Pagina 1 din 1
Tunnel Hull F1 Roxter si nu numai
#1
Postat 05 November 2008 - 07:07 PM
M-am hotarit sa incerc si alta clasa la barcutele de viteza si am ales un tunnel hull F1 numit Roxter, facut din fibra de sticla si carbon.
Dimensiuni:
- lungime 500mm
- latime 280mm
Dupa ceva studiu pe net, majoritatea opteaza pt. varianta cu strut si cirma, eu m-am hotoarit sa pastrez forma de la barcile 1:1 si sa folosesc un motor electric outboard (cel de la Aquacraft) modificat cu BL 3630 sau 3640. Accumulator Lipo max 4S si elice metatlica max. 39mm
Este ceva mai mult de lucru la barcuta , in 2 saptamini sper sa reusesc sa-l termin ca am aproape toate compomentele, imi mai lipseste esc-ul....
Dimensiuni:
- lungime 500mm
- latime 280mm
Dupa ceva studiu pe net, majoritatea opteaza pt. varianta cu strut si cirma, eu m-am hotoarit sa pastrez forma de la barcile 1:1 si sa folosesc un motor electric outboard (cel de la Aquacraft) modificat cu BL 3630 sau 3640. Accumulator Lipo max 4S si elice metatlica max. 39mm
Este ceva mai mult de lucru la barcuta , in 2 saptamini sper sa reusesc sa-l termin ca am aproape toate compomentele, imi mai lipseste esc-ul....
tel.0745026562
#4
Postat 06 November 2008 - 11:37 PM
am mai lucrat un pic la barcuta...este un mai mult de munca la ea decit imi imaginam
etapa 1> curatatul bavurilor si invelirea barcii in folie alimentara (pt. a nu murdarii barca cu diferite substante)
etapa 2> decuparea partii din spate care iese in afara pt loveste in motor
etapa 3> intarire astructurii cu fibra de carbon cu insistare pe portiunea unde se fixeaza motorul
@Malibu Fish daca te referi la barcuta de la Aquacraft sa stii ca nu mai este acceasi, si nici motorul. Aquacraft era barca si avea motor de la Graupner.La Roxteer doar motorul este de la Aquacraft desi s-ar parea ca este mare, a doau varianta ar fi un outboard 500gtx de la Graupner ehipat cu un BL 3630/08 de la robbe
etapa 1> curatatul bavurilor si invelirea barcii in folie alimentara (pt. a nu murdarii barca cu diferite substante)
etapa 2> decuparea partii din spate care iese in afara pt loveste in motor
etapa 3> intarire astructurii cu fibra de carbon cu insistare pe portiunea unde se fixeaza motorul
@Malibu Fish daca te referi la barcuta de la Aquacraft sa stii ca nu mai este acceasi, si nici motorul. Aquacraft era barca si avea motor de la Graupner.La Roxteer doar motorul este de la Aquacraft desi s-ar parea ca este mare, a doau varianta ar fi un outboard 500gtx de la Graupner ehipat cu un BL 3630/08 de la robbe
tel.0745026562
#9
Postat 22 January 2009 - 09:44 PM
sa contiuam......
am terminat de asezat toate compomentele
pt. ca nu am avut loc in barca a treuit sa motez tijele de actioare ale motorului in X
din carcasa motorului a trebuit sa decupez ca sa poata sa treaca tijele de actionare
am terminat de asezat toate compomentele
pt. ca nu am avut loc in barca a treuit sa motez tijele de actioare ale motorului in X
din carcasa motorului a trebuit sa decupez ca sa poata sa treaca tijele de actionare
tel.0745026562
#18
Postat 12 February 2009 - 08:57 PM
neica... cred ca ai kv cam prea mare pe motor ... la 4 s lipo, in gol, ar trebui sa ai cam 55000 rpm ... prea mult... trebuie sa ai si cuplu sa invarti elicea,fara sa subturezi foarte mult motorul si determinandu-l sa pape mai mult curent decat trebuie si varfuri mult mai mari la pornire.
cred ca un mot la 3000 kv si 3 s lipo o sa-ti mearga barca mult mai bine si la temperaturi mult mai mici.
in filmul ala are un mot de 3200 kv, 8 nimh si elice tripala de 36mm x 1.4. si uite cum rupe balta.
cred ca trebuie sa mai meditezi la problema asta ... turatia nu face totul,chiar daca e hydro si ai frecare mai mica.
cred ca un mot la 3000 kv si 3 s lipo o sa-ti mearga barca mult mai bine si la temperaturi mult mai mici.
in filmul ala are un mot de 3200 kv, 8 nimh si elice tripala de 36mm x 1.4. si uite cum rupe balta.
cred ca trebuie sa mai meditezi la problema asta ... turatia nu face totul,chiar daca e hydro si ai frecare mai mica.
#19
Postat 12 February 2009 - 09:12 PM
intr-adevar motorul a fost subdimensionat si a tras din greu, eu nu am ales motorul din cauza turatiei (4000 Umin/V)
la proba pe uscat motorul dupa 5 min. nu s-a incalzit .....recunosc ca am mai facut o prostie, am etansat motorul perfect dupa proba pe uscat si nu a avut nici un fel de racire
am comandat un alt motor, un bl 3640-05 3850Umin/V cu putere mult mai mare...daca nici asta nu merge atuci o sa montez un motor in 6 poli (sper sa gasesc unul la dimensiunea asta)
la proba pe uscat motorul dupa 5 min. nu s-a incalzit .....recunosc ca am mai facut o prostie, am etansat motorul perfect dupa proba pe uscat si nu a avut nici un fel de racire
am comandat un alt motor, un bl 3640-05 3850Umin/V cu putere mult mai mare...daca nici asta nu merge atuci o sa montez un motor in 6 poli (sper sa gasesc unul la dimensiunea asta)
tel.0745026562
Arata acest topic
Pagina 1 din 1