pentru cei care dispretuiesc trainerele filmulet
#3
Postat 29 October 2008 - 11:44 AM
#5
Postat 29 October 2008 - 02:17 PM
Ce-i in secventa video pare lent, cu suprafete mari, aripa sus, bine reglat. Si nici instabil nu pare a fi. De ce n-ar fi si model de antrenament? Intreb si eu din simplul motiv ca toate modelele de antrenament seamana cu asta din secventa video. Ca in fond, pe nici unul nu scrie ca-i trainer.
Telefon: 0721 385365
#6
Postat 29 October 2008 - 02:50 PM
Aiurea, eram ironic, piperul e de departe cel mai usor avion de zburat. Cu conditia sa fie construit usor iar motorizarea (daca nu se vrea scale) sa fie usor supraunitara. Este avionul meu favorit si poate fi catalogat ca mai mult decat un simplu trainer. Intr-adevar cel 1:1 este un foarte bun trainer datorita aripii si suprafetelor de comanda mari, zboara incet iar motorul de 80bhp ii confera si siguranta.
Sa revenim la modele, cateva zboruri cu piperul meu puteti vedea mai jos.
cutite mai jos dar incorecte deoarece nu le-am facut pe toata lungimea pistei
zbor mult prea agresiv pt asemenea model...
aterizare pe spate pe un vant criminal
al doilea zbor
maidenul post usurare (carboane figuri)
#7
Postat 29 October 2008 - 02:56 PM
#8
Postat 29 October 2008 - 10:19 PM
#9
Postat 29 October 2008 - 11:12 PM
#10
Postat 29 October 2008 - 11:27 PM
Cred ca poti face 3D cu un trainer daca permite mana si modelul, si aproape invers, ca poti scoate un trainer din model facut pentru 3D daca te pricepi.
Cred ca mi-am facut o idee despre ce inseamna un trainer.
Multumesc in avans daca cineva poate veni cu un comentariu detaliat sau cu o concluzie.
Aceasta postare a fost editata de bitex: 29 October 2008 - 11:28 PM
Telefon: 0721 385365
#11
Postat 30 October 2008 - 09:51 AM
nicajohn, la Oct 29 2008, 10:19 PM, a spus:
Cam cum e acrobatia asta salbatica ? Ce anume i-a facut trainerului... probabil ca l-a zburat tare...nu ?
Bitex.. tu ultimul zbor pe care l-ai facut cam cum a fost ? Cu ce ai zburat ? Era trainer ? Era 3D ? Unde anume ai zburat ?
Baiatu ala din film "Kyle" e intamplator Kyle Woyshnis .. prietenii stiu cine e ..
Funtana
http://www.youtube.c...h?v=vtGI9NyIkUc
La TAS
http://www.youtube.c...h?v=wTIOvrRhe2c
PS: Un trainer e un trainer .. uite "Noutiunea de trainer este generica. Pe cel din filmulet putem sa-l numim trainer si doar datorita faptului ca este foarte stabil si zboara foarte lent si usor. Evindent te poti antrena pe el daca esti incepator." asta e un trainer.
Aceasta postare a fost editata de ZOD: 30 October 2008 - 09:54 AM
#12
Postat 30 October 2008 - 09:52 AM
#13
Postat 30 October 2008 - 12:45 PM
ZOD, la Oct 30 2008, 09:51 AM, a spus:
Pricep aluzia ta fina <_<
Fara sa exagerez prea tare pot spune ca n-am zburat deloc sau ca ce am incercat sa zbor a fost doar pe jumatate. Cu multi ani in urma am vazut A2-uri dar le-am pierdut si pe alea.
De vreo 3 ani am un trainer demontat pe undeva pe care nici nu doresc sa-l zbor. Ca denumire, e un Tranquiliser. Prima statie am facut-o cadou unui coleg de club pe cand eram la Onesti, pasionat mai tare ca mine de auto electrice, penultima statie cumparata am facut-o cadou unui pensionar s-o foloseasca la pescuit. Mai tin ca amintire cateva prin cutii ca inca nu ma incurca. La ultima m-am uitat de vreo 2 ori, mi-a placut si am bagat-o inapoi in cutie sa nu se decoloreze de la soare. La cateva luni incarc acumulatorii si cam atat. Servomecanismele le folosesc la proiecte scolare. In rest nimic deosebit...
Sincer sa fiu cred ca m-ar tenta tot A2 sau captivele. De electrice nu pot spune nimic ca ma omoara marinaru. Momentan pierd vremea cu motorase-tractorase, vorba unui amic de pe forum. Si printre picaturi, tin lumea de vorba. Fac un raport mai detaliat? Deschid subiect separat daca-i cazul!
Aceasta postare a fost editata de bitex: 30 October 2008 - 03:16 PM
Telefon: 0721 385365
#14
Postat 30 October 2008 - 03:13 PM
sunt cativa pe forum care nu ar mai pune ei mana pe "trainer" ca deh e pentru incepatori. unii chiar l-au cam sarit si sar de fund cand le zici sa se intoarca la trainer. eu personal sunt tot fascinat e cat de frumos si chiar maiestos zboara un easyglider care a fost si primul meu model. cand am vazut clipul din link mi-am cam dat seama ca procesul nostru de invatare e cam haotic si nu scoatem tot ce se poate din avioanele pe care le avem ba chiar sarim la alte avioane care sunt "mai bune". binenteles lucrurile bune nu se invata pe avioane proaste, poate pe forum vom face (vise) un fel de manual solid cu pasi, avioane si figuri.
iar trainerul este un avion pe care se invata. (acum ce e ala un avion pe care se invata ... mai bine nu intram in detalii <_< )
#15
Postat 30 October 2008 - 03:24 PM
Din ce scrii tu se deduce sa faci intai cu un trainer asta si apoi sa treci la un acrobat, astfel incat sa storci din trainer tot ce se poate. Eu cred ca e o filozofie gresita. Dupa ce ajungi sa stii bine sa zbori, poti sa-ti permiti sa zbori orice, oricum.
#17
Postat 30 October 2008 - 05:49 PM
Romulus, la Oct 30 2008, 03:24 PM, a spus:
Din ce scrii tu se deduce sa faci intai cu un trainer asta si apoi sa treci la un acrobat, astfel incat sa storci din trainer tot ce se poate. Eu cred ca e o filozofie gresita. Dupa ce ajungi sa stii bine sa zbori, poti sa-ti permiti sa zbori orice, oricum.
O sa fortez putin afirmatia si o sa spun ca unul dintre marii piloti de piper (un fermier pe nume Charlie Kulp) n-a pus mana pe mansa unui acrobat dar a ajuns faimos pentru acrobatiile cu febletea sa, un Piper CUB J3.
Acrobatii poti face cu orice model care iti inspira increderea necesara. Nu neaparat trebuie sa sari la acrobate apoi sa revii sa "trainere". Pentru mine este o deosebita placere sa fac ce unii zic ca e imposibil (fortez nota de fiecare data inca de la HF2007 cand am inteles ca am demontat o polemica pe tema piperului care zboara prost instabil si non-acrobat).
Si ca sa iti demontez si afirmatia, e aici o persoana la varsta a doua care a inceput pe un piper de la multiplex (cred) cu un diedru inuman si totusi motivat fiind de noi a inceput chiar si acrobatii de baza cu el. Omul are 5 luni de zbor si a spart nenumarate modele "de incepatori" pana sa dea de caliteatea multiplexului si o asamblare corespunzatoare (ii asamblam eu cu inca un coleg modelele).
ZOD, la Oct 30 2008, 03:54 PM, a spus:
Atat. Aici vroiam sa ajung :rolleyes: Zoade tu esti frate cu mintea mea... 're-ai al req
#21
Postat 31 October 2008 - 03:54 PM
un trainer nu e numai un avion de invatat pe el.....nu e nici o lege care sa te opreasca sa faci ce vrei cu el, chiar si 3d sau poti sa il faci elicopter...... deci cat mai multe figuri acrobatice ca daca vorbim prea mult nu progresam deloc....
bafta tuturor
si poate ca facem si un concurs cu trainere, poate chiar de acrobatie..... sau de balet....sau muzica de motoare....
#22
Postat 31 October 2008 - 06:26 PM
Citeaza
Kriminel, la Oct 30 2008, 05:49 PM, a spus:
Da...si zambetul tamp pe buze, rujul intins si treningu pus in pripa pe dos!!!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 31 October 2008 - 06:27 PM
Cu rabdare si ciocan.
#23
Postat 01 November 2008 - 12:34 PM
#25
Postat 23 March 2009 - 08:52 PM
Fisiere atasate
-
IMG_2791__Desktop_Resolution_.JPG (120.42K)
Number of downloads: 225