Modelism - RHC Forum: Motoare electrice - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Motoare electrice Diferenta

#1 Useril este offline   SkRuLL 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 428
  • Inregistrat: 29-January 08

Postat 29 August 2008 - 08:36 PM

Ma lamuriti si pe mine va rog care e diferenta intre un motor 19T sau 27T si unu 10T sau 9T stiu ca numaru ala indica numarul de inasurari.
Acuma, cu cat sunt mai putine infasurarile cu atat are turatie mai mare sau putere mai mare? Eu am o masina cen racing ME16 si vreau sa schimb motor stock care cred ca are 27T si vreau sa ma lamuresc cu infasurarile astea . Multumesc
Traxxas Stampede VXL (ezrun 5.5T) :P[/b][/b]
0

#2 Useril este offline   SkRuLL 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 428
  • Inregistrat: 29-January 08

Postat 29 August 2008 - 08:48 PM

Esc-ul meu are : motor limit 19T asta ce inseamna?
Traxxas Stampede VXL (ezrun 5.5T) :P[/b][/b]
0

#3 Useril este offline   Porumbeu 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 30 August 2008 - 11:17 AM

Cu cat sunt mai putine T cu atat ai mai multa turatie dar implicit mai putina forta, iar cu cat ai mai multe T cu atat ai turatie mica si cuplu mare. Regulatorul tau stie 19T deci nu vei putea pune un motor de 18T sau si mai jos.
0

#4 Useril este offline   ERASER 

  • Vintage
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2295
  • Inregistrat: 23-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Drumul Taberei
  • Interests:F3A , veliere

Postat 30 August 2008 - 02:04 PM

Cum ti-a spus si Porumbeu, spire putine = turatie mare, cuplu mic, consum MARE. Cu o demultiplicare adecvata, in final poti obtine mai multa putere decat dintr-un motor standard (stock 27 spire). Alergatorii de 1:10 onroad prefera motoarele cu 2 x 12 spire. Se pare ca au cel mai bun compromis turatie / cuplu. Eu personal folosesc 3 x 16 si 2 x 17 cu regulatoare de 140A si 40A. La cum merg eu nu sesizez nici o diferenta.

Daca regulatorul tau duce minim 19 spire asta inseamna ca este limitat undeva la 30A. Un motor extrem, 8 spire, necesita un regulator de minimum 80A.
Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
0

#5 Useril este offline   SkRuLL 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 428
  • Inregistrat: 29-January 08

Postat 30 August 2008 - 03:06 PM

Ok.. mersi mult, acum ma-m lamurit, o sa las topicul deschis poate mai sunt alti necunoscatori care vor sa puna intrebari despre motoare electrice , dak trebuie il inchid.
Traxxas Stampede VXL (ezrun 5.5T) :P[/b][/b]
0

#6 Useril este offline   LaurB 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 64
  • Inregistrat: 15-July 08
  • Gender:Male
  • Location:tg-jiu
  • Interests:automodelism, hi-fi, hard rock, nationalism

Postat 31 August 2008 - 11:14 AM

Acum mai este un aspect: sunt motoare care la acelasi nr de turns dar au nr de turatii diferite. De asta exista concurenta intre firmele de gen. pt inceput la modelul tau , eu unul as incerca un motor Clash 23 sau 21....au pret rezonabil si sunt bune pt alergat :angry2:
cine nu se mai joaca va ceda psihic...
0

#7 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

  Postat 31 August 2008 - 12:04 PM

Daca tot e vorba de "Turns" stie cineva sa-mi spuna nr de Turns la Jamara Venti 600 HSBB ?!?

Multumesc anticipat.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu