Modelism - RHC Forum: gp - 07 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

gp - 07 probleme cu bujia

#1 Useril este offline   flying123 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 29-December 03

Postat 02 January 2004 - 11:19 AM

Cand iau curentul de la bujie motorul se opreste brusc . Asta se intampla destul de des ... cateodata merge fara nici o problema.
Ce ma sugerati sa fac ? Sa las de fiecare data motorul pornit (cu curent pe bujie) sa se incinga bujia tare ?
vanzatorul de la magazinul de unde am cumparat motorul mi-a recomandat tipul de bujie
0

#2 Useril este offline   hat shat 

  • 1 cartonas galben
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 154
  • Inregistrat: 10-August 03

Postat 02 January 2004 - 12:53 PM

Probabil ca se opreste din cauza ca nu trage cat combustibil ii trebuie sau poate ca se raceste prea repede bujia(dupa ce intrerupi curentul de pe bujie ea mai e inca calda) sau mai e o varianta sa ai prea inchis jiglerul. A... Si era sa uit. Ar mai fii o cauza care mi s-a intamplat si mie: sa nu fie uns bine motorul(daca nu-i uns bine cilindrul face canale pe langa el si pierde tot ce bagi in el). Nu garantez dar incearca. In spatele motorului e un capac, desfa acel capac si vezi daca curge combustibil. Daca nu curge combustibil unge cu vasilina(normala ca din aceea am folosit si eu si mi-a mers dupa) cilindrul si toate componentele prin care trece combustibil si care izoleaza trecerea de combustibil.
Un lucru important: NU UNGE CARBURATORUL CU VASILINA CA L-AI PRAPADI, LA CRBURATOR NU SE UNGE DECAT PARTEA CARE INTRA IN MOTOR(TEAVA ACEEA MICA).

Succes si spor la treba!

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 19 January 2004 - 11:39 AM

Born to fly... & Born to crash...
0

#3 Useril este offline   Corsair4FU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1020
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 03 January 2004 - 03:02 AM

Salut,

daca motorul se opreste in momentul in care intrerupi curentul la bujia incandescenta, atunci motorul
1. merge innecat sau
2. bujia nu corspunde proportiei de nitrometan in combustibil ( bujie calda si mult nitro )

ce motor folsesti ?
ce bujie ?
cit nitro ?

P.S. treaba cu unsoarea este mai mult Hot Shit decit o solutie a problemei .......




CF4U

Aceasta postare a fost editata de Corsair4FU: 12 February 2004 - 04:12 AM

Mesterica, pe ce pune mina strica.
0

#4 Useril este offline   flying123 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 29-December 03

Postat 04 January 2004 - 10:19 AM

Multumesc pentru raspunsurile date ...\
Este un motor Thunder Tiger de 1.5
Bujia nu stiu exact daca este hot , medium sau cold incat a fost recomandata de vanzator si ca prostu' nu m-am uitat pe cutie sa vad ce cumpar..
Folosesc 5% Nitro
O sa pun niste poze pe forum dar acum nu imi vine in minte nici un program de micit poze

Dau o bere corsaire si mersi mult pentru ajutor

PS : merg pe varianta cu motorul inecat incat scoate cam mult fum pe toba probabil ulei nears ?
0

#5 Useril este offline   flying123 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 29-December 03

Postat 05 January 2004 - 05:19 AM

dupa cum zicea Corsair4FU motorul mergea inecat deoarece am scazut ?nozzle? cu o jumate de tura .. porneste mai balbait dar isi revine imediat si pot lua curentul fara probleme
mersi mult

hat shat : sunt doua tipuri de oameni : unii care desfac motorul de ce nu merge , si unii care il desfac de ce merge .... eu imi vad de treaba mea de obicei dar mersi oricum pt sfat
0

#6 Useril este offline   flying123 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 29-December 03

Postat 06 January 2004 - 09:29 AM

vreau sa trimit niste poze cu avionul (tip jpg micsorat la 250kb) sa imi zica cineva daca merita sa pun eleroane pe el dar imi da eroarea Nu puteti salva pe site acest tip de fisier
0

#7 Guest_Webmaster_*

  • Grup: Guests

Postat 06 January 2004 - 09:45 AM

Incearca sa faci poza la o rezolutie de 800x600, 72dpi - in asa fel incat sa te incadrezi in 100 kb.
Un program foarte bun pentru acest lucru este Irfan View.
Daca tot nu reusesti trimite poz(n)a la suport@rhc.ro
0

#8 Useril este offline   flying123 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 29-December 03

Postat 06 January 2004 - 04:25 PM

poza de care vorbeam

Fisiere atasate


0

#9 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 07 January 2004 - 07:48 AM

E un model de viteza mica, cu unghi diedru generos!...parerea mea este ca nu merita sa-i pui eleroane, dar daca doresti, nu-i strica nici acestea!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#10 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1647
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 07 January 2004 - 08:18 AM

Fain modelul! este macheta a unui Ultrausor, Hurricane cu clonele sale- Thrust, Phantom! Sper ca zboara ca si alea mari! adica fain!

Big
FROGS CAN FLY!
0

#11 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 January 2004 - 08:46 AM

Marinarul are dreptate de data asta. Nu i se intampla prea des... Oricum, nu avea decat doua incercari, asa ca s-ar fi putut doar s-o fi nimerit!

La diedrul lui, nu merita sa te complici cu eleroanele. Evolutii in jurul axului de ruliu nu o sa poti face cu usurinta (tonouri). Poate doar mici corectii. Asa ca lasa-l virgin si go flying!

Virajele le vei face lejer numai din directie si sustinere de profundor.

Nu ar fi rau sa poti inchide cumva zona de cockpit cu o cupola de plexi, ceva... ca o sa ti se naclaiasca de ulei si gunoaie de la motor, de o sa-ti doresti dup-aia sa-i faci in ciuda Marinarului si sa treci pe electrice!

...Auckland - New Zealand sau ai scris asa, la bascalie?

Valterash
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#12 Useril este offline   flying123 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 29-December 03

Postat 07 January 2004 - 04:23 PM

Nu am zburat inca modelul pt ca a vremea a fost nasoala saptamana asta .. am mers de 3 ori pe pista cu el dar au fost vanturi nasoale . Azi m-a luat ploaia pe pista cu motorul pornit . Maine o sa-l zbor pt ca s-a anuntat vreme faina si o sa revin pe forum sa va zic cum se comporta la zbor. Nu mai tin minte ce oi fi scris la profil dar faza cu Auckland New Zealand nu e la bascalie..
O sa pun poze cu el in aer
0

#13 Useril este offline   PiccoMaster 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 211
  • Inregistrat: 25-April 02

Postat 07 January 2004 - 04:48 PM

Mistocutz model !
" Asa cum zis-a Marinaru " ( asta o sa devina o moda....) modelul merge bine asa cum este. Daca are diedru nu inseamna ca nu merge cu eleroane...!
Eu am invatat sa zbor cu un model similar fara eleroane si cu motor diesel fara acceleratie. Motor pornit, ura si la gara. Mai veneam jos cand se termina zeama.
La un zbor pe Clinceni s-a iscat o furtuna de nu mai stateai in picioare, cu ploaie si fulgere. Toata lumea a fugit in masini si tunde-o acasa. Unul mai mistocar (cred ca Manacu a scos capul usor printr-o deschizatura mica a geamului si mi-a zis: " Hai ba nu mergi ? " Unde dracu sa merg ca motorul meu era diesel si a mai zburat 10 minute.
Am fost ciuciulete dar modelul a scapat cu bine !

Daca ii pui eleroane (pana la urma o sa o faci si pe asta....! ) vei putea face si tonouri. Poate mai largi, nu pe axa , dar face. Eu zbor un parasol cu diedru si face toate figurile (tonou, ranversare) . Singura problema este la zbor pe spate unde este tare RAU !!1 Adica nu sta de nici o culoare.

Concluzie:
Zboara-l asa si pe urma mai vezi tu. E stabil, nu iti trebuie compensare din eleron ca se aseaza singur la orizontala.

In Auckland este vara ?
0

#14 Useril este offline   flying123 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 29-December 03

Postat 07 January 2004 - 04:56 PM

Mai Valterash
Oare daca i-as pune un deflector de evacuare .. ?
Nici nu am apucat sa-l zbor si deja ma dispera faza cu uleiul pe servouri si inclusiv pe receptor ... nu mai vorbesc de restu'
Inca un dezavantas sunt rotile mici..
0

#15 Useril este offline   flying123 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 29-December 03

Postat 07 January 2004 - 05:11 PM

e vara dar stii tu ca intodeanua e vreme naspa cand iti cumperi un model nou si vrei sa-l incerci . Vantul bate intodeanuna ,dinspere ocean(e) dar asta e la ceva inaltime ... superb pentru planorism .. parapante etc.
Avem si noi aici loc blestemat ... cine cunoaste nu prea merge pe acolo

Aceasta postare a fost editata de flying123: 07 January 2004 - 05:12 PM

0

#16 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 07 January 2004 - 05:12 PM

Fly 1234567890 sau cine oi fi! parerea mea este ca metanolul din combustibilul tau a tras apa, ca orice alcool . eu zic sa faci un combustibil proaspat din metanol pur cu ulei sintetic si sa vezi cum merge.
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#17 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 January 2004 - 06:09 PM

flying123, la 7 Jan 2004, 16:56, a spus:

Mai Valterash
Oare daca i-as pune un deflector de evacuare .. ?

Uite ca la mesajul trecut m-am luat cu vorba si am uitat ce vroiam sa-ti mai spun: pune-i un deflector de evacuare! (gand la gand).

Cauta un tub de silicon pt. stutzul de la evacuare si petrece-l inspre in jos si spate, pana dupa si sub carlinga. Poti sa-l fixezi cu coliere de alea de plastic de strins cablurile (shoricei li se mai zice pe aici). Totusi, nu exagera cu lungimea tubului, ca la turatii ridicate poti sa ai probleme cu evacuarea gazelor. Dar poate n-o fi cazul...

Poti sa-i pui linistit roti de diametru mai mare (atentie la centraj) sau poti sa-l decolezi din mana, mai ales daca terenul nu e cum trebuie. De fapt mai bine sa ti-l arunce cineva, la inceput.

Sporuri si vreme buna!

PS

Da' ce pana mea cauti tu in Niu Zinland?
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#18 Useril este offline   flying123 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 29-December 03

  Postat 08 January 2004 - 03:47 AM

Anuntz primul crash cu el :
Merge super stabil (nici gand sa-i pun eleronane) , l-am decolat iar dupa aproximativ 1 minut a inceput sa dea rateuri motorul ..pana la urma sa oprit am incercat sa il aterizez dar din pacate in nas'
Aripile s-au detasat dupa cum zicea vanzatorul , roata din fatza a iesit cu totu, si o mica gropita in pamant ..in rest nimic. Elicea e intacta.
Acum ma duc la zbor din nou ...sa speram ca de data asta ma descurc bine la aterizari fara motor ...cu toate ca asta planeaza la greu si merge incet ca naiba :D

PS: l-am luat prea tare din profundor si a cazut cam de la 5 metrii
0

#19 Useril este offline   flying123 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 29-December 03

Postat 13 January 2004 - 09:36 AM

Dupa vreo 10 incercari de decolare si deraiere de pe pista in iarba si apoi in bot , mi-am luat inima in dinti si l-am aruncat din mana dupa cum zicea valterash sau am uitat cine (cu statia intrt-o mana si modelul in alta) si hureyyy ... o minunatie de avion . Asa avion usor de aterizat si pilotat nu mi-a mai picat in maina ..sper sa nu ma plictisesc repede. La aterizare (s-a oprit motorul dupa aprox 7 minute si mai era cam un sfert de rezervor) a planat la greu .
Avionul acesta il recomand incepatorilor sau avansatilor care s-au plictisit de viatza si vreau sa admire natura in timp ce piloteaza .

Bafta la aterizari
0

#20 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 January 2004 - 10:00 AM

flying123, la 13 Jan 2004, 09:36, a spus:

... l-am aruncat din mana dupa cum zicea valterash sau am uitat cine ...

Io am zis! Io am zis! Vezi doua mesaje mai sus!

Dai o bere la actiunea Aucland Roshie 2004! Deschizatorul il aduc eu, daca nu posezi din cauza de pauperitate!

Hai felicitari pt. destrabalare si la mai nasoale!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#21 Useril este offline   Corsair4FU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1020
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 13 January 2004 - 10:36 PM

Citeaza

parerea mea este ca metanolul din combustibilul tau a tras apa, ca orice alcool . eu zic sa faci un combustibil proaspat din metanol pur cu ulei sintetic si sa vezi cum merge.



Salut,

treba cu alcoloul care trage apa este cunoscuta . Vara trecuta s-a ivit o ocazie unica sa cumpar combustibil in cantitate mare. Un tataie care trecuse incet dar sigur pe ethanol ( la ora 10 dimineatza era deja coca, prastie, leu ... ), sa gindit, sa vinda tot ce mai avea el prin beci si apartinea de modelism. Asa sa facut ca am cmparta ca 140 l de combustibil cu 16 % ulei si 5 % nitro la un pretz de risul lumii. Combustibilul este Roctan ( Robbe ) din 1994 !!! Moshul il cumparase intr-un butoi de tabla de 200 l.

Am consumat pina acum ca. 45 l din aceasta " vechitura " fara sa fi avut probleme.

Cred ca daca bidonul in care este deposzitat combustibilul, nu este etansh, metamolul mai de graba se evapora decit sa ajunga sa traga apa atit de multa incit sa faca probleme la reglajul si functionarea unui motor.

CF4U
Mesterica, pe ce pune mina strica.
0

#22 Useril este offline   flying123 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 29-December 03

Postat 14 January 2004 - 12:35 AM

mai baietzi multzam fain de sfaturi ...dimineatza asta m-am dus iar la pista ... am facut niste aterizari de nu mi-a venit a crede ochilor ...mersi mult valterash , corsair si altora pt ajutor fara voi mai tineam avionu 2 luni pe uscat
Combustibilul cred ca e ok pt ca nu mi-a mai facut azi probleme

Aceasta postare a fost editata de flying123: 14 January 2004 - 12:45 AM

0

#23 Useril este offline   flying123 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 29-December 03

Postat 14 January 2004 - 12:39 AM

Faceam ronduri sa iau altitudine..

Fisiere atasate


0

#24 Useril este offline   flying123 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 29-December 03

Postat 14 January 2004 - 12:41 AM

Aici am venit la aterizare cu prea mare viteza asa ca am mai facut o tura

Fisiere atasate


0

#25 Useril este offline   Corsair4FU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1020
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 14 January 2004 - 01:38 AM

bravo flying 123, feine poze.



spor la zbor si mai arata-ne ceva poze.




CF4U
Mesterica, pe ce pune mina strica.
0

#26 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 January 2004 - 07:59 AM

flying123, la 14 Jan 2004, 00:35, a spus:

...mersi mult valterash , corsair si altora pt ajutor fara voi mai tineam avionu 2 luni pe uscat

Vezi-ti dom'le de treaba!

Cu ajutorul tau ti-ai ridicat avionu' de la sol, nu cu al meu! Ce? Crezi ca io ma pricep?

...sau Marinaru?!

Chibitam si noi pe margine si cate unu' mai pica de fraier!

Baga mare! Strange din buci si da-i pedale!

... oricum nu scapa intreg! Asa ca have fun!

Bravos!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#27 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 January 2004 - 08:02 AM

Corsair4FU, la 14 Jan 2004, 01:38, a spus:

bravo flying 123, feine poze.



spor la zbor si mai arata-ne ceva poze.




CF4U

Ce poze Corsaire?

Tu nu vezi ce peisaje de cacao are eshtia la aucland? N-are nimic numa cer! Sa le fi dat si lor acolo un munte un copac, ceva...

Flying 123! Arata si tu o groapa in asfalt, un maidanez, un copilul strazii, o auclandeza, ceva!

Ca cer avem si noi acilea, nene!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#28 Useril este offline   flying123 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 29-December 03

Postat 14 January 2004 - 12:58 PM

avem copaci ma ..chiar mai inainte mi-am rupt elicea de un copac la o aterizare fortata la distantza mare .. nici nu mi-am dat seama care e fatza si care e spatele ...oricum era spre inserare vreau sa zic ca nu circula nici o masina cu faurile stinse
Azi am asistat la un show fain cand zbura unu o aripa si era cu plasa dupa el .. dupa ce si-a facut pachet aripa scapata de sub control ..am vazut ca merg 3 insi nervosi inspre ea .. au bagat surcelele in plasa si au plecat mai departe
Un prieten mi-a luat jumatatea de elice si a bagat-o in plasa la ei
Trimit si poze mai tarziu pentru cei la care le e dor sa vada elicii rupte
0

#29 Useril este offline   flying123 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 29-December 03

Postat 14 January 2004 - 05:06 PM

la ordinea zilei

Fisiere atasate


0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu