Modelism - RHC Forum: Frecventa radio - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Frecventa radio intrebare de noob

#1 Useril este offline   ButonEL 

• Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 29-December 07

Postat 30 June 2008 - 09:57 PM

Salut si bine v-am gasit dragi modelisti.

Apelez la voi cu o problema care personal ma depaseste, sunt total incepator in automodelismul si electronica (radio) iar cunostintele mele in acest domeniu aproape ca sunt inexistente.

Problema este urmatoarea:
am un model electric made in China (Toyota Celica 2003) pe care l-am primit de la o cunostinta inpreuna cu doua radio comenzi. Nu este nou si se gaseste prin comert in jurul sumei de 70,00 ron (cred) dar imi place mult si vreau sa o pun in miscare insa nu functioneaza. Pe model scrie ca frecventa radio este de 40 MHz, pe una dintre radio comenzi este scris 27 MHz iar pe cealalta nu am putut sa aflu cu ce frecventa functioneaza.
Am verificat motorul ce pune modelul in miscare si pe cel de directie direct la baterie si functioneaza (plus luminile farurilor). Banuiesc ca nici cea de-a doua radio comanda nu a apartinut modelului respectiv dar credeti ca se poate modifica una dintre cele doua pentru a pune in miscare modelul?

Va rog un sfat, o idee, o solutie, ceva acolo, o luminita.

Aceasta postare a fost editata de ButonEL: 30 June 2008 - 10:05 PM

0

#2 Useril este offline   casper20 

• Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Postari: 3630
  • Inregistrat: 09-June 07

Postat 30 June 2008 - 11:19 PM

Desfa cealalta telecomanda si vezi cefrecventa arecristalul din ea, ii o piesa metalica plata lipita in picioare.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#3 Useril este offline   ButonEL 

• Nou venit
  • Pip

Postat 01 July 2008 - 06:23 PM