Pagina 1 din 1
am o nelamurire problema....
Postat 02 June 2008 - 11:01 PM
am un savage 25, azi am luat de la catastyle metanol, tornado de 16% nitro, foloseam de regula cel de 5%, toate bune si frumoase a pronit masina, am dat cateva ture si la un moment dat cand am franat, am vrut sa ii dau sa plece ,se ambala dar nu pleca.... mam dus la masina si iam dat un bobarnac la roata acea mare care se prinde de cutia si a luato a plecat.... daca se intampla odata neglijam dar misa mai intamplat de 3 ori si mam mai dat un pic si am oprito
acum nu stiu ce sa cred, sa patineze ambreajul , sa nu cupleze, nu stiu ce sa zic ca sunt incepator, va rog ajutatzima... ms mult:)
acum nu stiu ce sa cred, sa patineze ambreajul , sa nu cupleze, nu stiu ce sa zic ca sunt incepator, va rog ajutatzima... ms mult:)
Vand Savage SS 25 http://www.rhcforum.ro/index.php?showtopic...t=0#entry449087
Postat 03 June 2008 - 08:22 AM
haidetzi baietzi nimeni???? nici o sugestie??? plz;:D
Postat 03 June 2008 - 09:51 AM
desfa masina...doar asa o sa intelegi ce se intampla si o sa poti remedia problema........zici ca problema este de la spur ok daca la ochiul liber nu se vede nimic rupt,lipsa,ciudat plasat, ...trebuie sa te apuci de desfacut...modelismul inseamna si mesterit,surubarit...nu poti rezolva pe forum toate problemele nu prea avem cu m sa stim ce are...trebuie sa va murdariti un pic...oricum mie mi se pare un pic hilar cum ai rezolvat problema "i-am dat un bobarnac"...dar de ce facea asa nu te ai intrebat???
spor la mesterit si tine-ne la curent...
spor la mesterit si tine-ne la curent...
Postat 03 June 2008 - 10:53 AM
Cat vrei pe Bonzer :D
Pune neste poze.
Pune neste poze.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.