Modelism - RHC Forum: Kyosho Calmato Sports 40 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Kyosho Calmato Sports 40

#61 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 14 January 2009 - 12:47 AM

Sa inteleg ca parea din filmulet ca sunt pe finala de la aterizare? Prin "oprit in aer" ma refeream in zbor, nu cand faci etapa finala de la aterizare.
0

#62 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 14 January 2009 - 12:49 AM

a, nu ma referam la film ce la faptul ca ai zis ca nu ai vazut motiv de oprire motor pana acum :wub:
Filmul e clar. aterizarea si mai clara :rolleyes:


0

#63 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 14 January 2009 - 12:50 AM

Vezi postareaKriminel, la Jan 14 2009, 12:41 AM, a spus:

[...] De altfel planoarele urca cu motor si coboara cu motorul demult oprit (terminat combustibil sau oprit fortat - ca la electrice de exemplu).
[...]


OK. Planoarele nu sunt avioane ci sunt... planoare. Cred ca e putin diferit conceptul. Unele n-au motor deloc deci e oprit tot timpul... :rolleyes:

Nu inteleg de ce disecam firul in patru. Turok a vrut sa se bage in seama si nu imi place stilul asta, de comentat de dragul comentariului. Sunt convins ca tu ai priceput.
0

#64 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 14 January 2009 - 01:30 AM

ROMULUS ! ...Deja tind sa cred ca ai cam exagerat in ultima la afirmare .Te-a deranjat ca te-am intrebat daca tu ai oprit motorul sau sa oprit el?( din nefericite cauze) ...incearca sa nu mai fi atat de acid in gandire .HAI CAI SIMPLU! :wub:


Este un forum unde avem dreptul fiecare la opini ...nu la critici !

criticile sunt pt , gazete , ziare , etc ...nu isi are locul aici . SPER! :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de TUROK: 14 January 2009 - 01:33 AM

ADOR VITEZA!!!
0

#65 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 14 January 2009 - 01:41 AM

Da, mai, accept critica ta. Rectific special pentru tine. L-am oprit intentionat. Vroiam sa verific temperatura optima in zbor. M-ai prins. Si vroiam sa vad daca-mi ud chilotii la un Dead Stick neprevazut dar voluntar. M-ai prins, ce sa mai spun.

Macar acum stii si tu ce inseamna Dead Stick Landing.
0

#66 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 14 January 2009 - 10:12 AM

Vezi postareaTUROK, la Jan 13 2009, 11:10 PM, a spus:

si ma surprinde cel mai mult ca tu nu ma prea intelegi niciodata ...oare de ce? :) surprinde-ma!


Sa o punem un pic altfel... doar Romulus iti zice ca nu te intelege.. altii nu se mai obosesc sa priceapa si ignora..

In film nu prea conta cine a oprit motorul.. romulus ,frigul , lipsa de combustibil.. review-ul e despre calmato si ce era important (lucru pe care tu nu l-ai priceput) e ca aterizeaza frumos si safe fara motor.
DT
0

#67 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 14 January 2009 - 10:44 AM

brrr.... scurt-circuit intre urechi (vb unui coleg forumist).

fost-am acolo si vazut intamplarea. vine al dreaq de frumos la aterizare fara motor.

da te intreb acu', Romulus, pt ca stiu ca motorul merge bine, care a fost motivul opririi. ca din ce imi amintesc nu erai la primul zbor, deci motorul era "cald". te intreb pt ca nu mai tin minte exact ce explicatie ai dat tu atunci, si sunt curios, mai ales ca intentionez sa iau si eu un Calmato.

parca si Ave a avut un Dead Stick Landing acum vreo 2 saptamani... sa fie de la frig?
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#68 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 14 January 2009 - 11:36 AM

Allen, in weekend, motorul s-a oprit din cauza de stat prea mult la relanti, asta ai vazut tu. Ieri, cand e filmarea, s-a oprit in mijlocul unor manevre, probabil din ceva motiv nu a ajuns combustibil la carburator, dupa cum a sunat o accentuare brusca a sunetului, sau doar o bula de aer. N-am idee si n-a contat prea mult.
0

#69 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 14 January 2009 - 12:44 PM

ahaaa... am crezut ca e de sambata. oricum, si ieri (din filmare) si sambata (pe viu) am vazut cum vine "bestia" la aterizare dupa DSL... ca un fulg. mai ramana sa cuget oleaca la ceva bisnisssss... si daca iese, imi iau Calmato.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#70 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 14 January 2009 - 12:55 PM

A mai fost un "mini-incident" duminica. Cred ca l-ai zburat pana a ramas fara combustibil, pentru ca motorul nu se mai accelera si se auzea ciudat. De aterizat l-ai aterizat cam la 10 metrii de pista, in balarii, dar fara incidente.
0

#71 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 14 January 2009 - 01:03 PM

Da. Motorul asta merge impecabil, dar daca nu sunt atent si-l tin la relanti, trebuie foarte mare grija la acceleratie ca se inneaca. Nu stiu daca e normal, dar eu m-am obisnuit asa cu el. La un OS MAX 61FX am vazut ca sta la relanti oricant si nu are probleme la accelerare. La mine nu e asa, trebuie foarte mare grija la cum accelerez.

Motorul meu e Kyosho GX-40.
0

#72 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 14 January 2009 - 01:18 PM

Vezi postareaRomulus, la Jan 14 2009, 01:03 PM, a spus:

Da. Motorul asta merge impecabil, dar daca nu sunt atent si-l tin la relanti, trebuie foarte mare grija la acceleratie ca se inneaca. Nu stiu daca e normal, dar eu m-am obisnuit asa cu el. La un OS MAX 61FX am vazut ca sta la relanti oricant si nu are probleme la accelerare. La mine nu e asa, trebuie foarte mare grija la cum accelerez.

La fel facea si la mine, pana i-am saracit putin amestecul la relanti. Acum accelereaza in tromba.
Multumiri pe aceasta cale lui Zodel care ne-a pointat catre Model Sport Aviator. Mai exact, dupa o frunzarire a siteului, am dat peste acest articol despre reglajul motorului, si pot spune ca mi se pare ca in acest moment merge absolut bestial.
Ave
0

#73 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 14 January 2009 - 01:23 PM

Nu stiu. Tot ZOD l-a reglat si pe al meu si nu sunt sigur ca ai inteles ce spun eu. Accelereaza super de la relanti, dar daca sta la relanti 10-15 secunde, nu mai accelereaza bine. O sa ma mai joc cu el putin dar cand vine caldura.
0

#74 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 14 January 2009 - 01:41 PM

Vezi postareaRomulus, la Jan 14 2009, 01:23 PM, a spus:

Nu stiu. Tot ZOD l-a reglat si pe al meu si nu sunt sigur ca ai inteles ce spun eu.

Am inteles foarte bine. Si al meu facea exact la fel cu reglajul de relanti din fabrica.
Ave
0

#75 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 15 January 2009 - 11:27 AM

Am mai citit inca o data articolul ala. Asta dupa ce m-am jucat deja cu 2 motoare si am inceput sa le inteleg functionarea. Acum e si mai clar ca data viitoare voi avea ceva in plus de reglat :rolleyes:.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#76 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 16 January 2009 - 02:05 PM

Inca un video cu acest avion.


0

#77 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 10 February 2009 - 11:32 AM

Referitor la elicea potrivita pentru acest aparat, cu motorizarea stoc, cateva comentarii.

Kitul vine cu o monstruoasa - dupa mine - elice 12x6, branduita Kyosho. Nu am incercat-o dar ma manca palmele intens. Pentru rodaj, in noiembrie 2008 am pus o 10x6 care pare buna, doar ca motorul chiar la relanti (relanti stabil) cam pune avionul in miscare. De asemenea aparatul este extrem de vitezoman cu elicea asta, vine la aterizare ca racheta in schimb reprizele de acceleratie sunt cam slabe, iar de urcat... vai de sufletul lui, trebuie sa iei ceva viteza in prealabil. Motiv pentru care am ascultat de niste oameni de bine si mi-am luat si o 11x5, respectiv o 12,25x3,75.

Dupa ce am "ciupit" putin 10x6-ul am trecut la 11x5. O elice foarte placuta sufletului acestui avion, accelereaza imediat (practic se desprinde de sol in maxim 10 m, poate si mai putin cu motorul la blana), iar efectul mansei de gaz este imediat, atat la accelerare cat si la decelerare. De urcat urca excelent; nu m-as hazarda sa afirm ca urca nelimitat, insa face fata cu brio unui looping sau unei ranversari. N-are pilotul mana de asa ceva, dar cred ca e mai mult decat rezonabil. Desigur, pasul mai mic implica si o viteza maxima ceva mai redusa, dar pe de alta parte aterizarile sunt parfum, aparatul se "aseaza" foarte bine pe panta si se stabilizeaza la o viteza suficient de scazuta, ba chiar as indrazni sa spun ca-i trebuie o farama de gaz pe final. Cel mai probabil voi ramane la elicea asta - dupa ce voi comanda 2 bucati, ce veche pierzandu-si sambata un varf de pala in urma unei aterizari mai dure (multam Miezu' pentru observatia cu varful stirbit, desi cred ca trasesem un zbor cu ea asa; mare minune ca nu s-a dezintegrat aparatul...) Un alt comentariu apropo de aterizarea mai dura este ca roata de bot preia foarte bine socul prin acel arc spiralat, practic aparatul nu s-a resimtit in nici un fel dupa manevra cu pricina (evident, exceptand elicea).

Intrucat nu-mi venea sa ratez restul zilei (desi nu am mai prins decat un zbor), negasind pe la co-zburatori nici o 11x5, m-am hotarat sa folosesc elicea de 12,25x3,75 pe care o aveam la mine. Din fericire aveam si un con potrivit, pe care a trebuit doar sa-l tai putin. Cu aceasta elice avionul decoleaza putin mai lung fata de 11x5, este - evident - si mai putin vitezoman fata de varianta anterioara in schimb urca linistit. Nu am apucat sa fac mai multe teste, insa aparent se comporta mai bine in urcare fata de echiparea cu 11x5, desi - oarecum firesc - motorul trebuie turat mai mult. Regimul de aterizare cere ceva gaz, altfel senzatia mea ste ca avionul se cam apropie de limita de angajare. Comportamentul este ceva mai sportiv, probabil cu putina bunavointa avionul sta si in hover :rolleyes:, dar nu e cazul sa incerc nastrusnicii de-astea pentru moment.

Intr-un viitor nu foarte indepartat cred ca-i voi pune si 12x6-ul de la producator, sa vedem cum face si cu aia. Cred insa ca va fi EXTREM de vitezoman, va trebui sa reglez bine-bine relanti-ul ca sa am o sansa de aterizare cu motorul pornit, altfel cred ca dead stick scrie pe mine cu monstrul ala. Per ansamblu insa, la nivelul meu de indemanare cred ca o elice 11x5 este numai buna pentru acest aparat.

Aceasta postare a fost editata de ave: 10 February 2009 - 11:36 AM

Ave
0

#78 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 09 May 2009 - 01:17 AM

Avand in vedere ca la o aterizare in vant, candva in februarie, Calmato meu a suferit un incident - panoul de foc fiind rupt, azi i-a sosit clipa si l-am reparat. Bine, el era deja reparat de un cineva care se pricepe mai bine decat mine, dar i-am pus motorul la loc, si i-am refacut reglajele ca maine sa-l pot zbura din nou. Macar daca-l pun deoparte in hangar, sa-l pun complet functional.

Calmato, bine ai revenit!

Maine, proba de zbor, sa vedem daca recunosc vechea bestie...
0

#79 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 09 May 2009 - 01:31 AM

Dar el oare te-o mai recunoaste?
ADOR VITEZA!!!
0

#80 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 09 May 2009 - 02:08 AM

Daca nu ma recunoaste, il vand si-mi iau ceva mai mare... Doar sunt barbat.
0

#81 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 09 May 2009 - 07:06 AM

Vezi postareaRomulus, la May 9 2009, 03:08 AM, a spus:

Daca nu ma recunoaste, il vand si-mi iau ceva mai mare... Doar sunt barbat.


Vinde-l ca sa "radem" de el !

Si cu ocazia asta SALUT cu respect pe marele
comandor si primul meu "dascal" la prima mea incercare
de aterizare - reusita - !

Am trait un regret cand nu l-am mai intalniut la Chitila dar acum ma bucur
ca este iarasi ca si linga noi !

Mult Noroc si zboruri " speciale " !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#82 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 09 May 2009 - 10:31 AM

Asa sa-i ramana numele... :angry2:
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu