Am facut ce mi-ai zis, dar nu pot fotografia bagetele pt. ca nu se vad amandoua din cauza motorului (la modelul DO-IT aripa nu se detaseaza, doar partea din spate a fuselajului impreuna cu cele doua ampenaje). Oricum, am masurat si, intr-adevar, BA de la capatul planului drept e mai sus cu 5mm decat cel de la planul stang. E mult? Ce-i mai pot face?
Probleme DO-IT
#31
Postat 09 April 2008 - 10:44 PM
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#32
Postat 09 April 2008 - 10:51 PM
mai intinzi putin folia de pe intrados. in timp ce incalzesti folia, torsionezi usor cu mana semiplanul drept astfel incat sa fie simetric cu cel stang. sau invers - poate semiplanul drept e corect si atunci lucrezi la cel stang.
Laser frate!
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#33
Postat 09 April 2008 - 11:00 PM
Multumesc mult.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#34
Postat 12 April 2008 - 07:54 PM
Din pacate, subiectul nu mai e de actualitate, do-it-ul a ars astazi.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#36
Postat 12 April 2008 - 09:15 PM
mobi, la 12 Apr 2008, 20:21, a spus:
ars?
I-am dat foc dupa ce l-am facut praf.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#38
Postat 13 April 2008 - 02:48 AM
Eu nu inteleg moda asta cu focul de tabara. Chiar nu se poate repara? Nu se poate dona cuiva care vrea sa sa repare? Nu se poate recupera nimic?
Sau se vrea sa se demonstreze ceva....dar imi scapa ce.
Sau se vrea sa se demonstreze ceva....dar imi scapa ce.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 13 April 2008 - 02:49 AM