Trex 250 a fost lansat!
#61
Postat 09 December 2008 - 06:26 PM
Coada sta cuminte in hover la schimbari ale pasului.
Cureaua da semne de exfoliere, o trec pe lista de cumparaturi... oricum mai astept pana apar pe stoc bearings-urile de metal, tail pulley-ul de metal, noua curea...
#62
Postat 09 December 2008 - 10:31 PM
am vreo 2 de 2 ani au trecut de 100 cicluri si inca merg mai am vreo 3 de cateva luni si si astea par la fel de bune --(le folosesc pe look@me)
sunt niste kokam de 910 le gasesti prin austria eftine si zc eu bune ..ia unul de test
Aceasta postare a fost editata de nen77: 09 December 2008 - 10:32 PM
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#63
Postat 10 December 2008 - 08:48 AM
nen77, la Dec 9 2008, 10:31 PM, a spus:
am vreo 2 de 2 ani au trecut de 100 cicluri si inca merg mai am vreo 3 de cateva luni si si astea par la fel de bune --(le folosesc pe look@me)
sunt niste kokam de 910 le gasesti prin austria eftine si zc eu bune ..ia unul de test
La Lindinger?
Cumva sunt astea, ca am vazut ca au max 15C. Nu sunt lamurit daca e continuu 15C...
http://shop.lindinger.at/product_info.php?...oducts_id=56075
Multumesc Sebastian
Aceasta postare a fost editata de Primus: 10 December 2008 - 08:54 AM
#64
Postat 10 December 2008 - 11:38 AM
Primus, la Dec 9 2008, 06:26 PM, a spus:
Coada sta cuminte in hover la schimbari ale pasului.
Excelent.
Mai am si eu putin de lucru si pun pozele cu al meu.
Pe alimentarea + a servo-ului din coada am pus o dioda redresoare cu siliciu, ca sa se reduca tensiunea la 5,3V.
In felul acesta nu mai exista riscul arderii servo-ului, iar restul servo-urilor ramin alimentate la 6V pentru un cuplu si o viteza maxime.
Primus, la Dec 9 2008, 06:26 PM, a spus:
Am citit pe un forum ca este bine sa se unga cureaua cu ulei siliconic folosit la amortizoarele de la automodele.
Asa tine mai mult mai mult.
Referitor la KOKAM, sunt foarte buni, iar unele modele se pot incarca la 2C.
#65
Postat 16 December 2008 - 07:49 PM
Citeaza
Zi-mi si mie de care... in cazul in care ma hotarasc sa pun un servo caruia nu-i plac 6V. Am un step down cumparat dar mi se pare prea mare de pus pe micutul asta..
Ieri m-am trezit ca ma suna postasu' ca mi-a venit un plic...era hub-ul nou de la Align, trimis pe gratis. Sa vad daca il mai inlocuiesc...
Daca avem vreun program weekend-ul asta pe la o sala de sport, il scot la o proba... Te bagi?
De asemenea, vreau sa inaugurez si 500-le
Aceasta postare a fost editata de Primus: 16 December 2008 - 07:53 PM
#67
Postat 18 December 2008 - 05:45 PM
Primus, la Dec 16 2008, 07:49 PM, a spus:
Ieri m-am trezit ca ma suna postasu' ca mi-a venit un plic...era hub-ul nou de la Align, trimis pe gratis. Sa vad daca il mai inlocuiesc...
Daca avem vreun program weekend-ul asta pe la o sala de sport, il scot la o proba... Te bagi?
De asemenea, vreau sa inaugurez si 500-le
Dioda este o dioda redresoare cu Siliciu 1N54xx (nu mai stiu tipul exact ca am bagat-o intr-un tub termocontractil) de 3A in capsula cilindrica de plastic.
Fiind cu Si, pe ea va aparea o cadere de tensiune de 0,7V, deci servo-ul va functiona la 5,3V.
Montarea se vede in poza (tubul galben):

Din pacate servo-ul pt. coada DS290G mi-a sosit abia azi si nu am apucat sa-l montez.
Nu au fost nici un fel de probleme cu helihobby.com.
Mai astept si noul hub pe luni sau marti.
Inca o poza cu dispunerea electronicii:

Se observa ca GY401 a fost plasat pe suport pe locatia de sus a frame-ului.
Cablurile nu le-am scurtat. Le-am facut rasucit intr-o spirala, care am fixat-o pe suportul gyro-ului.
ESC-ul am reusit sa-l orientez cu firele de alimentare spre baterie.
#68
Postat 19 December 2008 - 09:13 AM
Stiu ca spatiul nu e deloc generos, ci dimpotriva, dar incearca sa montezi receptorul deasupra giroscopului, in felul asta ai macar 3 cm.
De altfel si recomandarile sunt ca, pe cat posibil, ESC-ul sa stea cam la 5cm de receptie.
Dupa ce am ars servo 3154 (nici pana astazi nu am avut timp sa-l desfac sa vad ce s-a intamplat), ma gandesc la JR-ul ala din coada, 290.
De fapt, prima mea optiune cu privire la servourile acestui micut a fost exclusiv in favoarea lui JR, dar fiindca heli a venit cu sevo Align, am pus pe coada ce am avut.
Bafta la zbor...
#69
Postat 19 December 2008 - 03:59 PM
Da, receptorul este cam aproape de ESC, dar partea de receptie este in capatul dinspre gyro, asa ca sper sa fie OK.
Rx-ul este pe 2.4GHz, asa ca ar trebui sa fie si mai putin sensibil la paraziti.
Daca o sa am probleme, o sa montez ESC-ul sub baterie.
Rx-ul nu-l pot monta in alta parte deoarece are conetctorii pt. servo perpedinculari pe carcasa si tot ansamblul este cam inalt.
Referitor la DS290G am avut o mica surpriza cu servo horn-ul.
Avea din fabricatie gaurile de ~1.5mm, asa ca nu am putut insuruba "bila" originala de la TREX250.
A trebuit sa folosesc un cuplaj cu bila de la TREX450 dupa cum se vede in poza:

In rest DS290G pare OK, Made in Japan, 3 ani garantie.
Ca gabarit seamana cu cele Align de pe ciclic, dar este mai putin "adinc".
Ca servo horn-uri se potrivesc doar cele Graupner.
O sa vad dupe ce vine hub-ul cum se comporta.
#71
Postat 19 December 2008 - 04:31 PM
Ai pus dioda ca o masura de precautie? Altfel vad ca se potriveste bine servoul pe suporti.
Aceasta postare a fost editata de Primus: 19 December 2008 - 04:33 PM
#73
Postat 21 December 2008 - 11:19 AM
pavel62, la Dec 20 2008, 09:48 AM, a spus:
Asa ca am preferat sa pun dioda.
Auzi, ai grija cu dioda aia deoarece caderea de tensiune de 0,6 V nu e chiar constanta, ci creste oarecum proportional cu curentul prin ea, deci e posibil ca taman atunci cand ai nevoie de mai multa putere pe el (servo-ul de coada) sa ai o surpriza. De asemenea, dioda aia constituie un SPF Single Point of Failure) intr-o pozitie relativ... naspa pentru elicopter ;) Evident, iti doresc sa ai parte numai de zboruri reusite, insa e bine sa tii cont si de acest mic detaliu.
#74
Postat 21 December 2008 - 06:01 PM
ave, la Dec 21 2008, 11:19 AM, a spus:
Ai dreptate, dar din cauza asta am pus o dioda de 3A (supradimensionata) de buna calitate.
Servo-ul este specificat si la 4.8V, si fiind un elicopter mic nu ar trebui sa fie prea solicitat dpv al cuplului.
Cred ca oricum este mai probabil sa crape servo-ul alimentat la 6V in timpul zborului (dupa cum s-a scris pe forumuri) decit dioda de 3A la un curent de virf de ~1A
#76
Postat 22 December 2008 - 06:01 PM
ave, la Dec 22 2008, 10:56 AM, a spus:
Merci.
Mai vreau sa adaug ca diodele redresoare in caz de defect, in 99% din cazuri se scurtcircuiteaza.
Deci daca dioda se defecteaza, servo-ul va fi alimentat la 6V.
Dar cum DS290G este specificat si la 6V, nu exista riscul ca elicopterul sa se prabuseasca imediat.
#77
Postat 01 February 2009 - 02:28 PM
Primus, la Dec 10 2008, 08:48 AM, a spus:
Cumva sunt astea, ca am vazut ca au max 15C. Nu sunt lamurit daca e continuu 15C...
http://shop.lindinger.at/product_info.php?...oducts_id=56075
Multumesc Sebastian
linkul pus de tine nu merge dar asa e sunt kokam 910 15 c
acu vin cu un look diferit la fel de bune par dupa cateva utilizari .
primus ai zburat 500-le (ma uit imediat si in topicul cu 500)
- ceva impresii noi cu t-rex 250 vine primavara si dupa 6 luni de airsoft ma pregatesc si eu de esit din nou la zbor ,imi plac mult heliurile mici si ma gandesc serios la un 250
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#78
Postat 01 February 2009 - 04:21 PM
Mai raman urmatoarele chestiuni de rezolvat:
1. Desi am strans coada pana am rotunjt niste suruburi, coada inca mai aluneca un pic. Cred ca am sa-i zgarii suprafata acolo unde se fixeaza in hub, sa aiba aderenta mai mare. Nu am unde sa ii pun un surub, ca as fi fixat-o in acest fel.
2. Cureaua, desi am schimbat-o pe cea originala, cu una noua, simptomul de exfoliere ramane. Poate am sa-i dau cu niste spray siliconic, am inteles ca ajuta.
Inca nu l-am scos la aer, vremea urata si timpul liber practic inexistent in weekend-uri nu m-au lasat.
Am luat pentru el pack-uri Zippy 800mAh 20C, foarte bune , incap perfect, si dau cam 5 minute de zbor.
Am pus pe el si niste pale de carbon, mult mai usoare decat cele de plastic. Abia astept indoor-ul.
#79
Postat 03 February 2009 - 06:32 PM
Primus, la Feb 1 2009, 04:21 PM, a spus:
Mai raman urmatoarele chestiuni de rezolvat:
1. Desi am strans coada pana am rotunjt niste suruburi, coada inca mai aluneca un pic. Cred ca am sa-i zgarii suprafata acolo unde se fixeaza in hub, sa aiba aderenta mai mare. Nu am unde sa ii pun un surub, ca as fi fixat-o in acest fel.
2. Cureaua, desi am schimbat-o pe cea originala, cu una noua, simptomul de exfoliere ramane. Poate am sa-i dau cu niste spray siliconic, am inteles ca ajuta.
Inca nu l-am scos la aer, vremea urata si timpul liber practic inexistent in weekend-uri nu m-au lasat.
Am luat pentru el pack-uri Zippy 800mAh 20C, foarte bune , incap perfect, si dau cam 5 minute de zbor.
Am pus pe el si niste pale de carbon, mult mai usoare decat cele de plastic. Abia astept indoor-ul.
in concluzie pana acum?
il recomanzi ..sau nu
pus in balanta satisfactii vs probleme..
ai incerca altceva sau esti fan align?
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#80
Postat 03 February 2009 - 08:38 PM
nen77, la Feb 3 2009, 06:32 PM, a spus:
il recomanzi ..sau nu
pus in balanta satisfactii vs probleme..
ai incerca altceva sau esti fan align?
Kiturile de Trex 250 aparute acum la vanzare nu mai au probleme cu rotorul anticuplu.
Heli e super stabil, eu mai trag cate un hover printre fotolii. Cand il vezi asa firav, cu pas colectiv ai crede ca e naravas si greu de controlat. Nu e deloc asa!
Nu am avut unde si cand sa il testez in afara de niste circuite simple, la sala de sport unde se va tine Indoor-ul.
Il recomand pentru calitatea kitului in general (exceptand hibele de proiectare), a head-ului in special, nu are nici un pic de joc.
Frame-ul, de asemenea, realizat foarte bine. Acum sunt disponibile si upgrade-uri, ca de exemplu main bearing de metal, pinioanele de pe coada la fel, din metal. Pale de carbon, suportul pe care se fixeaza servo de coada, din metal.
Revenind la intrebarile tale: desi se vede progresul lor in ultima vreme, nu sunt neaparat fan Align, eu am inceput cu Thunder Tiger.
Imi place foarte tare Raptorul meu, si cum zboara Raptor in general, si as recomanda oricand un Mini Titan pentru inceput :D
Daca as recomanda Trex 250 ca heli de inceput?
Da, cu conditia sa ai pe cineva experimentat langa tine pentru setari si ajutor la montaj, si evident, sa ai prin preajma piese de schimb.
Aceasta postare a fost editata de Primus: 03 February 2009 - 08:41 PM
#84
Postat 29 May 2009 - 11:20 AM
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#85
Postat 31 May 2009 - 08:07 PM
O sa mi-l comand si eu...
Tu ce mi-ai recomanda?
In materie de servo,gyro rc?
Ca ma gandeam sa iau in super combo.Tu de unde si cum l-ai luat?
#86
Postat 31 May 2009 - 08:44 PM
1)ce e aia curba de gaz?
2)cum adica gain?
3)cu setez curba de gaz?
4)merge ca heli dupa lama v3?
5)giro tine bine coada?
6)electronica e buna sau chinezarie(am vazut pe site ca scrie in chineza,deci align e made in china?)
7)manualul arata cum sa-l montez?
8)in super combo are receptor?
9)vine cu baterie?
Sper ca poti sa pierzi niste timp cu incepator..
#87
Postat 01 June 2009 - 08:25 AM
1. Pana nu te pui la punct cu terminologia, nu cumpara nici un heli cu pas colectiv. Curba de gaz este curba dupa care motorul se accelereaza, cand ridici mansa de Throttle.
2. la fel... Gain este sensibilitatea giroscopului la factorii perturbatori. Se poate seta de pe statie, sau local, la unele giroscoape.
3. Din statie, din meniul Throttle Curve.
4. Nu prea. E destul de dificil de asamblat, iti trebuie cel putin experienta asamblarii unui Trex 450, sau ajutorul cuiva.
5. El incearca, daca il ajuta si servoul, in general raspunsul este afirmativ.
6. Atat Align cat si Thunder Tiger sunt produse in Asia, mai exact Taiwan. Electronica cu care vine este buna (regulator, servo, giroscop).
7. Da.
8. Nu. Nici un heli, in afara de RTF (Ready to fly), nu vine cu receptor. Cum ar sti producatorul ce fel de receptor sa puna?
9. Nu. Se achizitioneaza separat.
Nu e deloc pierdere de timp, ci investitie :D
Succes!
#88
Postat 01 June 2009 - 08:31 AM
Primus, la Jun 1 2009, 09:25 AM, a spus:
1. Pana nu te pui la punct cu terminologia, nu cumpara nici un heli cu pas colectiv. Curba de gaz este curba dupa care motorul se accelereaza, cand ridici mansa de Throttle.
2. la fel... Gain este sensibilitatea giroscopului la factorii perturbatori. Se poate seta de pe statie, sau local, la unele giroscoape.
3. Din statie, din meniul Throttle Curve.
4. Nu prea. E destul de dificil de asamblat, iti trebuie cel putin experienta asamblarii unui Trex 450, sau ajutorul cuiva.
5. El incearca, daca il ajuta si servoul, in general raspunsul este afirmativ.
6. Atat Align cat si Thunder Tiger sunt produse in Asia, mai exact Taiwan. Electronica cu care vine este buna (regulator, servo, giroscop).
7. Da.
8. Nu. Nici un heli, in afara de RTF (Ready to fly), nu vine cu receptor. Cum ar sti producatorul ce fel de receptor sa puna?
9. Nu. Se achizitioneaza separat.
Nu e deloc pierdere de timp, ci investitie :D
Succes!
1)Ok,am inteles
2)daca gain e prea mare coada cred ca virbreaza...
3)si daca statia nu e computerizata?
5)eu ma gandeam sa folosesc asa cum vine el..cu gyro si servo original
6)e bine de stiut ca e de inceredere
#90
Postat 01 June 2009 - 08:49 AM
Aceasta postare a fost editata de andrei_me: 01 June 2009 - 08:49 AM