Modelism - RHC Forum: Experienta teribil de proasta cu Robbe - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Experienta teribil de proasta cu Robbe de ce nu e bine sa comandati din Austria

#1 Useril este offline   anghelson 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 16-April 08

Postat 16 April 2008 - 08:14 PM

Mai intai as vrea sa ma prezint:
numele meu este Sorin Anghel, am 48 ani si sunt pasionat de modelism inca din anii 70. Am construit singur sau cu prietenii mei pe rand navomodele, aeromodele, rachetomodele si machete feroviare. Cum genul acesta de hobby il capeti pentru o viata intrega, si azi sunt gata oricand sa mai incep ceva nou.

Avand in vedere ca baietelul meu are acum 12 ani m-am gandit sa construim impreuna un navomodel. Am cautat diverse kituri pe net si m-am hotarat ca remorcherul St. Canute de la Billing Boats ar fi potrivit. L-am comandat online la Robbe Austria (conform indicatiilor de pe situl Billing Boats - Robbe este distribuitor pan-european) in data de 10.03.2008. Pe vremea aceea, recunosc, nu stiam nici ca Robbe are un reprezentant in Romania si nici, spre rusinea mea, de acest forum. De forum am aflat putin mai tarziu, cand cautam informatii despre felul in care se poate asambla kitul St. Canute. Am gasit astfel realizarea cu totul deosebita a lui Kaboom (felicitari!).

Sa revin la comanda mea: pe scurt inca nu am primit nici azi (16.04.2008) comanda mea. Mai mult, comanda a fost expediata in 25.03.2008 catre mine dar cu o adresa eronata (nu, nu am gresit eu adresa cand mi-am creat contul la Robbe, ci ei, cand au expediat pachetul). Ca urmare a adresei gresite, pachetul s-a intors la Robbe. Am aflat asta dupa ce am rugat un prieten vorbitor de germana sa-i sune si am capatat numarul de inregistrare de la transportator (asa numitul AWB).
Am scris multe mesaje catre Robbe, incercand sa aflu unde este comanda mea (de altfel deja platita online cu cardul) dar nu am capatat de obicei nici un raspuns. De doua ori am primit un raspuns scurt precum ca pachetul meu a fost deja expediat (al doilea asemenea mesaj, l-am primit cand deja pachetul meu se intorsese la Robbe de doua zile). De atunci nu imi mai raspunde nimeni.

Vreau sa va spun ca nu am intalnit asemenea indolenta niciunde (si am facut destule comenzi on-line in toata lumea). Mesajul meu este simplu: luati aminte daca va ganditi sa comandati ceva la Robbe Austria. Sau mai bine renuntati!

Va voi tine la curent cu evolutia acestei comenzi, pentru ca (evident) nu am de gand sa renunt.

Sorin Anghel
0

#2 Useril este offline   fulgerica 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2235
  • Inregistrat: 31-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:vintage

Postat 16 April 2008 - 09:21 PM

eu nu cred ca trebuie sa-ti pierzi speranta. timpul a fost prea scurt sa ajunga coletul aici, apoi sa se intoarca in austria si sa-l reprimesti la adresa corecta. cand ti-au zis ca l-au expediat ultima oara? numara 12 zile max de la aceea data si abia apoi te poti impacienta. sunt sigur ca in curand o sa ne aunti ca l-ai primit. altfel, cei care frecventeaza saitul acesta nu cred ca-si comanda robbe din austria, atata vreme cat au dealer in romania.

Aceasta postare a fost editata de fulgerica: 16 April 2008 - 09:23 PM

Laser frate!
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
0

#3 Useril este offline   Skyspy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1501
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 17 April 2008 - 12:10 AM

Daca-mi dai nr. de tel. si numarul comenzii care l-ai primit la inregistrare ii pot suna eu sa vad ce se intampla.
A dracului dom-le cum se extinde si poluarea asta.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
0

#4 Useril este offline   anghelson 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 16-April 08

Postat 17 April 2008 - 08:09 AM

Pentru fulgerica: multumesc pentru incurajari.
Pachetul a ajuns din nou la Robbe in data de 8.04.2008. Dupa cum spuneam si in primul post, in data de 10.04 am primit de la un functionar Robbe un mesaj care ma anunta ca pachetul meu a fost expediat in data de 25.03, deci el nu stia ca pachetul este din nou la ei.

Pentru Skyspy: din nou multumiri pentru oferta.
Ieri seara am mai scris odata Robbe, folosind chiar mecanismul sitului (nu e-mailurile oferite pentru contact). O sa astept una-doua zile si daca nu va deranjeaza am sa va rog sa ii contactati in cazul in care iar nu raspund.
In alta ordine de idei, anul trecut am vizitat orasul dvs. (un fel de a spune, pentru ca era o ploaie grozava). De fapt de ploaie a profitat baietelul meu care s-a ales cu un starter-kit ROCO digital. Totusi retin ca mi-a placut mult zona pietonala din centru.

Sper ca in final sa ajung sa va tin la curent cu montajul kitului.
0

#5 Useril este offline   anghelson 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 16-April 08

Postat 17 April 2008 - 09:00 PM

Cateva noutati:

Ieri seara dupa ca am scris primul mesaj aici pe forum, am folosit mecanismul de mesagerie pe care clientii Robbe il au la dispozitie pentru a semnala una sau alta. Este un mecanism integat in site si nu are legatura cu e-mailul generic tip "office@..." de la rubrica "Contact US".
Apoi, m-am gandit sa scriu si producatorului, adica Billing Boats, pentru a-l informa de practicile comerciale ale distribuitorului sau oficial.
Rezultat 1: la ora 10.05 dimineata (adica la 5 minute dupa ce Billing Boats a inceput programul), am primit in copie un e-mail pe care probabil chiar seful cel mare (numele sau era Billing ...) il trimitea celor de la Robbe cu solicitarea de a lamuri situatia.
Rezultat 2: nimic ... adica nici reclamatia mea plasata pe situl Robbe in calitate de client, nici mesajul de la Billing Boats nu au avut nici un efect deocamdata. Nepasare totala, ca de altfel in ultimele 38 zile.

Eu nu mai comentez nimic pe moment, va rog sa trageti voi concluziile potrivite!
0

#6 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 17 April 2008 - 10:05 PM

mda, neseriosi...

Am facut si eu acum ceva timp o comparatie intre preturile afisate de Robbe Austria si magazinul din Ro... si erau mai scumpe afara...cel putin la servouri...
0

#7 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 April 2008 - 02:45 PM

anghelson, tu ai avut o singura experienta proasta cu robbe si deoarece s-a nimerit sa fie la prima comanda de afara, ti s-a parut "teribil de" proasta. Dar stai sa vezi cate experiente proaste au si altii cu diferite firme germane sau austriece, ca-s de haine (Switcher - sucursala din Germania), de trenulete (Fleiscmann) sau de modelism (Lindinger). Sunt si ei oameni ca oricare altii din lume, capabili sa greseasca, chiar daca noi romanii avem alte asteptari de la ei. Ba spre deosebire de altii, au defectul sa fie tipicari, ca sa nu zic si de alte "insusiri" mai proaste si fiind greu spre imposibil sa-i scoti din ale lor, trebuie sa te inarmezi cu mai multa rabdare.


0

#8 Useril este offline   anghelson 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 16-April 08

Postat 18 April 2008 - 03:30 PM

Multumesc pentru raspuns Navigator, dar nu sunt de loc in situatia de a fi la "prima comanda afara". Am facut destule alte comenzi peste tot in lume si s-au derulat fara probleme.

Pana la urma, si imi pare rau daca nu am reusit destul de bine sa explic acest lucru, principala problema este lipsa totala de "reactie" din partea vanzatorului, orice cumparator onest poate avea o nelamurire sau alta, atata timp cat vanzatorul tine legatura cu el si explica "neclaritatile", totul este in regula, nu-i asa?

Ori asta este ceea ce reprosez eu in primul rand Robbe, faptul ca nu comunica cu mine! In regula, a gresit si a trimis un pachet aiurea, dar hai sa rezolvam impreuna chestia asta! Eu nu banuiesc apriori ca Robbe sau oricine altcineva vrea sa pacaleasca clientii din Romania, dar hai sa ii tratam serios pe acesti clienti (nemteste - adica asa cum trebuie tratat orice client). Pana la urma banii (in euro) platiti de mine sunt la fel de valorosi ca oricare altii, atunci de ce eu sunt tratat ca un client de mana a doua? Bine, nu sunt tratat ca un client de mana a doua, dar tot sunt tratat extrem de prost.

Eu am platit un produs si transportul lui pana la mine acasa. Nu a ajuns in 40 zile! Care este vina mea? Ce mai pot face eu in aceasta tranzactie? Nimic, eu am facut ce trebuia, adica am platit! Asta este problema!

Si acum pentru Primus: ai perfecta dreptate, preturile importatorului Robbe in Romania sunt mai bune. Fara exceptie, peste tot unde am verificat! Eu insa platesc acum pretul unei informari incomplete: daca eram mai atent si verificam faptul ca pot cumpara acelasi lucru in Romania, probabil ca acum eram deja avansat cu montajul. Dar nu am facut-o! Asta este si mesajul meu pentru cei care au intentii similare! Oricum, multumesc pentru raspuns. Este foarte important sa stii ca alti oameni gandesc ca si tine.

Sorin
0

#9 Useril este offline   shtecker 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 44
  • Inregistrat: 24-January 08

Postat 18 April 2008 - 04:31 PM

daca la e-mail-uri nu primesti raspuns, urmatorul pas e sa suni si sa le explici (calm si de preferat pe limba lor) care e problema. e posibil ca persoana care citeste e-mail-ul / raspunde la telefon sa nu aiba nici o vina. este de asemena posibil ca la mijloc sa fie o neintelegere, o proasta functionare a sistemului (eu de ex. am am primit mai tarziu un colet pt. ca se ratacise pe undeva pe la magazin confirmarea unui transfer bancar, am intrebat de vreo 2-3 ori daca au ajuns banii, ultima oara au cautat mai bine si au gasit).
0

#10 Useril este offline   Skyspy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1501
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 18 April 2008 - 08:16 PM

S-ar putea sa fie si ointarziere a comenzii din cauza ca billing boat nu avea pe stoc si urmeaza sa fabrice kitul.
Asa am patit eu cu moduni am comandat in decembrie anul trecut am vorbit de 2 ori cu ei ziceau ca artesania latina fabrica numai spre sfarsitul lui martie dar de atunci nu au mai dat nici un semn de viata.
Am si uitat sa verific daca nu mi-au tras de pe visa card suma ca atunci am sa-i porcaiesc.
Problema e ca in romani nu au incredere si le cere plata inainte ori ca au pe stoc ori ca urmeaza sa primeasca marfa si de aici se isca neplacerile.
Ce sa facem daca au mancat cortorarii lebedele din viena :) .
A dracului dom-le cum se extinde si poluarea asta.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
0

#11 Useril este offline   anghelson 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 16-April 08

Postat 19 April 2008 - 06:15 PM

Eu am facut comanda pe 10 martie, si comanda mea a fost expediata nu se stie unde pe 25 martie, deci intr-adevar desi produsul era marcat ca fiind in stoc, in fapt au asteptat o noua livrare de la Billing Boats. Apoi, conform inregistrarilor de pe situl transportatorului, comanda s-a intors la Robbe in data de 8 aprilie. Si de atunci, liniste.

Eu in mesajele mele catre Robbe am fost cat se poate de civilizat, insa ferm (in fond banii mei sunt deja la ei de mai bine de o luna - asta conform extrasului de cont al bancii mele - Ing Bank).
Intr-adevar, au neglijat complet cererile mele pana cand am rugat pe un vorbitor de germana sa ii sune si asa am aflat numarul AWB al transportului. Este acest lucru normal? Robbe afiseaza pe situl lor, faptul ca deservesc clienti vorbitori a 5 sau 6 limbi europene. Eu am monologat in engleza cu ei. Degeaba!

Dorinta mea prin deschiderea acestui subiect, este aceea de a avertiza si pe alti eventuali clienti Robbe, ca este posibil sa fie tratati ca si mine. Si ar mai fi ceva, cred ca in comunitatea aceasta a noastra, adica a modelistilor, imensa majoritate sunt oameni cinstiti si corecti, ca urmare este teribil de rau faptul ca putem fi alaturati unora care mananca lebede! Mai cred eu ca daca vom fi "cu capul plecat", nu vom avea de castigat, tot timpul alte etichete se vor lipi de noi. Eu am fost toata viata un om care si-a dorit sa fie corect si cinstit, asa ca orice neamt de rand, si nu ma bucur deloc cand sunt pus in rand cu infractorii. Si, cu voia dvs., nici nu am de gand sa accept asa ceva!

Sorin Anghel
0

#12 Useril este offline   anghelson 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 16-April 08

Postat 24 April 2008 - 02:21 PM

Au trecut 10 zile si respectiv 7 zile de la ultimul set de mesaje pe care le-am scris Robbe si inca nici un raspuns. Am rugat azi din nou un prieten sa sune la ei si dupa un timp am reusit sa aflam ca ei stiu ca pachetul cu comanda mea s-a intors in depozitul lor, dar nu stiu unde se afla in depozit (???). Ca urmare am cerut sa imi fie returnati banii, in caz contrar ma adresez autoritatilor austriece.
Va tin la curent cu evolutiile ulterioare. Sarbatori fericite!
0

#13 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 24 April 2008 - 03:38 PM

Daca plateai cu Pay Pal iti luai banii inapoi de mult... sau cel putin erau nevoiti sa se miste mult mai repede..
Imi pare rau pentru experienta ta cu ei...

Numai bine
Primus
0

#14 Useril este offline   anghelson 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 16-April 08

Postat 12 May 2008 - 10:44 AM

Inca nu s-a terminat.
In data de 25.04 am cerut bancii mele sa anuleze tranzactia (plata facuta le Robbe) pe motiv ca nu au furnizat produsul comandat in termen de 45 zile. Banca a acceptat motivul meu si m-a pus sa completez un formular pentru situatii de genul asta. Dupa care nu s-a mai intamplat nimic pana vineri 9.05 cand am fost contactat din nou de banca, cu cererea de a le da in copie toate mesajele e-mail pe care le-am schimbat eu cu Robbe. Le-am dat, frumos organizate, cronologic.
Acum mai am de asteptat inca 30 zile, dupa care banca este obligata sa imi dea un raspuns (adica ori banii inapoi, ori motivul pentru care nu mi-au putut recupera banii). Eu sper sa fie prima varianta!
0

#15 Useril este offline   cosmin_carjan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 07-November 07

Postat 23 May 2008 - 03:18 PM

total opusa problemei asteia am avut eu o experienta extrem de placuta cu towerhobbies in US.

Am dat comanda, si pentru cine nu stie, tower are 2 depozite si daca nu au toate piesele intr-un singur depozit, iti trimit 2 pachete separate fara sa te mai coste nimic in plus. Asa a fost si cazul meu. Pachetul mai mare a ajuns, dar cel mic care avea doar o piesa nu a mai venit. Am asteptat o luna, le-am scris si a doua zi fara nici o intrebare suplimentara, fara sa mi se mai solicite nici un fel de explicatii sau alte date, aveam mail cum ca mi-au trimis din nou pachetul. L-am primit dupa o saptamana. E adevarat ca era doar o piesa de vreo 30 de dolari, dar chiar si asa am ramas cu gura cascata. Asta da serviciu ireprosabil.
M-am lasat de sportu asta
0

#16 Useril este offline   Red Team 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 537
  • Inregistrat: 25-December 05

Postat 23 May 2008 - 03:46 PM

Cosmin, sunt multe magazine online, in special in SUA dar si in Asia care au servicii de genul acesta...prin Europa, mai greu :D
0

#17 Useril este offline   anghelson 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 16-April 08

Postat 23 May 2008 - 05:41 PM

cosmin_carjan, la 23 May 2008, 15:18, a spus:

total opusa problemei asteia am avut eu o experienta extrem de placuta cu towerhobbies in US.

Cosmin, asta este o experienta de povestit la nepoti. Teribil de bun serviciu. Este adevarat insa, ca in America sunt un fel de servicii, iar in Europa inca nu. Am facut si eu diverse comenzi in America, la B&H (foto) sau Amazon (carti) fara nici cel mai mic incident. Si asta de vreo 3-4 ani incoace. In Europa am comandat de 2 ori: odata un obiectiv foto la Digiwowo - care a sosit greu, dar macar a venit si odata la Robbe, adica tocmai subiectul de fata.
Si pentru ca tot a venit vorba, maine implinesc o luna de cand am facut cererea de refuz la plata, adresata bancii mele (ING). Inca astept, ei au spus ca vor fi obligati sa dea un raspuns in 45 zile.
Doamne-ajuta, ca sa zic asa! Oricum, nu comandati la Robbe decat daca: fie va prisosesc banii, fie va prisoseste adrenalina si aveti nevoie de ceva senzatii mai tari.
Toate cele bune, tuturor!
0

#18 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 01 June 2008 - 06:12 PM

Tot o experienta placuta. Am comandat:
http://www.soy.on.ca/pushycat.html
si nu am gasit in cutie placa de balsa cu nervurile pentru ampenajul orizontal. Am telefonat si le-am primit intr-un plic fara comentarii. Nici macar nu au intrebat daca le-am cautat bine.....
0

#19 Useril este offline   anghelson 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 16-April 08

Postat 01 June 2008 - 09:33 PM

Ce sa spun, probabil ca asa se va intampla si mai aproape de meleagurile noastre, candva! Deocamdata inca nu. Ma bucur sincer cand aud ca se poate si altfel. Eu despre toata povestea asta nu am nici un fel de alte noutati.
Desigur, va fi cea mai mare placere a mea sa va tin la curent cu vreun fel de evolutie pozitiva a lucrurilor.
Deocamdata, pentru cei pasionati de modelism feroviar (romanesc) un link care mie
mi s-a parut interesant (si foarte bine documentat totodata):
http://www.derbysulz...om/cfr2100.html

Toate cele bune!
0

#20 Useril este offline   anghelson 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 16-April 08

Postat 03 June 2008 - 02:58 PM

Dragi co-forumisti,

Iata ca a sosit si ziua in care sa pot spune ceea ce aproape nu mai credeam. Am fost anuntat azi ca banca mi-a creditat contul de card cu suma tranzactionata cu Robbe. Creditarea s-a facut in lei, ceea ce tinand cont de cursurile valutare, rezulta intr-o mica diferenta care oricum nu mai conteaza de loc.
Acum trebuie sa ma hotarasc ce sa comand in loc (parca nu mai vreau tot St. Canute). Aveti vreo sugestie?

Toate cele bune!
0

#21 Useril este offline   fulgerica 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2235
  • Inregistrat: 31-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:vintage

Postat 03 June 2008 - 11:53 PM

ceva cu care sa vii pe IOR ;)
Laser frate!
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
0

#22 Useril este offline   anghelson 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 16-April 08

Postat 04 June 2008 - 03:07 PM

Buna ideea si asta cu venitul in parcul IOR. Totusi, astept sugestii...
Eu sunt pasionat mai ales de remorchere sau vase pescaresti din perioada motoarelor cu aburi, evident asa se explica si optiunea mea initiala pentru St. Canute. Oricum, treaba asta cu alesul este tare placuta omului :D .
0

#23 Useril este offline   fulgerica 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2235
  • Inregistrat: 31-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:vintage

Postat 04 June 2008 - 11:11 PM

Odin arata bine ca remocher.
Eu ti-as propune totusi sa alegi Paula III. nu de alta, dar daca faci macaraua din spate functionala, poate ne ajuti si ne recuperezi barcile ramase pe apa.

Aceasta postare a fost editata de fulgerica: 04 June 2008 - 11:13 PM

Laser frate!
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu