Kyosho Calmato Sports 40
#61
Postat 14 January 2009 - 12:47 AM
#62
Postat 14 January 2009 - 12:49 AM
Filmul e clar. aterizarea si mai clara :rolleyes:
#63
Postat 14 January 2009 - 12:50 AM
Kriminel, la Jan 14 2009, 12:41 AM, a spus:
[...]
OK. Planoarele nu sunt avioane ci sunt... planoare. Cred ca e putin diferit conceptul. Unele n-au motor deloc deci e oprit tot timpul... :rolleyes:
Nu inteleg de ce disecam firul in patru. Turok a vrut sa se bage in seama si nu imi place stilul asta, de comentat de dragul comentariului. Sunt convins ca tu ai priceput.
#64
Postat 14 January 2009 - 01:30 AM
Este un forum unde avem dreptul fiecare la opini ...nu la critici !
criticile sunt pt , gazete , ziare , etc ...nu isi are locul aici . SPER! :rolleyes:
Aceasta postare a fost editata de TUROK: 14 January 2009 - 01:33 AM
#65
Postat 14 January 2009 - 01:41 AM
Macar acum stii si tu ce inseamna Dead Stick Landing.
#66
Postat 14 January 2009 - 10:12 AM
TUROK, la Jan 13 2009, 11:10 PM, a spus:
Sa o punem un pic altfel... doar Romulus iti zice ca nu te intelege.. altii nu se mai obosesc sa priceapa si ignora..
In film nu prea conta cine a oprit motorul.. romulus ,frigul , lipsa de combustibil.. review-ul e despre calmato si ce era important (lucru pe care tu nu l-ai priceput) e ca aterizeaza frumos si safe fara motor.
#67
Postat 14 January 2009 - 10:44 AM
fost-am acolo si vazut intamplarea. vine al dreaq de frumos la aterizare fara motor.
da te intreb acu', Romulus, pt ca stiu ca motorul merge bine, care a fost motivul opririi. ca din ce imi amintesc nu erai la primul zbor, deci motorul era "cald". te intreb pt ca nu mai tin minte exact ce explicatie ai dat tu atunci, si sunt curios, mai ales ca intentionez sa iau si eu un Calmato.
parca si Ave a avut un Dead Stick Landing acum vreo 2 saptamani... sa fie de la frig?
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#68
Postat 14 January 2009 - 11:36 AM
#69
Postat 14 January 2009 - 12:44 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#70
Postat 14 January 2009 - 12:55 PM
#71
Postat 14 January 2009 - 01:03 PM
Motorul meu e Kyosho GX-40.
#72
Postat 14 January 2009 - 01:18 PM
Romulus, la Jan 14 2009, 01:03 PM, a spus:
La fel facea si la mine, pana i-am saracit putin amestecul la relanti. Acum accelereaza in tromba.
Multumiri pe aceasta cale lui Zodel care ne-a pointat catre Model Sport Aviator. Mai exact, dupa o frunzarire a siteului, am dat peste acest articol despre reglajul motorului, si pot spune ca mi se pare ca in acest moment merge absolut bestial.
#73
Postat 14 January 2009 - 01:23 PM
#74
Postat 14 January 2009 - 01:41 PM
Romulus, la Jan 14 2009, 01:23 PM, a spus:
Am inteles foarte bine. Si al meu facea exact la fel cu reglajul de relanti din fabrica.
#75
Postat 15 January 2009 - 11:27 AM
#77
Postat 10 February 2009 - 11:32 AM
Kitul vine cu o monstruoasa - dupa mine - elice 12x6, branduita Kyosho. Nu am incercat-o dar ma manca palmele intens. Pentru rodaj, in noiembrie 2008 am pus o 10x6 care pare buna, doar ca motorul chiar la relanti (relanti stabil) cam pune avionul in miscare. De asemenea aparatul este extrem de vitezoman cu elicea asta, vine la aterizare ca racheta in schimb reprizele de acceleratie sunt cam slabe, iar de urcat... vai de sufletul lui, trebuie sa iei ceva viteza in prealabil. Motiv pentru care am ascultat de niste oameni de bine si mi-am luat si o 11x5, respectiv o 12,25x3,75.
Dupa ce am "ciupit" putin 10x6-ul am trecut la 11x5. O elice foarte placuta sufletului acestui avion, accelereaza imediat (practic se desprinde de sol in maxim 10 m, poate si mai putin cu motorul la blana), iar efectul mansei de gaz este imediat, atat la accelerare cat si la decelerare. De urcat urca excelent; nu m-as hazarda sa afirm ca urca nelimitat, insa face fata cu brio unui looping sau unei ranversari. N-are pilotul mana de asa ceva, dar cred ca e mai mult decat rezonabil. Desigur, pasul mai mic implica si o viteza maxima ceva mai redusa, dar pe de alta parte aterizarile sunt parfum, aparatul se "aseaza" foarte bine pe panta si se stabilizeaza la o viteza suficient de scazuta, ba chiar as indrazni sa spun ca-i trebuie o farama de gaz pe final. Cel mai probabil voi ramane la elicea asta - dupa ce voi comanda 2 bucati, ce veche pierzandu-si sambata un varf de pala in urma unei aterizari mai dure (multam Miezu' pentru observatia cu varful stirbit, desi cred ca trasesem un zbor cu ea asa; mare minune ca nu s-a dezintegrat aparatul...) Un alt comentariu apropo de aterizarea mai dura este ca roata de bot preia foarte bine socul prin acel arc spiralat, practic aparatul nu s-a resimtit in nici un fel dupa manevra cu pricina (evident, exceptand elicea).
Intrucat nu-mi venea sa ratez restul zilei (desi nu am mai prins decat un zbor), negasind pe la co-zburatori nici o 11x5, m-am hotarat sa folosesc elicea de 12,25x3,75 pe care o aveam la mine. Din fericire aveam si un con potrivit, pe care a trebuit doar sa-l tai putin. Cu aceasta elice avionul decoleaza putin mai lung fata de 11x5, este - evident - si mai putin vitezoman fata de varianta anterioara in schimb urca linistit. Nu am apucat sa fac mai multe teste, insa aparent se comporta mai bine in urcare fata de echiparea cu 11x5, desi - oarecum firesc - motorul trebuie turat mai mult. Regimul de aterizare cere ceva gaz, altfel senzatia mea ste ca avionul se cam apropie de limita de angajare. Comportamentul este ceva mai sportiv, probabil cu putina bunavointa avionul sta si in hover :rolleyes:, dar nu e cazul sa incerc nastrusnicii de-astea pentru moment.
Intr-un viitor nu foarte indepartat cred ca-i voi pune si 12x6-ul de la producator, sa vedem cum face si cu aia. Cred insa ca va fi EXTREM de vitezoman, va trebui sa reglez bine-bine relanti-ul ca sa am o sansa de aterizare cu motorul pornit, altfel cred ca dead stick scrie pe mine cu monstrul ala. Per ansamblu insa, la nivelul meu de indemanare cred ca o elice 11x5 este numai buna pentru acest aparat.
Aceasta postare a fost editata de ave: 10 February 2009 - 11:36 AM
#78
Postat 09 May 2009 - 01:17 AM
Calmato, bine ai revenit!
Maine, proba de zbor, sa vedem daca recunosc vechea bestie...
#80
Postat 09 May 2009 - 02:08 AM
#81
Postat 09 May 2009 - 07:06 AM
Romulus, la May 9 2009, 03:08 AM, a spus:
Vinde-l ca sa "radem" de el !
Si cu ocazia asta SALUT cu respect pe marele
comandor si primul meu "dascal" la prima mea incercare
de aterizare - reusita - !
Am trait un regret cand nu l-am mai intalniut la Chitila dar acum ma bucur
ca este iarasi ca si linga noi !
Mult Noroc si zboruri " speciale " !