Hobby Contruct 2008
#62
Postat 03 August 2008 - 06:50 PM
ca deobicei m-am simtit extraordinar acolo.pot spune ca au fost si cateva neajunsuri...ca deh prima oara intr-o locatie noua,dar pista a fost tunsa si delimitata corect,nu e existat nici macar un singur bruiaj....disciplina radio perfecta, desi din cate am vazut erau cateva canale incalecate.
gulasul a fost mult mai bun decat anul trecut la fel si palinka.
in schimb cu cei de la pucioasa am avut cateva ore de horor absolut.crash dupa crash dupa crash din care unul putea sa se termine extrem de grav....avionul a cazut "in sat" la mai putin de 5 m de 3 masini,sotia si copilul meu.in full motor.si daca nu as fi stat cu zodel acolo 30 de minute sa-i explicam omului de ce nu trebuie sa zboara acea funtana....ca mai incercase o decolare inainte....un flutter la profundor observat de florin 100% ,exact de ce ne era frica model pierdut de sub control si buf.restul modelelor prabusite din totala lipsa de experienta in pilotaj.a, sa nu uit...toate cu motorul in full....
o sa pun ceva poze maine,dar rog pe zod,valterashu si ceilalti care a-ti facut poze sa le postati aici.
Multumim Hobbyconstruct.
#63
Postat 03 August 2008 - 07:34 PM
SILVIU66, la Aug 3 2008, 07:50 PM, a spus:
...un flutter la profundor observat de florin 100%...
no comment
#64
Postat 03 August 2008 - 07:58 PM
O sa developez filmele si o sa pun poze dar mai incolo ca acum sunt mort.
Experienta cu pilotii din pucioasa a fost neplacuta dar nu atat de neplacuta pe cat a fost incapatanarea lor.. Nu asculta de nimeni si de nimic..I-am explicat domnului cu funtana ca elicea e prea mica ... ca furculitele de plastic sunt proaste si ca nu are montanti la profundor.. raspunsul lui a fost " Da.. mi s-au parut mie ca mi-au ramas niste piese" .. genial
#65
Postat 03 August 2008 - 08:13 PM
#66
Postat 03 August 2008 - 09:02 PM
#67
Postat 04 August 2008 - 12:48 AM
in timp ce ne repezeam toti sa vedem unde a cazut funtana domnului de la pucioasa care ne-a pus viata in pericol, avionul cazand dupa un mal de pamant, aproape de case fix in drum intre 3 masini dupa ce trecuse peste capetele noastre .. cum spuneam toti ne repezeam sa vedem unde a cazut si daca nu s-a intamplat vreo nenorocire ... ce gaseste domnul de la pucioasa sa strige inainte sa vada avionul sau locul unde cazuse: "IA MA MANA DE PE EL!".
...acum ca sa nu fiu rau ... omu probabil era cu genunchii moi dupa cum o luase incontrolabil avionul si a zis si el ce i-a venit atunci in cap ...
Cert e ca zod i-a zis clar (am fost acolo): nu zbura asa ca ti-l rupi - ca are furculite de plastic ca nu are tijele de carbon puse ca are elicea prea mica, ca eu am avut 3 ca astea si e super avion dar trebuie sa ai grija la... etc. (asta dupa o decolare nereusita sfarsita in buruienile de pe marginea pistei)
.... dar oricum... tragicomic.
si pentru cei care nu au fost ca sa isi faca o idee despre cei de la pucioasa: in cele 3 ore in care i-am vazut am asistat la o singura aterizare reusita, 3-4 aterizari pe langa pista, o decolare peste cateva corturi si 5 crashuri. zborul si crashul era zicala de ma intrebam cate avioane mai au. in plus din ce am vazut majoritatea avioanelor erau termice si daca nu erau prost reglate erau submotorizate de alergau oamenii sa isi ia aparatele foto-video cand inaltau un avion...
si din nou ca sa nu fiu rau.. banuiesc ca in grup au fost si oameni care nu au avut de a face cu ce am scris mai sus acelora imi cer scuze pentru expresia "cei de la pucioasa"
si ca final ca sa sfarsesc intr-o nota pozitiva fara legatura cu ce am scris mai sus:
Multumim Hobbyconstruct pentru organizare si ospitalitate, ati fost super!
Aceasta postare a fost editata de Tempus: 04 August 2008 - 01:11 AM
#68
Postat 04 August 2008 - 09:36 AM
o mica propunere. la intalniri din astea "cei mari", cu experientza daca arunca o privire la un avion si li se pare ceva suspect, sa anunte orgranizatorul, si avionul sa stea la sol. daca funtana aia dadea intr-un om cu motorul in plin, il refuzau cei de la ambulantza....doamne fereste de astfel de accidente.
intrebare : daca de exemplu cadea peste o mashina, provoaca pagube, mashina nu are casco, ce se intampla in cazul asta? daca proprietarul aeromodelului nu vrea sa plateasca, ce urmeaza? dare in judecata? fac o mica paranteza cu florin100%. atunci cand a intrat termicu ala in el la decolare si la ciopartit un pic, i-a distrus si telefonul. un n95. al carui pret nu e deloc de neglijat. pilotul a zis ca-i ia altul, si de atunci s-a cam facut nevazut....
de aceea mai bine am zis ca avionul sa ramana la sol decat sa se intample accidente...
Aceasta postare a fost editata de hash84: 04 August 2008 - 01:05 PM
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#69
Postat 04 August 2008 - 09:45 AM
Am plecat ultimii dupa ce si eu am ramas fara curent la masina (noroc cu Zoli Giro, care a pornit toate troacele noastre ramase fara curent) si dupa ce am multumit gazdelor noastre aproape perfecte. Se vede ca familia asta care a organizat totul pune suflet, face eforturi si an de an lucrurile merg mai bine. Mii de multumiri Zoli, Csilla (sper ca e corect scris), Csongor, sora lui care si anul asta s-a intrecut pe sine, Marcel. TOTI cei implicati in organizare!!!
Da, gulasul parca e an de an mai bun si de pe acum astept sa ne revedem.
Da, am simtit si de data asta ca suntem o echipa unita, mai putin cele cateva exceptii care ne-au facut sa vedem ce inseamna un grup fara habar de modelism, pilotaj si nu in ultimul rand, bun simt. Imi pare rau ca nu am facut poze la pitecantropii care, dupa ce au bagat in burti cam tot ce adusesera de acasa, in loc sa aduca pungile de gunoi la toberonul pus la dispozitie, au oprit microbuzele pe marginea santului si au aruncat resturile in santul de langa taluzul dintre pista si strada. Pacat, domnul care era conducatorul grupului e unul din oamenii cu bun simt pe care ii intalnesc de cativa ani pe la intalniri, dar probabil nu poate nici el sa le redea cei 7 ani de acasa componentilor grupului. Nu mai vorbesc de crashuri, bani aruncati si timp pierdut, in lipsa unui mai experimentat pilot printre ei, care sa ii invete pe acestia cu ce se mananca aeromodelele RC. Nu mai vorbesc de Pascu Constantin, cel care tinea statia la el si canalul ocupat, doar ca sa nu mai faca un drum pana la tabela de frecvente, in timp ce baga in el "prieteniistiudece", tolanit in fotoliu la umbra...
Nu mai vorbesc de sfaturile celor care nimereau pista de fiecare data, sfaturi neluate in seama chiar de unul care a raspuns "am fost cinspe ani pilot"...
Ciudat cum, un trib (bine i-a zis Gicosu) reuseste timp de cateva ore sa bage spaima in oamenii veniti la relaxare si constienti de ceea ce se poate intampla acolo...noroc ca au plecat si nu cred ca a suferit nimeni ca nu au spus nici macar "pa".
Nu au fost numai aspecte negative dar astea ne dor cel mai tare, impresia generala a fost SUPER!
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#71
Postat 04 August 2008 - 12:48 PM
TUROK, la Aug 4 2008, 01:38 PM, a spus:
Dupa 3 zile de condus, zbor, stat in soare, etc, lumea nu a reusit ieri sa puna mai nimic; ai putintica rabdare si cred ca azi-maine se vor arata toate si bune si rele. Pacat ca nu ai venit, pe langa o atmosfera formidabila( cu exceptiile alea...), a fost si o vreme super, l-am cunoscut in carne si (mai mult) oase si pe Aantik...si alti zburatori super.
In poza astaD-ra Giro lua ecusonul unuia dintre cei de la Pucioasa. Imediat i-a luat si statia.
Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 04 August 2008 - 01:21 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#72
Postat 04 August 2008 - 02:49 PM
atasez cateva acuma...restul mai tarziu cand strang de la participanti,intrcat aparatul meu foto a lipsit nemotivat de la apel timp de 24 de ore.
-ansamblu
-planor de planor
-remorcaj
-cel mai rau si mai mic avion prezent
-decolare a la "pucioasa"
-gulas
-colegul Aantik venit de peste mari si tari sa zboare cu noi
#73
Postat 04 August 2008 - 03:10 PM
Le multumim organizatorilor de respectul dovedit . Le multumim baietilor de la Pucioasa de show-ul facut.
#74
Postat 04 August 2008 - 03:55 PM
BogdanStancu, la Aug 4 2008, 10:45 AM, a spus:
Io aveam o statie in canalul 77. Inainte de mine, canalul 76 (Silviu)era ocupat. Dupa mine, doua canale ocupate:78 si 79.
Zic sa stau linistit, ca aglomeratia era mare. Chestia e ca am asteptat mai bine de patru ceasuri sa se elibereze cele doua canale de dupa mine, ca pe Silviu il cunosteam. Statea sa se insereze si canalele nu se mai eliberau, ca sa zbor si io... M-am uitat pe tabel sa vad cine le-a ocupat. Din Pucioasa... "Decat" ca Pucioasa plecase bine-merci de ceasuri bune. Am dat telefon la "canalul 79", ca sa ma asigur ca nu e nimeni pe frecventa aia. Am explicat motivul telefonului. Greu m-am facut inteles. Dar macar am avut certitudinea ca frecventa e libera...
In rest, nota zece!
Uite si o poza faina, facuta cu maxima maiestrie!
#75
Postat 04 August 2008 - 04:01 PM
Valteras, la Aug 4 2008, 04:55 PM, a spus:
sper ca nu e singura pe care o postezi.....altfel te spun!!
#76
Postat 04 August 2008 - 04:46 PM
Valteras, la Aug 4 2008, 04:55 PM, a spus:
Fotoshopu tau azi si maine! Pana si umbra se potriveste! Da' ai uitat sa pui capota de la planor, (ti se)se vede cabina!
Gibonii care au lasat canalele ocupate, au facut-o intr-adins...uite, ca ne-au pus in dificultate. Problema noastra e ca ei au inteles cum functioneaza cleierele noastre, adica luam toti ciurli-burli in serios, problema -tot a noastra- e ca -tot ei- nu au inteles cum se trateaza asta cu zburatu....
Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 04 August 2008 - 04:53 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#77
Postat 04 August 2008 - 05:01 PM
la un moment dat am numarat 14 frecvente ocupate dar numai 2 modele in aer... dar asta a fost un lucru minor :blink:
...haideti cu pozele alea odata!
#79
Postat 04 August 2008 - 06:10 PM
SILVIU66, la Aug 4 2008, 06:44 PM, a spus:
Mama, ce shut a luat asta!!!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 04 August 2008 - 06:10 PM
Cu rabdare si ciocan.
#80
Postat 04 August 2008 - 07:54 PM

Dupa crashul unuia din zeii papului si aracetului (la numa 2m de o masina)...

Alt crash pucios, familia recupereaza victorioasa ramasitele de pe camp...stati linistiti, balsa e rupta in lungul fibrei, se remediaza cat ai zice aeromodelismulupesteprajit

...dupa care, linistiti, asteptam papa bun...

Drona Cornelului ne-a placut tuturor; accelerometru home made (dar arata ca made in taiwan), 4 esc, 4 motoare bl outruner, gyro, etc; pacat ca nu stie sa faca si cafea.... :D

Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 05 August 2008 - 02:46 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#81
Postat 04 August 2008 - 10:57 PM
sunt distrus..imipare rau ca nu am venit..
zod si silviu e clar ca voi nu stiti nimik.acela e aeromodelism adevarat..avioane de beton cu aripi de titan
vreau sa ma inscriu in clubul pucioasa si sa ii fac mandri de mine-si eu insumi sunt un maestru la crashuri-acolo imi e locul printre adevaratii campioni
p.s . daca eu nu crashuiesc aprope de oameni si masinivoi fi totusi acceptat???
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#83
Postat 05 August 2008 - 08:35 AM
ZOD, la Aug 5 2008, 08:39 AM, a spus:
http://www.youtube.c...h?v=6kg1U4lfbLo
Sunt sigur ca oamenii aia nu sunt chiar asa.. poate 1-2 din ei... dar fiind incapatanati si inchisi acolo nu isi pot inchipui ca se poate zbura si altfel.
Vizionare placuta.
Mi-ai inseninat ziua :unsure: cu filmul & muzica. De actori mi-a fost mila dar ambitia e ambitie :)
-- Nu mor caii cind vor cainii --
#85
Postat 05 August 2008 - 08:56 AM
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 05 August 2008 - 08:57 AM
Cu rabdare si ciocan.
#86
Postat 05 August 2008 - 08:58 AM
#88
Postat 05 August 2008 - 09:33 AM
ZOD, la Aug 5 2008, 10:12 AM, a spus:
Carcotasi...
Ce era super la ea era modul de actionare a profundorului, prin actionarea exclusiva a compensatorului, probabil ca la modelul 1:1, iar zgomotul era de-adevaratelea, mai ales ca motorul rezona in tabla aia....pacat de crash, mi-ar fi placut s-o vad zburand.
Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 05 August 2008 - 09:36 AM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#89
Postat 05 August 2008 - 10:08 AM
Cel putin unul dintre cei vizionati in compilatie au urmarit pe viu un campionat european de machete RC....stateau pe margine si radeau de se tineau cu mainile de burta, de felul cum zburau cei din concurs.....asa cum nu pot ei zbura nici acum....
#90
Postat 05 August 2008 - 10:21 AM
BogdanStancu, la Aug 4 2008, 05:46 PM, a spus:
Nu ai ghicit! Cabina ierea la locul ei! Nu se vede bine in poza, pt. ca am micsorat-o. Uite inca o data, cu un "zoom" pe zona de cabina. Am mai prelucrat cromatic zoom-ul, ca sa se vada mai bine cupola. Poti sa observi cum aripa dreapta a planorului se oglindeste in cupola.
Maiestria de fapt, a fost ca Ionel a facut resursa aia atat de jos si io am fost norocos ca am reusit sa ma feresc la timp de pe traiectorie!