REZULTATE ETAPA II OFFROAD AutoRc Offroad Cup
#1
Postat 30 June 2008 - 11:53 AM
NUME PRENUME /NICK /TURE /BEST LAP
FINALA A
MIRCEA APOSTOL /MIEZ /65 /38.863
CATALIN MATEI /CATAWRC /64 /38.928
DANCAU ALEXANDRU /NIZ /60 /39.484
MARIUS GOLFITA /MLANCER /57 /39.146
MIRCEA SERBAN /DIESEL POWER /43 /38.484
CRISTIAN MARIN /CRISTIM /39 /41.285
FINALA B
CRISTIAN IONESCU /CRISTAKE /36 /43.889
DOREL PETCU /BBE74 /33 /44.249
ADRIAN ZARNESCU /RANET /32 /41.986
VLAD MANESCU / TEAM ###### /25 /43.617
STEFAN PETRUS RADU /NEATATICU /23 /45.428
ROMULUS NAFORNITA /ROMY /3 /43.895
FINALA C
CIPRIAN OLARU /SACREBLEU /25 /44.837
FLORIAN NITURAD /HAPCIUBIMBO /23 /47.202
STEFAN CORCODEL /MARSHU /22 /45.375
MIRCEA GEORGESCU /GEO /21 /47.451
LUCIAN MELINTE /TEAM VASLUI /19 /43.662
GHIORGHISOARA GEORGE /PRAZU /15/ 48.360
#2
Postat 30 June 2008 - 12:44 PM
Tin sa ii felicit in mod special pe cei 3 piloti din finala A !
( Miez , CataWRC , NIZ ).
#3
Postat 30 June 2008 - 01:02 PM
Multumesc organizatorilor locali, Dorel Petcu (bbe74) si Mircea Georgescu GEO care ne-au gazduit la cea mai buna pista offroad din Romania pana la ora actuala. Esential a fost si sprijinul Primariei Comunei 23August jud Constanta. Ireprosabil.
Bineinteles, multumesc tuturor participantilor la competitie. Ei fac roata sa se invarta.
#4
Postat 30 June 2008 - 01:42 PM
Persoane de contact pentru acest aspect:
Petcu Dorel 0743336050
Mircea Georgescu 0744200807
#5
Postat 30 June 2008 - 05:40 PM
#6
Postat 30 June 2008 - 05:46 PM
#7
Postat 30 June 2008 - 05:59 PM
#8
Postat 30 June 2008 - 06:53 PM
ceva rampi sa arunce masinile in sensul invers de rulare te-ar satisface?????
#9
Postat 30 June 2008 - 07:39 PM
Numai bine!
AquaCraft Hammer
Savage X 4.1
Savage X 4.6
Mugen MBX5T Prospec - axial .28 (Axe Rossi Mamba) ; radio Futaba 3PL ; servo HiTec
#10
Postat 30 June 2008 - 08:18 PM
#11
Postat 30 June 2008 - 08:46 PM
#12
Postat 30 June 2008 - 10:42 PM
http://www.vimeo.com/1259431
later edit: my bad ..e una din sesiunile de calificari.
Aceasta postare a fost editata de shogi: 01 July 2008 - 12:24 AM
#13
Postat 30 June 2008 - 11:02 PM
Aceasta postare a fost editata de Flo234: 30 June 2008 - 11:03 PM
#14
Postat 30 June 2008 - 11:11 PM
Flo234, la 30 Jun 2008, 23:02, a spus:
Nici eu nu cred ca este finala A...
Ca nenea MIEZ tot se plimba de colo colo...
Multumim " Shogi " !!!
Domnule "cartof" uitete la clip sa vezi daca rampele sunt suficent de mari...
Aceasta postare a fost editata de Toys: 30 June 2008 - 11:12 PM
#15
Postat 01 July 2008 - 08:12 AM
Milioane de multumiri lui Bebe pentru ca a facut tot ceea ce am vazut la Constanta, a depasit orice temtativa de organizare a unui concurs off-road. ASA DA.
#16
Postat 01 July 2008 - 12:21 PM
In primul rand trebuie felicitati cei din Constanta pentru efortul atat material cat si fizic depus pentru amenejarea circuitului. Bravo!!! Bebe, Mircea, Marius si celorlalti care au pus osul la treaba.
Dupa atatea etape de competitii on road in sala etapa de la 23, mie cel putin, mi-a redeschis apetitul pentru tot ce inseamna offroad. Astept cu nerabdare urmatoarele etape, atat Campionatul Nationat cat si Auto RC Offroad Nitro Cup.
Revenind la ultima etapa pot spune ca a fost o competitie stransa. Nu pot sa nu observ numarul in crestere al participantilor, acest lucru fiind cel mai important din punctul meu de vedere. Au fost si mici lacune in organizare dar pupa parerea mea acestea nu au afectat desfasurarea concursului. In rest buna dispozitie, relaxare psihica si adrenalina cat cuprinde.
Felicitari organizatorilor, concurentilor si la mai multe evenimente RC!!!
Aceasta postare a fost editata de MIEZ: 01 July 2008 - 12:50 PM
#17
Postat 01 July 2008 - 01:14 PM
Cind ne-am apucat de amenajarea circuitului am citit pe undeva un REGULAMENT EFRA referitor la marimea (lungimea, latimea
) circuitului precum si era o chestie pe acolo ceva de genul rampele nu au voie sa arunce modelul la o inaltime mai mare de 2 m cu tot cu inaltimea rampei ( parca asa scria ,sa ma corecteze cineva daca gresesc ) si de aceea rampele au avut inaltimea respectiva. Recunosc ca si mie mi-ar fi placut ca rampele sa fie un pic mai mari si mai multe, dar .... atit am putut face momentan !
Multumim ca v-a placut si va asteptam sa veniti sa va dati oricind !!! :) :) :(
#18
Postat 01 July 2008 - 05:30 PM
MIEZ, la 1 Jul 2008, 12:21, a spus:
Eu nu pup bah nici o parere.....mie mi-a placut......si mai vreau.....
#20
Postat 01 July 2008 - 11:50 PM
#21
Postat 02 July 2008 - 04:04 AM
bbe74, la 1 Jul 2008, 13:14, a spus:
Cind ne-am apucat de amenajarea circuitului am citit pe undeva un REGULAMENT EFRA referitor la marimea (lungimea, latimea
) circuitului precum si era o chestie pe acolo ceva de genul rampele nu au voie sa arunce modelul la o inaltime mai mare de 2 m cu tot cu inaltimea rampei ( parca asa scria ,sa ma corecteze cineva daca gresesc ) si de aceea rampele au avut inaltimea respectiva. Recunosc ca si mie mi-ar fi placut ca rampele sa fie un pic mai mari si mai multe, dar .... atit am putut face momentan !
Multumim ca v-a placut si va asteptam sa veniti sa va dati oricind !!! :D :D :)
In pozele postate pe celalalt subiect de discutie nu se vedea nici o rampa, d-aia am facut comentariul respectiv. Din videourile postate aici se vede clar ca exista rampe si cred ca suficient de bune, asa ca nu-ti face griji. Pista e OK.
Un singur comentariu mai ramine, pe succesiunea de rampe (paralel cu linia dreapta de start), parca sunt cam multe rampe (am vazut ca masinile incetineau serios ca sa treaca pe-acolo? Din experienta mea, cam toate circuitele de offroad au rampele in grupuri de cite doua ca sa poti decola de pe una si sa aterizezi pe caderea urmatoarei. Aicea se testeaza talentul pilotului de a ataca rampa la viteza potrivita ca sa aterizeze exact unde trebuie - nici mai devreme nici mai tirziu, cistigind astfel timp, un cistig care poate sa departajeze in final pe cei mai talentati piloti de ceilalti. Secretul e ca atacate la viteza maxima succesiunile de astfel de rampe te fac sa pierzi timp pe cind la viteza potrivita (chiar daca mai lenta) cistigi timp. O succesiune prea lunga de rampe te face sa incetinesti pur si simplu, (altfel masina scapa de sub control si nu mai ai ce face) dar aceasta incetinire nu te ajuta sa capitalizezi vreun talent special.
#22
Postat 02 July 2008 - 09:05 AM
Aceasta postare a fost editata de SHAKS: 02 July 2008 - 09:05 AM
#25
Postat 02 July 2008 - 11:11 AM
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...ST&f=3&t=17393&
#26
Postat 02 July 2008 - 11:12 AM
ranet, la 2 Jul 2008, 11:07, a spus:
Fii sigur ca ma bag...
Da' sa revenim la subiectul din topic... BEREA
#27
Postat 02 July 2008 - 11:12 AM
SHAKS, la 2 Jul 2008, 11:11, a spus:
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...ST&f=3&t=17393&
DA, DA.
Poate il facem tot la 23...