Modelism - RHC Forum: MIG 29 de la FlyFly - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

MIG 29 de la FlyFly

#1 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 04 March 2009 - 02:03 PM

As vrea sa achizitionez acest model de la Ripmax :


Type..............................: ARF
Material..........................: Foam
Fan size..........................: 90mm

Wing Span.....................: 1145 mm (45'')
Weight...........................: 2800 grams (88 oz) with optional air retracts
Length...........................: 1500 mm (59'')
WingArea......................: 22.6dm sq
Included Fan..................: 2x FlyFly 90mm Fan
Recommended Motor......: 2x HET-RC Typhoon 600-22 or 600-32
Upgrade Fan..................: 2x WeMoTec Midi Fan
Radio.............................: RX with 4-5 channels, 3-4 servos, 2 ESC
Accu .............................: 2x 3200 mA 5 - 6 Cell
Servos ..........................: 8 gr x 3 - torque 1, 8 Kg

Cunoaste cineva cam ce comportament de zbor are ? sau este racheta ?

Fisiere atasate


Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#2 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 04 March 2009 - 02:49 PM

Ceva intre racheta si bomba. La 1 m anvergura incarcare de 125 g/dm2....
flying is my life...
0

#3 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 04 March 2009 - 03:30 PM

Ceva intre racheta si bomba. La 1 m anvergura incarcare de 125 g/dm2....
[/quote]

Am gasit un prim filmulet cu ele.

Decoleaza de pe roti si aterizeaza pe burta. ( exista si varianta cu tren escamotabil din aluminiu )

"UN PRIM FILM

Silviu are dreptate cu incarcatura alara, eu uitasem sa fac calcul - si pentru ca mi-a adus aminte - off topic - vreau sa spun ca
la modelele de la StyroKit desi au incarcatura alara f.f.f. mica se angajeaza imediat ce ai redus
fara drept de apel. De ce oare ?

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 04 March 2009 - 03:30 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#4 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 04 March 2009 - 04:46 PM

ai unde sa-l zbori safe? ca la chitila nu prea l-as vedea... daca l-ai scapat, se duce glont (si daca mai e si spre unitate....)

plus ca filmuletul pare a fi mai mult de reclama, sa fure ochiul...
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#5 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 04 March 2009 - 05:02 PM

Nu stiu , habar nu am ! Tocmai de aceea am deschis subiectul , ca poate mai aflam cate ceva.
Am urmarit mai multe filme cu el si tot asa , nu poti sa i-ti dai seama, pare rapid dar nu mai rapid
ca orice alt termic de pe Chitila, sau piticaniile alea de la Styro cum au baietii de la AeroPower, Florin 100%
cum am si eu.
A starnit interesul pentru ca este din " foam " nu fibra sau altceva, si credeam ca este si mai usor ( avand in vedere
ca are 1500 mm lungime si 2800 grame cu TREN ATERIZARE RETRACTABIL PNEUMATIC - deci fara trenul asta ajjunge mai usor ).
Uite aici un film in care poti vedea marimea lui alaturi de cea a proprietarului

"ALT FILMULET

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 04 March 2009 - 05:07 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#6 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 March 2009 - 05:18 PM

o fi el usor ARF , dar
din ce vad acolo . FLYFLY Mig-29 TWIN 92mm EDF 6S 8000mAh

Cat crezi ca cantareste bateria aia ?
6s 8000mah ? ~ 1KG cel putin...probabil sunt 2 6s-uri puse in paralel sau are 2 motoare fiecare cu bateria lui

Si esc-ul la motor-ul ala, ma astept sa fie minim 80A cu bec cu motorul 200g cel putin si alta electricaraie, se duce 1500g direct cu electronica

Aceasta postare a fost editata de alexvid: 04 March 2009 - 05:20 PM

0

#7 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 04 March 2009 - 05:30 PM

Am si eu o jucarie de genul asta de la HET.Motoarele lor consuma genial de mult.Am masurat eu cu Padrino 75 A in full la sol.
se incing firele(desi erau serioase),se incinge bateria,se incinge motorul se incinge tot.daca cumva s-a descentrat un pic rotorul de la turbina si atinge creste curentul instant si parleste regulatorul.
@alexvid
La curentii astia se foloseste bec separat,cu toruri de ferita puse pe toate firele posibile.
Modelele de genul asta sunt mai dificile,incepand cu electronica si terminand cu zborul.
flying is my life...
0

#8 Useril este offline   ERASER 

  • Vintage
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2285
  • Inregistrat: 23-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Drumul Taberei
  • Interests:F3A , veliere

Postat 04 March 2009 - 05:31 PM

Suna oribil, a chinezarie ordinara. Personal nu imi place.

Am pierdut o data pe Ebay licitatia la un ducted fan foarte misto: Kyosho F-86 Sabre. Are anvergura de 1.10m si e construit clasic din balsa. In tot cazul arata a macheta, aterizeaza frumos pe rotile lui si suna SUPERB, a jet. Un ducted fan mare e mai avantajos decat doua mici si este si mai economic.

Enjoy the movie:





P.S. Va recomand sa-l vedeti direct de pe situl Youtube in high quality.

Aceasta postare a fost editata de ERASER: 04 March 2009 - 05:36 PM

Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
0

#9 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 04 March 2009 - 05:36 PM

Este clar ! Deci nu merita !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#10 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 04 March 2009 - 07:44 PM

Si asa ceva este controlat de:

"Servos...8 gr x 3 - torque 1, 8 Kg..." ?!!!

Vezi postareaSILVIU66, la Mar 4 2009, 05:30 PM, a spus:

Am si eu o jucarie de genul asta de la HET.Motoarele lor consuma genial de mult.Am masurat eu cu Padrino 75 A in full la sol.
se incing firele(desi erau serioase),se incinge bateria,se incinge motorul se incinge tot.daca cumva s-a descentrat un pic rotorul de la turbina si atinge creste curentul instant si parleste regulatorul.
@alexvid
La curentii astia se foloseste bec separat,cu toruri de ferita puse pe toate firele posibile.
Modelele de genul asta sunt mai dificile,incepand cu electronica si terminand cu zborul.

... cu picioarele pe pamant ...
0

#11 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 March 2009 - 08:10 PM

Vezi postareaSILVIU66, la Mar 4 2009, 05:30 PM, a spus:

@alexvid
La curentii astia se foloseste bec separat,cu toruri de ferita puse pe toate firele posibile.
Modelele de genul asta sunt mai dificile,incepand cu electronica si terminand cu zborul.



Merci de lamurire, m-am exprimat eu gresit...incercam sa fac o enumerare de componente ce intra la greutate suplimentara...
Era mai corect, "esc 80A, bec, etc...
M-am grabit ! De intre 2 sedinte si diversi care vin sa te piseze la cap la servici, se mai intampla.

Oricum, mai nou am vazut ca sunt ESC-uri, unele chiar imense 100A - 200A chinezesti, care au BEC, dar nu integrat...ies fire pe care este conectat bec-ul (3A la alea mai mici sau 5A la alea mari).
Adica in loc sa stai acasa sa faci inginerii sa pui UBEC-ul cat mai bine pe mufa sau pe cablurile de la ESC, il pun ei din fabrica :) scuze de off-topic.

Aceasta postare a fost editata de alexvid: 04 March 2009 - 08:10 PM

0

#12 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 05 March 2009 - 01:43 PM

Salutare ,parerea mea este ca nu se merita si ca argumente iti pot spune din experienta proprie ca in 90% din cazuri kit-urle artf sau rtf au in dotare ,din considerente economice componente slab calitative dar se pune mare pret pe aspectul comercial. Faptul ca te gandesti la un asemenea model ma face sa cred ca iti place viteza si spectaculozitatea ceea ce cu asa ceva nu vei gasi niciodata : vezi filmul de prezentare mai cu atentie,viteza este mult mai mica decat pare,edf = consum mare si randament scazut ,incarcatura alara mare din pricina acumulatorilor de capacitate ridicata.
EU am renuntat de mult sa mai cumpar modele jet care zboara precum un trainer , le construiesc singur si le echipez cu ce vreau.Daca vrei sa vezi ce iese :http://www.youtube.com/watch?v=xhU6-oKuKKs
Vezi atent sec:0,45
0

#13 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 05 March 2009 - 02:11 PM

Scuze , nu stiu cum se pun link-urile dar se poate vedea cu copy link paste sus in bara.
P.S. motor esky 3900 kw
elice gws 4,5*3
accu 3s 1500
consum cam 20 A
0

#14 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 05 March 2009 - 03:35 PM

Vezi postareabicut, la Mar 5 2009, 02:11 PM, a spus:

Scuze , nu stiu cum se pun link-urile dar se poate vedea cu copy link paste sus in bara.
P.S. motor esky 3900 kw
elice gws 4,5*3
accu 3s 1500
consum cam 20 A



Nu vroim neaparat viteza ( mai ales ca sunt si nestiiutor in ale zborului ) ci pur si simplu mi-a placut pentru ca este MIG 29, si era suficient de mare
asa incat sa nu arate ca un tantar pe cer, iar din film , inclusiv din cel de prezentare al celor de la FlyFly nu arata ca este chiar racheta cum te-ai gandi
imediat la un asemenea model.
Referitor la componente , producatorul recomanda si Up-grade mai profi, inclusiv tren de aterizare pneumatic cu rezervor de aer.
Referitor la viteza , daca vezi filmul cu Jet-ul lui Somenzini ( si nu este electric ) face cu el orice, numa viteza nu . Ce mai un adevarat spectacol !

VEZI FILM

Eu nici cu modelele din scartietoare nu pot ateriza asa usor !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 05 March 2009 - 03:40 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#15 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 05 March 2009 - 04:09 PM

Stiam filmul ,il revad de fiecare data cu placere,totusi pentru majoritatea celor ca noi e ca un vis frumos.
Daca iti place atat de mult cumpara-l si gata ,restul se rezolva,SUCCES!!!
0

#16 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 05 March 2009 - 05:24 PM

eu sincer am ramas speechless cand am vazut filmul cu italianul ...asa ceva pot spune ca pare aproape mirific
0

#17 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 05 March 2009 - 05:34 PM

Vezi postareabicut, la Mar 5 2009, 04:09 PM, a spus:

Stiam filmul ,il revad de fiecare data cu placere,totusi pentru majoritatea celor ca noi e ca un vis frumos.
Daca iti place atat de mult cumpara-l si gata ,restul se rezolva,SUCCES!!!


Pai de cumparat este simplu , caci eu numai de " shopping" ma cam ocup in ultima vreme ( de zburat mai subtire )!
Iar daca despre alte tipuri de modele am mai primit informatii pe forum, am mai si experimentat pe pielea mea ,
despre EDF-uri nu stiu chiar nimic si parca nu as mai vrea sa am satisfactii doar de 5-10 sec.

Ma mai gandesc dar pana nu vad unul cu ochii mei aici la noi in tara , stau cuminte.

P.S. daca ar fi cineva care sa faca primul zbor cu el pentru trimari , reglaje etc l-as lua sigur.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 05 March 2009 - 05:38 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#18 Useril este offline   atro 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 10-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 05 March 2009 - 06:34 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Mar 5 2009, 03:35 PM, a spus:

Referitor la viteza , daca vezi filmul cu Jet-ul lui Somenzini ( si nu este electric ) face cu el orice, numa viteza nu . Ce mai un adevarat spectacol !


Sebastiano Silvestri
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu