7
este bine de stiut ! ..in anumite cazuri!
#31
Postat 08 May 2008 - 10:37 AM
7
#33
Postat 08 May 2008 - 10:42 AM
SILVIU66, la 8 May 2008, 10:36, a spus:
Silviu face misto... Flutter-ul e numai vina ta.. nu are cum sa fie vina lu graupner tu erai la mansa..
#37
Postat 08 May 2008 - 11:17 AM
Te duci la un magazin cu specific electro casnice si achizitionezi de acolo un fier de calcat . bun ! ...apoi te prezinti cu el la bancu de probe ( garanti) unde se face o proba . bun! ....
acasa, il faci cadou sotiei si o rogi sa-ti faca o mica demonstratie ! ....STUPOARE !constati ca dupa un minut sa ars .
CUM INTERPRETAM ASTA ..: ---- Draga ..a avut un viciu ascuns .!
acum va las pe voi sa vad cam ce soluti ati avea ...pt a rezolva problema ...
CINE ESTE DE VINA?......SI CUM VEDETI SOLUTIONAREA?
#38
Postat 08 May 2008 - 11:24 AM
TUROK, la 8 May 2008, 12:17, a spus:
Majoritatea magazinelor schimba produsul cu defect survenit in 48 ore de la cumparare direct la sediu, fara sa te trimita la service, in cazul in care au fost respectate conditiile normale de functionare si altele prevazute in certificatul de garantie.
In cel mai rau caz ajungi la un service ca oricum ai garantie.
Telefon: 0721 385365
#39
Postat 08 May 2008 - 11:29 AM
in cazu nostru de fata ..de ce nu beneficiem ..la aeromodele?.....toate sunt consumabile ...
sau astea nu au nici un drept?..unde oare scrie asta ?
#40
Postat 08 May 2008 - 11:34 AM
O mica injectie cu 'super glue' putea prevenii problema. La noi (colegii) au rezolvat-o placind ampenajul (acela care e de la mama lui), cu placi de balsa (de 1 parca), intarirea legaturii intr cele doua semi-ampenaje si invelire in film (dar dupa incident nu inainte).
Macar in viitor la produse noi, studiaza 'kit review'-urile, te pot scapa de suparari.
#41
Postat 08 May 2008 - 11:34 AM
TUROK, la 8 May 2008, 11:17, a spus:
Tu esti de vina.
Solutionarea.. il repari (deja s-a intamplat) si treci mai departe CU ATENTIE de data asta.
#42
Postat 08 May 2008 - 11:42 AM
dar de ce nu au o garantie ?...doar sunt produse comercializabile.
sau la astea nu prevede legea......... :D
#43
Postat 08 May 2008 - 12:03 PM
Iti mai zic odata.. io daca as fi vanzator si as fi vazut filmul ala ti-as fi zis clar.. zboara mai incet.. avionul e ARF ... aproape gata .. tu trebuie sa il faci si sa verifici toate alea prin el sa fie cat mai bine..
Io pilotez de 5 ani.. si am MULTE de invatat.. inca aterizez greu.. nu fac toate figurile corect.. etc.. iar la construit inca invat din greselile mele.. avioane rupte de la greselile mele.. flutter .. cazut panou de foc.. servouri inadcvate.. etc..
Am vazut pozele pe care le-ai pus... nu vad in poze niciun semn ca ar fi fost prost facut.. sau rupt din fabricatie.. astea ar fi fost motive de schimbat pe garantie.. La transport esti sigur ca nu l-ai atins fara sa iti dai seama ? 100% ! ... sunt atatea lucruri in defavoarea ta incat nici nu se discuta de garantie la asa ceva.
Da la un controler impecabil care nu merge sau la un motor care a luat foc.. sau mai stiu io ce ..dar la asta ? imi garantezi tu 100% fara niciun fel de dubiu ca Bucuresti - Sebes plus urcatul la rapa cu masina pe drumul ala desfundat.. avionul tau a stat in puf ? Tu daca ai fi vanzator .. si ai sti istoria asta de o zic io aici.. ai schimba avionul ?
#44
Postat 08 May 2008 - 12:27 PM
In cazul tau, ti-a ramas un semi-ampenaj perfect functional, puteai sa guvernezi si sa aterizezi, nu numai ca (virgula virtuala) colegi mei chiar au facut asta (eu am vazut efectiv asta pe un exemplar identic), dar modelele mai mari exact de asta au servouri multiple (redundanta), daca te lasa o suprafata de control, pilotezi mai departe si vii jos 'safe'.
Cind ti se strica masina, cum zici ('cine mi-o vindut-o' sau 'cine o facut-o')?
#45
Postat 08 May 2008 - 12:34 PM
dar uneori lipsa de interes se vede ca lipseste .( asta in cazul distribuitorului care era de fata)
sfaturi am primit ca pot face altu ..cum sa-l tai etc .( asta stiam si eu cum se poate proceda ) ..dar la un bun produs in care ar fi trebuit livrat si insotit de un certificat de garantie din partea distribuitorului....piesa defecta trebuia schimbata sau inlocuita cu alta noua .
nu trebuie sa ma apuc eu sa fac consolidari de la bun inceput cu un model nou ..
aaaaaaaaa...daca il buseam eu de la bun inceput ...mai ziceam ..dar asa la primu zbor ...? totusi e un model de acrobatie ! ...de altfel imi luam trainer! ..daca doream un zbor ..linistit .
INTREBAREA ESTE : avem sau nu garantie la modele ?......
#46
Postat 08 May 2008 - 12:42 PM
TUROK, la 8 May 2008, 12:34, a spus:
Moaaa..... mai.. pai faci misto de noi... Tu cand ai luat avionul de ce nu ai cerut certificat de garantie.. de ce nua i intrebat ce se intampla daca ti se rupe in aer de la flutter (adica greseala ta) sau daca il crapi in masina si se dezintegreaza in aer ....
Daca vrei cu orice pret sa iti dau dreptate nu o sa o fac.. A fost greseala ta 100% sunt convins. Si ti-am expus mai sus care ar fi putut fi greselile tale.
#47
Postat 08 May 2008 - 12:51 PM
eu unul nu am primit nici un fel de certificat de garantie .....de aceea voiam sa stiu daca avem sau nu garantie la modele ...
...parca ziceai sa nu ne enervam .......... :D
am piedut o batalie ...dar nu un razboi ! :D
Aceasta postare a fost editata de TUROK: 08 May 2008 - 12:51 PM
#48
Postat 08 May 2008 - 12:57 PM
TUROK, la 8 May 2008, 12:51, a spus:
Intrebarea mea e.. de ce l-ai luat daca nu ti-a dat certificat de garantie ?
#49
Postat 08 May 2008 - 01:00 PM
Nu e de ajuns doar sa limitezi viteza si sa fii sigur ca nu se intampla.
Aici nimeni nu piloteaza si totusi se intampla.
http://www.youtube.c...h?v=MlbYmqi5paE
http://www.youtube.com/watch?v=ca4PgyBJAzM...feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=8D7YCCLGu5Y...feature=related
Aici se doreste obtinerea flutterului, pentru a vedea cand se intampla.
http://www.youtube.com/watch?v=kQI3AWpTWhM...feature=related
Aici, se intampla.....
http://www.youtube.c...h?v=DU7c0XgfqKE
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#50
Postat 08 May 2008 - 01:10 PM
sa iti mai dau un ultim exemplu si gata ....
cu ceva timp in urma ...am achizitionat un elicopter .Dupa ce am facut setarile de rigoare ca la carete .l-am ridicat fara probleme ,modelu fiind o chinezarie ..un viper x04...dupa 3-4 minute ..motorasul din coada a cedat ( ars )........urmat de o cazatura zdravana ...sa cam ales praf si pulbere de el .
m-am dus inapoi la firma de unde l-am achizitionat si in baza garantiei pe care am avut-o de la ei 30(zile) ..si a unui filmulet facut ...baieti au analizat filmul ..apoi elicopteru si mi-au returnat imediat pe loc ..alt model .....
totu a fodt fair -play ..din partea lor ...si tinand cont ca nu sunt o firma renumita de aeromodele ..precum cel de unde am achizitionat extra300.
deci?....s-ar fi putut si pe cale admiabila
#51
Postat 08 May 2008 - 01:11 PM
INCAS, la 8 May 2008, 14:00, a spus:
http://www.youtube.c...h?v=DU7c0XgfqKE
Asta e buzz-flutter!!!
Pacat ca nu mi-a filmat nimeni planorul la Rapa....am avut flutter de am zis ca largheaza aripile.
On totpic, Turok, eu ti-am spus parerea mea....ce ai patit tu e un accident stupid, nu cred ca modelul vandut avea vre-o hiba....o explicatie a ceea ce s-a intamplat insa nu vei afla niciodata pentru ca nu ai cum, oricat am discuta pe forum. Sigur aici putem specula defectiuni, fisuri din nenumarate motive, dar nimic nu indica motivul pentru care un dealer sa iti inlocuiasca avionul, cand te prezinti cu el la usa faramat. Mai mult, exista riscul ca nimeni sa nu mai vrea sa iti vanda ceva de acum, nu trebuie sarit in cealalta extrema. E doar o parere!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 08 May 2008 - 01:15 PM
Cu rabdare si ciocan.
#52
Postat 08 May 2008 - 01:13 PM
Draga Turok, in principiu sunt de acord cu tine ca produsele de modelism trebuie sa aibe garantie, ca orice alt produs comercial. DAR:
1. Pot fi asimilate produselor de larg consum? Evident, NU.
2. Se adreseaza "maselor"? Evident, NU.
3. Pot fi elaborate norme de utilizare stricte, care sa poata fi respectate intocmai de catre clientul cu drepturile despre care spui tu? Evident, NU.
4. Daca facem analogia cu produsele electrocasnice: cate produse are Domo pe stoc? (Ma refer la numar de articole). Probabil max. 500 (estimez eu, desi cred ca sunt mult mai putine. Un magazin mic de modelism are pe stoc ca. 1500 repere, si asta ca magazin amarat, vezi la Lindinger cate ar trebui sa fie) Si la ce volum de vanzari? Poate fi comparat DOMO & Co cu un magazin de modelism. Sigur, NU.
5. Poti dovedi un viciu de fabricatie, DUPA un crash? Spre de deosebire aviatia mare unde, cu cheltuilei enorme justificate insa de pierderea de vieti omenesti, in modelism NU se poate. Lemnul de balsa, de brad, fibra etc. se crapa la fel si INAINTE si iIN MOMENTUL crash-ului. Cum definesti cronologia evenimentelor?
Uite mai sus 5 de NU care explica (oarecum) de ce modelele NU au certificat de garantie. Ce facem insa la alte repere (incarcatoare, pack-uri, servo, receptoare si muuuuulte altele? Aici, vorbesc un pic din experienta (iarasi, preietenii stiu de ce) intervine ceva care se numeste BUN SIMT. Adica un fel de intelegere intre client si comerciant (care, de fapt, este si el modelist), intelegere care duce la rezolvarea amiabila a situatiei. Desi... INTOTDEAUNA comerciantuil ramane cu o umbra de indoiala si ... cu o paguba. Furnizorii din afara? Te asigur, sunt EXTREM de reticienti la povesti de garantii. (poti citi un prospect de pack LiPo Jamara in original si vei avea o surpriza despre ce scrie acolo furnizorul extern). Iar despre un produs Made in PRC nu putem discuta: a-l trimite in China la garantie... come on, mai bine cineva il arunca (client, comerciant sau alt om de bine de pe traseu) Este sigur mai ieftin.
Sper sa nu ma intelegi gresit, nu fac pe moralistul, doar ca am umpic de experienta vis-a-vis de subiect vazut si de pe partea cealalta a baricadei.
Stima si consideratiunea
#53
Postat 08 May 2008 - 06:26 PM
TUROK, la 8 May 2008, 11:17, a spus:
eu :(
Propun sa strangem cate un euro de caciula, sa-ti dam banii si sa trecem la subiecte mai putin tendentioase. ti s-a pus tie pata pe wabo si nu mai crezi pe nimeni. Sunt sigur ca si el, la RR, cand ti-a raspuns in doi peri, gandea cam cum gandesc si ceilalti care au postat in acest subiect. Daca tu nu vrei sa accepti...
Si daca stau sa ma gandesc bine, si eu sunt cam suparat pe toti dealerii de la noi si de aiurea, cam toti mi-au dat avioane care nu zboara cum vreau eu... :)
Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 08 May 2008 - 06:46 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#54
Postat 13 May 2008 - 09:05 PM
insa vom vedea si parerea celor de afara ....daca cei de la noi nu au avut bunavointa sa o faca ....macar asa de dragul clientelei ...
in urma unor discutii ...partea cu probele a fost livrata ..catre un studiu la firma mama/
iar dnl ......dealer !...va fi si el contactat curand ...nu de mine stai relax!
#55
Postat 13 May 2008 - 09:06 PM
To: nutzulica20@yahoo.com
Subject: Antwort: WG: EXTRA 300 S PROBLEMS
From: "Melanie Karpitschka" <m.karpitschka@graupner.de> Add Mobile Alert
Date: Tue, 13 May 2008 14:39:56 +0200
Dear Florin,
Many thanks for your email below.
Please send the fuselage and control unit parts to:
Graupner GmbH & Co. KG
z. Hd. Herrn Eckel
Henriettenstr. 94-96
73230 Kirchheim-Teck
Our technician need the parts for checking.
Mit freundlichen Grüßen / Best regards
Melanie Karpitschka
Export / International Sales
Graupner GmbH & Co. KG
Henriettenstr. 94-96, 73230 Kirchheim / Teck, Deutschland
Tel.:
Fax:
Internet: +49 (0)7021 722-274
+49 (0)7021 722-200
http://www.graupner.de
Graupner GmbH & Co. KG
Sitz der Gesellschaft: Kirchheim/Teck
Amtsgericht Stuttgart HRA 230523
Persönlich haftende Gesellschafterin:
Graupner Verwaltungs-GmbH
Sitz der Gesellschaft: Kirchheim/Teck
Amtsgericht Stuttgart HRB 231188
Geschäftsführer: Hans Graupner, Stefan Graupner
Diese E-Mail sowie eventuelle Anhänge enthalten vertrauliche oder rechtlich geschützte Informationen. Sie ist ausschließlich für den Adressaten bestimmt. Falls Sie nicht der beabsichtigte Adressat sind oder falls diese E-Mail irrtümlich an Sie gelangt ist, informieren Sie bitte sofort den Absender und vernichten Sie diese E-Mail. Das unerlaubte Lesen, jegliche Vervielfältigung, Speicherung, die unbefugte Weitergabe und sonstige in diesem Zusammenhang stehende Handlungen sind untersagt. Wir verwenden aktuelle Virenschutzprogramme. Gleichwohl schließen wir jede Haftung für Schäden aus, die dem Empfänger durch von uns zugesandte mit Viren befallene E-Mails entstehen.
This e-mail and any attachments contains confidential and / or legally protected information, and is intended exclusively for the person to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, or if this e-mail has been sent to you mistakenly, please inform the sender immediately, and destroy this message. It is prohibited for any unauthorised person to read, copy or store this e-mail in any form, to pass it on to a third party, or to handle or process it in any other way. We use current virus protection programs. Nevertheless, we deny all liability for damage which may result from e-mails containing viruses which are sent to the receiver.
Joachim Pfeiffer/Graupner GmbH & Co KG/DE
05.05.2008 15:27
An m.karpitschka@graupner.de
Kopie
Thema WG: EXTRA 300 S PROBLEMS
popescu florin <nutzulica20@yahoo.com>
05.05.2008 14:46
An info@graupner.de
Kopie
Thema EXTRA 300 S PROBLEMS
#56
Postat 13 May 2008 - 09:11 PM
discutia sa purtat in cel mai civilizat mod ....nu cu telefoane inchise ! ...
Dealeru nostru ..va fi si el contactat ....si posibil va trebui si din partea lui niste explicatii.
Aceasta postare a fost editata de TUROK: 13 May 2008 - 09:12 PM
#57
Postat 13 May 2008 - 10:35 PM
TUROK, la 13 May 2008, 21:06, a spus:
Partea asta imi place cel mai mult din mesaj. :)
Stima si respect
#58
Postat 13 May 2008 - 11:44 PM
Ce pot sa comentez:
1. Ca de obicei @ Bogdan Stancu nu intelege nimic si-si da cu parerea tendentios. Sofisme.
2. @Turok are dreptate in ceea ce priveste garantia. Dar ca in cele mai multe cazuri (electrocasnice, etc...) garantia se acorda in anumite conditii de intrebuintare. Lucru care este relativ, fiind foarte interpretativ.
3.Moderatorul, cat si altii iau apararea unui dealer, nefiind martori la incident. Asta se cheama subiectivism. Se poarta p'aici.
Ce pot spune din practica despre modelele Extra produse de Graupner :
Am un Extra electric cu anvergura de 1100mm. Se comporta bine in aer, in sensul ca nu intra in flutter sau alte alea.( si nu numai). La primul zbor am trimat la eleroane de m-au luat dracii. Decola direct in tonou. Sa n-aud d'astea ca n-am potrivit aripile bine sau alte alea.
Mai am un Extra tot de la Graupner cu anvergura de 1600mm termic. Nu va puteti imagina cat de torsionate sunt aripile. Stanga are incidenta vf-ului cam 5 grade in jos si eleronul drept, iar dreapta are eleronul torsionat la vf. cam 20 grade: aripa fiind dreapta. Nu l-am zburat. Cred ca nici nu o voi face.
Ce cred eu:
Din necesitatea unui pret mic, firmele producatoare fac rabat la rezistenta in zbor a modelului. Tu le cumperi, si mai vezi tu. Te-ai bucurat la o suma. Dupa aia incepe shou-ul. Care e de vina?. Nu se poate stabili. Niciodata
Am citit remarci de genul: "Ai zburat prea repede" Poftim? Modelul respectiv e acrobat sau nu? Sau e doar "caroseria" de acrobat? Printr-o analogie, unei masini de circuit i se cere sa mearga ca una stradala? Ca altfel se rupe?
Revenind, producatorul in general recomanda niste setari. Unghiuri, servouri cutare, s.a.m.d. Chestia cu parghiile nu tine ca le livreaza producatorul in set(isi asuma raspunderea). Daca sunt respectate toate astea, vina e a producatorului. Dar insist pe ideea ca eu ca si producator daca scot pe piata un produs dintr-o anumita gama, apai ala trebe sa se incadreze in gama respectiva. A patit aia, ca era luna plina sau soare la amiaza, nu tine.
Repet, cu conditia sa se respecte indicatiile producatorului.
#59
Postat 14 May 2008 - 07:06 AM
probabil nu ati citit manualul unde scrie exact conditii de garantie si procedura daca nu sinteti de acord cu ele.
Mai departe la RR in fata locului vi a fost oferti sa trimitem avionul pentru solutionare la Graupner. Cea ce nu vi a placut evident, de asta circul de acum.
Ma mir totusi ca tot in altceas ziua, altcineva a cumparat ultimul kit ARF de avionul aceasta si parac zboare cu el.
Oare o fi montat altfel? O fi tratat piesele altfel? Oare stie sa piloteze mai bine?
Oricum nici sfaturi pentru raparatii vroiati sa auziti, de altfel er agata pentru al doila zbor in 10 minute.
Apoi scrietei ca este deja reparat si mai tirziu ca l trimiteti la Graupner.
Ce sa constate la un avion reparat?
Sau totusi nu e reparat?
Si ultima intrebare este, cam citi ani de modelism aveti si cite modele stricate ati mai reclamat la vinzatori? Poate ar fi bine sa schimbati hobbyul, care sa numeste modelsim, cea ce implica si folosinta de experienta, construiere si invatare prin greseli (greseli proprie si greseli altorar). Cine crede ca modelism este un hobby de consum unde cumperi si ai vreun drept de satisfactie cum itii pica minte, sa cam inselat.
Cine ma consoste stie ca sunt foarte deschis la orice discutii, daca nu devin penibile ca sa nu folosesc termeni mai dure.
Comportament care o consoc din partea dvs. nu vreau sa catalogizez pentru ca sa autoprezinta.
Departmentul de la Graupner este informat si de faptele care le scrieti public despre ei, despre neonorarea dvs de rugamintele lor in scris.
Oricum paguba in total era atit de mic ca nici nu merita mentionat, daca erati de acord sa fie raparat in fata locului. Doar din dragul certului ati continuat sa faceti circ. Si doar din cauza ca sistemul de rigoare romanesc nu prea este functional, va permiteti sa aberati in continuare si sa scrieti cu disrespact si fata de ei care incearca sa va ajuta.
Aceasta postare a fost editata de wabo1: 14 May 2008 - 07:10 AM
rhc@born.ro
#60
Postat 14 May 2008 - 08:05 AM
nimsoc, la 13 May 2008, 23:44, a spus:
Ce pot sa comentez:
1. Ca de obicei @ Bogdan Stancu nu intelege nimic si-si da cu parerea tendentios. Sofisme.
2. @Turok are dreptate in ceea ce priveste garantia. Dar ca in cele mai multe cazuri (electrocasnice, etc...) garantia se acorda in anumite conditii de intrebuintare. Lucru care este relativ, fiind foarte interpretativ.
3.Moderatorul, cat si altii iau apararea unui dealer, nefiind martori la incident. Asta se cheama subiectivism. Se poarta p'aici.
Ce pot spune din practica despre modelele Extra produse de Graupner :
Am un Extra electric cu anvergura de 1100mm. Se comporta bine in aer, in sensul ca nu intra in flutter sau alte alea.( si nu numai). La primul zbor am trimat la eleroane de m-au luat dracii. Decola direct in tonou. Sa n-aud d'astea ca n-am potrivit aripile bine sau alte alea.
Mai am un Extra tot de la Graupner cu anvergura de 1600mm termic. Nu va puteti imagina cat de torsionate sunt aripile. Stanga are incidenta vf-ului cam 5 grade in jos si eleronul drept, iar dreapta are eleronul torsionat la vf. cam 20 grade: aripa fiind dreapta. Nu l-am zburat. Cred ca nici nu o voi face.
Ce cred eu:
Din necesitatea unui pret mic, firmele producatoare fac rabat la rezistenta in zbor a modelului. Tu le cumperi, si mai vezi tu. Te-ai bucurat la o suma. Dupa aia incepe shou-ul. Care e de vina?. Nu se poate stabili. Niciodata
Am citit remarci de genul: "Ai zburat prea repede" Poftim? Modelul respectiv e acrobat sau nu? Sau e doar "caroseria" de acrobat? Printr-o analogie, unei masini de circuit i se cere sa mearga ca una stradala? Ca altfel se rupe?
Revenind, producatorul in general recomanda niste setari. Unghiuri, servouri cutare, s.a.m.d. Chestia cu parghiile nu tine ca le livreaza producatorul in set(isi asuma raspunderea). Daca sunt respectate toate astea, vina e a producatorului. Dar insist pe ideea ca eu ca si producator daca scot pe piata un produs dintr-o anumita gama, apai ala trebe sa se incadreze in gama respectiva. A patit aia, ca era luna plina sau soare la amiaza, nu tine.
Repet, cu conditia sa se respecte indicatiile producatorului.
Imi plac comentariile tale.. superbe.
Ce nu imi place e ca faci niste comparatii stupide . Comparatia cu masina de curse n-are nicio legatura cu discutia in cauza. Un avion de acrobatie nu trebuie sa faca pilon racing.. si are o limita de la care se rupe. E complicat de inteles asta ? Ti-am mai explicat cand ne-am vazut si ti-am aratat clar cum arata un avion si cum trebuie intarit si unde tocmai ca sa nu se rupa. La fel si cu servourile.. si tot n-ai inteles.. se pare ca mi-am batut gura degeaba.. pacat de timpul meu. Nu mai fac.. promit.
Moderatoul nu ia apararea unui dealer... Obiectiv vorbind (si am explicat mai sus) sunt mult mai multe argumente pro dealer. Daca tot te bagi in discutie fa-o cu argumente clare altfel esti la fel ca bogdan.. sofisme .. truisme .. Tu ce argumente ai dat pro Turok ? doar ca era un viciu ascuns in balsa undeva acolo.. pe care el CULMEA nu l-a vazut nici la montaj nici la verificarile dinaintea zborului. El doar a folosit avionu ala ca pe masina de spalat ... ? Intreb din nou.. cand l-a cumparat nu l-a pipait si el.. ? Cand l-a montat l-a montat cu ochii inchisi ? Chiar nu se vedea nimic.. chiar nu se simtea ca ala e slabit rupt.. moale ? Esti sigur ca la transport nu l-a lovit ? Iti mai zic? Esti sigur ca servourile nu erau busite sau inadecvate ? Si iti mai spun odata .. de fapt te intreb: Pana la ce viteza crezi tu ca merge avionu ala sa tragi de el ? .Dupa parerea ta infinit .. ca e acrobat si masina de curse trebuie sa mearga ca masina pe strada .. aberant ... nu iti mai zic ca oricum nu citesti si imi bat gura degeaba.
Ce imi pare rau si ma abtin sa nu sterg tot subiectul ca sa nu zica lumea ca sunt partinitor e faptul ca turok(acum vad ca si nimsoc) compara modelismul si avioanele cu electrocasnicele... Daca inca nu faceti diferenta intre ele inseamna ca e musai sa va lasati.
S-a zis tot ce era de zis.. inchid subiectul. Daca vrei sa mai scrieti ceva imi da-ti mi si daca e ceva coerent si bine argumentat il deschid.