Modelism - RHC Forum: Cessna 210 Centurion - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Cessna 210 Centurion e ok pt incepator sau ce recomandati!?

#1 Useril este offline   mihai 

• Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 31-July 08

Postat 31 July 2008 - 12:05 PM

Buna va spun tuturor, sunt incepator...sau mai bine zis vreau sa fiu incepator :). Caut un aparat de zbor electric de dimensiuni reduse sa pot zbura cu el intr-o hala sau afara, initial m-am gandit la un heli insa incet, incet tind sa cred ca nu e cea mai inspirata alegere tinand cont ca vreau sa am costuri de intretinere si exploatare cat mai mici.
Ceva interesant am gasit de la Parkzone Cessna 210 Centurion 2.4 Ghz pe 3 canale insa nu stiu daca este cea mai buna alegere la banii astia (99 eur la http://www.parkflieger.de/Flugzeuge/Ready-...-Rot::1694.html )

Astept indrumari si exemple de alegeri mai inspirate daca exista si pentru bani mai putini :). Intentionez sa-l cumpar din Germania(Miercurea viitoare plec in Germ si raman acolo pt aprox 1-2 saptamani, deci orice sfat e bine venit cat mai repede :) )

Aceasta postare a fost editata de mihai: 31 July 2008 - 05:29 PM

0

#2 Useril este offline   mihai 

• Incepator
  • PipPip
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 31-July 08

Postat 09 August 2008 - 07:20 PM

nimeni nimic :lol:
0

#3 Useril este offline   ave 

• MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07

Postat 10 August 2008 - 01:46 PM

Vezi postareamihai, la Aug 9 2008, 08:20 PM, a spus:

nimeni nimic :D

Salut,

Nu-ti lua chestia aia pe 3 canale, nu te ajuta cu nimic. Mai bine cauta - eventual - un Cessna RTF cu eleroane care e o optiune mult mai buna daca vrei sa inveti sa zbori un aeromodel. Si neaparat fa rost si de un simulator ceva.