gp - 07 probleme cu bujia
#1
Postat 02 January 2004 - 11:19 AM
Ce ma sugerati sa fac ? Sa las de fiecare data motorul pornit (cu curent pe bujie) sa se incinga bujia tare ?
vanzatorul de la magazinul de unde am cumparat motorul mi-a recomandat tipul de bujie
#2
Postat 02 January 2004 - 12:53 PM
Un lucru important: NU UNGE CARBURATORUL CU VASILINA CA L-AI PRAPADI, LA CRBURATOR NU SE UNGE DECAT PARTEA CARE INTRA IN MOTOR(TEAVA ACEEA MICA).
Succes si spor la treba!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 19 January 2004 - 11:39 AM
#3
Postat 03 January 2004 - 03:02 AM
daca motorul se opreste in momentul in care intrerupi curentul la bujia incandescenta, atunci motorul
1. merge innecat sau
2. bujia nu corspunde proportiei de nitrometan in combustibil ( bujie calda si mult nitro )
ce motor folsesti ?
ce bujie ?
cit nitro ?
P.S. treaba cu unsoarea este mai mult Hot Shit decit o solutie a problemei .......
CF4U
Aceasta postare a fost editata de Corsair4FU: 12 February 2004 - 04:12 AM
#4
Postat 04 January 2004 - 10:19 AM
Este un motor Thunder Tiger de 1.5
Bujia nu stiu exact daca este hot , medium sau cold incat a fost recomandata de vanzator si ca prostu' nu m-am uitat pe cutie sa vad ce cumpar..
Folosesc 5% Nitro
O sa pun niste poze pe forum dar acum nu imi vine in minte nici un program de micit poze
Dau o bere corsaire si mersi mult pentru ajutor
PS : merg pe varianta cu motorul inecat incat scoate cam mult fum pe toba probabil ulei nears ?
#5
Postat 05 January 2004 - 05:19 AM
mersi mult
hat shat : sunt doua tipuri de oameni : unii care desfac motorul de ce nu merge , si unii care il desfac de ce merge .... eu imi vad de treaba mea de obicei dar mersi oricum pt sfat
#6
Postat 06 January 2004 - 09:29 AM
#7 Guest_Webmaster_*
Postat 06 January 2004 - 09:45 AM
Un program foarte bun pentru acest lucru este Irfan View.
Daca tot nu reusesti trimite poz(n)a la suport@rhc.ro
#8
Postat 06 January 2004 - 04:25 PM
Fisiere atasate
-
Picture_00233.jpg (98.58K)
Number of downloads: 105
#9
Postat 07 January 2004 - 07:48 AM
Cu rabdare si ciocan.
#10
Postat 07 January 2004 - 08:18 AM
Big
#11
Postat 07 January 2004 - 08:46 AM
La diedrul lui, nu merita sa te complici cu eleroanele. Evolutii in jurul axului de ruliu nu o sa poti face cu usurinta (tonouri). Poate doar mici corectii. Asa ca lasa-l virgin si go flying!
Virajele le vei face lejer numai din directie si sustinere de profundor.
Nu ar fi rau sa poti inchide cumva zona de cockpit cu o cupola de plexi, ceva... ca o sa ti se naclaiasca de ulei si gunoaie de la motor, de o sa-ti doresti dup-aia sa-i faci in ciuda Marinarului si sa treci pe electrice!
...Auckland - New Zealand sau ai scris asa, la bascalie?
Valterash
#12
Postat 07 January 2004 - 04:23 PM
O sa pun poze cu el in aer
#13
Postat 07 January 2004 - 04:48 PM
" Asa cum zis-a Marinaru " ( asta o sa devina o moda....) modelul merge bine asa cum este. Daca are diedru nu inseamna ca nu merge cu eleroane...!
Eu am invatat sa zbor cu un model similar fara eleroane si cu motor diesel fara acceleratie. Motor pornit, ura si la gara. Mai veneam jos cand se termina zeama.
La un zbor pe Clinceni s-a iscat o furtuna de nu mai stateai in picioare, cu ploaie si fulgere. Toata lumea a fugit in masini si tunde-o acasa. Unul mai mistocar (cred ca Manacu a scos capul usor printr-o deschizatura mica a geamului si mi-a zis: " Hai ba nu mergi ? " Unde dracu sa merg ca motorul meu era diesel si a mai zburat 10 minute.
Am fost ciuciulete dar modelul a scapat cu bine !
Daca ii pui eleroane (pana la urma o sa o faci si pe asta....! ) vei putea face si tonouri. Poate mai largi, nu pe axa , dar face. Eu zbor un parasol cu diedru si face toate figurile (tonou, ranversare) . Singura problema este la zbor pe spate unde este tare RAU !!1 Adica nu sta de nici o culoare.
Concluzie:
Zboara-l asa si pe urma mai vezi tu. E stabil, nu iti trebuie compensare din eleron ca se aseaza singur la orizontala.
In Auckland este vara ?
#14
Postat 07 January 2004 - 04:56 PM
Oare daca i-as pune un deflector de evacuare .. ?
Nici nu am apucat sa-l zbor si deja ma dispera faza cu uleiul pe servouri si inclusiv pe receptor ... nu mai vorbesc de restu'
Inca un dezavantas sunt rotile mici..
#15
Postat 07 January 2004 - 05:11 PM
Avem si noi aici loc blestemat ... cine cunoaste nu prea merge pe acolo
Aceasta postare a fost editata de flying123: 07 January 2004 - 05:12 PM
#16
Postat 07 January 2004 - 05:12 PM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#17
Postat 07 January 2004 - 06:09 PM
flying123, la 7 Jan 2004, 16:56, a spus:
Oare daca i-as pune un deflector de evacuare .. ?
Uite ca la mesajul trecut m-am luat cu vorba si am uitat ce vroiam sa-ti mai spun: pune-i un deflector de evacuare! (gand la gand).
Cauta un tub de silicon pt. stutzul de la evacuare si petrece-l inspre in jos si spate, pana dupa si sub carlinga. Poti sa-l fixezi cu coliere de alea de plastic de strins cablurile (shoricei li se mai zice pe aici). Totusi, nu exagera cu lungimea tubului, ca la turatii ridicate poti sa ai probleme cu evacuarea gazelor. Dar poate n-o fi cazul...
Poti sa-i pui linistit roti de diametru mai mare (atentie la centraj) sau poti sa-l decolezi din mana, mai ales daca terenul nu e cum trebuie. De fapt mai bine sa ti-l arunce cineva, la inceput.
Sporuri si vreme buna!
PS
Da' ce pana mea cauti tu in Niu Zinland?
#18
Postat 08 January 2004 - 03:47 AM
Merge super stabil (nici gand sa-i pun eleronane) , l-am decolat iar dupa aproximativ 1 minut a inceput sa dea rateuri motorul ..pana la urma sa oprit am incercat sa il aterizez dar din pacate in nas'
Aripile s-au detasat dupa cum zicea vanzatorul , roata din fatza a iesit cu totu, si o mica gropita in pamant ..in rest nimic. Elicea e intacta.
Acum ma duc la zbor din nou ...sa speram ca de data asta ma descurc bine la aterizari fara motor ...cu toate ca asta planeaza la greu si merge incet ca naiba :D
PS: l-am luat prea tare din profundor si a cazut cam de la 5 metrii
#19
Postat 13 January 2004 - 09:36 AM
Avionul acesta il recomand incepatorilor sau avansatilor care s-au plictisit de viatza si vreau sa admire natura in timp ce piloteaza .
Bafta la aterizari
#20
Postat 13 January 2004 - 10:00 AM
flying123, la 13 Jan 2004, 09:36, a spus:
Io am zis! Io am zis! Vezi doua mesaje mai sus!
Dai o bere la actiunea Aucland Roshie 2004! Deschizatorul il aduc eu, daca nu posezi din cauza de pauperitate!
Hai felicitari pt. destrabalare si la mai nasoale!
#21
Postat 13 January 2004 - 10:36 PM
Citeaza
Salut,
treba cu alcoloul care trage apa este cunoscuta . Vara trecuta s-a ivit o ocazie unica sa cumpar combustibil in cantitate mare. Un tataie care trecuse incet dar sigur pe ethanol ( la ora 10 dimineatza era deja coca, prastie, leu ... ), sa gindit, sa vinda tot ce mai avea el prin beci si apartinea de modelism. Asa sa facut ca am cmparta ca 140 l de combustibil cu 16 % ulei si 5 % nitro la un pretz de risul lumii. Combustibilul este Roctan ( Robbe ) din 1994 !!! Moshul il cumparase intr-un butoi de tabla de 200 l.
Am consumat pina acum ca. 45 l din aceasta " vechitura " fara sa fi avut probleme.
Cred ca daca bidonul in care este deposzitat combustibilul, nu este etansh, metamolul mai de graba se evapora decit sa ajunga sa traga apa atit de multa incit sa faca probleme la reglajul si functionarea unui motor.
CF4U
#22
Postat 14 January 2004 - 12:35 AM
Combustibilul cred ca e ok pt ca nu mi-a mai facut azi probleme
Aceasta postare a fost editata de flying123: 14 January 2004 - 12:45 AM
#23
Postat 14 January 2004 - 12:39 AM
Fisiere atasate
-
Picture_013.jpg (67.6K)
Number of downloads: 52
#24
Postat 14 January 2004 - 12:41 AM
Fisiere atasate
-
Picture_019.jpg (78.45K)
Number of downloads: 59
#25
Postat 14 January 2004 - 01:38 AM
spor la zbor si mai arata-ne ceva poze.
CF4U
#26
Postat 14 January 2004 - 07:59 AM
flying123, la 14 Jan 2004, 00:35, a spus:
Vezi-ti dom'le de treaba!
Cu ajutorul tau ti-ai ridicat avionu' de la sol, nu cu al meu! Ce? Crezi ca io ma pricep?
...sau Marinaru?!
Chibitam si noi pe margine si cate unu' mai pica de fraier!
Baga mare! Strange din buci si da-i pedale!
... oricum nu scapa intreg! Asa ca have fun!
Bravos!
#27
Postat 14 January 2004 - 08:02 AM
Corsair4FU, la 14 Jan 2004, 01:38, a spus:
spor la zbor si mai arata-ne ceva poze.
CF4U
Ce poze Corsaire?
Tu nu vezi ce peisaje de cacao are eshtia la aucland? N-are nimic numa cer! Sa le fi dat si lor acolo un munte un copac, ceva...
Flying 123! Arata si tu o groapa in asfalt, un maidanez, un copilul strazii, o auclandeza, ceva!
Ca cer avem si noi acilea, nene!
#28
Postat 14 January 2004 - 12:58 PM
Azi am asistat la un show fain cand zbura unu o aripa si era cu plasa dupa el .. dupa ce si-a facut pachet aripa scapata de sub control ..am vazut ca merg 3 insi nervosi inspre ea .. au bagat surcelele in plasa si au plecat mai departe
Un prieten mi-a luat jumatatea de elice si a bagat-o in plasa la ei
Trimit si poze mai tarziu pentru cei la care le e dor sa vada elicii rupte
#29
Postat 14 January 2004 - 05:06 PM
Fisiere atasate
-
Picture_024.jpg (72.7K)
Number of downloads: 48

Ajutor





















