cum pot sa programez un throttle cut pe o statie graupner mx-16? citit manualul dar nu ajuta.
si nu vreau sa dau de trim in jos :D ... trebuie sa fie ceva pe acolo, sa pot pune pe un buton, dar nu am gasit sau nu am inteles eu bine manualul...
Pagina 1 din 1
throttle cut la graupner mx-16 cum il programez?
#1
Postat 23 June 2008 - 08:33 PM
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#2
Postat 30 June 2008 - 10:02 PM
macar cei ce aveti graupner, aveti asha ceva pe statie?
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#3
Postat 01 July 2008 - 10:35 AM
nu prea inteleg ce vrei sa programezi...
uita-te pe statie in partea dreapta sus ai un buton sub care scrie throtle cut (la mx-12 cel putin asa e)
tu legi servoul de pe acceleratie in asa fel incat, cand mansa ti-e aproape la 0 sa ai motorul la relanti. cand vrei sa il opresti pui mansa pe 0 si apesi pe butonul de throtle cut.
cursa de throtle cut (cat sa mai mearga servoul inapoi cand apesi butonul) o poti seta dintr-un sub meniu care se numeste throtle cut.
uita-te pe statie in partea dreapta sus ai un buton sub care scrie throtle cut (la mx-12 cel putin asa e)
tu legi servoul de pe acceleratie in asa fel incat, cand mansa ti-e aproape la 0 sa ai motorul la relanti. cand vrei sa il opresti pui mansa pe 0 si apesi pe butonul de throtle cut.
cursa de throtle cut (cat sa mai mearga servoul inapoi cand apesi butonul) o poti seta dintr-un sub meniu care se numeste throtle cut.
#4
Postat 01 July 2008 - 10:41 AM
la mx12 e asa cum spui. la mx16 exista acel buton, in aceeasi pozitie ca pe mx12, dar trebuie setat sa faca asa ceva. trebuie sa-l seteze pentru un mix throttle --> throtle cu - x%
http://www.graupner.de/fileadmin/downloadc...922_4701_GB.pdf
http://www.graupner.de/fileadmin/downloadc...922_4701_GB.pdf
Aceasta postare a fost editata de fulgerica: 01 July 2008 - 10:43 AM
Laser frate!
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#5
Postat 01 July 2008 - 10:48 AM
ah pai atunci din meniul de switch assignment alegi la switch-u respectiv sw4/pb8 il pui ca throtle cut iarm odul de functionare il setezi ca push buton "8" cum zic ei in manual.
#6
Postat 01 July 2008 - 11:08 AM
fulgerica, la 1 Jul 2008, 10:41, a spus:
la mx12 e asa cum spui. la mx16 exista acel buton, in aceeasi pozitie ca pe mx12, dar trebuie setat sa faca asa ceva. trebuie sa-l seteze pentru un mix throttle --> throtle cu - x%
http://www.graupner.de/fileadmin/downloadc...922_4701_GB.pdf
http://www.graupner.de/fileadmin/downloadc...922_4701_GB.pdf
nu ma duce capul..... in meniu nu are functie de throttle cut off. in schimb am gasit o treaba. cutt off function merge numai din trim. dai in directia care se opreste motorul la max. si apoi cu un singur "click" revine in pozitia de relantii. eu vroiam exact invers...... cu un singur click sa tai motorul, dar vad ca nemtii sunt de alta parere. mai nasol in situatii de urgentza cand trebuie sa tai motorul de urgenta. ca dureaza vreo sec de la apasarea butonului...
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#7
Postat 01 July 2008 - 11:26 AM
Va salut,
Asta e singurul dezavantaj al trimerului digital pe throttle. Cu unul analogic tai motorul mult mai repede.
Eu am la JR X9303 trimer analogic pe motor, dar nu-l folosesc pentru a taia motorul, ci am asignat un switch (gear, de exemplu), si am facut un mixaj intre cele doua canale.
Functioneaza perfect si la termic si la electric, si trimerul ramane astfel in pozitia setata tot timpul.
Exista si un switch de throttle hold, insa pe acesta il voi folosi pentru autolanding.
Citeaza
mai nasol in situatii de urgentza cand trebuie sa tai motorul de urgenta. ca dureaza vreo sec de la apasarea butonului...
Eu am la JR X9303 trimer analogic pe motor, dar nu-l folosesc pentru a taia motorul, ci am asignat un switch (gear, de exemplu), si am facut un mixaj intre cele doua canale.
Functioneaza perfect si la termic si la electric, si trimerul ramane astfel in pozitia setata tot timpul.
Exista si un switch de throttle hold, insa pe acesta il voi folosi pentru autolanding.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1