afecteze receptia.
0

#17 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

Postat 29 November 2008 - 09:23 AM

Vezi postareaBarabula, la Nov 29 2008, 04:50 AM, a spus:

Eu imi rodez motoarele dupa fiecare taiere la 2V pe charger in doua reprize de vreo patru minute. Nu le bagati in apa sau alte minuni (se poate, dar trebuie scoasa apa dupa aia foarte bine, altminteri l-ai terminat, mai bine nu va complicati), nu folositi nici un fel de prostii pe colector (speed juice sau mai stiu eu ce), o sa ardeti periile in no time flat.

Nu cred ca asta e problema cu motorul nou, dar e posibil ca firele de alimentare (de putere) sa afecteze receptia.



astazi o sa mai fac niste probe cu o alta statie . parerea me ar fi ca de la regulator e totul , adica sa nu fie filtrat cum trebuie , sau sa nu dea tensiune cat trebuie receptorului . o sa merg si pe varianta sa tai alimentarea de la receptor , si sa folosesc un pack extern . poate o merge . ca ceva se intampla , si e mai mult decat dubios , daca si la un amarat de motoras facea la fel .
daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

#18 Useril este offline   camsonat 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 138
  • Inregistrat: 07-January 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:masini in general

Postat 13 January 2009 - 08:55 PM

Am si eu o broblema cu interferentele. Saptamina trecuta ma jucam usor cu e-revo prin birou si la un moment dat s-a urcat pe pereti de nebuna singura si nu mai stiam ce sa-i fac sa o opresc. Un coleg dintr-un birou alaturat are un mouse wireless care se bloca atunci cind eu acceleram. Azi pe strada am patit acelasi lucru. S-a repezit intr-o punga cu gunoi si accelera sporadic. A mai patit cineva asa ceva? Mentionez ca nu am dereglat nimic de la statie si de fiecare data cind o pornesc sincronizez esc-ul cu statia.
E-REVO cu lumini,
Kit 2 viteze,
Boulder Holder body,
Proline Road Rage tires,
Brushless HV 5.5 Novak
0

#19 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

Postat 15 January 2009 - 01:08 AM

gasisem problema , dar din pacate am uitat sa mai postez : 2 elementi de la packuri

si singura solutie a fost sa-i elimn si sa raman cu un pack si jumatate :D .....oricum , si motorul avea o mare parte din vina , 1-2 infasurari fiind intrerupte . asta am descoperit-o la niste teste mai amanuntite asupra motorului cu un pack de 6v . dehh , soarta . acum astept sa-mi vina lipo si chargerul :lol: . spor
daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

#20 Useril este offline   Barabula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 25-November 07

Postat 15 January 2009 - 03:48 AM

Bine ca gasisi problema.
Ciudat cum s-or fi ars infasurarile alea la motor, cine stie, poate ca erau proaste de la inceput, altminteri nu-mi explic. Oricum ai vut ghinion cu bateria aia sa cada si ea in acelasi timp si sa-ti faca viata grea. D-aia e bine sa inlocuiesti pe rind cite o componenta cind ai problema d-asta ca sa izolezi exact unde e problema. Dintre noi nu s-a gindit decit unul la baterii, poate ca trebuia sa ne spui ceva despre ele, alminteri vezi lumea crede ca le-ai verificat si sunt ocai.
0

#21 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

Postat 15 January 2009 - 09:19 AM

Vezi postareaBarabula, la Jan 15 2009, 03:48 AM, a spus:

Bine ca gasisi problema.
Ciudat cum s-or fi ars infasurarile alea la motor, cine stie, poate ca erau proaste de la inceput, altminteri nu-mi explic. Oricum ai vut ghinion cu bateria aia sa cada si ea in acelasi timp si sa-ti faca viata grea. D-aia e bine sa inlocuiesti pe rind cite o componenta cind ai problema d-asta ca sa izolezi exact unde e problema. Dintre noi nu s-a gindit decit unul la baterii, poate ca trebuia sa ne spui ceva despre ele, alminteri vezi lumea crede ca le-ai verificat si sunt ocai.



bateriile pareau ok , cel putin la voltaj .dar ca sa elimin la orice problema , am dus bateriile la un prieten care are un aparat care verifica acumulatori , sau ceva de genu , in fine , nu ma pricep , dar treaba e ca dupa vreo 2 zile de teste , mi-a scos celulele , si le-a incarcat separat , si intradevar , erau busite . cu noul pachet de acu , acum nu mai am nici o problema . si nici nu o sa mai am sper , avand in vedere ca trec pe lipo :lol: . stiu ca lipo e mai pretentios , dar mi-am luat charger digital cu balancer , daca stiti imaxB8 detalii aici : http://www.enjoyhobbies.biz/imax-b8-digita...ger-p-1307.html . acum astept bateriile sa vad si performantele . spor :D

Aceasta postare a fost editata de on_off road: 15 January 2009 - 09:20 AM

daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

#22 Useril este offline   Barabula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 25-November 07

Postat 15 January 2009 - 02:41 PM

Pai tu de ce zici ca bateriile pareau OK? Le-ai masurat in sarcina sau in gol? Trebuie sa le masori in sarcina, altminteri n-o sa vezi nici o diferenta de voltaj pina nu sunt moarte-moarte intrerupte sau mai stiu eu ce. Chiar si dupa ce le descarci puternic, ele isi revin in citeva secunde la tensiunea de 1,2V pe celula, asa ca nu poti vedea nimic. le pui al un curent oarecare, chiar si doar de 500mA si atuncea le masori. Orice tensiune sub 1,2V e suspecta atunci.
0

#23 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

Postat 23 January 2009 - 02:51 PM

revin cu intrebari despre interferente . stie careva daca sistemul rc de la un x-mod interfereaza cu cele de la iwaver sau mini-z ?

Aceasta postare a fost editata de on_off road: 23 January 2009 - 02:52 PM

daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

#24 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 25 January 2009 - 10:54 AM

Vezi postareaon_off road, la Jan 23 2009, 02:51 PM, a spus:

revin cu intrebari despre interferente . stie careva daca sistemul rc de la un x-mod interfereaza cu cele de la iwaver sau mini-z ?

Acuma merge bine?

Radu

Aceasta postare a fost editata de radugns: 25 January 2009 - 10:59 AM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#25 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

Postat 25 January 2009 - 03:47 PM

Vezi postarearadugns, la Jan 25 2009, 10:54 AM, a spus:

Acuma merge bine?

Radu



era o intrebare generala

ca ma gandeam sa-mi iau un x-mod , ca are multe posibilati de infrumusetare , dar ma gandeam sa nu interfereze cu iwaveru unui amic .

Aceasta postare a fost editata de on_off road: 25 January 2009 - 03:47 PM

daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

#26 Useril este offline   costinbv 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 345
  • Inregistrat: 27-September 06

Postat 25 January 2009 - 04:20 PM

Vezi postareaon_off road, la Jan 25 2009, 03:47 PM, a spus:

era o intrebare generala

ca ma gandeam sa-mi iau un x-mod , ca are multe posibilati de infrumusetare , dar ma gandeam sa nu interfereze cu iwaveru unui amic .



x modsu til recomand cu mare placere..
intradevar il poti personaliza
nu cred ca va interfera cu iwaver pt ca nu sunt produsi de acelasi producator
0

#27 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 25 January 2009 - 04:40 PM

Vezi postareaon_off road, la Jan 25 2009, 03:47 PM, a spus:

era o intrebare generala

ca ma gandeam sa-mi iau un x-mod , ca are multe posibilati de infrumusetare , dar ma gandeam sa nu interfereze cu iwaveru unui amic .

Eu am patit problema asta la inceput...si am observat k nu miam pus antena la masinuta....

Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#28 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

Postat 29 January 2009 - 11:00 AM

Ca sa nu mai deschid alt topic , am o intrebare , poate isi mai da lumea cu parerea .

Ce parere aveti de acest automodel : http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...em=350114743255 ....?

Sau poate imi dati exemple de alte masini rally , alte marci .

Aceasta postare a fost editata de on_off road: 29 January 2009 - 11:07 AM

daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

#29 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 29 January 2009 - 06:37 PM

Vezi postareaon_off road, la Jan 29 2009, 11:00 AM, a spus:

Ca sa nu mai deschid alt topic , am o intrebare , poate isi mai da lumea cu parerea .

Ce parere aveti de acest automodel : http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...em=350114743255 ....?

Sau poate imi dati exemple de alte masini rally , alte marci .


parerea mea e ca pe mine ma pune pe ganduri transmisiile acelea pe curele.nu stiu cat de rezistente sunt si daca nu creaza probleme

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#30 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 January 2009 - 07:04 PM

e putin trist ca te pune pe ganduri...ar trebui sa te mai informezi inainte sa-ti dai cu parerea...vezi mai toate modelele care au castigat campionate mondiale 1/10 track electric.Este solutia cea mai buna pentru modified
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu