Ma lamuriti si pe mine va rog care e diferenta intre un motor 19T sau 27T si unu 10T sau 9T stiu ca numaru ala indica numarul de inasurari.
Acuma, cu cat sunt mai putine infasurarile cu atat are turatie mai mare sau putere mai mare? Eu am o masina cen racing ME16 si vreau sa schimb motor stock care cred ca are 27T si vreau sa ma lamuresc cu infasurarile astea . Multumesc
Pagina 1 din 1
Motoare electrice Diferenta
#3
Postat 30 August 2008 - 11:17 AM
Cu cat sunt mai putine T cu atat ai mai multa turatie dar implicit mai putina forta, iar cu cat ai mai multe T cu atat ai turatie mica si cuplu mare. Regulatorul tau stie 19T deci nu vei putea pune un motor de 18T sau si mai jos.
#4
Postat 30 August 2008 - 02:04 PM
Cum ti-a spus si Porumbeu, spire putine = turatie mare, cuplu mic, consum MARE. Cu o demultiplicare adecvata, in final poti obtine mai multa putere decat dintr-un motor standard (stock 27 spire). Alergatorii de 1:10 onroad prefera motoarele cu 2 x 12 spire. Se pare ca au cel mai bun compromis turatie / cuplu. Eu personal folosesc 3 x 16 si 2 x 17 cu regulatoare de 140A si 40A. La cum merg eu nu sesizez nici o diferenta.
Daca regulatorul tau duce minim 19 spire asta inseamna ca este limitat undeva la 30A. Un motor extrem, 8 spire, necesita un regulator de minimum 80A.
Daca regulatorul tau duce minim 19 spire asta inseamna ca este limitat undeva la 30A. Un motor extrem, 8 spire, necesita un regulator de minimum 80A.
Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
TEL. 0726.191.725
#6
Postat 31 August 2008 - 11:14 AM
Acum mai este un aspect: sunt motoare care la acelasi nr de turns dar au nr de turatii diferite. De asta exista concurenta intre firmele de gen. pt inceput la modelul tau , eu unul as incerca un motor Clash 23 sau 21....au pret rezonabil si sunt bune pt alergat :angry2:
cine nu se mai joaca va ceda psihic...
#7
Postat 31 August 2008 - 12:04 PM
Daca tot e vorba de "Turns" stie cineva sa-mi spuna nr de Turns la Jamara Venti 600 HSBB ?!?
Multumesc anticipat.
Multumesc anticipat.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1