Modelism - RHC Forum: HET F-16C - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

HET F-16C minijet

#31 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 03 July 2008 - 08:33 PM

...poze K.P.

Fisiere atasate


If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#32 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 04 July 2008 - 09:53 AM

Poate va ajuta http://www.warbirds-rc.org/artman/publish/...alcon_EDF.shtml
Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#33 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 14 July 2008 - 03:17 PM

ansamblul propulsor
toate cablurile sunt dintr-o bucata, lipite direct pe variator

Fisiere atasate


If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#34 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 14 July 2008 - 03:20 PM

variatorul fix in spatele motorului la cea mai mica distanta posibila
si cablurile inmanuchiate cu tub termocontractant care traverseaza duct-ul

Fisiere atasate


If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#35 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 14 July 2008 - 03:21 PM

vedere spate

Fisiere atasate


If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#36 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 14 July 2008 - 03:23 PM

si servomecanismul in sfarsit pe pozitie

Fisiere atasate


If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#37 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 14 July 2008 - 04:21 PM

primele masuratori Voltaj/ Amperaj cu tubul si efuzorul montat.
pack 4S1P 2500 mAh - 62.5 Amp max continuu

startup: 65 Amperi - 14.1 Volti (in sarcina din cei 14.:D = 916 W !!!
cu gazul la jumate 30 Amp pe toata durata packului

caldura disipata prin pack: 0.7V x 65Amp = 45.5 W
destul de cald packul la final, dar se poate tine in mana (undeva 55-58 grade)

cablurile de sarcina de 2.5mmp calde si ele la sfarsitul testului, dar nu cred ca merita inlocuite cu altele mai groase

Per total am ramas masca de tractiune. In mod sigur se poate lansa fara probleme din mana ca dracu'l ia cand ii dai blana
Destul de periculos totusi testul in sufragerie (nu mai fac)....
...am reusit sa aspir o cutie de carton de pe masa, noroc, ca nu a avut loc sa intre pe aspiratie ca ala eram....

o sa incerc si un scurt video la al doilea test
s'auzim de bine
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#38 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 15 July 2008 - 03:41 PM

cupola sigurantata cu surub de plastic( varianta cu neodym parea fragila)

Fisiere atasate


flying is my life...
0

#39 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 15 July 2008 - 03:42 PM

si servourile lu peste....

Fisiere atasate


flying is my life...
0

#40 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 23 July 2008 - 03:50 PM

cu toate hangaralele la locul lor

Fisiere atasate


flying is my life...
0

#41 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 23 July 2008 - 03:50 PM

si gata de zbor

Fisiere atasate


flying is my life...
0

#42 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 23 July 2008 - 03:56 PM

foarte tare, dar taie si tu suruburile de la echii...
...aaaa si era sa uit, pan'la urma cate grame are RTF?
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#43 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 23 July 2008 - 04:26 PM

IlPadrino, la 23 Jul 2008, 16:56, a spus:

foarte tare, dar taie si tu suruburile de la echii...
...aaaa si era sa uit, pan'la urma cate grame are RTF?

n-am cantar viu maine la tine....sa fie cafeaua asa si asa ca nu-mi place fierbinte! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_03.gif
flying is my life...
0

#44 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 July 2008 - 09:07 PM

o cafea parca as baga si eu; il zbori inainte de bv? vii cu el acolo?
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#45 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 24 July 2008 - 07:55 AM

SILVIU66, la 23 Jul 2008, 16:26, a spus:

....sa fie cafeaua asa si asa ...

adica jumate cafea jumate nechezol - Da?
il asteptam si pe Strancu baiat
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#46 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 24 July 2008 - 09:48 AM

Sniperul avea 1023 g full echipat.
DT
0

#47 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 July 2008 - 09:37 PM

ZOD, la 24 Jul 2008, 09:48, a spus:

Sniperul avea

simti nevoia sa ne povestesti? noi da.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#48 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 25 July 2008 - 07:40 AM

Da avea. ca nu o sa mai aiba .

L-am zburat .. din pacate am pus receptorul prea aproape de turbina si am omis cu desavarsire feritele ... my bad. Ca atare a avut o gramada de glich-uri si cand mai avea cam 50-60 cm de pamant sa aterizez a mai avut unu care l-a intors pe spate si l-a bagat in pamant.. Botul a devenit un pic moale.. totul e reparabil... Nu m-am oprit aici si am imprumutat de la florin 100% 2.4 ghz.. si l-am lansat din nou.. direct in pamant.. Aproape ca de obicei nu m-am uitat la tija de la servoul de pe profundor care era sarita din imbusul care o tinea.. si a cazut ca o caramida... Nu mi-am dat seama exact ce s-a intamplat si am dat vina pe mana mea la lansare.. si am mai lansat odata.. de data asta a cazut si a busit un pic aripa ... totul e reparabil . incerc sa il aduc la brasov..
DT
0

#49 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 25 July 2008 - 07:42 AM

Si am zis ca avea.. ca ii pun in we niste fibra pe el.. si o sa se ingrase un pic.. Oricum asta la 1023 g a planat la aterizare cam 50-60 metri si se mai ducea daca nu avea glich-ul cu pricina

Fisiere atasate


DT
0

#50 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 25 July 2008 - 07:44 AM

Asta e damage-ul la bot.. e ca o gelatina acum . Aripa are si ea un pic la incastrare inspre BF dar e reparabila usor si aia.

Fisiere atasate


DT
0

#51 Useril este offline   Miezu_eu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 553
  • Inregistrat: 13-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 25 July 2008 - 07:57 AM

salut, intrebarea asta e pentru cei care aveti F-uri, care este raportul intre aria gurii de admisie (sau cum are ZOD una pe dreapta si una pe stanga)si cea din spatele EDF-ului, pe unde iese aerul? ms mult
doar....eu
0721.798.720

0

#52 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 25 July 2008 - 08:32 AM

Miezu_eu, la 25 Jul 2008, 07:57, a spus:

salut, intrebarea asta e pentru cei care aveti F-uri, care este raportul intre aria gurii de admisie (sau cum are ZOD una pe dreapta si una pe stanga)si cea din spatele EDF-ului, pe unde iese aerul? ms mult

a... nu am masurat dar masuram si comunicam..

Mai trebuie sa sti ceva.. Inauntru in avion din spatele turbinei pana la coada e un con facut dintr-un plastic .
DT
0

#53 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 25 July 2008 - 08:41 AM

Miezu_eu, la 25 Jul 2008, 07:57, a spus:

salut, intrebarea asta e pentru cei care aveti F-uri, care este raportul intre aria gurii de admisie (sau cum are ZOD una pe dreapta si una pe stanga)si cea din spatele EDF-ului, pe unde iese aerul? ms mult

FSA (fan surface area) = suprafata tubului - suprfata locasului motor, adica exact aria palelor turbinei
Si mai simplu spus D(interior turbina) - D(exterior locas motor) = FSA

Acuma: sectiunea FSA e bine sa fie egala cu sectiunea de aspiratie, asta pt ca, daca:
D(aspiratie) > FSA avem franare (drag), daca
FSA = 90% din D(aspiratie) si cam asa sunt proiectate avioanele pt turbinele existente. Asta pt ca desi in regim static (avionul pe loc) lucrurile stau mai prost, in regim dinamic (avionul la fo 100 si ceva la ora) lucrurile se imbunatatesc radical.

Pe scurt:
Suprafata de aspiratie va fi intotdeauna intre 90-100% din FSA
Daca aspiratia este mai mare de cat FSA atunci bagi de cat franare suplimentara (drag)
Daca aspiratia este mai mica de 90% din FSA, saracesti turbina de fluxul necesar de aer

Diametrul la eflux se situeaza intre 80-85% din FSA

Hai ca te-am bagat in ceata si oricum nu cred ca-ti foloseste informatia de mai sus, cum nici mie nu-mi foloseste, dar ma face sa ma simt mai destept :D
Da-i calului ovaz si savureaza...

Aceasta postare a fost editata de IlPadrino: 25 July 2008 - 08:44 AM

If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#54 Useril este offline   Miezu_eu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 553
  • Inregistrat: 13-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 25 July 2008 - 09:42 AM

@ZOD ms mult daca o sa imi dai niste rapoarte in cifre
@IlPadrino am inteles tot, la inceput prin ceata dar acum e senin, 90% aspiratie; 80-85%refulare din 100%=Diam. interior-Diam. locas motor al EDF
ms mult

Aceasta postare a fost editata de Miezu_eu: 25 July 2008 - 09:43 AM

doar....eu
0721.798.720

0

#55 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 25 July 2008 - 10:09 AM

Miezu_eu, la 25 Jul 2008, 09:42, a spus:

@ZOD ms mult daca o sa imi dai niste rapoarte in cifre
@IlPadrino am inteles tot, la inceput prin ceata dar acum e senin, 90% aspiratie; 80-85%refulare din 100%=Diam. interior-Diam. locas motor al EDF
ms mult

personal ma bucur ca ai inteles desi informatia de la bun inceput era usor inutila.
Relevant pt acest caz este ca:

De departe cel mai vitezoman model este F104 (200 mph+) care practic e un proiectil cu comenzi, urmat indeaproape de F16 (150-170 mph) si Sniper (120-140 mph) pentru acelas setup propulsor.

O sa vezi ca daca le compari pe astea trei din pdv constructiv difera aspiratia de refulare magistral si evident si performantele, dar cum ziceam diferentele constructive fac diferenta si nu neaparat suprafele de aspiratie/ refulare

Nota: mph (mile pe ora)
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#56 Useril este offline   fulgerica 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2235
  • Inregistrat: 31-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:vintage

Postat 25 July 2008 - 10:49 AM

IlPadrino, la 25 Jul 2008, 10:09, a spus:

De departe cel mai vitezoman model este F104 (200 mph+) care practic e un proiectil cu comenzi, urmat indeaproape de F16 (150-170 mph) si Sniper (120-140 mph) ...

ca sa completez: este vorba despre un proiectil cu fragmentare. cu cat viteza e mai mare, cu atat fragmentele vor deveni mai mici :)
Laser frate!
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
0

#57 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 July 2008 - 10:02 AM

IlPadrino, la 25 Jul 2008, 08:41, a spus:

D(interior turbina) - D(exterior locas motor) = FSA

...
D(aspiratie) > FSA ...

FSA = 90% din D(aspiratie) ...

Diametrul la eflux se situeaza intre 80-85% din FSA
...

Nene, ori io sunt cretin, ori definitiile nu sunt corect precizate, ori tu compari mere cu pere...

Daca "D" este diametru, cum se compara cu FSA, adica o suprafata?
Cum sa fie un diametru 80-85% dintr-o suprafata?

Desigur ca principial, logica din spatele jocului de suprafete este evidenta, dar exprimarea e usor necizelata, no ofens...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#58 Useril este offline   Red Sky 

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 935
  • Inregistrat: 15-March 06

Postat 26 July 2008 - 04:26 PM

Valteras, la 26 Jul 2008, 10:02, a spus:

Daca "D" este diametru, cum se compara cu FSA, adica o suprafata?
Cum sa fie un diametru 80-85% dintr-o suprafata?

off topic

Iti citez dintr-un normativ de care ma impiedic des:

"... suprafata vitrata trebuie sa fie mai mare sau egala cu 5% din volumul incaperii..."

Daca "astia" pot sa scrie asa ceva in monitorul oficial, eu il iert pe Padrino ;)


on topic

Abia astept sa va vad rachetele astea.
www.redsky.ro
0

#59 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 02 August 2008 - 10:17 AM

http://www.youtube.com/watch?v=dYDmavrFOP0...feature=related
ADOR VITEZA!!!
0

#60 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 28 September 2008 - 10:42 AM

reactualizam reviwer-ul ......ce se mai aude cu constructia ?..hai ca vin din urma ! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif

Aceasta postare a fost editata de TUROK: 28 September 2008 - 10:43 AM

ADOR VITEZA!!!
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu