Aceasta postare a fost editata de bunea: 18 August 2008 - 11:58 AM
rc px 16
#1
Postat 18 August 2008 - 11:58 AM
#2
Postat 18 August 2008 - 12:38 PM
bunea, la Aug 18 2008, 12:58 PM, a spus:
...visezi frumos ,dar pentru asta iti trebuie o alta statie ,plus tot ce mai implica motorizarea pe 2 elici, la 130m cat bate statia barcii , sistemul nu pare a fi compatibil cu dorintele tale!!!
Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 18 August 2008 - 12:40 PM
#3
Postat 18 August 2008 - 03:38 PM
apoi 3-4 celule lipo de 3000-4000 mah,separat pt fiecare motor. elici in jur de 30-35 mm in 2/3 pale.esc-uri de 60-80 ah pt fiecare motor.
daca ai pune cap la cap ,configuratia asta ar costa cam 1500 ron fara statie si charger :D
de preferabil sa ii pui pt inceput ...batiuri mari( ex :navy direct 2000) si poti incerca cu motoare seria 600 sau 700.
pt navy direct se pot monta orice motoare de la 500 la 700 si bl-uri cu diametrul de 36mm.
#5
Postat 18 August 2008 - 05:48 PM
#6
Postat 18 August 2008 - 05:57 PM
bunea, la Aug 18 2008, 06:48 PM, a spus:
ne-am prins noi, de mult !!!! si iti uram mult succes la transformarea barcutei, arata super si cred ca va iesi o super barcuta, rabdare si bani sa ai !
p.s. ma gandesc ca "recieveru" nu se arde din cauza bateriilor, zic si eu.... eu nu ma pricep la electronica
#7
Postat 18 August 2008 - 06:15 PM
#9
Postat 18 August 2008 - 06:39 PM
Tensiune: 6 - 12 volti
Curent in sarcina: aprox. 11 A
Curent maxim in sarcina: 14 A
Putere maxima: 100 W (60 s)
Turatie in gol: 3500 rpm/volt
Masa: 50 g
Lungime: 32 mm
Diametru: 20 mm
Lungime ax: 10 mm
Diametru ax: 2.3 mm
Regulator recomandat: 15 - 18 A
CRED CA E BUN:D imi permite bugetu ca trebuie sa iau doua...sunt bune?
#10
Postat 18 August 2008 - 06:57 PM
bunea, la Aug 18 2008, 07:39 PM, a spus:
Tensiune: 6 - 12 volti
Curent in sarcina: aprox. 11 A
Curent maxim in sarcina: 14 A
Putere maxima: 100 W (60 s)
Turatie in gol: 3500 rpm/volt
Masa: 50 g
Lungime: 32 mm
Diametru: 20 mm
Lungime ax: 10 mm
Diametru ax: 2.3 mm
Regulator recomandat: 15 - 18 A
CRED CA E BUN:D imi permite bugetu ca trebuie sa iau doua...sunt bune?
#12
Postat 18 August 2008 - 07:56 PM
nch, la Aug 18 2008, 08:31 PM, a spus:
coca doresc sa o pastrez...imi place designu de catmaran...dar o sa iau niste fasi de fibra de sticla si o sa o consolidez:D o sa pun fibra in doua straturi si pe exterior...caci la final o sa o revopsesc:D
#13
Postat 18 August 2008 - 08:38 PM
Tel. 0744915775
#14
Postat 18 August 2008 - 09:37 PM
manolo, la Aug 18 2008, 09:38 PM, a spus:
Fratilor, lasati omu' sa incerce...voi cum ati inceput ?
Bunea, sunt cateva chestii care trebuie sa le urmaresti :
1 motoarele cu perii, merg pe direct (on off) sau cu regulatoare de turatie specifice pentru motoarele cu perii (alimentarea motorului se face pe 2 fire)
2 motoarele fara perii, au regulatoare care sunt mai scumpe si mai complicate. alimentarea motorului se face pe 3 fire
3 un regulator de motor brushless, deserveste un singur motor . Daca vrei sa pui 2 motoare, iti trebuie 2 regulatoare.
4 regulatoarele, mai ales cele sub 30A, au o chestie care se cheama BEC. prin asta, poti sa alimentezi si receptorul folosind aceeasi baterie cu cea care alimenteaza motorul. Tu o sa ai 2 baterii, 2 regulatoare, trebuie sa fi atent, sa alimentezi receptorul doar din 1, nu din 2.
5 daca pui o baterie mai puternica in A, nu trebuie sa modifici nimic la barcuta.
6 daca pui motoare cu perii, mai puternice decat cele care le ai, e posibil sa depasesti amperajul maxim admis de circuitul existent pentru regulatorul de turatie (zic circuit pentru ca presupun ca ai acolo o cutie neagra care face totul ...receptor, regulator...)
7 schimbarea motorului te obliga sa schimbi prin urmare toata electrica.Adica motor nou inseamna regulator nou...regulatorul nou trebuie sa il legi la ceva si circuitul din fabtrica nu prea te ajuta decat daca esti super talent in electronica...ei bine acel ceva unde conectezi regulatorul nou, e un receptor. Receptor nou = statie noua.
8 dupa ce ai facut toate astea, parca e pacat sa ai atatia bani bagati intr-o barcuta care vireaza prin diferenta de turatie a motoarelor. Ei bine mai e un pas foarte mic sa ii faci directia aia controlabila din statie (un servo, niste parghii si gata).
In toata polologhia mea de pana acum am presupus ca motoarele actuale au regulator de turatie desi daca ma gandesc mai bine, cred ca nu au...au doar on off...nu au comanda proportionala.
Daca rezista sau nu barcuta la motoarele alea, nu ai decat sa testezi. Asta e metoda cea mai buna sa inveti si nu ai nimic de pierdut. Parerea mea personala e ca rezista. Motoare ca elea gasite de tine, sunt folosite ca motoare pe turbine la avioane tip jet din SPUMA! Turatie mare, putere mica. Parerea mea e ca structura de rezistenta a barcutei tale, nici nu o sa le simta, dar nu ma bag peste ce au zis ceilalti pentru ca nu am experienta foarte mare pe barci.
Repet, incearca! satisfactia e mare chiar daca la 5-10 minute, cedeaza barcuta...mare scofala . Ai satisfactia ca a mers! Ai experienta deja, ai prins gustul si mergi mai departe!
ORICE SUT IN FUND, ESTE UN SALT INAINTE :)
Daca iti dai seama din clipul de la METACAFE aratat mai sus de tine ce face pilotul in neregula in prima parte, inseamna ca deja esti avansat ;)
Spor la treaba
Aceasta postare a fost editata de alexvid: 18 August 2008 - 09:47 PM
#18
Postat 11 October 2008 - 08:06 AM
si nu cred ca vrei sa faci asta sau nu ai banii necesari
in alta ordine de idei barca asta nu merita atatia bani eu am avut aceasta barca si m-am lasat de modificat si din lipsa de bani si din lipsa de timp dar parerea mea este ca nu merita investit in aceasta barca
mai bine faci un cat din balsa pe care il ramfortezi cu fibra de sticla sau carbon si esti mai castigat,modelul de la old man .
daca ar fi sai iei motoare periate mai tarziu o sa vrei sa iai bl si cu alea ce o sa faci
o sa le arunci pe undeva si nu o sa mai faci nimic cu ele dar inca odata faci cum crezi tu ca este mai bien ^_^

Ajutor


Raspuns nou

Citare Multipla














