Modelism - RHC Forum: golire rezervor - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

golire rezervor dupa zbor cum scoatem metanolul ramas?

#1 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2186
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 July 2008 - 01:56 PM

vreau si eu idei cum as putea sa scot metanolul ramas dupa zbor. idei testate si puse in practica daca se poate
la astea m-am gandit eu :
- pe la toba dar tot ramane in rezervor desi intorc avionul invers. pozitia rezervorului in avion e exact ca cea din poza
- sa mai pun in fundul rezervorului intr-un colt alt furtunel special pe golirea rezervorului dar nu as vrea alte gauri :D

mentionez ca furtunul care duce la motor se opreste la 0,5 cm de fundul rezervorului. deci nu poate trage tot combustibilul. sa prelungesc furtunul de alimentare pana in fund ar fi o idee dar ma gandesc sa nu se incurce in interior cu furtunul motorului.....

Fisiere atasate


    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#2 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 20 July 2008 - 02:45 PM

hash84, la 20 Jul 2008, 13:56, a spus:

mentionez ca furtunul care duce la motor se opreste la 0,5 cm de fundul rezervorului. deci nu poate trage tot combustibilul.

Si daca mai ramane putin in rezervor, cu ce-ar deranja?

Aceasta postare a fost editata de nimsoc: 20 July 2008 - 02:45 PM

0

#3 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2186
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 July 2008 - 02:55 PM

pai nu isi pierde din proprietati? nu se evapora? ca intra aerul la el...
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#4 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 20 July 2008 - 03:13 PM

....se evapora metanolul si ramane uleiul.Si la o noua alimentare se amesteca din nou cu restul de combustibil.Daca folosesti ulei sintetic poti sa-l lasi cat vrei in rezervor.La ricin e problema ca polimerizeaza si se intareste in timp.
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#5 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2186
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 July 2008 - 03:30 PM

folosesc combustibil tornado. in principiu ar trebui sa aibe ulei sintetic. daca se evapora metanolul la urmatorul zbor o sa am concentratie mai mare de ulei...
nu ma mai convingeti va rog sa il pastrez inauntru. vreau sa il scot afara :)
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#6 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 20 July 2008 - 03:52 PM

se opreste la 0,5 cm de fundul rezervorului- lucru valabil cand avionul urca la verticala.cand avionul sta orizontal sorbul sta fix pe (celalalt) fundul rezervorului,deci ar trebui sa ramana metanol extrem de putin in rezervor (spre deloc) presupunand ca-l tragi cu pompa afara si ca-l tragi afara pe furtunul corect (nu pe cel de suprapresiune,nici pe cel de alimentare!!).
flying is my life...
0

#7 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2186
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 July 2008 - 04:30 PM

SILVIU66, la 20 Jul 2008, 15:52, a spus:

se opreste la 0,5 cm de fundul rezervorului- lucru valabil cand avionul urca la verticala.cand avionul sta orizontal sorbul sta fix pe (celalalt) fundul rezervorului,deci ar trebui sa ramana metanol extrem de putin in rezervor (spre deloc) presupunand ca-l tragi cu pompa afara si ca-l tragi afara pe furtunul corect (nu pe cel de suprapresiune,nici pe cel de alimentare!!).

pus rezervoru in lumina unui bec. constat ca furtunul nu ajunge pe fund. e prea tare furtunu si nu se indoaie..... mai lucrez la el
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#8 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 20 July 2008 - 05:19 PM

asta cauzeaza si oprire de motor in aer.schimba-l urgent.
flying is my life...
0

#9 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2186
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 July 2008 - 05:29 PM

SILVIU66, la 20 Jul 2008, 17:19, a spus:

asta cauzeaza si oprire de motor in aer.schimba-l urgent.

yup. acu mi-am dat seama de ce se opreste motoru cateodata :). de doua ori cand zburam cu avionu la orizontala....
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#10 Useril este offline   Emilare 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 10-March 03

Postat 20 July 2008 - 07:57 PM

hash84, la 20 Jul 2008, 15:30, a spus:

folosesc combustibil tornado. in principiu ar trebui sa aibe ulei sintetic. daca se evapora metanolul la urmatorul zbor o sa am concentratie mai mare de ulei...
nu ma mai convingeti va rog sa il pastrez inauntru. vreau sa il scot afara :)

Nu incearca nimeni sa te convinga, dar mai simplu e sa obturezi toate cele trei furtunuri cu niste simple suruburi. Am procedat asa la un rezervor de-al meu si dupa cateva luni bune motorul pe care l-am montat a pornit si functionat foarte bine. Iar evaporare cum sa se produca daca e inchis ermetic ? Combustibilul sta la fel de bine ca si in bidonul original.....

Aceasta postare a fost editata de Emilare: 20 July 2008 - 07:58 PM

0

#11 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2186
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 July 2008 - 09:24 PM

Emilare, la 20 Jul 2008, 19:57, a spus:

hash84, la 20 Jul 2008, 15:30, a spus:

folosesc combustibil tornado. in principiu ar trebui sa aibe ulei sintetic. daca se evapora metanolul la urmatorul zbor o sa am concentratie mai mare de ulei...
nu ma mai convingeti va rog sa il pastrez inauntru. vreau sa il scot afara :)

Nu incearca nimeni sa te convinga, dar mai simplu e sa obturezi toate cele trei furtunuri cu niste simple suruburi. Am procedat asa la un rezervor de-al meu si dupa cateva luni bune motorul pe care l-am montat a pornit si functionat foarte bine. Iar evaporare cum sa se produca daca e inchis ermetic ? Combustibilul sta la fel de bine ca si in bidonul original.....

m-am gandit la asta, dar nu o sa am acces la furtunul de la motor sub capota.. si nici carburatorul nu prea am cum sa-l astup.... toba am acces
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#12 Userul este online   ERASER 

  • Vintage
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2278
  • Inregistrat: 23-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Drumul Taberei
  • Interests:F3A , veliere

Postat 02 August 2008 - 01:30 AM

Cumpara un filtru de tip "T" cu o intrare si doua iesiri. Vezi ca se gaseste la Robbe (Moldova) si costa ~ 14 lei. Il pui normal intre rezervor si motor iar pe iesirea a doua montezi un furtun pe care in timpul zborului il astupi cu un surub M3. Cand vrei sa golesti te bransezi acolo cu pompa si tragi carburantul care se va intoarce in bidon deja filtrat.
Avantajul este ca nu mai trebuie sa scoti furtune, capota sau sa faci alte manevre. Pur si simplu ii montezi capatul intr-un punct accesibil si ai rezolvat.

Fisier atasat  2168.jpg (13.85K)
Number of downloads: 105

Aceasta postare a fost editata de ERASER: 02 August 2008 - 01:56 AM

Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu