Modelism - RHC Forum: Sfat achizitie elicopter - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Sfat achizitie elicopter pentru incepator...

#31 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 March 2009 - 11:57 AM

Vezi postareacosmin_carjan, la Mar 5 2009, 11:29 AM, a spus:

Nu sunt pasionat de mult de heli, am un lama v4, dar am zburat si cu 2 si 3 canale si cu un hbk2 brushless.
Pot sa spun ca cel cu 2 canale nu are nici o legatura cu zburatul, nu prea ai ce controla la el, la 3 canale mai ai ceva ceva control,
lamaul meu cu 4 canale zboara ok, poti sa il controlezi cum trebuie, iar cel cu 6 canale si pas colectiv n-are nici o legatura cu lama, adica e mult mai greu de controlat. Eu cu lama zbor chiar bine, dar pe cel cu 6 canale n-am nici o sansa sa il tin in hover inca, asa ca nu inteleg de ce recomanda unii sa incepi cu coaxial, pentru ca eu am impresia ca n-au nici o legatura(coaxialul cu cele cu 6 canale si pas colectiv).

Ideal ar fi sa le incerci pe toate si sa vezi ce-ti place .. ca nu toata lumea e facuta sa invete sa zboare cu elicopter cu 6 canale .. dar nu prea vad cum ai putea sa faci asta .. Daca iti place atunci eu zic sa iti iei cu 6 canale direct, dar o sa ai de lupta cu el.


Daca este elicopter cu 4 canale si un singur rotor principal (nu coaxial) nu e nici o diferenta intre 6 si 4 canale.
6 canale devin utile cand te vrei mai mult - acrobatie etc.

Singurul lucru bun care il face lama este ca ESTE FUN si te obisnuieste cu orientarea.
0

#32 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 05 March 2009 - 01:46 PM

Citeaza

pentru ca eu am impresia ca n-au nici o legatura(coaxialul cu cele cu 6 canale si pas colectiv).


Ma bucur ca evidentiaza cineva inca o data acest lucru.
0

#33 Useril este offline   firedragon 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 502
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Padova(Italia)

Postat 07 March 2009 - 12:12 AM

totusi nu cred ca toti isi permit sa inceapa sa zboare pe unul cu colectiv. E mult mai usor sa faci crash cu el. e mult mai costisitor de reparat, trebuie sa cumperi si scule sa ai cu ce-l repara, si unul la inceput nu cred ca o sa reuseasca prea bine sa il repare dupa crash. iar rau reglat inseamna un crash si mai sigur. ma gandesc la inceput ce ma chinuiam sa tin si sa reglez un bladecx2 coaxial. voi vreti sa puneti un incepator din prima langa rotor de 70cm cu turatie de 3000/minut?? eu cred ca e nevoie de o perioada de acomodare pana te dai la ceva asa periculos!!! HELI NU SUNT JUCARII. SUNT AEROMODELE SI TE POT RANI GRAV, CHIAR TE POT OMORI!! ASA INCEPE CARTEA DE LA T-REX 450. si am observat ca au dreptate.
Videoclipurile mele Spektrum DX8

elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp

planor multiplex cularis

)Imagine postata
0

#34 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2659
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 07 March 2009 - 09:36 AM

Daca ar fi sa-mi iau elicopter nou (nu e cazul, ca am destule), as face cam asa:

- cel mai mare (ca masa) pe care mi-l pot permite: cu cit este mai mare, are inertie mai mare, si este mai stabil, din pacate costa mult mai mult
- pas colectiv, transmisie pe curea, de preferinta termic: desi si un electric 400 sau 450 are farmecul lui, nici macar nu se apropie de un termic bun
- neaparat sa aiba piese. Piese, in tara, in magazin pe raft:din pacate prea multi vind pielea ursului din padure (ma rog din catalog in cazul nostru), la elicoptere daca nu are piese e bun numai de bibelou.
- nu RTF, daca l-as dori (gandi) pentru 10 zboruri, atunci l-as echipa cu 'noname', daca l-as dori pentru 1000, atunci trebuie echipat cu piese de calitate (servo, giro, statie....)
0

#35 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 07 March 2009 - 12:42 PM

Vezi postareafiredragon, la Mar 7 2009, 12:12 AM, a spus:

totusi nu cred ca toti isi permit sa inceapa sa zboare pe unul cu colectiv. E mult mai usor sa faci crash cu el. e mult mai costisitor de reparat, trebuie sa cumperi si scule sa ai cu ce-l repara, si unul la inceput nu cred ca o sa reuseasca prea bine sa il repare dupa crash. iar rau reglat inseamna un crash si mai sigur. ma gandesc la inceput ce ma chinuiam sa tin si sa reglez un bladecx2 coaxial. voi vreti sa puneti un incepator din prima langa rotor de 70cm cu turatie de 3000/minut?? eu cred ca e nevoie de o perioada de acomodare pana te dai la ceva asa periculos!!! HELI NU SUNT JUCARII. SUNT AEROMODELE SI TE POT RANI GRAV, CHIAR TE POT OMORI!! ASA INCEPE CARTEA DE LA T-REX 450. si am observat ca au dreptate.


Nu trebuie sa te sperie un CP nici din punct de vedere al dimensiunilor si nici al sculelor. Lama nu e bun pentru inceput daca doresti altceva dupa. Vad la tine in semnatura "montat heliguy" - crezi ca asta este calea de urmat? Sa-ti asambleze altii elicopterul si dupa aia sa crezi ca poti sa-l reglezi, sa-l zbori, sau sa-l repari doar pentru ca ai avut Lama si te-ai dat pe simulator?. Nu, frate, nu e bine.
0

#36 Useril este offline   ciprian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 04-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:HELI,aero si auto

Postat 07 March 2009 - 07:36 PM

De ce sa nu-si ia lama?E bun pt indoor!si e usor de pilotat
Cu stima,
Ciprian
0

#37 Useril este offline   VinnY 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 28-March 09

Postat 01 April 2009 - 11:22 AM

Salut pasionatilor de heli rc. sunt si eu inca un incepator in randul pasionatilor ;) si bineinteles am o groaza de intrebari, insa la unele dintre ele am gasit raspunsul aici pe forum. o sa ma uit si mai atent zilele care urmeaza prin subiectele discutate. problema mea principala, a oricarui incepator cred, e ce heli sa isi cumpere. am vaz mai mutle topicuri pe aici insa nici unul nu prea m-a lamurit. asa ca cer sfatul celor binevoitori :D
cerintele mele ar fi sa fie un heli cu 4ch, pentru exterior, autonomia de zbor cat mai mare (pentru ca nu vreau sa-mi fie stricata placerea dupa doar 5 minute, nu ?!? ) si ultima chestie bugetul, care poate ar fi trebuit pus primul. deocamdata nu dispun decat de 400 ron pentru asta si sincer nici nu as vrea sa depaseasca pentru inceput suma asta. pe viitor daca o sa imi placa destul de mult imi voi face alta achizitie fie ca vreau sau nu :D ca pentru asta sunt pasiunile.
pana acum ce am gasit eu a fost Apache Ah-64 cu urmatoarele specificatii:

- Telecomanda cu 4 canale, 2 servo.
- Mecanism giroscop stabilizator.
- Rotor principal: 40 cm.
- Lungime: 60 cm.
- Greutate: 345g.
- Acumulator: 7,4V 850 mAh Li-Po reincarcabil (inclus).
- Inaltime zbor: 50 m
- Timp de zbor: 25 min.
- Raza actione radiocomanda: 300 m

desi cred ca pentru cei mai multi de pe aici asta nu e decat o jucarie pe care o gasesti pe rafturile din hyper-marketuri, eu zic ca e ok pentru un incepator ca mine. dar cum sunt noob exista sanse destul de mari sa ma insel....
Apacheul am reusit sa il gasesc la un pret de 399 RON fiind la un pret redus. pe alte siteuri ajungea chiar si aproape de 600 RON asa ca m-am incadrat perfect in buget.
voi ce mi-ati recomanda? as putea gasi altceva mai bun la pretul asta ? multumesc anticipat pentru sfaturi.
0

#38 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 02 April 2009 - 09:39 AM

La greutatea aia cu baterie de 7,4/850 va fi mare lucru daca o sa se ridice macar, nici gand de zburat 25 de minute. Am mari dubii cu specificatiile astea.
0

#39 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 April 2009 - 12:28 PM

Nu iti recomand asa ceva, dar daca il iei, atentie, stiu si eu pe cineva care si-a cumparat un apache cu 400RON asazis cu 4 canale si era de fapt cu 3
Asigura-te ca e cu 4 canale, Daca e cu 3, arunci banii pe geam.

Succes
0

#40 Useril este offline   Green_Alex 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 21
  • Inregistrat: 13-July 08

  Postat 05 April 2009 - 05:14 PM

Salut, as avea si eu nuste sfaturi legate de un elicopter.
De ceva vreme m-a tot batut gandul la un elicopter. Am inceput usor cu un IR pana m-am plictisit de el si am vrut ceva mai mare. Am cautat eu pe diverse site-uri ceva rezonabil ca pret si pt incepatori, si pana la urma m-am hotarat sa iau un E-sky HBK2. zis si facut luat masinaria prin posta incercat zburat (cu frica) trantit de pamant. Incercat zburat iar dat cu el de pamant iar.
Dupa alte cateva seturi de pale, am hotarat ca poate nu e asa simplu cum pare (daaahhhh) si am incercat sa o iau mai moale.
Cumparat elicopter coaxial (Graupner micro) si jucat cu asta pana plictisit din nou.
Acum as vrea totusi sa trec la cel single blade cu platou ciclic, ca acolo este partea interesanta.
Partea proasta la mine este ca locuiesc la dracu cu craci (in Libia) si imi e foarte greu sa fac aprovizionare cu piese de cate ori dau cu el de pamant. Deasemenea orice sfat poate veni numai de pe net. Mai am 2 colegi pe aici care se dau cu ceva elicoptere dar destul de slabut ca experienta si pricepere.
Acum problema:
De la ultima prabusire (de la altitudine ff joasa) 40 cm cu HBK2 nu prea am observat diferente dar dupa ce m-am jucat umpic cu telecomanda nu mai functioneaza motorul.
Adica doar din cand in cand scoate tiuitul acela ca ar porni si da sa porneasca dar.....ii trece repede. Are cineva idee de la ce ar fi?
In rest elicopterul nu a suferit avarii prea puternice decat cateva seturi de lame rupte.
Ma gandesc sa-i fac un upgrade la piese dar nu stiu care ar fi cele mai bune ca raport calitate pret, ma puteti oare ajuta.
Peste o sapt vin in Ro si as vrea sa comand un vraf de piese (in speranta ca voi fi in stare sa le instalez) care sa-mi ajunga pana la viitoarea vizita si sa-mi permita si sa il ridic de la sol.
Ca upgrade eu ma gandeam la un gyro ceva mai rasarit (am vazut ca a aparut acum HBK3 cu giroscop cu headlock, o fi bun de ceva?) ceva la motor si niste pale de carbon.(poate si mecanismele de aluminiu).
In speranta ca am fost suficient de coerent,
ma puteti ajuta cu niste sfaturi va rog?

Cu multumiri,
Alex
0

#41 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 April 2009 - 05:34 PM

Sigur o sa-ti prinda bine sa-l treci pe motor brushless.Asta implica si un regulator brushless . Apoi o telecomanda mai buna decat aia stock iar ti-ar prinde bine .
In rest grija mare cand il pilotezi . Nu cred ca e bine sa te intinzi la gyro- bengos atat timp cat faci doar hover .
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#42 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 April 2009 - 05:42 PM

Daca este motorul cu perii, asteapta-te in curand sa isi de obstescul sfarsit, daca nu cumva si l-a dat deja.
Motoarele alea tin intre 2 si 10 zboruri...Chiar mai putin la porniri usurele (teste sau incepatori cu frica de mansa de motor) pentru ca nu se aerisesc bine si de regula iau foc.
Nu are legatura cu crashurile.

Daca nu a iesit fum din motor, incearca sa faci asta:
In partea de sus, motorul, are niste cleme care apasa carbunii pe rotor. Incearca sa le impingi mai bine cu un cuter cu o surubelnita ceva
si o sa porneasca daca nu e dus.

Daca te apuci de upgrade-uri, motorul si regulatorul ia-le primele in considerare. Alea chiar sunt indicate cat mai repede.
Nu trece la upgrade-uri metalice sau pale carbon pana nu il stapanesti bine, altfel o sa te coste mult
mai mult reparatiile si o sa fie mult mai complexe.
Cand o piesa este mai solida, crapa urmatoarea...
Crede-ma e mai bine sa rupi palele de lemn sau ceva de la suprafata decat sa indoi axul principal sau sa crape fuselajul.


Succes

Aceasta postare a fost editata de alexvid: 05 April 2009 - 05:43 PM

0

#43 Useril este offline   docmarius 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 05-July 08

Postat 06 April 2009 - 07:28 AM

Motorele 370 de pe HBK2 mai au o problema. La incalzire se distrug magnetii din motor, chiar daca are acel radiator (la mine s-a intamplat de 2 ori). Asta o poti verifica foarte simplu. Cu o surubelnita atingi lateral carcasa motorului. In mod normal surubelnita e atrasa puternic de motor si se dezlipeste cu un mic efort (adica se simte cand tragi de ea). Daca nu apare fenomenul asta atunci pe motor scrie "altul". Alt indiciu este ce din motor se elimina un praf maroniu (adica bucatele din magnet).
Singura solutie permanenta este upgrade la brushless.

Succese.

Aceasta postare a fost editata de docmarius: 06 April 2009 - 07:29 AM

West Hobby Team
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
0

#44 Useril este offline   Green_Alex 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 21
  • Inregistrat: 13-July 08

Postat 06 April 2009 - 09:41 AM

Salutari si multumesc de raspunsuri.
Deci, ce inteleg este urmatorul lucru: ar trebui sa ma orientez in primul rand la un motor brushless + regulator (imi puteti recomanda va rog ceva anume? as dori nu neaparat f puternic si moderat ca bani).
Ca telecomanda, nu prea ma tenteaza sa fac upgrade cel putin deocamdata ca nu ma vad inca in masura sa fac(si sa apreciez) reglajele fine ale ei. Asa ca pentru moment cred ca o sa raman la ceva mai de baza. Oricum unul dintre colegii de aici are una care pare mai serioasa asa ca o sa incerc sa o imprumut sa vad daca e vreo difierenta (si daca merge). Ideea mea este intai sa vad eu ca il tin in aer mai mult de 30 de secunde si dupa aia o sa bag eu bani si in echipamente mai corespunzatoare, nu de alta dar dupa primul esec am fost cam dezamagit.

Eu pomeneam de gyro pentru ca la inceput cand ma chinuiam sa-l ridic parea ca nu functioneaza de fel asta. Adica asteptam eu pana se initializa (lumina rosie continua) dar cand il ridicam facea stanga sau dreapta intr-o veselie. Acum ca am mai citit ceva pe internet/forum o sa incerc cateva dintre testele gasite. Am incercat sa-l trag de coada intr-o parte si am sesizat o schimbare de pitch a palelor din coada, deci el pare ca functioneaza.
Mai incerc dupa ce pun motorul nou.

La swashplate si mecanisme de aluminiu ma gandeam tocmai in ideea ca daca e sa cedeze sa nu fie astea ci palele. Eu pan aacum nu l-am lovit ff serios si pt ca nu l-am ridicat mai mult de cativa zeci de cm. Dar inteleg ca pt a putea invata ceva tre sa risc mai mult si atunci caderile vor fi mai de sus. Totusi daca ma apuc si cumpar mecanismele de aluminiu, am vreo sansa sa le schimb si sa functioneze dupa aia fara sa am sculele auxiliare (pt masurat unghiurile la pale, si altele)?
Cu multumiri,
Alex
0

#45 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 April 2009 - 11:06 AM

Pitch gauge (scula de masurat unghiul la pale, iti trebuie oligatoriu) daca faci upgrade.
Crede-ma ca vei mai strica piese...una e sa dai 5USD pentru schimbarea unei piese si alta 13USD sau mai mult.
Pretul la piesele metalice este aproape triplu fata de piesele de plastic.
Daca mergi pe seturi dinalea de upgrade, cumpara 2 din start...pentru piese de schimb.
Nu vei gasi separat piese de upgrade decat originale de la ESKY si alea costa mult mai mult.

Referitor la Gyro, el functioneaza, dar nu e cea mai fericita alegere. asta ar fi al 2-lea upgrade important dupa motor si regulator brushless. UNUL HEADLOCK (cel de la esky, lumea zice ca e bun, telebee folosesc eu si lumea de asemenea zice ca e unul din cele mai bun gyro piezo de pe piata) . Te scapa de grija cozii. Ca incepator, vei fi mult mai relaxat.
Daca il ridici pentru prima data mai sus si se invarte coada, ca incepator, esti mort.

Nu am vazut nici un hbk2 care scos din cutie sa aiba pozitia servo-ului bine setata pe coada.
Trebuie sa misti servo pe coada in directia care ti-ar anula rotatia (cativa milimetri conteaza!).

SUCCES
0

#46 Useril este offline   Green_Alex 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 21
  • Inregistrat: 13-July 08

Postat 06 April 2009 - 03:23 PM

Salut ideea mea cu piesele de metal vine tocmai din faptul ca ma astept la ceva prabusiri si as vrea ceva mai rezistent pentru ca in fundul lumii unde ma aflu eu nu pot sa dau o fuga pana la magazis si sa mai iau una sau alta ca sa schimb la heli. Si cum zicea cineva pe aici pe forum, "elicopterul fara piese de schimb e bibelou". Pe mine ma intereseaza sa pun ceva care sa-mi asigure cat de cat o mai buna rezistenta la crash-uri. Acum sunt constient si eu ca nimic nu este indestructibil.

vreun sfat pt un motor brushless decent?

Sarumana.

Aceasta postare a fost editata de Green_Alex: 06 April 2009 - 03:31 PM

0

#47 Useril este offline   Green_Alex 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 21
  • Inregistrat: 13-July 08

Postat 07 April 2009 - 09:15 AM

Salut, revin cu update referitor la motor.
Am incercat si testul cu surubelnita pe carcasa, m-am uitat si dupa praf maroniu si nimik. Arata ca si cum totul ar fi ok la motor.
Pe de alta parte eu am avut mai bine de 10 cicluri de incarcare/descarcare la baterie in care am folosit elicopterul (si deci si motorul) ceea ce ar putea fi o indicatie ca motorul asta si-a trait traiul (si mancat malaiul :rolleyes:)
Ma agit atat pt ca m-as otica sa vin acasa sa cumpar motor nou+ controler si cand ma intorc aici si-l pun pe elicopter sa constat ca tot nu merge si ca era de la altceva.
Am incercat ieri cu o alta telecomanda (de la Robbe cu 6 canale) dar nu am reusit sa o fac sa mearga cu elicopterul.

Aveti alta ideea referitor la ce as putea incerca sa vad de unde e problema?

Salutari,
Alex
0

#48 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 April 2009 - 11:06 AM

Ai incercat pana la urma sa impingi periile de la motor mai bine in lacasul lor pe ax ?
0

#49 Useril este offline   Green_Alex 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 21
  • Inregistrat: 13-July 08

  Postat 07 April 2009 - 03:09 PM

Salut,

poti te rog sa-mi arati si mie ca pt prosti la care cleme te referi ca zau daca ma prind.
am incercat sa invart de elice si motorul pare cam intepenit.

Salutari,
Alex

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: engine.jpg

0

#50 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 April 2009 - 03:26 PM

Am incercuit cu rosu...
Un cap este fix...ala care se vede in poza, iar capatul celalalt, intra undeva spre ax...
Ei capatul celalalt, practic, preseaza niste carbuni pe rotor si cateodata se intepenesc, carbunii nemaiatingand rotorul.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: engine.jpg

0

#51 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 April 2009 - 03:28 PM

Sau mai bine baga ceva ascutit si impinge cum iti arata sageata in poza...atat intr-o parte cat si in cealalta

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: engine.jpg

0

#52 Useril este offline   docmarius 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 05-July 08

Postat 08 April 2009 - 07:06 AM

Ca upgrade la brushless merge un motor de 28mm diametru, de 3500 RPM/V sau mai mult, care sa pape peste 30A si sa aibe un pinion de 13 dinti pentru el. Eu am pus BL E640-GT la 77 RON si a fost OK (A venit cu pinion cu tot). Mai exista si upgrade-urile oficiale de la E-SKY (in jur de 90 RON, la 3800-3900 KV, dar nu uita de pinion). Pe linga astea mai ai nevoie de un regulator adecvat - ceva pe la 40A ca sa fii sigur.
Personal ti-as recomanda si un servo de coada digital, de ex. Robbe FS-61 BB Carbon Digital Nano, la 125 RON, care e mult mai rapid si precis fata de cele originale. Total upgrade cam 400 RON...
A, da, si un pack doua de 2200mAh la 25C, sau chiar 33C si mufe adecvate (recomand Deans), adica inca 180RON/buc.
(vezi sa ai incarcator adecvat. Ala de la E-Sky are nevoie de o vesnicie sa le incarce, dar la nevoie merge).
Partea buna e ca obiectele astea cam supravietuiesc la crashuri si la nevoie raman pentru urmatorul heli :lol:

Sporuri.

Aceasta postare a fost editata de docmarius: 08 April 2009 - 07:12 AM

West Hobby Team
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
0

#53 Useril este offline   Green_Alex 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 21
  • Inregistrat: 13-July 08

Postat 08 April 2009 - 09:20 AM

Victorieeeee,

Merci alexvid, am incercat sa imping cu o surubelnita clemele respective si motorul a pornit "it's alivee, aliveee I tell you...".
Ma gandesc ca motorasul mai duce putin poate si pt ca de la inceput am folosit elicopterul fara carcasa, tocmai pt un acces mai rapid la baterie si o racire mai buna a motorului.
Am reusit sa setez si gyro +servo din coada cat de cat corect si acum elicopetrul e ceva mai stabil.
Dupa care am revenit la programul de crash-uri.
Multumesc si celorlalti pentru raspunsurile date.
O sa mai incerc sa-l ridic si va tin la curent cu progresul...daca intereseaza pe cineva. oricum, multumesc mult pt ajutor.

Salutari,
Alex

Aceasta postare a fost editata de Green_Alex: 08 April 2009 - 09:22 AM

0

#54 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2659
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 08 April 2009 - 10:25 AM

Din pacate la 3S, motoarele astea fac 'ring of fire', inelul de foc pe colector sub perii. Nici periile nici colectorul nu rezista la arc voltaic.
Dar, daca-i iei upgrade brushless si servouri, zboara mult mai bine decit te astepti la banii care ai dat pe el.
0

#55 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 08 April 2009 - 03:54 PM

Citeaza

...daca intereseaza pe cineva
.

http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif Sigur, te asteptam cu vesti!
0

#56 Useril este offline   angelotec 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 09-April 09

Postat 10 April 2009 - 09:09 PM

De cateva zile si-a cumparat un prieten un elicopter APACHE 64 (sper sa zic bine) este unul pe 4 canale,etc... Este super dragut si zboara super misto asta pana cand la busit de un pom si sa facut praf:))(tot zborul a durat cel mult 1 min). Oricum nu prea puteam noi sa il controlam prea bine pentru ca era pentru prima data si nu ne pricepeam. Sau rupt niste chestii mici care tin palele si ne-am chinuit sa le lipim cu picatura, a mai mers putin si acum nu se mai ridica deloc de la sol. De 4 zile stau si ma uit nonstop pe site-uri, forumuri ca sa imi cumpar si eu un elicopter. Ce ma sfatuiti sa i-au pentru inceput? Eu nu ma pricep absolut deloc la asa ceva dar de cand a luat prietenul asta asa ceva sunt super incantat sa imi i-au. As vrea sa imi cumpar unul care daca in busesc si se strica ceva la el sa pot gasi si piese de schimb ca la asta care il are prietenul meu nu gasim mai nimic. Va rog sa ma ajutati si pe mine ce sa cumpar pentru ca nu vreau dupa aceea sa ma oftic ca nu am cumparat ceva bun. Multumesc
0

#57 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 10 April 2009 - 10:26 PM

Vezi postareaangelotec, la Apr 10 2009, 10:09 PM, a spus:

De cateva zile si-a cumparat un prieten un elicopter APACHE 64 (sper sa zic bine) este unul pe 4 canale,etc... Este super dragut si zboara super misto asta pana cand la busit de un pom si sa facut praf:))(tot zborul a durat cel mult 1 min). Oricum nu prea puteam noi sa il controlam prea bine pentru ca era pentru prima data si nu ne pricepeam. Sau rupt niste chestii mici care tin palele si ne-am chinuit sa le lipim cu picatura, a mai mers putin si acum nu se mai ridica deloc de la sol. De 4 zile stau si ma uit nonstop pe site-uri, forumuri ca sa imi cumpar si eu un elicopter. Ce ma sfatuiti sa i-au pentru inceput? Eu nu ma pricep absolut deloc la asa ceva dar de cand a luat prietenul asta asa ceva sunt super incantat sa imi i-au. As vrea sa imi cumpar unul care daca in busesc si se strica ceva la el sa pot gasi si piese de schimb ca la asta care il are prietenul meu nu gasim mai nimic. Va rog sa ma ajutati si pe mine ce sa cumpar pentru ca nu vreau dupa aceea sa ma oftic ca nu am cumparat ceva bun. Multumesc


Te salut, bine ai venit pe forum!
Am rugamintea ca pe viitor, inainte de a deschide un topic nou pe o tema anume, verifica daca nu cumva exista unul deja.

Te invit sa ai rabdarea de a citi cat mai mult pe acest forum, si vei gasi raspunsul singur, sau cu foarte putin ajutor din partea colegilor.
Acceasi intrebare o pune toata lumea cand vine pe acest forum, dar raspunsul nu vine asa de repede si de simplu.

In mare parte raspunsurile ti le vei da singur, dar numai dupa ce vei avea la activ cateva zile cel putin de citit topicuri si posturi mai vechi cu aceeasi tema.
Spor la citit!
0

#58 Useril este offline   Green_Alex 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 21
  • Inregistrat: 13-July 08

Postat 22 April 2009 - 07:34 AM

Salutari,

inca o victorieeee, au venit piesele pt HBK2, exista pale, exista motor, controller si multe altele. Acum debea astept sa ajung in Libia sa le montez.
Am totusi cateva intrebari:
1. Motorul BL460GT a venit cu un ax subtire si cu un ax de rezerva pe care se monteaza pinionul de 13 dinti. Intrebareamea este, ca sa scot axul vechi (care e prea subtire pt pinion) trebuie doar sa trag de el cu putere? sau exista vreo alta smecherie. Nu de alta dar decat sa fiu puternic si sa fac vreo prostie mai bine intreb.
2. motorul pare sa se potriveasca pe "sasiul" original al lui HBK2. Asa este, sau trebuie sa mami iau o cruce din aia pt adaptare?

cu multumiri,
Alex

Aceasta postare a fost editata de Green_Alex: 22 April 2009 - 07:36 AM

0

#59 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 22 April 2009 - 09:24 AM

Vezi postareaGreen_Alex, la Apr 22 2009, 08:34 AM, a spus:

Salutari,

inca o victorieeee, au venit piesele pt HBK2, exista pale, exista motor, controller si multe altele. Acum debea astept sa ajung in Libia sa le montez.
Am totusi cateva intrebari:
1. Motorul BL460GT a venit cu un ax subtire si cu un ax de rezerva pe care se monteaza pinionul de 13 dinti. Intrebareamea este, ca sa scot axul vechi (care e prea subtire pt pinion) trebuie doar sa trag de el cu putere? sau exista vreo alta smecherie. Nu de alta dar decat sa fiu puternic si sa fac vreo prostie mai bine intreb.
2. motorul pare sa se potriveasca pe "sasiul" original al lui HBK2. Asa este, sau trebuie sa mami iau o cruce din aia pt adaptare?

cu multumiri,
Alex


Axul de rezerva are doua diametre?Altfel nu vad cum vei baga un ax mai mare intr-o gaura mica.La unele motoare axul iese usor,la altele mai greu,deci multa atentie.Nu trebuie sa iei cruce,eventual putin pilite gaurile pt. suruburi.Mai bine pune o poza cu axul si motorul.
0

#60 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2659
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 22 April 2009 - 10:17 AM

Vezi postareaGreen_Alex, la Apr 22 2009, 08:34 AM, a spus:

Salutari,

inca o victorieeee, au venit piesele pt HBK2, exista pale, exista motor, controller si multe altele. Acum debea astept sa ajung in Libia sa le montez.
Am totusi cateva intrebari:
1. Motorul BL460GT a venit cu un ax subtire si cu un ax de rezerva pe care se monteaza pinionul de 13 dinti. Intrebareamea este, ca sa scot axul vechi (care e prea subtire pt pinion) trebuie doar sa trag de el cu putere? sau exista vreo alta smecherie. Nu de alta dar decat sa fiu puternic si sa fac vreo prostie mai bine intreb.
2. motorul pare sa se potriveasca pe "sasiul" original al lui HBK2. Asa este, sau trebuie sa mami iau o cruce din aia pt adaptare?

cu multumiri,
Alex


In general al brushless-uri, axul este prins cu surub in conditie de pana. Adica trebuie sa aiba cel putin un surub, uneori doua, perpendicular pe ax, (imbusuri).
S-ar putea sa fie nevoie sa faci mici adaptari la prinderea motorului in fuselaj. In general le rezolvi cu o pila fina, daca trebuia un adaptor, ar fi scris comerciantii, ar fi fost fericiti sa-ti ceara bani si pe ala.
Pinionul, in schimb se demonteaza si monteaza mai dificil.
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu