Pune o intrebare tehnica, primesti un raspuns
#3822
Postat 28 March 2016 - 07:23 AM
Custom CNC parts GNS Racing
#3823
Postat 28 March 2016 - 01:05 PM
Vreau sa mentionez ca pe viitor este posibila achizitionarea si unui combo ceva mai potent pt Blitz (ce mi-ati recomanda? la ce caracteristici ar trebui sa ma uit?) si nu as vrea sa fiu nevoit sa iau alt acumulator.
Multumesc!
Serpent s400 brushless
HPI Blitz
IMax B6 Charger
#3825
Postat 30 March 2016 - 02:00 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#3826
Postat 30 March 2016 - 02:13 PM
#3827
Postat 30 March 2016 - 03:02 PM
PS Vad ca cei cu 30C suporta 2C, iar cei cu 20C suporta 5C
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 30 March 2016 - 03:05 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide

#3828
Postat 30 March 2016 - 03:10 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide

#3829
Postat 01 April 2016 - 09:39 AM
Am luat un lipo acum vreo 2 ani si de atunci si pana in prezent l-am incarcat de vro 20 de ori, iar aseara masina s-a oprit brusc, iar masina parca nu mai era conectata la baterie(am bagat alt lipo si distractia a continuat). Cand am incercat sa-l incarc astazi, pe incarcator imi apare "Conection Break"
Mai am ce sa ii fac la lipo inafara de a-l arunca?
Bafta tuturor! :drinks:
#3830
Postat 01 April 2016 - 10:28 AM
#3831
Postat 01 April 2016 - 11:25 AM
Zeus, la 01 April 2016 - 10:28 AM, a spus:
E foarte putin unflat, e hardcase, sti vrun tutorial video care m-ar putea ajuta? Merci!
#3834
Postat 16 April 2016 - 03:00 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#3837
Postat 30 April 2016 - 03:48 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#3838
Postat 30 April 2016 - 07:50 PM
Eu as desface bateria cu grija, sa verific lipiturile
#3839
Postat 30 April 2016 - 08:23 PM
aiurica, la 30 April 2016 - 07:50 PM, a spus:
Eu as desface bateria cu grija, sa verific lipiturile
Ca tot ai atins subiectul acesta, cum pot lipi un cablu pe o tablita din aceea de aluminiu cu care sunt legate celulele intre ele? Cel putin la Zippy asa sunt si mi s-a rupt firul de plus de la una. Lipirea cu cositor nu a dat rezultatele pe care le-as vrea, fludorul a facut un pic de priza pe muchia tablitei rupte. Am reusit sa repar bine de tot o alta legatura, topita de mine din cauza unui scurt, dar la firul de plus nu a mai iesit chiar asa de bine. Din fabrica conexiunea intre celule se face prin presarea cu model a tablitelor respective. O metoda sigura pentru cositorirea aluminiului stie cineva?
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 30 April 2016 - 08:25 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide

#3843
Postat 30 April 2016 - 10:26 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide

#3844
Postat 03 May 2016 - 12:29 PM
http://www.ebay.com/...K%3AMEBIDX%3AIT
http://i.ebayimg.com/images/g/jnYAAOxydlFS2jwJ/s-l1600.jpg
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide

#3847
Postat 09 May 2016 - 06:36 AM
Dacă deciplez cardanele de la spur, rotile se invart liber, fara sa "agațe".
Simptoma a apărut dupa ce am lovit.o de cateva ori pe pista la Grand Arena, insa nu grav si nu sunt defecte vizibile.
Are careva vreo idee despre problema, ca nu as vrea sa demontez toata fața...
Multumesc
#3848
Postat 09 May 2016 - 08:23 AM
Oricum, sunt curios cine mai are problema asta si ce solutii a gasit.
Custom CNC parts GNS Racing
#3849
Postat 09 May 2016 - 09:26 AM
kaoma01, la 09 May 2016 - 06:36 AM, a spus:
Are careva vreo idee despre problema, ca nu as vrea sa demontez toata fața...
Multumesc
Ba...sa o demontezi :))
Pot fi multe cauze.....pini iesiti din planetare, planetara indoita la cuplaj, diferential cu probleme.multe.
Pune macar un film......nu suntem doctori sa ne dam cu parerea prin telefon( ca in reclama)
Nu asa se repara masinile. Inveti sa desfaci toata fata......toata masina. De cate ori este nevoie