Modelism - RHC Forum: Kyosho Calmato Sports 40 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Kyosho Calmato Sports 40

#31 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 14 October 2008 - 01:03 PM

Vezi postareaRomulus, la Oct 14 2008, 01:56 PM, a spus:

Lasati-l mai sa spuna, ca ma simt si io pilot adevarat, nu incepator care ma stradui sa tin in aer in avion... :D

Tu iar te bagi ma aiurea-n subiect?...un moderator sa stearga ce a zis asta, ca e off topic!!! Propun ban dupa IP!

Citeaza

Am luat tuburi. O sa le incerc.


Tuburile alea sunt ok daca stii sa le pui: un capat la evacuare iar nulul il legi la pamant!!!

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 14 October 2008 - 01:04 PM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#32 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 14 October 2008 - 01:07 PM

Am inteles. Nulul la pamant si plusul la paratraznet. ACUUUUUM!
0

#33 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 14 October 2008 - 01:13 PM

Cu tubul....indiferent de lungime sau diametru....motorul va merge mai rau. Cu cat mai rau? Evident cu cat este mai lung si cu cat este mai subtire.
Stersul modelului dupa zbor...reusit ca altfel nu ai ce sa stergi...este chiar o placere.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#34 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 14 October 2008 - 01:40 PM

Vezi postareaRomulus, la Oct 14 2008, 01:59 PM, a spus:

Am luat tuburi. O sa le incerc. Stiu ca se manjeste, nu e vorba de asta. Dar fara tub il manjeste in locuri unde intra inauntru smacul pe la aripi. As directiona jetul pe dedesupt cumva, ca acolo n-are ce sa strice. A inceput sa-mi placa mirosul de metanol si unsoarea uleiului din el... :D

directioneaza jetul fara sa-i pui tub...desfa surubul la toba si incearca sa directionezi stutul in sus...cauta si tu diverse pozitii ,vezi unde se murdareste cel mai putin modelul.
flying is my life...
0

#35 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 14 October 2008 - 02:34 PM

Off topic... ca tot se face caterinca...

Vorbeste cu baietii de modelism feroviar sa-ti faca rost de un cos de locomotiva.... si il directionezi normal, in sus :D :D). Nu vei avea pierderi de putere pt simplul motiv ca ala e ca o galeata... :D :D)
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#36 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 14 October 2008 - 04:00 PM

OK. Gata, am pricepul. Il sterg si lacuiesc unde e cazul. :D
0

#37 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 14 October 2008 - 08:23 PM

[quote name='Abburo' date='Oct 14 2008, 03:34 PM' post='247067']
Off topic... ca tot se face caterinca...

Vorbeste cu baietii de modelism feroviar sa-ti faca rost de un cos de locomotiva.... si il directionezi normal, in sus :D :D). Nu vei avea pierderi de putere pt simplul motiv ca ala e ca o galeata... :D :D)
[/quote


eu iti pot oferi un macaz ...........
ADOR VITEZA!!!
0

#38 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 02 November 2008 - 07:39 PM

Azi am incins putin micul monstru - Calmato - si al sau motoras non-OS. Au iesit putin scantei, dar m-a facut fericit. Super buna investitia, super zi de zbor daruita mie de Calmato azi.

Au zburat cu el si unii care nu sunt incepatori si au zambit de bine, nu de rau, deci un punct pozitiv pentru Calmato.
0

#39 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 05 November 2008 - 08:27 PM

Azi am zburat cu Calmato Sports 40, cu un Unilog montat pe model.

Am avut senzori de V, A, Temperatura motor, Temperatura interioara, RPM optic, altitudine, airspeed.

Asa arata graficul unui zbor de 7 minute.

Fisier atasat  calmato_flight_unilog.jpg (401.88K)
Number of downloads: 675

Daca sunt interesati o sa scriu un articol despre Unilog.
0

#40 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 05 November 2008 - 09:34 PM

Aici se vede decolarea precum si o prima ranversare. Inclin sa cred ca ceva nu a fost in regula cu tubul pitot si a inregistrat date eronate. Trebuie sa-l mai verific. Dar altfel, se vad bine spriturile din maneta de gaz de pe pista, se vede primul razmut si imediat dupa aia o ranversare, unde de frica sa nu moara motorul la accelerare, dupa ce-a fost tinut la relanti in picaj, am dat cateva sprituri...

Fisier atasat  Calmato_Unilog_Takeoff.jpg (213.43K)
Number of downloads: 486
0

#41 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 05 November 2008 - 09:36 PM

Mentionez ca cele doua tuburi de silicon care veneau de la tubul pitot, au fost montate improvizat si strangulate putin de aripa la intrarea in fuselaj. Alta solutie rapida n-am avut. Pentru weekend, le voi monta intr-un mod mai profesionist putin si voi monta si display-ul in cockpit pentru a putea verifica totul pe loc.
0

#42 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 05 November 2008 - 10:01 PM

Aici se vad doua manevre acrobatice. Un Cuban 8, urmat imediat de un inverted Cuban 8.

Fisier atasat  Calmato_Unilog_Cuban_8.jpg (276.88K)
Number of downloads: 560
0

#43 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 06 November 2008 - 12:57 PM

Superba scula. Abia astept sa termin sambata rodajul la al meu, si sa-i dau si primul zbor. Momentan mai am de lipit profundorul si de reglat comenzile.

Mersic Romulus pentru tot sprijinul!
Ave
0

#44 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 06 November 2008 - 02:18 PM

Vezi postareaRomulus, la Nov 5 2008, 08:27 PM, a spus:




Star date 20081106, galaxy Tiquila

Dear captain Picard,

Borgs are heading us! ETA, 25 earth minutes! Our indicators reveals some malfunctions to our Pitot tube. Please have a quick read of our logs and take the apropiate measures,

Regards,
Data

PS: prea tare scula... o prezentare ar fi super bine venita!
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#45 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 06 November 2008 - 03:02 PM

Vezi postareaAbburo, la Nov 6 2008, 02:18 PM, a spus:

[...]
Borgs are heading us! ETA, 25 earth minutes! Our indicators reveals some malfunctions to our Pitot tube. Please have a quick read of our logs and take the apropiate measures.[...]

(Pt. cunoscatori): se zice "pliz do the needful." http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif

Aceasta postare a fost editata de ave: 06 November 2008 - 03:02 PM

Ave
0

#46 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 09 November 2008 - 07:29 PM

Azi am terminat primul galon de Cool Power 10% nitro, in zbor cu acest model. Rodajul l-am facut cu Tornado 10%. Consum cam 100 ml la 10 minute de zbor, deci am facut 40 de zboruri cu el de cam 10 minute. Il simt foarte bine si m-a invatat ENORM de multe. A meritat fiecare leut.

Azi a zburat intr-una si motorul Kyosho GX-40, dupa reglajul initial de relanti (multumesc Dragos pentru azi si ZOD pentru cel initial!), a zburat fara nici un sughit. Asa cum trebuie. Perfect.
0

#47 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 14 November 2008 - 04:00 PM

Poate ca nu e cel mai potrivit loc pentru o asemenea intrebare, dar...

Am pus pack-ul de receptie in avion folosind niste banda velcro ("scai" sau "arici"). Prima data l-am pus de proba, dar si pentru a alimenta receptia in vederea rodarii motorului. Logic ca nu m-a interesat prea mult potrivirea CG-ului. Acum evident ca la pregatirea de zbor nimerirea CG-ului avionului (longitudinal si transversal) este critica. Toate bune si frumoase, doar ca incercarea de a extrage pack-ul de la pozitia lui s-a soldat elegant cu dezlipirea benzii de pe structura (de placaj) a avionului. Evident ca odata dezlipita, banda aia nu se mai lipeste nici cu popa...

Ce solutii recomandati pentru situatia astfel creata?

Multumesc!

P.S. evident e vorba tot de un Kyosho Calmato 40, alfel nu deschideam pliscul pe topicul asta...

Aceasta postare a fost editata de ave: 14 November 2008 - 04:00 PM

Ave
0

#48 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 14 November 2008 - 04:06 PM

scoci sau banda dublu adeziva. Daca vrei sa asiguri definitiv banda respectiva pune si super glue pe suprafata pe care o lipesti altfel risti sa rupi cu un strat de lemn data viitoare cand vei mai vrea sa dezlipesti bateria de pe model.

Numai bine,
Calin


0

#49 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 14 November 2008 - 04:07 PM

Vezi postareaave, la Nov 14 2008, 04:00 PM, a spus:

[...] benzii de pe structura (de placaj) a avionului. Evident ca odata dezlipita, banda aia nu se mai lipeste nici cu popa...
[...]


Despre ce banda vorbim?



Daca de velcro vorbim oricum lipeste-o super bine cu cyano.
0

#50 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 14 November 2008 - 04:07 PM

presupun ca velcro:)

P.S. daca scoti des bateria din avion ideal e sa pui mai putina banda velcro pe baterie (eg 2 bucati de 2x2 cm). E mai usor de desfacut asa.
P.S1: scociul dublu adeziv asigura o lipire mai rigida iar banda o lipire mai "flexibila". Depinde de grosimea benzii.

Aceasta postare a fost editata de Kriminel: 14 November 2008 - 04:09 PM



0

#51 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 14 November 2008 - 04:24 PM

Vezi postareaave, la Nov 14 2008, 04:00 PM, a spus:

Poate ca nu e cel mai potrivit loc pentru o asemenea intrebare, dar...

Am pus pack-ul de receptie in avion folosind niste banda velcro ("scai" sau "arici"). Prima data l-am pus de proba, dar si pentru a alimenta receptia in vederea rodarii motorului. Logic ca nu m-a interesat prea mult potrivirea CG-ului. Acum evident ca la pregatirea de zbor nimerirea CG-ului avionului (longitudinal si transversal) este critica. Toate bune si frumoase, doar ca incercarea de a extrage pack-ul de la pozitia lui s-a soldat elegant cu dezlipirea benzii de pe structura (de placaj) a avionului. Evident ca odata dezlipita, banda aia nu se mai lipeste nici cu popa...

Ce solutii recomandati pentru situatia astfel creata?

Multumesc!

P.S. evident e vorba tot de un Kyosho Calmato 40, alfel nu deschideam pliscul pe topicul asta...


Io pun superglue pe velcro.. si lipesc velcro direct de model. Pun o banda desul de mare incat sa pot pune pacu si mai in fata si mai in spate.. Dupa centraj asigur cu 1 -2 coliere de plastic (soricei) .

Unde nu am loc folosesc doar soriceii (Vezi incidentul de acum 2 weekenduri cand mi-a zburat pacu din model).
DT
0

#52 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 14 November 2008 - 05:21 PM

Vezi postareaZOD, la Nov 14 2008, 04:24 PM, a spus:

Io pun superglue pe velcro.. si lipesc velcro direct de model. Pun o banda desul de mare incat sa pot pune pacu si mai in fata si mai in spate.. Dupa centraj asigur cu 1 -2 coliere de plastic (soricei).

Mersi, la asta ma gandisem si eu dar nu eram sigur ca e solutia cea mai potrivita. Diseara ii fac felul... Intr-adevar, asa m-am gandit si eu, si pare o varianta decenta - am pus si o banda lunga cat tot pack-ul, pe care nu intentionez sa-l dau jos prea des, desi dupa ce-mi vine cel de 2500 mAh de la Lindinger il inlocuiesc pe asta de 1100 mAh (NiCd, Spektrum, dar nu cred ca mai are 1000 mAh)...

@Kriminel: velcro, asa e. (am si spus initial :D ) Nu voi prea scoate packul de acolo, mai ales dupa ce va veni cel nou. Iar banda dublu adeziva am de 1,5 mm grosime, cred, ceea ce o face relativ subtire, dar na. Insa prefer sa nu pun B.A. pentru ca e mai usor de "jonglat" cu CG-ul in cazul velcro-ului.

Va multumesc tuturor pentru raspunsuri! Ne vedem maine, bucuresteni :D
Ave
0

#53 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 13 January 2009 - 10:27 PM

Calmato dead stick landing video


0

#54 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 13 January 2009 - 10:41 PM

sa oprit motorul sau l-ai taiat tu ?!spre final

Aceasta postare a fost editata de TUROK: 13 January 2009 - 10:42 PM

ADOR VITEZA!!!
0

#55 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 13 January 2009 - 11:01 PM

In mod evident s-a oprit singur. De ce l-as fi oprit asa in zbor eu?!? Mai ales ca incercam sa intru intr-un cutit...




Cum adica spre final?!? Toata faza e DESPRE oprirea motorului si aterizarea de urgenta (dead stick) care a urmat... Eu nu prea te inteleg...
0

#56 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 13 January 2009 - 11:10 PM

nu am stiut ca tu voiai sa intri intr-un cutit! ..nu am putut sa iti anticipez miscarea ..asta m-a surprins ..


si ma surprinde cel mai mult ca tu nu ma prea intelegi niciodata ...oare de ce? :rolleyes: surprinde-ma!
ADOR VITEZA!!!
0

#57 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 13 January 2009 - 11:11 PM

Turok, explica-mi tu de ce as fi oprit motorul voluntar in zbor, ca zau, la orice ma gandesc imi da cu zecimale. Lumineaza-ma.
0

#58 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 13 January 2009 - 11:54 PM

NU Romulus ...nu asta voiam sa te intreb ! ... eram curios sa stiu daca ai oprit tu motorul in zbor sau sa oprit el , pt ca nu mi-am dat seama si nu intelegeam ce sa intamplat prea bine in filmulet .Doar atat am vrut si eu sa aflu :wub: nici decum , nimik rau in gandirea mea nu voiam sa afirm ..A fost doar o curiozitate la felul cum se comporta motorul . :rolleyes:
ADOR VITEZA!!!
0

#59 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 14 January 2009 - 12:06 AM

pentru cei care n-au inteles... Dead Stick Landing, inseamna aterizare fortata din cauza de oprire de motor in aer, cel mai probabil involuntara. Scopul filmului, era sa se vada cum aterizeaza Calmato fortuit din cauza de motor oprit.

@turok: din motivele de mai sus, mi se pare ciudat sa ma intrebi daca oprirea motorului a fost voluntara. Eu trebuie sa vad un pilot rc, care opreste motorul in aer. Poate ca eu sunt incepator si n-am vazut, in fiecare zi invat cate ceva.
0

#60 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 14 January 2009 - 12:41 AM

nu e practica rea sa opresti motorul pe finala, sau chiar mai sus sa testezi capabilitatile de planor are modelului. Am facut-o cu foarte multe modele. De altfel planoarele urca cu motor si coboara cu motorul demult oprit (terminat combustibil sau oprit fortat - ca la electrice de exemplu).

Unele modele vin foarte lung la aterizare chiar si la relanti (vezi piperul meu) asa ca uneori mai opresc motorul sa vin cat mai scurt cu el.

Unii opresc motorul inainte de primul touchdown pentru a salva elicea in caz de capotare (si elicile la 50cc in sus sunt 30-50-80 eur carboanele).

Deci sunt varii motive:)


0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu